تولید_محتوا

به بازار محتوا نگاه ویژه‌ای داشته‌باشید

امسال اتفاقات خوب زیادی افتاد. از جمله چند سرمایه‌گذاری خارجی که باعث امیدواری کل اکوسیستم بود. منظورم ســرمایــه‌گـــذاری‌هــای چند‌میلیون‌دلاری در علی‌بابا و شیپور است. سال ۹۶ مانند رشد کودکی بود که با تمـام زمین‌خوردن‌ها و شکست‌ها، با تمام اشک‌ها و خنده‌ها حالا قد‌کشیده و بالغ‌تر شده است. 

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نوآوری در علوم و معارف اسلامی
تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌کند

رویداد نوآوری، یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین‌المللی است که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگانی شامل محققان، ویراستاران علمی، مترجمان، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و... گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پرسونای مخاطب یا پرسونای تجربه‌‌ کاربری؟
در دوراهی علایق مشتری و رفتار او،به نکته‌های مطرح‌شده در این مطلب توجه کنید

در پانتومیم از نقاب‌های خاصی با کارایی متفاوت استفاده می‌شود که پرسونا نام دارد. در استراتژی تولید محتوا نیز با مفهومی به نام پرسونا سروکار داریم. شناخت پرسونای مشتریان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند نوع مشتری خود و چگونگی رفتارش را مشخص کنند. پرسونای خریدار (شخصیت بازاریابی) و شخصیت تجربه کاربری، ابزارهای مهمی برای استراتژی محتوا هستند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رونویس، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

استارت‌آپ رونویس به نشانی ronevis.com  استارت‌آپی است که محمد‌تقی کریمی ۲۹ساله که متولد شهر قزوین است، آن را راه‌اندازی کرده است. او کارشناسی ارشد در رشته بازار‌یابی دارد و پژوهشگر روانشناسی تحلیلی، راهبر خلاق و متخصص برندینگ است.

۰۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
یک دستورالعمل ساده برای مراقبت از محتواسازان!
تکنیک‌هایی که تولید محتوای اثربخش را چابک می‌کند

تولید‌کنندگان محتوا کار بسیار‌ دشواری دارند و با درخواست‌های متنوع و متفاوتی از سازمان‌های مختلف روبه‌رو هستند. خوشبختانه یک فرآیند مدیریت کار برای محافظت از تولید‌کنندگان محتوا در جهان طراحی شده است. این فرآیند را فرآیند محتوای چابک می‌نامند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
زمانی که نمی‌دانید چه چیزی بنویسید

گاهی اوقات پشت میزکامپیوتر می‌نشینید تا مطلبی برای وب‌سایت خود بنویسید اما چیزی به ذهنتان نمی‌رسد. گاه یافتن ایده‌های جدید برای تولید محتوا بسیار دشوار است. 

 

۲۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
پوشاک دیبابست فروش آنلاین پوشاک

در دوره و زمانه‌ای به سر می‌بریم که فروش اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی هر روز رونق بیشتری می‌گیرند. به دلیل سهولت کاربران در خرید و تحویل محصولات درب منزل در فروشگاه‌های اینترنتی، این فروشگاه‌ها به‌‌تدریج در حال تسخیر جایگاه فروشگاه‌های حقیقی در جامعه هستند.

۲۱ Dei 1396 بدون دیدگاه
 تقسیم سود تبلیغات با بازدید کنندگان در آپاناژ
نگاهی به شبکه اجتماعی‌ ای که محمدرضا ذاکری و دوستانش راه انداخته‌ اند

با روی کار آمدن شبکه‌ های مجازی، بیزینس‌ های مختلفی در فضای اینترنت شکل گرفته‌ اند و ذهن‌ ها به این سمت سوق داده شده که فرصت خوبی برای کسب درآمد از طریق فضای مجازی ایجاد شده است. از همین رو افراد به راه‌ های کسب درآمد از طریق فضای مجازی فکر می‌کنند و درآمد زایی از این طریق برایشان جذاب است.

۱۷ Dei 1396 بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
اشتراک در تولید_محتوا
?> ?> ?> ?>