تولید محتوا

یک سناریوی تمام‌عیار برای یک استارت‌آپ
تیم تولیدمحتوا چطور به هدف نزدیک می‌شود

تیم تولیدمحتوا نیاز به زمینه‌ای برای بروز خلاقیت دارد. استراتژی ویژه‌ای که آنها را در مسیر اصلی نگه دارد و فرصت دور شدن را به آنها ندهد. دقیقا ترکیبی شبیه به یک فیلم‌سینمایی که پله به پله به هدف نزدیک می‌شود و ضربه نهایی را می‌زند. در نخستین قانون فیلمسازی به شما می‌گویند ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
مسئله‌ای به نام حضور در همایش‌ها و کنفرانس‌ها!

گروهی از ما که اتفاقا تعدادشان کم هم نیست، در آرزوی شغلی به سر می‌بریم که ما را از دیگران بی‌نیاز کند. تصویر آدمی که پشت کامپیوتر نشسته است و اطلاعاتش را از صفر و یک‌ها به دست می‌آورد و پول به حسابش واریز می‌شود، آنقدر رویای همه‌گیری هست که برای رسیدن به آن فیلم‌ها ساخته شده ...

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه مخاطب را پابند خودتان کنید!
۵ روش هوشمندانه‌ای که کاربر را با قلبی راضی به دام می‌اندازد

کاربران همیشگی خود را به کار بگیرید. آنها دوست دارند تا خاطراتشان از شما و وب‌سایت شما و محصول شما را به اشتراک بگذارند، پس این امکان را در اختیارشان قرار دهید. اجازه بدهید که این مخاطبان فعال و ایده‌ها و تجربه‌هایشان تبدیل به بخشی از فعالیت شما شود ....

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
صفر تا صد جلسه‌های تولیدمحتوا
چطور مشتری را قانع کنیم که این یک خرج اضافی نیست!

افرادی که در حال حاضر توانایی تولید محتوای وب را دارند، آنقدر نیست که بخواهید با آنها دعوا راه بیندازید. مخصوصا اگر در حوزه‌ای تخصصی فعالیت می‌کنید. هم برای خودتان بهتر است و هم برای آنها که بدون دعوا و جروبحث از همدیگر جدا شوید‌ ...

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
بلفی‌کارت، مشتری‌ها را وفادار می‌کند
استارت آپ احسان گلزاری و پسرعمه اش راهکار جالبی برای بازاریابی کسب‌وکارهاست

کار اصلی بلفی‌کارت این است که از مشتریان وفادار ‌نگهداری کند و آنها را به کسب‌وکار بازگرداند. در حال حاضر هدف ما جذب کافه‌ها، رستوران‌ها، کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و هر نوع کسب‌وکار فعال در شاخه سرگرمی به استفاده از بلفی‌کارت است ...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مزایا و معایب نزدیک شدن به ستاره‌ها

این روزها که جشنواره فیلم فجر در صدر مهم‌ترین خبرهای فرهنگ و هنر قرار گرفته و اسم بازیگران پرکار و کم‌کار بسیار شنیده می‌شود، بگذارید از راز بزرگ ارتباط میان ستارگان با شرکت‌های کوچک صحبت کنیم... 

۲۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اینفوگرافیک؛ اثربخش‌ترین محتوای بصری
بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح می‌دهند!

نتایج تحقیق میدانی وب‌سایت ونگیج (venngage) نشان داده است که از بین ۳۰۰ برند مختلف در سال ۲۰۱۶ حدود ۷۷ درصد برندها بین ۷۱ تا ۱۰۰ درصد از محتوای خود را به شکل بصری تولید و منتشر کردند ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رسیدن به تراز دانایی

داستان از آنجا شروع می‌شود که جلسه‌ای اتفاق می‌افتد، در آن جلسه شمایید و شاید یکی از همکارانتان و جرقه‌ای به ذهنتان می‌رسد، در بودجه اندک و محدود، بارقه‌ای از امید به چشم می‌آید و تصمیم می‌گیرید تا در دنیای مجازی دست به تولید محتوا بزنید. هیجان‌زده از تمام مطالبی که می‌توانید بنویسید، ذوق‌زده از تمام ایده‌ها، دست به کار می‌شوید. ایده‌هایتان را روی کاغذ می‌آورید و به این نتیجه می‌رسید که بهترین راه این است که از یک نفر بخواهید تا بیاید و تولید را در دست بگیرد.

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
استارت‌آپ‌ها 100 هزار شغل ایجاد کرده‌اند
وزیر ارتباطات خبر داد:

وزیر ارتباطات گفت: دولت معتقد است بنگاه‌ها باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد که این امر از محورهای اقتصاد مقاومتی نیز به حساب می‌آید. تلاش ویژه‌ای در بخش ICT برای واگذاری امو‌ر انجام شده تا این بخش بتواند تمام امور را در دست گیرد  ...

۰۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
سرمقاله اکبر هاشمی : چرا من عصبانی هستم!

حتما برای شما هم پیش آمده که همکارانتان پچ پچ کنند یا با احتیاط بگویند «نمی‌دانم چرا آقای ...یا خانم... مدیرعامل عصبانی است.» ...

۲۵ Dei 1395 بدون دیدگاه اکبر هاشمی
تقویت حس ملی برای حمایت از تولید دانش‌بنیان ایرانی

وزیر دادگستری گفت: در ایران نیازمند تقویت حس ملی در میان مردم هستیم و باید به جای برجسته‌کردن موضوعات خارجی با توجه به زیر‌ساخت‌ها به سراغ تولید‌کننده‌ها برویم و زمینه را برای تقویت کیفیت بهتر فراهم کنیم.

۲۴ Dei 1395 بدون دیدگاه
 گردهمايي فرانش با محوریت تولید محتوا برگزار می‌شود

يكي از نكات مهمي كه براي سايت‌هاي توليد محتوا اهميت دارد، همراهي كاربران است. یک تجربه کاربر‌محور می‌تواند در ایجاد اعتبار برای یک برند تا حد زیادی مفید باشد ...

۲۰ Dei 1395 ۱ علی کاکادزفولی
گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

اولین همایش و کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال از سوي شرکت فرهیختگان نسل ماندگار و کانون ارژنگ ایرانیان در ۲۳ دي ماه برگزار مي‌شود. در اين همايش یک‌روزه چندی از اساتید حوزه مدیریت و تبلیغات کشور و برخی‌ مشاوران و صاحبان برندهای ملی به سخنراني مي‌پردازند.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
تولید محتوا با «نویسنده»

دنیای این روزهای استارت‌آپ‌ها که از همه چیز حرفی برای گفتن دارند، حال به سراغ تولید محتوا رفته‌اند؛ دنیایی که خودش درست همانند دنیای استارت‌آپ‌ها شهری است از همه رنگ. حالا «نویسنده» آمده است تا با فعالیت‌های خود هم به دنبال تولید محتوا باشد ...
 

۲۰ Dei 1395 ۱
خرید آنلاین از بانه با راهکارهای بومی
گپی با زانیار مریمی، موسس ۲۹ ساله‌«بانه‌پلازا» که از فرصت زندگی در شهری مرزی بهره جسته است

«بانه‌پلازا» یک فروشگاه آنلاین است و در شهرستان بانه و در مرز عراق تاسیس شده و می‌خواهد در قدم اول بازار غرب کشور را تحت تاثیر قرار دهد. هم‌بنیانگذارانش با آنکه هردو جوان هستند، در مدیریت پروژه و فعالیت‌های استارت‌آپی، تجربه خوبی دارند. 

۱۱ Dei 1395 ۲ یگانه میرآفتاب
آغازی برای نهضت حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان
مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت تمدید شد

نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با شعار «فناوری ایرانی - کسب‌و‌کار ایرانی» و با هدف حمایت از تولیدات دانش‌بنیان ساخت ایران برگزار می‌شود.

۰۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
فقط یک درصد خرده‌فروشی ایران آنلاین است!
گفت‌وگو با مهدی جعفری، مدیرعامل شیکسون، درباره بازار فروش آنلاین لباس در ایران و مشکلات و ظرفیت‌های آن

مهدی جعفری به‌عنوان مدیرعامل شیکسون روبه‌روی خبرنگار «شنبه» که می‌نشیند تمام تلاشش را می‌کند تا کمترین آمار و ارقام را از کسب‌وکارش بدهد. این کار را هم با خوش‌خلقی ویژه‌ای انجام می‌دهد. مدیرعامل سرمه‌‌ای‌پوشی که می‌گوید همه پوشاکش را از شیکسون خریده، در گفت‌وگو با «شنبه‌» از آغاز به کار شیکسون گفته و از بازار بزرگ مد و لباس ایران ...

۰۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
به فکر تولید محتوا برای استارت‌آپ‌تان هستید؟

نخستین کارگاه آموزشی تولید محتوا برای استارت‌آپ‌ها از سوی مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا برگزار می‌شود.

۱۰ Aban 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
با شبکه اهای اجتماعی مکان یابی کنید
نوید افراز بنیانگذار ۲۷ ساله " نُد " میگوید استارتاپش پلی میزند بین شبکه های اجتماعی و نقشه و مکان یابی

«دنیای جدید، ارتباط جدید» شعاری است که شبکه اجتماعی نُد (nodeapp. ir) دارد. این شبکه اجتماعی پلتفرمی است که قرار است حداکثر امکانات را به شما ارائه دهد؛ از یافتن استاد یا همکار خود گرفته تا سفر به مکانی که تا به حال پا به آن نگذاشته‌اید و می‌خواهید از مکان‌های دیدنی آن بازدید کنید. اگر در یک جمله بخواهیم این پروژه وسیع را تعریف کنیم باید بگوییم: ند پلی می‌زند بین شبکه اجتماعی و نقشه و مکان‌یابی شما. با نوید افراز، بنیانگذار ۲۷ساله «ند»، که کار‌شناسی شیمی دارد، گفت‌و‌گو کرده‌ایم. 

۲۷ Mehr 1395 بدون دیدگاه هستی صلح جو

تکنولوژی‌هایی که بیش‌ترین ظرفیت را برای ایجاد تحول در معنای زندگی دارند، آن‌هایی است که به ارتباط انسان‌ها مربوط می‌شود. ابتدا این صنعت چاپ بود که با ظرفیت ارتباطی یک‌به‌چند خود، ارتباطات انسانی، تولید محتوا و تکثیر فکر و ایده را به‌لرزه درآورد. با صنعت چاپ، صنعت زیبایی و به‌دنبال آن فاشیسم زیبایی، رنگی دیگر به خود گرفت. زیبایی استانداردهایی جهان‌شمول به خود گرفت و مدل‌های تبلیغات، معیاری شد برای ارزیابی فرد از خودش. تلویزیون و رادیو هم با ویژگی یک‌به‌چند خود در دسته صنعت چاپ می‌گنجد. 

۱۶ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در تولید محتوا