تبلیغات_خلاقانه

تضاد مفاهیم در خدمت معرفی قهوه مک‌کافی
راهکار خلاقانه تبلیغاتی‌مک‌دونالد

یکی از چالش‌های طراحی تبلیغات خلاقانه این است که چطور هم پیام مرتبط با مهم‌ترین ویژگی محصول را منتقل کنند و هم در دام کلیشه‌های مرتبط با آن پیام نیفتند. برای مثال وقتی صحبت از قهوه می‌شود همه ناخودآگاه ذهنشان به سمت ویژگی‌های آشنای این محصول یعنی بوی تند و طعم خاص و البته هوشیاری که این نوشیدنی به ذهن می‌دهد، معطوف می‌شود.

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در تبلیغات_خلاقانه