تبلیغات

سرمقاله اکبر هاشمی شماره 79: بله، من عصبانی هستم ...

هفته گذشته از چند جوان ایمیلی دریافت کردم که برایم دردناک بود. آنها نوشته بودند که می‌خواهند کسب‌و‌کاری در حوزه تبلیغات راه‌اندازی کنند، برای دریافت مجوز اقدام کرده‌اند و بعد از مدت‌ها به آنها گفته شده است که وزارت ارشاد به این آسانی به کسی مجوز کانون تبلیغاتی نمی‌دهد و بعد هم آب پاکی را ریخته‌اند روی دستشان که قید کار‌کردن را بزنید.

۲۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
با تبلیغات آئودی، رانندگی ایمن را احساس کنید
چطور یک برند معتبر، کارایی محصولاتش را به رخ می‌کشد

رانندگی در زیر باران یکی از تجربیات مشترکی است که بیشتر مردم جهان آن را داشته‌اند. هوای بارانی، جاده‌ای یکطرفه و قطرات بارانی که بر شیشه خودرو می‌خورد، می‌تواند یک تجربه خوشایند برای بیشتر افراد باشد، اما همین قطرات باران هنگامی که شدت می‌یابند و بارانی شدید را رقم می‌زنند، به نظر نمی‌رسد که چندان خوشایند رانندگان باشند ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
خودت را به درودیوار بزن و اوج بگیر!
پشت تبلیغ پپسی در زمین بازی پارکور چه پیامی نهفته است؟

نوشابه‌های گازدار همیشه به عنوان یکی از نوشیدنی‌های موردعلاقه مردم جهان محسوب می‌شوند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ایونت برگزار کردن روی دیوار چین!
آنچه برند فندی را لاکچری نگه می‌دارد، ایده‌های جسورانه در بازاریابی و تبلیغات است

شرکت ایتالیایی فندی که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شد، از جمله برندهای لاکچری معتبر جهان به شمار می‌رود...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
اپلیکیشن اودنوس

تیم ادنوس با مدیریت مهدی جهرمکی در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این تیم خدمات و محصولات شرکت‌های تجاری را ارائه می‌دهد. ادنوس قصد دارد با استفاده از شیوه‌های جدید در حوزه تبلیغات و خرید گروهی، یک شیوه تبلیغ نو و آسان را به صاحبان کسب و کار و مشتریان و خریداران معرفی کند.

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات

وفور گسترده خبرگزاری‌ها، سایت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کنار تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌های به‌روز آنها، در ظاهر چندان مجالی برای اسلاف این ابزارهای ارتباطی نمی‌گذارد و اینطور به نظر می‌رسد که ...

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه برای برند خود آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

با توجه به این امر که در دنیای امروز شرکت‌های بازاریابی فراوانی حضور پیدا کرده‌اند که هر یک نیز خدمات گسترده و متنوعی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می‌کنند، انتخاب درست یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند در میزان موفقیت یک برند در بین دیگر رقبای تجاری آن بسیار مؤثر باشد ...

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
استارت‌آپی که یک رابطه پیامکی تعاملی می‌سازد
راهکارهای هنداستک برای بازاریابی پیامکی

ارسال پیامک و متن‌های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه و ایمیل را می‌توان یکی از رایج‌ترین راهکارهای بازاریابی در دنیای امروز محسوب کرد که دلیل عمده آن نیز وفور تلفن‌های همراه و دسترسی بیشتر مردم به این ابزارهای ارتباطی است، ضمن اینکه گستردگی فضای اینترنت در زندگی مردم جهان نیز به قوت گرفتن این ابزارها هر چه بیشتر دامن زده است.

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
تولیدکننده‌ها تبلیغ را‌ جدی‌تر بگیرند

بازیگر نام‌آشنای ایرانی معتقد است: تولید‌کننده‌ها در کشور ما باید تبلیغات را جدی‌تر بگیرند.

۲۳ Dei 1395 بدون دیدگاه
, نرم‌افزار تلفن همراه,ادموب, استارت‌آپ‌های تبلیغاتی,بازاریابی,تبلیغات,پلتفرم,استارتاپ,استارت آپ,
چرا یکی از تازه‌واردهای دنیای تبلیغات این‌همه موفق شده است؟

کسب‌درآمد از نرم‌افزار تلفن همراه، راهکار هوشمندانه‌ای است که پلت‌فرم «ادموب» آن را به کار بسته ‌و با ایجاد یک فضای تبلیغاتی در گوشی‌های هوشمند، حتی به مشتریان خود نیز امکان تبليغات برنامه‌های‌شان را می‌دهد.

۰۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
مارس؛ مشتری را بازاریاب می‌کند!
راهکارهای بازاریابی برندی که با تغییرات جامعه، مسیرهای جدید پیدا می‌کند

مارس، برندی شناخته‌شده در میان شکلات‌های جهان به شمار می‌رود که در سال ۱۹۳۲ راه‌اندازی شد و قریب یک قرن است که به عنوان یک تولیدکننده عمده شکلات در سطح جهان معروف شده است ...

۰۷ Dei 1395 ۱ فهیمه خراسانی
20 ابزار مفید برای تحلیل وب‌سایت شما

وظیفه اصلی مدیران بازاریابی توسعه استراتژی‌های جدید و خلاقانه به منظور رشد شرکت‌هاست.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پیکچاپ؛ چاپ عکس رایگان اما با آگهی!
یک ایده خلاقانه از یک استارت‌آپ استانی که شکل تازه‌ای از تبلیغات را هدف قرار داده است

پیکچاپ اولین اپلیکیشنی است که خدمات چاپ عکس را از طریق تلفن همراه میسر کرده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌های خود را به طور رایگان چاپ کنند. این خدمات در ازای ارسال عکس‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. در نتیجه می‌توان گفت تمام مراحل از چاپ عکس گرفته تا ارسال آن رایگان است. 
 

۱۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مردم عاشق هدایای تبلیغاتی مفت هستند!
درباره اینکه روش‌های بازاریابی کلاسیک هنوز هم جواب می‌دهند

اطلاعات زیادی درباره بازاریابی کسب‌و‌کار شما وجود دارد. در واقع، آنقدر این اطلاعات زیاد هستند که کار را کمی پیچیده می‌کنند. به نظر می‌رسد که تمام تکنیک‌های بازاریابی مدرن حوزه بازاریابی را به یک صنعت مجزا تبدیل کرده‌اند.

۰۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی
6  عاملی که مانع سوددهی کسب‌و‌کار شما می‌شود

تعیین قیمت یکی از اولین و مهم‌ترین تصمیمات برای کسب‌و‌کار شماست. نحوه قیمت‌گذاری می‌تواند میزان موفقیت شما در آینده را نشان دهد. اکثر کارآفرینان محتاط هستند که قیمت‌ها را بالا نبرند. اگر محصول شما گران‌تر از محصول سایر رقباست، ممکن است از بازار مقصد خود دور شوید.

۰۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایسوس با پرندگان کمپین راه می‌اندازد!
برند تایوانی با چه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی می‌خواهد بازار آمریکا را به‌دست بیاورد

حضور گسترده در دنیای دیجیتال و در عین حال ارائه محتوای نوآورانه از جمله مواردی است که به‌طور ویژه در برنامه‌های بازاریابی برند ایسوس وجود دارند. ضمن اینکه ترسیم اهداف بلند‌مدت نیز در راستای واقع‌بینی قرار داده شده و توانسته است یکی از نقاط قوت این برند در فعالیت‌های بازایابی آن محسوب شود.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
طعم خوش لحظه‌ها با برند ایرانی
سرگذشت پنجاه‌و‌هفت‌ساله شرکتی که چی‌توز معروف‌ترین محصول آن است

ن تعریف انجمن‌های بین‌المللی بازاریابی از برند و تعریف این واژه در دنیای صنعت تفاوت وجود دارد. از نگاه اول هرزمانی که متخصص بازاریابی، نام، لوگو یا نماد جدیدی را برای محصولی نو ایجاد کند، یک برند خلق کرده است.

۲۷ Aban 1395 بدون دیدگاه بهاره بديعى
,سیستم عامل,محتوای تبلیغاتی,کلیدواژه ,گوشی های هوشمند,بازاریابی,تبلیغات, بهینه‌سازی جست‌وجو,بوست مدیا,شبکه های دیجیتال,جستجوگر,
تمام آنچه بوست‌مدیا را به عنوان یک پلت‌فرم بازاریابی موفق بدل کرده است

بوست‌مدیا از جمله سیستم‌عامل‌های موفق در زمینه ارائه محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود که با انتخاب درست و دقیق کلیدواژه‌ها برای برندها، امکان یک جست‌وجوی موفق و هدفمند را برای مخاطبان آنها فراهم کرده است. 

۲۷ Aban 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در تبلیغات