بهرام جوهر شمشیری

بهرام جوهر شمشیری

تفاوت بين «بايد داشته باشد» و «خوب است داشته باشد» قانون پايه‌اي که براي هر توسعه محصولي در مراحل اوليه در نظر گرفته مي‌شود اين است که ارزش اصلي محصول پيشنهادي خود را درک کنيد. بتوانيد زلم‌زيمبو‌ها را از امکانات اساسي که کمک خواهند کرد به بازار سريع‌تر دسترسي پيدا کنيد جدا سازيد و فرضيه خود را با سرمايه‌گذاري اندک، آزمايش و صحه‌گذاري کنيد.

 

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه بهرام جوهر شمشیری

کپي‌رايتينگ دانش و هنري است براي کنار هم چيدن خلاقانه کلمه‌ها. هدف آن معرفي ايده‌هاي تجاري، شخصي و... است تا از بين حجم عظيم تبليغ‌ها و پيام‌ها، بيشتر از رقيب‌ها مورد توجه قرار بگيرد، خوانده شود، ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند کند و بفروشد. اين معرفي چنان است که مخاطب را وادار به انجام کاري مي‌کند...
 

۰۵ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه بهرام جوهر شمشیری

استارت‌آپ ناب سيستمي است براي ساخت يک کسب‌وکار يا محصول در موثرترين راه ممکن براي کاهش ريسک شکست که به دنبال حذف کارهاي بي‌فايده و افزايش کارهاي ارزش‌آفرين طي فرآيند ساخت محصول است، به‌گونه‌اي که استارت‌آپ‌ها بتوانند بدون نياز به سرمايه‌گذاري کلان بيروني، طرح‌هاي کسب‌وکار مفصل و محصولي بي‌نقص شانس موفقيت بيشتري داشته باشند.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه بهرام جوهر شمشیری
اشتراک در بهرام جوهر شمشیری