تبلیغات آنلاین

اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران / بخش پایانی

این روزها محتواهای ویدئویی، بازده بسیار خوبی در بحث بازاریابی شرکت‌ها در دنیا داشته‌اند.  «آپارات» نمونه ایرانی یوتیوب در ایران، بسیار موفق عمل کرده و باتوجه به فیلتر‌بودن یوتیوب در ایران، اغلب شرکت‌ها، این پلت‌فرم را برای اشتراک‌گذاری ویدئوهایشان انتخاب می‌کنند.

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه احسان نمکی‌روش
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران / بخش سوم

سال پیش یعنی سال ۹۴، تعداد نتورک‌های CPC در ایران رشد بسیار زیادی داشت که البته بسیاری از آنها دوام نیاوردند و ورشکست شدند. در این اوضاع نیاز به سیستمی هوشمند برای تبادل تبلیغات به میزان زیادی حس ‌می‌شد ... 

۳۰ Dei 1395 بدون دیدگاه
چرا شرکت‌های سیلیکون‌ولی مشتری اسکات دیزاین شده‌اند؟

شرکت طراحی اسکات (Scott Design) از جمله شرکت‌های موفق تبلیغاتی جهان به شمار می‌رود که با طراحی و ارائه برنامه‌های دقیق بازاریابی برای شرکت‌های برجسته سیلیکون‌ولی، جایگاه قابل توجهی را در بین آژانس‌های تبلیغاتی جهان پیدا کرده است ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
مضرات گوگل‌تکس برای اکوسیستم استارت‌آپی هند

متخصصان مالیاتی می‌گویند Google Tax که دولت هند برای درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین برای شرکت‌های تجارت الکترونیک غیر‌ساکن در هند اعمال می‌کند، تاثیر منفی روی اکوسیستم استارت‌آپی خواهد گذاشت.

۱۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
بررسی قلمرو داعش در اینترنت
رسانه اجتماعی در حال حاضر همه چیز را متحول کرده‌؛ از دوست‌یابی تا کسب‌و‌کار و سیاست و شکل جنگ‌ها

مانند هر چیز دیگر، کمپینی با یک هشتگ راه‌اندازی شد. اما به جای تبلیغ یک آلبوم یا فیلم جدید، #AllEyesOnISIS حمله به شمال عراق را در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که یک واقعه خونین بود که تا امروز روی سیاست‌های جهانی تاثیر گذاشته است.

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
چگونه برند بومی علی‌بابا، ای‌بی را جاگذاشت
رکورددار فروش آنلاین در چین را بشناسید

مدیر عامل «علی‌بابا»،  این برند آسیایی که به ادعای شرکت تحقیقات بازاریابی میلوارد براون، سیزدهمین برند برتر و تازه‌کار جهان در سال ۲۰۱۵ بوده است، می‌گوید: «یک روز در سانفرانسیسکو در کافی‌شاپ نشسته بودم و فکر می‌کردم که اسم «علی‌بابا» برای کار م

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه الناز بدیعی
چرا دولت ایتالیا به‌سرمایه‌گذاران خطر پذیر‌  معافیت مالیاتی داده؟
دولت ایتالیا به جای وام دادن به استارت‌آپ‌ها، به سرمایه‌گذاران وام می‌دهد

بعد از اینکه نخست وزیر ایتالیا، ماتئو رنتسی، اخیراً از سیلیکون‌ولی بازدید کرد، به نظر می‌رسد که ایتالیا امیدوار است در کمک به رشد اقتصاد فناوری‌اش پشتیبانی‌هایی دریافت کند.

۰۳ Aban 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
تبلیغات چاپی را فراموش نکنید

در این گزارش سعی‌می‌کنیم تا مزایای بازاریابی از طریق سیستم چاپ را برشماریم و این‌نکته را گوشزدکنیم که اگرچه دنیای دیجیتال فرصت‌های بازاریابی مناسب‌تر، ارزان‌تر و پرمخاطب‌تری را در اختیار برندها قرار‌داده‌است، اما تبلیغات چاپی نیز کماکان به‌عنوان یکی از راهکارهای مهم و تأثیرگذار بازاریابی در‌جهان شناخته‌می‌شوند.

 

۱۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

هفته پیش خلاصه‌ای از اولین جلسه کلاس دیجیتال‌مارکتینگ موسسه بهار با موضوع استراتژی تبلیغات آنلاین، برای‌تان گفتم. این هفته با کلاس Online Advertising  حسین موسوی همراه می‌شویم. مدرسی که در رزومه کاری‌اش، سابقه همکاری با ای‌نتورک به‌عنوان مدیر استراتژی و برنامه‌ریزی، ‌‌دیده می‌شود.

 

۳۰ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

این استارت‌آپ هر تبلیغی که مشتریان نیاز دارند در چنته دارد. دیگر عصر رسانه‌های خاص که برندهای تجاری با فرمت‌هایی استاندارد در آن‌ها تبلیغ می‌شدند، به سر آمده و نسل جدیدی از سیستم‌عامل‌های بازاریابی دیجیتال پا به عرصه گذاشته‌اند که با ایجاد تجربیات منحصربه‌فرد هم برای برند و هم برای مصرف‌کننده، فرصت‌های زیادی جهت پیشرفت و نوآوری دارند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در تبلیغات آنلاین