بهینه سازی سایت

کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
نگاهی به ویژگی‌های دو مدل نایس و پسو در بازاریابی

یکی از مسائل بسیار مهم برای بازاریابان تقویت مهارت‌های ارتباطاتی و توسعه شبکه ارتباطات است. بازاریابان با افراد مختلفی سر و کار دارند و حفظ اصول ارتباطی درست در برخورد کاری با اینگونه افراد یکی از موضوعات حیاتی است که باید به آن توجه کنند. در این مقاله قصد داریم دو نمونه از مدل‌های ارتباطات بازاریابی به نام‌های مدل PESO و مدل nice را برای شما توضیح دهیم ...

۱۴ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
اشتراک در بهینه سازی سایت