توسعه بازار

تحقیقات بازار برای استارت‌آپ‌ها

تحقیقات بازار فرایند تعریف مسئله، انتخاب روش تحقیق، جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل و جمع‌بندی با هدف تولید راهکارهای ورود به بازار و یا توسعه بازار است.

۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هشدار درباره حباب استارت‌آپی ایران!

در نشست سیلیکون ایران شش پنل تخصصی در حوزه کارآفرینی برگزار شد که این نشست‌ها به ترتیب عبارت‌اند از «چگونگی انتخاب ایده مناسب برای کسب‌وکار»، «تجربه شتاب‌دهنده‌های نوآوری خارجی و داخلی»، «بررسی روش‌های تامین مالی در شرکت‌های نوآور»، «روش‌های مدیریت نوآوری در شرکت‌های نوآور»...

۰۸ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه رسول قربانی
اشتراک در توسعه بازار