تولید_محتوا

دست محتوا را در دست روابط عمومی بگذارید
در چه مواقعی روابط عمومی و بازاریابی محتوا به کمک هم می‌آیند

بر اساس تعریف ارائه‌‌شده توسط انجمن روابط عمومی آمریکا، روابط عمومی، ارتباطی استراتژیک بین سازمان و مخاطبانش برای حفظ و گسترش ارتباط با آنهاست که هم برای سازمان و هم برای مخاطبان سودآور است. از طرفی، بازاریابی محتوا بر اساس تعریف ارائه‌شده توسط انستیتوی بازاریابی محتوا، رویه‌ای استراتژیک است که بر تولید و نشر محتوای مرتبط و با ارزش برای حفظ و جذب مخاطب تمرکز دارد. 

۲۵ Mordad 1397 بدون دیدگاه
۱۱ روش برای افزایش اعتبار دامنه وب‌سایت
اعتبار دامنه‌ وب‌سایت شما، اعتبار کسب‌و‌کار شماست

تقریبا تمامی افرادی که در بستر نت مشغول به فعالیت هستند، از هیچ تلاشی برای بهبود رتبه وب‌سایت خود دریغ نمی‌کنند یکی از ‌روش‌های انجام این کار، افزایش اعتبار دامنه‌‌‌ وب‌سایت است. در این مقاله قصد داریم تا با راه‌های افزایش اعتبار دامنه آشنا شویم.
 

۳۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تبلیغات بنری بی‌واسطه در آوا‌بنر
گفت‌وگو با حسن سلگی که متولد ۶۷ است و پا به یک میدان پررقیب گذاشته است

تبلیغات آنلاین از جمله حوزه‌هایی است که طبق تحقیقات انجام‌شده بیشترین بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده است. از همین‌رو کسب‌وکارها و به خصوص کسب‌وکارهای آنلاین توجه ویژه‌ای به این حوزه از تبلیغات دارند. 

۲۹ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بپایید تعداد لایک‌ها دلسرد  و گمراهتان نکند
اشتباهات رایجی که در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مرتکب می‌شویم

احتمالا هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی نتوانید لایک کافی دریافت کنید، با حرکت انگشت‌تان و یک کلیک، عکس سلفی یا توییت خود را حذف می‌کنید.

۲۸ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
اجازه دهید مشتری با محتوا سروکله بزند
محتوای تعاملی هم پیام شما را به مخاطب منتقل می‌کند و هم او را به واکنش وا می‌دارد

تقریبا تمام کاربران اینترنت از اهمیت محتوا برای فعالیت‌های آنلاین آگاهی پیدا کرده‌اند؛ امروز‌ دیگر کمتر کسی به تبلیغات اینترنتی رنگارنگ و شعارهای بلندپروازانه در فضای مجازی اهمیت می‌دهد، در عوض مردم دوست دارند مطالبی را مطالعه کنند که به آنها چیزی اضافه ‌کند. اما تمام مسئله به تولید محتوا ختم نمی‌شود ....

۲۳ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
ایده‌هایی برای نوشتن یک رپورتاژ خوب
چطور از تجربه‌های مشتریان و سرگذشت بنیانگذارها برای تولیدمحتوا بهره ببریم؟

ما در جهانی قرار داریم که در هر لحظه تنها میلیون‌ها توییت منتشر می‌شود؛ مطالب بارگذاری شده روی وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و اخبار منتشره در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نیز که دیگر جای خود را دارند.

۱۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
می‌خواهیم یک استارت‌آپ ارزآور باشیم
سیدمرتضی نقیبی

 راه‌اندازی استارت‌آپ برای عرضه و فروش صنایع‌دستی ایرانی به یک دغدغه چندین‌ساله برمی‌گردد. چندین سال طول و عرض بازار بزرگ صنایع دستی ایران را بالا و پایین‌کردن و با اساتید و هنرمندان و مشتریان نشست و برخاست داشتن، گزکردن بازارهای سنتی شهرهایی چون یزد، اصفهان، تهران و حتی سفر به استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان، تنها مشتی از خروارها تجربه ریز و درشت در بازاری بکر و دست‌نخورده اما بسیار صعب و سخت است ...

۰۶ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چرا باید روی کاربران‌تان کمی هم تحقیق کنید؟
نقش تحقیقات کاربر در پیش‌بینی بازخورد محتوای تولیدی

متخصصان کارآفرینی می‌گویند که شما برای آنکه در کارتان موفق شوید، به یک وبلاگ یا وب‌سایت نیاز دارید. حال فرض کنید شما به عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار اقدام به ساخت یک وب‌سایت یا وبلاگ کرده‌اید و برای تأمین محتوا نیز متخصصان حرفه‌ای تولید محتوا را به کار گرفته‌اید.

 

۰۵ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
اهداف بازاریابی محتوا را اینگونه تعیین کنید

موفقیت در بازاریابی محتوا به چیزی فراتر از پژوهش، نوشتن و انتشار محتوا نیاز دارد. ارزیابی میزان اثربخشی بازاریابی محتوا تنها راهی است که متوجه می‌شوید کاری که انجام می‌دهید مؤثر و کارآمد بوده است یا خیر. داشتن استراتژی محتوا در کنار اهدافی کاملا مشخص ضروری است. چهار هدف مستقیم و پنج هدف غیرمستقیم وجود دارد که هر بازاریاب محتوا باید در هنگام تولید، انتشار و بازاریابی محتوا به خاطر بسپارد. 

۱۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تعریف صحیح محتوا چیست؟
گام اول در یک بازاریابی محتوایی، رسیدن به یک بینش درست درباره مفهوم محتواست

محتوا بخش مهم و ضروری ایجاد ارتباط بین کسب‌و‌کار و مصرف‌کننده است. از طریق محتوا‌ست که مردم اطلاعات برند را پیدا کرده، از آن استفاده نموده و به آن عمل می‌کنند. محتوا اطلاعات و تجاربی است که به دست کاربر نهایی و یا مخاطب می‌رسد. «چیزی است که از طریق برخی ‌رسانه‌ها به صورت صوتی، متنی یا از طریق هر یک از هنرهای مختلف» بیان می‌شود.

۰۶ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
فیکس‌شو؛ کارواش بدون آب، آن‌هم در محل!
سیامک خادمی به همراه امید حصاری یک استارت‌آپ خدماتی دانش‌محور راه انداخته‌اند

صف‌های طولانی کارواش در روزها و مناسبت‌های خاص یا حتی در ایام عادی سال از طرفی و مصرف بیش از اندازه آب ‌هنگام شست‌وشوی خودرو در دورانی که با کمبود آب مواجه هستیم از طرفی دیگر، ممکن است خیلی از دارندگان خودرو را از شست‌وشوی خودرو منصرف کند. اما اگر کارواشی باشد که در محل و بدون صف، خودرو را آن هم بدون استفاده از آب بشوید ...

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه مهتاب نوری
به بازار محتوا نگاه ویژه‌ای داشته‌باشید

امسال اتفاقات خوب زیادی افتاد. از جمله چند سرمایه‌گذاری خارجی که باعث امیدواری کل اکوسیستم بود. منظورم ســرمایــه‌گـــذاری‌هــای چند‌میلیون‌دلاری در علی‌بابا و شیپور است. سال ۹۶ مانند رشد کودکی بود که با تمـام زمین‌خوردن‌ها و شکست‌ها، با تمام اشک‌ها و خنده‌ها حالا قد‌کشیده و بالغ‌تر شده است. 

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نوآوری در علوم و معارف اسلامی
تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌کند

رویداد نوآوری، یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین‌المللی است که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگانی شامل محققان، ویراستاران علمی، مترجمان، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و... گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پرسونای مخاطب یا پرسونای تجربه‌‌ کاربری؟
در دوراهی علایق مشتری و رفتار او،به نکته‌های مطرح‌شده در این مطلب توجه کنید

در پانتومیم از نقاب‌های خاصی با کارایی متفاوت استفاده می‌شود که پرسونا نام دارد. در استراتژی تولید محتوا نیز با مفهومی به نام پرسونا سروکار داریم. شناخت پرسونای مشتریان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند نوع مشتری خود و چگونگی رفتارش را مشخص کنند. پرسونای خریدار (شخصیت بازاریابی) و شخصیت تجربه کاربری، ابزارهای مهمی برای استراتژی محتوا هستند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رونویس، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

استارت‌آپ رونویس به نشانی ronevis.com  استارت‌آپی است که محمد‌تقی کریمی ۲۹ساله که متولد شهر قزوین است، آن را راه‌اندازی کرده است. او کارشناسی ارشد در رشته بازار‌یابی دارد و پژوهشگر روانشناسی تحلیلی، راهبر خلاق و متخصص برندینگ است.

۰۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
یک دستورالعمل ساده برای مراقبت از محتواسازان!
تکنیک‌هایی که تولید محتوای اثربخش را چابک می‌کند

تولید‌کنندگان محتوا کار بسیار‌ دشواری دارند و با درخواست‌های متنوع و متفاوتی از سازمان‌های مختلف روبه‌رو هستند. خوشبختانه یک فرآیند مدیریت کار برای محافظت از تولید‌کنندگان محتوا در جهان طراحی شده است. این فرآیند را فرآیند محتوای چابک می‌نامند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
زمانی که نمی‌دانید چه چیزی بنویسید

گاهی اوقات پشت میزکامپیوتر می‌نشینید تا مطلبی برای وب‌سایت خود بنویسید اما چیزی به ذهنتان نمی‌رسد. گاه یافتن ایده‌های جدید برای تولید محتوا بسیار دشوار است. 

 

۲۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
پوشاک دیبابست فروش آنلاین پوشاک

در دوره و زمانه‌ای به سر می‌بریم که فروش اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی هر روز رونق بیشتری می‌گیرند. به دلیل سهولت کاربران در خرید و تحویل محصولات درب منزل در فروشگاه‌های اینترنتی، این فروشگاه‌ها به‌‌تدریج در حال تسخیر جایگاه فروشگاه‌های حقیقی در جامعه هستند.

۲۱ Dei 1396 بدون دیدگاه
 تقسیم سود تبلیغات با بازدید کنندگان در آپاناژ
نگاهی به شبکه اجتماعی‌ ای که محمدرضا ذاکری و دوستانش راه انداخته‌ اند

با روی کار آمدن شبکه‌ های مجازی، بیزینس‌ های مختلفی در فضای اینترنت شکل گرفته‌ اند و ذهن‌ ها به این سمت سوق داده شده که فرصت خوبی برای کسب درآمد از طریق فضای مجازی ایجاد شده است. از همین رو افراد به راه‌ های کسب درآمد از طریق فضای مجازی فکر می‌کنند و درآمد زایی از این طریق برایشان جذاب است.

۱۷ Dei 1396 بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
اشتراک در تولید_محتوا