تبلیغات_آنلاین

نامه خد‌احافظی شایان شلیله از ای‌نتورک
د‌ر ایران می‌مانم و به جذب سرمایه استارت‌آپ‌های کوچک کمک می‌کنم

شاید‌ کمتر از یک سال پیش بود‌ که احساس کرد‌م کم‌کم د‌ارم د‌رگیر یک زند‌گی عاد‌ی و روزانه میشم. برای من د‌اشتن یک زند‌گی که صبح بری سرکار و با یک سری از مشکلات تکراری د‌رگیر باشی و د‌ر نهایت شب بیای خونه، زند‌گی رضایت‌بخشی نیست.

۰۵ Mordad 1397 بدون دیدگاه
تبلیغات بنری بی‌واسطه در آوا‌بنر
گفت‌وگو با حسن سلگی که متولد ۶۷ است و پا به یک میدان پررقیب گذاشته است

تبلیغات آنلاین از جمله حوزه‌هایی است که طبق تحقیقات انجام‌شده بیشترین بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده است. از همین‌رو کسب‌وکارها و به خصوص کسب‌وکارهای آنلاین توجه ویژه‌ای به این حوزه از تبلیغات دارند. 

۲۹ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
جام‌ جهانی فقط جای بزرگان نیست!
۴ راهکار مؤثر در فرایند برندسازی کسب‌وکارهای کوچک

بازی‌های جام‌جهانی فوتبال فرصتی بزرگ در روند برندسازی به شمار می‌رود، به طوری که بسیای از برندهای برجسته جهان سعی می‌کنند تا در این مسابقات حضور چشمگیری داشته باشند. مدیر برند مشهور آدیداس در همین راستا اذعان می‌دارد که این رویداد، یک فرصت برای فروش بیشتر نیست، بلکه فرصتی است که جهت برندسازی در اختیار نام‌های تجاری قرار می‌گیرد. 

۱۲ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تهران، قلمرو تبلیغات استارت‌آپ‌ها شد!
علی حاجی محمدی بنیانگذار همیاروردپرس و ژاکت

از مهم‌ترین چالش‌هایی که کماکان در اکوسیستم دیده می‌شود، شفاف‌نبودن ارتباط‌ها و سرمایه‌گذاری‌هاست که متاسفانه از ابتدای شکل‌گیری اکوسیستم تاکنون به همین صورت بوده است. همچنین به لحاظ موفقیت و شاخص‌بودن، برادران محمدی را انتخاب می‌کنم، به‌خاطر اینکه در فرهنگ‌سازی خرید وسایل مختلف به صورت اینترنتی گام بزرگی برداشتند و راه را برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هموار کرده‌اند.

۲۴ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
تبلیغات آنلاین بازار بزرگی ندارد!
سبحان فروغی متولد ۶۹ هم بنیانگذار استارت‌آپ تپسل از داستان کسب‌و‌کارشان و موفقیت‌هایی چون جذب ۱۸ میلیون کاربر فعال ماهانه می‌گوید

بازار تبلیغات و زرق‌وبرق جهانی‌اش در هر کشوری جذابیت‌های ویژه‌ خود را دارد. اعداد و ارقام میلیارد دلاری هم در این بین رد و بدل می‌شود. اما مدت‌هاست که بخشی به نام تبلیغات دیجیتال هم به این بازار اضافه‌شده و با آنلاین‌کردن بخش بزرگی از حوزه آفلاین‌ها و ایجاد ظرفیت‌های گسترده برای تبلیغات، توانسته سهم گسترده‌ای را در اختیار بگیرد و بازار بزرگی ایجاد کند.

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
لطفا به معجزه محتوا ایمان بیاورید!
بازاریابی محتوا چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر بازاریابی دارد؟

بازاریابی محتوا یک رویکرد استراتژیک بازاریابی نسبت به تولید و توزیع محتوای ارزشمند است که متناسب و منطبق با کسب‌وکار، مخاطبان مشخص خود را جذب می‌کند. هدف از این کار هدایت مشتری به فرآیند خرید سودآور است. 

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ناور یاهوی کره‌ای‌هاست
با یکی از غول‌های دنیای اینترنت آشنا شوید

ناور کورپوریشن شرکت اینترنتی کره‌ای است که در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، پورتال وب و وب‌نوشت، خدمات اینترنتی و نرم‌افزارهای کاربردی فعالیت می‌کند.

۰۹ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در تبلیغات_آنلاین