تبلیغات

زبان را غنیمت دان!
یک بیان استعاری برای تبلیغ انتشارات کمبریج

بیان استعاری، یکی از راهکارهای تأثیرگذاری است که امروز‌ بسیاری از شرکت‌های برندسازی و بازاریابی، در زمینه طراحی آگهی‌های خود از آن استفاده می‌کنند. استفاده نمادین از تصاویر و کلماتی که به صورتی غیرمستقیم اما تأثیرگذارتر، محتوای یک تبلیغ را به مخاطبان القا می‌کنند، می‌تواند در بیان مقصود اصلی تبلیغات بسیار مؤثرتر عمل کند. 

۲۳ Mordad 1397 بدون دیدگاه
نامه خد‌احافظی شایان شلیله از ای‌نتورک
د‌ر ایران می‌مانم و به جذب سرمایه استارت‌آپ‌های کوچک کمک می‌کنم

شاید‌ کمتر از یک سال پیش بود‌ که احساس کرد‌م کم‌کم د‌ارم د‌رگیر یک زند‌گی عاد‌ی و روزانه میشم. برای من د‌اشتن یک زند‌گی که صبح بری سرکار و با یک سری از مشکلات تکراری د‌رگیر باشی و د‌ر نهایت شب بیای خونه، زند‌گی رضایت‌بخشی نیست.

۰۵ Mordad 1397 بدون دیدگاه
جام‌ جهانی فقط جای بزرگان نیست!
۴ راهکار مؤثر در فرایند برندسازی کسب‌وکارهای کوچک

بازی‌های جام‌جهانی فوتبال فرصتی بزرگ در روند برندسازی به شمار می‌رود، به طوری که بسیای از برندهای برجسته جهان سعی می‌کنند تا در این مسابقات حضور چشمگیری داشته باشند. مدیر برند مشهور آدیداس در همین راستا اذعان می‌دارد که این رویداد، یک فرصت برای فروش بیشتر نیست، بلکه فرصتی است که جهت برندسازی در اختیار نام‌های تجاری قرار می‌گیرد. 

۱۲ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تیم‌وان آژانسی برای مایه‌دارها

«هنر و علم» دو کلمه کلیدی برای آژانس بازاریابی Team One هستند؛ دو واژه‌ای که رسیدن به هدف اصلی این شرکت را تحقق می‌بخشند، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدفی که این آژانس آمریکایی برای خود در نظر گرفته است، کمک‌کردن به برندها برای نفوذ بین توده‌های بعضا ثروتمند مخاطبان است و برای رسیدن به این هدف نیز استفاده از دو عنصر مهم هنر و علم را در دستور کار خود قرار داده است ...

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
شعار کدز: هر روز، شنبه است
چرا کدزبین در بازاریابی خود روی توانمندسازی زنان تاکید دارد؟

یک قرن از تولید کفش‌های برند کدز (KEDS) می‌گذرد؛ کفش‌هایی با کفه لاستیکی که راه رفتن آرام و با صدای کم، به عنوان شاخصه اصلی آنها شناخته می‌شود. تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان، یعنی زنان و دختران جوان، باعث شده ‌که این برند در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در حیطه علایق و نیازهای این گروه از خود نشان دهد ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
دوئل خلاقانه آئودی و ب‌ام‌و
وقتی بیلبوردها برای هم رجز می‌خوانند!

فرآیند تبلیغات در فضای باز، با توجه به رشد و گسترش بزرگراه‌های مختلف در اقصی‌نقاط جهان، اهمیت زیادی پیدا کرده است، به طوری که امروز‌ بسیاری از بنرهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهرها و بزرگراه‌ها دیده می‌شوند.

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
 تقسیم سود تبلیغات با بازدید کنندگان در آپاناژ
نگاهی به شبکه اجتماعی‌ ای که محمدرضا ذاکری و دوستانش راه انداخته‌ اند

با روی کار آمدن شبکه‌ های مجازی، بیزینس‌ های مختلفی در فضای اینترنت شکل گرفته‌ اند و ذهن‌ ها به این سمت سوق داده شده که فرصت خوبی برای کسب درآمد از طریق فضای مجازی ایجاد شده است. از همین رو افراد به راه‌ های کسب درآمد از طریق فضای مجازی فکر می‌کنند و درآمد زایی از این طریق برایشان جذاب است.

۱۷ Dei 1396 بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
دوئل جاروبرقی و گربه
ایده‌هایی که در تبلیغ خلاقانه یکی از محصولات سامسونگ گنجانده شده است

یکی از تبلیغات خلاقانه و جالب توجهی که برند سامسونگ برای معرفی جاروبرقی خود ارائه داده است، یک ویدئوی کوتاه ۳۰ثانیه‌ای است که از طریق آن یک دوئل حرفه‌ای را بین جاروبرقی و گربه‌ای بازیگوش در یک خانه نشان می‌دهد...

۱۲ Dei 1396 بدون دیدگاه
ای‌پیشه، استارت‌آپ ایمنی‌کارهاست!
علیرضا دادفر با محمد خدامی و مجید سهیلی‌فر برای نصاب‌های سیستم‌های‌ ایمنی یک بازار آنلاین راه انداخته است

در جامعه استارت‌آپی ایران بسیاری از استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکار خود را حول ارائه خدمات آنلاینی که در گذشته به‌صورت سنتی قابل دسترس بود، شکل داده‌اند. این استارت‌آپ‌ها به نظر می‌رسد نسبت به استارت‌آپ‌هایی که خدمات جدیدی را ایجاد می‌کنند راه دشوارتری را در پیش دارند...

۱۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
پولو؛کوچک اما سرسخت است
نمونه یک تبلیغ خلاقانه که کوچک‌بودن فولکس واگن را قدرت آن جلوه می‌دهد

خودروهای برند فولکس واگن بیشتر به اندازه کوچک‌شان شناخته می‌شوند و در این میان خصوصا مدل Polo این برند ظاهر کوچکی دارد، اما گاهی یک خصلت به‌ظاهر متفاوت و یا حتی منفی می‌تواند یک عامل تبلیغاتی موفق در راستای تقویت یک برند قرار بگیرد و این درست همان کاری است که در بسیاری از تبلیغات این خودروی کوچک مشاهده می‌شود.

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
لطفا شما این اشتباه را تکرار نکنید!
کارآفرینان موفق از اشتباهات خود چه درس‌هایی آموخته‌اند؟

همه‌ ما پست‌ها و مقالات زیادی در مورد فواید شکست و یادگیری از آنها خوانده‌ایم. اهمیت تجربه‌ شکست در دنیای کسب‌وکار امروز، باعث شده مطرح‌ترین آکادمی‌های مدیریتی جهان، در سطوح آموزش عالی این بحث را به‌صورت مطالعات موردی تدریس کنند.

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سرمقاله اکبر هاشمی شماره 79: بله، من عصبانی هستم ...

هفته گذشته از چند جوان ایمیلی دریافت کردم که برایم دردناک بود. آنها نوشته بودند که می‌خواهند کسب‌و‌کاری در حوزه تبلیغات راه‌اندازی کنند، برای دریافت مجوز اقدام کرده‌اند و بعد از مدت‌ها به آنها گفته شده است که وزارت ارشاد به این آسانی به کسی مجوز کانون تبلیغاتی نمی‌دهد و بعد هم آب پاکی را ریخته‌اند روی دستشان که قید کار‌کردن را بزنید.

۲۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
با تبلیغات آئودی، رانندگی ایمن را احساس کنید
چطور یک برند معتبر، کارایی محصولاتش را به رخ می‌کشد

رانندگی در زیر باران یکی از تجربیات مشترکی است که بیشتر مردم جهان آن را داشته‌اند. هوای بارانی، جاده‌ای یکطرفه و قطرات بارانی که بر شیشه خودرو می‌خورد، می‌تواند یک تجربه خوشایند برای بیشتر افراد باشد، اما همین قطرات باران هنگامی که شدت می‌یابند و بارانی شدید را رقم می‌زنند، به نظر نمی‌رسد که چندان خوشایند رانندگان باشند ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
خودت را به درودیوار بزن و اوج بگیر!
پشت تبلیغ پپسی در زمین بازی پارکور چه پیامی نهفته است؟

نوشابه‌های گازدار همیشه به عنوان یکی از نوشیدنی‌های موردعلاقه مردم جهان محسوب می‌شوند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ایونت برگزار کردن روی دیوار چین!
آنچه برند فندی را لاکچری نگه می‌دارد، ایده‌های جسورانه در بازاریابی و تبلیغات است

شرکت ایتالیایی فندی که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شد، از جمله برندهای لاکچری معتبر جهان به شمار می‌رود...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
اپلیکیشن اودنوس

تیم ادنوس با مدیریت مهدی جهرمکی در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این تیم خدمات و محصولات شرکت‌های تجاری را ارائه می‌دهد. ادنوس قصد دارد با استفاده از شیوه‌های جدید در حوزه تبلیغات و خرید گروهی، یک شیوه تبلیغ نو و آسان را به صاحبان کسب و کار و مشتریان و خریداران معرفی کند.

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات

وفور گسترده خبرگزاری‌ها، سایت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کنار تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌های به‌روز آنها، در ظاهر چندان مجالی برای اسلاف این ابزارهای ارتباطی نمی‌گذارد و اینطور به نظر می‌رسد که ...

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه برای برند خود آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

با توجه به این امر که در دنیای امروز شرکت‌های بازاریابی فراوانی حضور پیدا کرده‌اند که هر یک نیز خدمات گسترده و متنوعی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می‌کنند، انتخاب درست یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند در میزان موفقیت یک برند در بین دیگر رقبای تجاری آن بسیار مؤثر باشد ...

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی

صفحه‌ها

اشتراک در تبلیغات