توسعه کسب و کار

گیلام گروپ، سودآورترین استارت‌آپ کانادا
با همه سختی‌ها چطور مدیریت پروژه‌های ساخت‌وساز به یک کسب‌وکار موفق تبدیل شد؟

گیلام گروپ، یک استارت‌آپ مدیریت ساخت‌و‌ساز کانادایی است که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و اگرچه در صنعتی فعالیت می‌کند که با نوآوری‌های متنوع شناخته نمی‌شود، ولی این شرکت موفق شده با سختکوشی و راه‌حل‌های خلاقانه‌‌ خود، به شهرت و اعتباری فوق‌العاده دست پیدا کند...

۲۱ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نمادی برای چه چیز؟

حامد فریدن مدیرعامل متاکمپ - تقریبا یک ماه می‌گذرد که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نه به درخواست‌های جدید برای ارائه نماد اعتماد الکترونیکی پاسخ می‌دهد و نه نمادهای منقضی‌شده را تمدید می‌کند. نمادی که این روزها ادعای صدور مجوز هرگونه فعالیت آنلاین را می‌کند و همین موضوع انتقادت شدیدی را از سمت استارت‌آپ‌ها داشته که با این رویکرد نه‌تنها هیچ کمکی به توسعه کسب‌و‌کارهای آنلاین نمی‌کند، که مانع جدی برای فعالیت و نوآوری‌های آنها شده است ...

۲۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
چالشی برای یک‌دهم مشتریان دیجی کالا !
داوود تراب‌زاده، مدیرمسئول تجربه خرید دیجی کالا از اثرات حذف اپلیکیشن آی‌او‌اس این شرکت می‌گوید

دیجی‌کالا هم از جمله کسب‌وکارهای ایرانی است که اپ آن از اپ استور حذف شده است. داوود تراب‌زاده در این باره توضیحاتی به «شنبه» داده است. تراب‌زاده معتقد است که اگر اپل حضور قانونی و نمایندگی در ایران داشت، نمی‌توانست چنین برخورد ضربتی با اپ‌های ایرانی داشته باشد. وی همچنین به بلاتکلیفی و متاثرشدن یک‌دهم از مشتریان و کاربران دیجی‌کالا اشاره می‌کند که در پی این تحریم‌ها و حذف‌شدن دچار مشکل شده و می‌شوند ...

۱۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
خلاص‌شدن از دردسر تعویض باتری در گجت‌های اینترنت اشیاء

نیک کران، مسئول تمام امور شرکت Tryst Energy از بازاریابی گرفته تا توسعه کسب‌و‌کار، می‌گوید: «وقتی دیدیم هنگام تولید سخت‌افزار اینترنت اشیاء (IoT) تعداد زیادی باتری هدر می‌رود، ایده استفاده از انرژی خورشیدی به ذهنمان رسید. تعداد زیادی از کسب‌و‌کارها در حوزه اینترنت اشیاء تعطیل شدند...

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چگونه مشتری را سوی خود بکشید ؟

​​متخصصین حوزه استارت‌آپ، رشد سریع را مهم‌ترین عامل تمایز یک استارت‌آپ از سایر کسب‌وکارها می‌دانند. چند استارت‌آپی که اکنون به یک کمپانی بزرگ تبدیل شده‌اند را در ذهن خودتان تصور کنید؛ دیجی‌کالا، کافه بازار و... چرا این شرکت‌ها به نظر شما موفق هستند؟ سوالی که مطرح می‌شود این است که چطور به کشش بالا در مورد ایده استارت‌آپی خودمان دست پیدا کنیم؟

۲۴ Mordad 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در توسعه کسب و کار