تولید محتوا

2018  هم سال ویدئوست!
نگاهی به مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال جدید میلادی

وقتی تکنولوژی و موتورهای جست‌وجو تغییر کند، استراتژی‌هایی که بازاریابان برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند نیز تغییر پیدا می‌کند. بنابراین، اگر از جدیدترین روندهای بازاریابی محتوا آگاه نباشید، برند شما از رقبا عقب می‌ماند.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
فقط 15 درصد پادکست‌ها را خودمان تولید می‌کنیم
امیرحسین مددی، مدیرعامل شنوتو:

شنوتو یک پلتفرم به اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی است. به گفته بنیانگذار این مجموعه که در حال حاضر ۱۲ نفر عضو دارد، حدود دوسال‌ونیم از آغاز به کار شنوتو می‌گذرد. به‌گزارش شنبه‌پ‍رس، امیرحسین مددی، به این صورت از شنوتو گفت: «روزی‌که شنوتو متولد شد قرار بود پلتفرمی برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی افراد مختلف باشد...

۱۰ Dei 1396 بدون دیدگاه
تله‌های محتوایی شما را زمینگیر نکند!
محتوای آسیب‌زننده فقط شامل اسپم نمی‌شود

تولید محتوای اثربخش و مناسب یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی اینترنتی است. محتوای وبلاگ و وب‌سایت شما ابزاری قدرتمند برای جذب مخاطبان است. در واقع کارایی و ارزش محتوا به نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید و نحوه‌ اجرای آن بستگی دارد.

۰۹ Dei 1396 بدون دیدگاه
کارگاه بازاریابی محتوا

 در دنیای کسب‌و‌کار امروزی، شرکت‌ها و سازمان‌ها حجم گسترده‌ای از تبلیغات را تولید و منتشر می‌کنند. هرچند در گذشته این تبلیغات برای جلب مشتریان جدید صورت می‌گرفت، اما اکنون این امر تنها برای حفظ سهم کنونی از بازار صورت می‌گیرد. 

۰۹ Dei 1396 بدون دیدگاه
ویرگول؛ می‌خواهد مدیوم ایران باشد!
گفت‌وگو با علی آجودانیان که با همشهری‌های اصفهانی‌اش یک استارت‌آپ محتوامحور راه انداخته است

علی آجودانیان به همراه علی حدادکار و پیمان امیدی بنیانگذاران استارت‌آپ ویرگول به نشانی virgool.io‌ هستند که در واقع وبلاگی در قالب یک شبکه اجتماعی است؛چیزی شبیه مدیوم انگلیسی‌زبان که برای ایران ایده‌ای که جالب و جدید به نظر می‌رسد و آنها با وجود چالش‌هایی که استارت‌آپ‌های محتوا‌محور با آن روبه‌رو هستند، به آینده امیدوارند.
 

۰۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
برای بازاریابی محتوا چقدر باید هزینه کرد

اهمیت‌دادن به بازاریابی محتوا و چگونگی درست انجام دادن آن از نکاتی است که در پیشرفت کسب‌وکار ما بسیار تأثیرگذار است. این مسئله که برای رسیدن به اهداف خود چقدر هزینه نیاز دارید، یکی از مهم‌ترین عواملی است که در بازاریابی محتوا باید در نظر بگیرید. اولین قدم در یک بازاریابی موفق، استراتژی‌های محتواست. 

۰۴ Dei 1396 بدون دیدگاه
یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در بازاریابی

از معیارهای پیچیده و رفتارهای مشتری، تا نسل بعدی تجربه کاربری، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را بیش از پیش به چشم می‌آورد تا کمکی باشد برای ایجاد ارتباط با‌کیفیت‌تر بین بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی و کاربران آنها. 

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تمرکز بر یک بخش از بازار بدون اشاره به برند
رویکرد عمودی غیر‌برندی به بازاریابی محتوا چیست و چرا باید موردتوجه قرار گیرد؟

بازاریابی محتوایی یا بازاریابی کانتنت یکی از انواع بازاریابی است که در طول سال‌های اخیر توانسته ‌تأثیر بسزایی در جلب توجه مشتریان نسبت به محصولات داشته باشد. امروزه سطح آگاهی انسان نسبت به انسان‌های گذشته بسیار بالاتر رفته و تجربه‌هایش به او آموخته که هر کالایی که تبلیغ می‌شود، لزوما قرار نیست کالایی باکیفیت محسوب شود.

۰۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سه دلیل یک سقوط

جاناتان گبائر، جوانی بود که در برلین، هاب استارت‌آپی آلمان، زندگی می‌کرد. او در سال ۲۰۱۰ همراه با خواهرش سوزانا، استارت‌آپی را بانام exploreB2B راه‌اندازی کرد. این استارت‌آپ، سایتی انتشاراتی برای تولید محتوای کسب‌وکاری بود. جاناتان و سوزانا گبائر، در مرحله‌‌ اول یک محصول اولیه برای بازار آلمان ساختند و موفق شدند نظر یک سرمایه‌گذار را نیز جلب کنند. 

۰۷ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سئو را رها کنید و به نیازکاربر بچسبید
با استفاده از سبک داستان کاربر، تولید محتوای خود را چابک کنید

زمانی صنعت توسعه‌‌ نرم‌افزار در آستانه‌ انفجار بود. اعضای فعال در این زمینه، کاری را که کارفرمایان از آنها خواسته بودند، تحویل می‌دادند اما پس از مدتی دوران طلایی فرا رسید. یکی از این اقدامات جدی، بررسی ارتباط بین توسعه‌دهندگان و افرادی بود که نرم‌افزار آنها از یک ابزار قدرتمند با عنوان داستان کاربر، استفاده می‌کردند ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
نشست با شنبه‌ای‌ها را چطور تنظیم کنیم؟
سازوکار نوشتن خبر همراه با مثال و مخلفات بیشتر

نوشتن خبرهای ساده، سخت‌تر از تصور شماست. همین خبرهای دم‌‌دستی، که می‌خواهیم بگوییم این برنامه در این روز و این ساعت برگزار می‌شود. این خبرها از آن‌جهت که صرفا نقش اطلاع‌رسانی دارند، باید کوتاه نوشته و تنظیم شوند و بسیار پیش می‌آید که موقع کوتاه‌نویسی، اطلاعات مهمی از دست می‌رود ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
استوری‌تلینگ؛ یک روش قدیمی اما موفق بازاریابی

چندی پیش، وقتی خیریه‌ مک‌دونالد می‌خواست برای ساختن یک مرکز جدید در استرالیا از میان مردم و خیرین، سرمایه‌گذار جذب کرده و از آنها درخواست کمک مالی کند، ویدئویی کوتاه‌ ساخت. خیلی‌زود ویدئو به یکی از پربیننده‌ترین ویدئوهای یوتیوب تبدیل شد. راز این موفقیت، بدون‌شک در شیوه‌ بازاریابی خیریه مک‌دونالد و البته نوع داستانسرایی یا استوری‌تلینگ آنها بوده است ...

۱۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
بسیج عمومی برای تولیدمحتوای باکیفیت!
ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده، می‌توانند تا ۶۰درصد، فروش یک شرکت را افزایش دهند

یکی از دغدغه‌های بازاریابان محتوا، تولید محتوای باکیفیت است؛ یعنی محتوایی که بتواند آمار بازدید را بالا ببرد و در بازاریابی محتوا موفق‌تر عمل کند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند این هدف را تحقق بخشد، سبک همکاری در بازاریابی محتواست که بر اساس ارتباطات طراحی شده است...

۰۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
محتوایی تولید کنید که پس از مرگ شما هم زنده بماند!
برای تولید محتوای باارزش و دارای هویت چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟

یکی از پر‌سروصداترین بخش‌های بازاریابی محتوا در سال‌های اخیر، مسئله لایک‌‌هایی است که بعد از مرگ دریافت می‌کنید. این سرنخی بود که اولین بار توسط آنا هکر (Anna Hacker) به صورت هوشمندانه‌ای با مرگ تلفیق شده بود. یکی از موضوعاتی که توجه مردم را به خود جلب کرده، این است که پس از مرگ شما چه اتفاقی برای شبکه‌های اجتماعی شخصی شما و همچنین رد پای شما در شبکه‌های اجتماعی می‌افتد ...

۲۶ Mehr 1396 بدون دیدگاه
مهمان محتوای صنعت خود شوید!
چرا باید نوشتن در رسانه‌هایی غیر از وبلاگ و نشریه خودتان را جدی بگیرید؟

بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی محتوا، به یک چیز مهم توجه نمی‌کنند و آن محتوای مهمان است! در سال ۲۰۱۶ محتواهای مهمان یک عامل اصلی برای ترافیک ارجاعی وب‌سایت و جست‌وجوی انجام شده در موتورهای جست‌وجو بودند که به طور متوسط ۵۸درصد از بازدیدکنندگان را به مشتریان بالفعل تبدیل کردند و ۷۳درصد درآمد ایجاد شده به‌وسیله بازاریابی محتوا را به خود اختصاص دادند ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
استارت‌آپ‌تان را مثل یک  فیلم بسازید!
درس‌هایی از دنیای سینما برای تولیدمحتوا در حوزه استارت‌آپ‌ها

دنیای استارت‌آپی شباهت غریبی به دنیای فیلمسازی دارد؛ هر دو با رنگ و نور در ارتباطند و هر دو نیاز مبرم به بیننده دارند. درست است که حرکت در یکی کند و آهسته است و در دیگری به سرعت نور اتفاق می‌افتد و صحیح است اگر بپرسید مخاطب میلیونی سینما را چطور می‌توان با مخاطب اندک استارت‌آپ‌ها مقایسه کرد ...

۲۸ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه آیدا آزاد
آفتی به نام ادعا کردن به جای درست نوشتن

دنیای این روزهای ما هرچند خنده‌های از ته قلب و سوژه‌های خنده‌دار عیان کم دارد، اما تا دلتان بخواهد پر است از سوژه‌های طنز دردناک؛ همان سوژه‌ها که باید سریال‌نویسان و فیلمسازان و خنداننده‌ها رویشان دست بگذارند و تصویرسازی‌های ماندگاری انجام دهند؛ سوژه‌هایی که نمی‌دانیم با آنها روده‌بر شویم یا اشک از چشمانمان جاری شود، نمی‌دانیم بخندیم یا گریه کنیم ...

۲۶ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه نگار مفید
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبه‌روز علمی‌تر و متکی بر شرکت‌های خبره این حوزه می‌شود

نگاه همه‌ شرکت‌های موفق همواره رو به آینده است و همین موضوع باعث می‌شود که اغلب آنها در تلاش برای گسترش و بزرگ‌شدن باشند‌. این دلیلی است که آنها را با چالش شکل محتوا در آینده روبه‌رو کرده است؛ چالشی که آنها را وادار می‌کند مخاطبان فعلی خود را حفظ کرده و آنها را ازنظر تعداد و سطح سلیقه گسترش دهند ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
با «وین» یاد بگیر، مسابقه بده، برنده شو
محمد‌امین ولایتی عسگری ۳۲ ساله ‌اهل نیشابور؛ روشندلی است که استارت‌آپ‌داری می‌کند

«به نام یگانه آفریننده پیروز، به‌راستی پیروزی از آن ماست زیرا با توکل به خدا، نظم و تلاش با مشکلات می‌جنگیم و امیدمان به یاری پروردگار مهربان است.» این شعار محمد‌امین ولایتی عسگری ۳۲ ساله ‌اهل نیشابور است که به‌تازگی صاحب فرزند شده است. او تا ۱۴ سالگی کم‌بینا بوده ‌و در دوران نوجوانی بینایی خود را کاملا از دست می‌دهد ولی این محدودیت فیزیکی هیچ‌گاه مانع از این نشد که دست از تلاش بکشد و نا‌امید شود ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
محتوا اطراف شماست، کافی است دقیق‌تر نگاه کنید
چطور محتوای یک ماه شبکه‌های اجتماعی را دوساعته جمع کنید؟

روزنامه‌نگاران اصطلاحاتی را استفاده می‌کنند که گاهی وقت‌ها یک نشانه است. برای مثال، صفحات ۲ و ۳ روزنامه‌ها معمولا صفحات خبری هستند و اطلاعات داغ و به‌روز را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند، درحالی‌که صفحات میانی روزنامه که به عنوان صفحات لایی شناخته می‌شوند، بیشتر به نوشته‌های گزارشی و غیرخبری می‌پردازند ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در تولید محتوا