تفکر خلاق

استارت‌آپ ویکند معماری

موسسه مطالعات راهبردی معماری با همکاری Awarenesss که در جهت توسعه برند و مشاوره در حوزه مارکتینگ فعال است و قطب علمی فناوری دانشگاه تهران، به طور مشترک رویداد آرکی-تک را تدوین کرده‌اند...

۰۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
به روش ماسک، مشکلات را حل کنید
مدیرعامل خلاق تسلا می‌گوید به جای فکر کردن به رقبا، به راهکارهای علمی فکر کنید

ایلان ماسک، مدیرعامل خلاق تسلا و اسپیس‌ایکس معتقد است کارآفرینان کمتر از روش‌های علمی برای حل مشکلات خود استفاده می‌کنند. کارآفرینان به اعمال رقبای خود فکر می‌کنند و در مورد نتایج مطلوب خیال‌پردازی می‌کنند...

۰۸ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اسمارتز، آژانسی که متفاوت عمل می‌کند

برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر خلاق و ارتباطات دیجیتال سه رکن اصلی آژانس بازاریابی اسمارتز (the Smarts ) هستند که از جمله آژانس‌های جدید و در عین حال موفق دنیای ارتباطات و تبلیغات محسوب می‌شود. این گروه تبلیغاتی با تکیه بر سه عنصر فوق، برنامه‌های بازاریابی خود را پی گرفته و در حال حاضر نیز بسیاری از برندهای معتبر جهان، از خدمات خلاقانه و خاص این شرکت بهره‌مند می‌شوند ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه مهدی مهرابی

در نوشته‌هاي گذشته در مورد رابطه کارآفريني و استارت‌آپ صحبت کرديم، علاوه بر اين در هفته‌هاي گذشته به طور مفصل در مورد ايده‌يابي، فرصت، کشف فرصت‌هاي ناب و بهره‌برداري از آن‌ها مطالبي ارائه شد.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
اشتراک در تفکر خلاق