تبلیغات سنتی

نمایشگاه‌داری، حربه بازاریابی هواوی
چگونه برند چینی در ردیف اپل و سامسونگ قرار گرفت؟

شرکت چند‌ملیتی هواوی (Huawei) که دفتر اصلی آن در چین واقع شده است، از جمله بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ارتباطی و شبکه‌ای است که در سال ۱۹۸۷ تأسیس شده و در حال حاضر شعبه‌های زیادی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فناوری جهان محسوب می‌شود؛ به طوری که بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند این برند، بازارهای جهانی را در‌نوردیده و با برندهای معروف جهانی رقابت می‌کنند ...

۱۹ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
,تبلیغات چاپی, تبلیغات سنتی,روش‌های بازاریابی دیجیتال, شیوه‌های مدرن بازاریابی,
تبلیغ چاپی خلاقانه آئودی برای خدمات پس از فروش

تبلیغات چاپی در دنیای امروز، جزء تبلیغات سنتی به شمار می‌روند که برای باقی‌ماندن و حفظ جایگاه خود در برابر روش‌های بازاریابی دیجیتال، باید از درجه خلاقیت و تأثیرگذاری بالایی برخوردار باشند. خوشبختانه این شیوه تبلیغاتی کماکان جایگاه و ارزش خود را در بین برندهای مختلف حفظ کرده و در کنار شیوه‌های مدرن بازاریابی ...

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
مردم عاشق هدایای تبلیغاتی مفت هستند!
درباره اینکه روش‌های بازاریابی کلاسیک هنوز هم جواب می‌دهند

اطلاعات زیادی درباره بازاریابی کسب‌و‌کار شما وجود دارد. در واقع، آنقدر این اطلاعات زیاد هستند که کار را کمی پیچیده می‌کنند. به نظر می‌رسد که تمام تکنیک‌های بازاریابی مدرن حوزه بازاریابی را به یک صنعت مجزا تبدیل کرده‌اند.

۰۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

تنوع در ارائه محصولات ازجمله اهداف اصلی بازاریابی این شرکت است. در کنار سیستم‌های پیشرفته توزیع سنتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ جهان، استفاده از فروش آنلاین نیز ازجمله راهکارهای جدید این کمپانی است که در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی یافته است و با اقبال زیاد خریداران مواجه شده است

۰۶ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
اشتراک در تبلیغات سنتی