تولید محتوا

هشتگ‌؛ یعنی امتداد معنا
با یک علامت خرچنگ‌قورباغه چه حرف‌ها که می‌شود زد

هنوز که هنوز است برخی زبان‌شناسان معتقدند که شبکه‌های اجتماعی نقش مخربی روی زبان و زبان‌آموزان دارند؛ دغدغه‌ای که به زبان فارسی محدود نیست و در تمام دنیا کارشناسانی پیدا می‌شوند و از ناامیدی‌شان برای واژه‌های اصیل صحبت می‌کنند.
می‌گویند که جملات ‌کامل نوشته نمی‌شوند و کلمات هم به قتلگاه می‌روند و با غلط‌های املایی فاحش دست به دست می‌شوند و کسی هم ناراحت نیست.

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نور، صدا، دوربین؛ حرکت!
از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی نترسید ،اما سرسری هم ضبط نکنید

مخاطبان امروز شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها از تماشای ویدئو لذت می‌برند. مخاطبانی که دیگر حوصله خواندن متن‌های طولانی را ندارند و کوتاه‌نویسی برای آنها یکی از ملزومات است، این روزها دیگر با ویدئو سروکار دارند و ترجیح می‌دهند تا به تماشای اتفاقات بنشینند و نه آنکه خواننده این متون باشند.

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آیدا آزاد
استارت‌آپ‌‌ داری در تلگرام!
رضا حسامی‌فرد از بیم و امید کارکردن در تلگرام و ربات گهواره و راه‌اندازی استارت‌آپش در حوزه آموزش کودکان می‌گوید

حوزه آموزش و تولید محتوایی که بتواند به والدین کمک کند تا کودکان‌شان را براساس آموزه‌های تخصصی تربیت کنند، زمین بازی تیم گهواره است. حوزه‌ای بکر و تقریبا دست‌نخورده که کمتر کسی به سراغش رفته در حالی که ظرفیت‌های زیادی برای طراحی و تولید محصول و درآمدزایی دارد ....

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
قرارهای کسب‌وکاری در دوبی
سیملس امسال کمتر از حد انتظار بود اما هنوز با فاصله بهترین است

 امسال به دلیل یک اشتباه برنامه‌ریزی، نتوانستم از روز اول در رویداد سیملس حضور داشته باشم. سیملس همان کارت و پرداخت است که شرکت تراپین در ۱۷ سال گذشته در دوبی و چند شهر دیگر جهان برگزار کرده است. آنها می‌خواستند سال پیش در ایران هم مشابه چنین رویدادی را با حضور شرکت‌های مطرح جهانی و ایرانی برگزار کنند ...

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا قربانی
تیک‌تیم، دستیاری هوشمند که کارِ دست سقزی‌هاست!
درباره استارت‌آپی که با تلاش فرزاد خوان‌یغما، جوان ۲۶ ساله و همشهری‌هایش پا گرفته است

مدیریت زمان در عین سادگی بسیار سخت به نظر می‌رسد و بیشتر افراد از کمبود زمان و انبوه کارهایی که در طول روز باید انجام دهند، رنج می‌برند. از زمانی که واژه مدیریت زمان بر سر زبان‌ها افتاده تا‌کنون راهکارهای مختلفی هم برای آن پیشنهاد شده است ولی شاید وجود یک اپلیکیشن در گوشی تلفن همراه که فعالیت‌های روزانه را بتوان با آن مدیریت کرد ....

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
بازار ایران تشنه طراحان خلاق است اما...
امین اسماعیلی، مدیر خلاقیت آژانس وب‌سیما:

استخدام یک طراح در تیم‌های کوچ استارت‌آپی بار مالی قابل توجهی برای‌شان به همراه دارد. از طرفی زمانه نادیده‌گرفتن طراحی وب‌سایت و نرم‌افزار هم گذشته و نمی‌توان بدون محصولی باکیفیت وارد گود بازار شد. اما امروز شرکت‌هایی در اکوسیستم شکل گرفته‌اند که می‌توانند در زمینه طراحی محصول کاربرمحور کمک‌های زیادی به استارت‌آپ‌های نوپا بکنند ...

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
محتوای برنده تولید کنید
تولید چه نوع محتوایی ترافیک بیشتری را برای وب‌سایت‌تان به همراه خواهد داشت؟

برای اینکه بتوانیم محتوایی اثربخش ‌تولید کنیم، نیاز است که محتوایی تولید کنیم که هم در موتورهای جست‌وجو پیشنهاد شود و هم جذابیت و ارزش به اشتراک‌گذاری توسط مخاطبان را داشته باشد. توجه به اشتراکات این دو رویکرد در تولید محتوا قطعا به شما کمک خواهد کرد که یک محتوای برنده تولید کنید ...

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نخستین قدم برای تولید محتوا چیست؟
به غریزه خودتان در مورد استارت‌آپ‌تان اعتماد کنید

روزهای بهاری و آدم‌های بی‌حوصله. کمی مانده تا انتخابات و زندگی ما در مکثی بزرگ قرار گرفته. هیچ‌ دقت کرده‌اید که ما در تمام زندگی‌مان منتظر هستیم تا بهترین زمان را برای انجام یک کار پیدا کنیم؟ بهترین زمان برای تغییر شغل، بهترین زمان برای ازدواج، بهترین زمان برای رفتن به دانشگاه ...

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چگونه یک محتوای ماندگار بنویسیم؟

زمانی که روی یک ملک سرمایه‌گذاری می‌کنید، ممکن است سعی کنید بعد از گذشت چند ماه از خریدتان، آن‌را آب کنید، تا سودی دست شما را بگیرد. اما اغلب، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت (فرضا در قالب به‌دست آوردن سود اجاره برای سال‌های آینده) سودمندتر و سود سهام بالاتری را به شما می‌دهد. در بازاریابی محتوایی ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سرمقاله اکبر هاشمی: جشن تولد شنبه

ابتدای اردیبهشت ماه تولد یکسالگی شنبه است. به این معنا که از ابتدا تا پایان سال ۹۵ با انتشار منظم و بدون وقفه  ۵۲ هفته با شما بودیم؛ ۵۲‌هفته بدون پنجشنبه و جمعه؛ ۵۲‌هفته سخت و پر‌استرس و گاه طاقت‌فرسا. آنچه ما را مصمم کرد و امیدوار به ادامه این راه سخت، رسیدن به قله‌ای است که ترسیم کرده‌ایم ...

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه اکبر هاشمی
یک سناریوی تمام‌عیار برای یک استارت‌آپ
تیم تولیدمحتوا چطور به هدف نزدیک می‌شود

تیم تولیدمحتوا نیاز به زمینه‌ای برای بروز خلاقیت دارد. استراتژی ویژه‌ای که آنها را در مسیر اصلی نگه دارد و فرصت دور شدن را به آنها ندهد. دقیقا ترکیبی شبیه به یک فیلم‌سینمایی که پله به پله به هدف نزدیک می‌شود و ضربه نهایی را می‌زند. در نخستین قانون فیلمسازی به شما می‌گویند ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
مسئله‌ای به نام حضور در همایش‌ها و کنفرانس‌ها!

گروهی از ما که اتفاقا تعدادشان کم هم نیست، در آرزوی شغلی به سر می‌بریم که ما را از دیگران بی‌نیاز کند. تصویر آدمی که پشت کامپیوتر نشسته است و اطلاعاتش را از صفر و یک‌ها به دست می‌آورد و پول به حسابش واریز می‌شود، آنقدر رویای همه‌گیری هست که برای رسیدن به آن فیلم‌ها ساخته شده ...

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه مخاطب را پابند خودتان کنید!
۵ روش هوشمندانه‌ای که کاربر را با قلبی راضی به دام می‌اندازد

کاربران همیشگی خود را به کار بگیرید. آنها دوست دارند تا خاطراتشان از شما و وب‌سایت شما و محصول شما را به اشتراک بگذارند، پس این امکان را در اختیارشان قرار دهید. اجازه بدهید که این مخاطبان فعال و ایده‌ها و تجربه‌هایشان تبدیل به بخشی از فعالیت شما شود ....

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
صفر تا صد جلسه‌های تولیدمحتوا
چطور مشتری را قانع کنیم که این یک خرج اضافی نیست!

افرادی که در حال حاضر توانایی تولید محتوای وب را دارند، آنقدر نیست که بخواهید با آنها دعوا راه بیندازید. مخصوصا اگر در حوزه‌ای تخصصی فعالیت می‌کنید. هم برای خودتان بهتر است و هم برای آنها که بدون دعوا و جروبحث از همدیگر جدا شوید‌ ...

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
بلفی‌کارت، مشتری‌ها را وفادار می‌کند
استارت آپ احسان گلزاری و پسرعمه اش راهکار جالبی برای بازاریابی کسب‌وکارهاست

کار اصلی بلفی‌کارت این است که از مشتریان وفادار ‌نگهداری کند و آنها را به کسب‌وکار بازگرداند. در حال حاضر هدف ما جذب کافه‌ها، رستوران‌ها، کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و هر نوع کسب‌وکار فعال در شاخه سرگرمی به استفاده از بلفی‌کارت است ...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مزایا و معایب نزدیک شدن به ستاره‌ها

این روزها که جشنواره فیلم فجر در صدر مهم‌ترین خبرهای فرهنگ و هنر قرار گرفته و اسم بازیگران پرکار و کم‌کار بسیار شنیده می‌شود، بگذارید از راز بزرگ ارتباط میان ستارگان با شرکت‌های کوچک صحبت کنیم... 

۲۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اینفوگرافیک؛ اثربخش‌ترین محتوای بصری
بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح می‌دهند!

نتایج تحقیق میدانی وب‌سایت ونگیج (venngage) نشان داده است که از بین ۳۰۰ برند مختلف در سال ۲۰۱۶ حدود ۷۷ درصد برندها بین ۷۱ تا ۱۰۰ درصد از محتوای خود را به شکل بصری تولید و منتشر کردند ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رسیدن به تراز دانایی

داستان از آنجا شروع می‌شود که جلسه‌ای اتفاق می‌افتد، در آن جلسه شمایید و شاید یکی از همکارانتان و جرقه‌ای به ذهنتان می‌رسد، در بودجه اندک و محدود، بارقه‌ای از امید به چشم می‌آید و تصمیم می‌گیرید تا در دنیای مجازی دست به تولید محتوا بزنید. هیجان‌زده از تمام مطالبی که می‌توانید بنویسید، ذوق‌زده از تمام ایده‌ها، دست به کار می‌شوید. ایده‌هایتان را روی کاغذ می‌آورید و به این نتیجه می‌رسید که بهترین راه این است که از یک نفر بخواهید تا بیاید و تولید را در دست بگیرد.

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
استارت‌آپ‌ها 100 هزار شغل ایجاد کرده‌اند
وزیر ارتباطات خبر داد:

وزیر ارتباطات گفت: دولت معتقد است بنگاه‌ها باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد که این امر از محورهای اقتصاد مقاومتی نیز به حساب می‌آید. تلاش ویژه‌ای در بخش ICT برای واگذاری امو‌ر انجام شده تا این بخش بتواند تمام امور را در دست گیرد  ...

۰۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
سرمقاله اکبر هاشمی : چرا من عصبانی هستم!

حتما برای شما هم پیش آمده که همکارانتان پچ پچ کنند یا با احتیاط بگویند «نمی‌دانم چرا آقای ...یا خانم... مدیرعامل عصبانی است.» ...

۲۵ Dei 1395 بدون دیدگاه اکبر هاشمی

صفحه‌ها

اشتراک در تولید محتوا