برند و تبلیغات

اصول کارآمد برندینگ

برندینگ، مقوله‌ای است که تقریبا تمام شرکت‌های تجاری در شروع فعالیت خود به آن فکر کرده و در پی ساختن یک نام تجاری شناخته‌شده برای خود هستند، اما نکته اینجاست که تمام برندهای جهان به مقوله برندینگ نمی‌رسند و این فرایند، دستورالعمل‌های پیچیده و خاص خود را دارد که تنها با رعایت اصول مورد نظر می‌توان آن را به صورت کامل پشت سر گذاشت ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
امضای ستارگان پای برند فیلا
رقابت با غول‌هایی چون نایک و آدیداس فقط با محصول باکیفیت ممکن نیست!

در میان برندهای ورزشی، برند فیلا با داشتن عمری بیش از یک قرن، جایگاه خاصی در بین دیگر رقبای خود یافته و خصوصا در زمینه تولید کفش‌های ورزشی شهرت زیادی به دست آورده است. این برند که در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا توسط برادران فیلا راه‌اندازی شد، در ابتدا به تولید لباس‌های ورزشی برای کوهنوردی ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
این دوچرخه ام‌اس دارد!
کمپینی تبلیغاتی برای حمایت از مبتلایان به یک بیماری بسیار سخت

برنامه‌های آژانس‌های تبلیغاتی تنها به برندسازی و بازاریابی برای محصولات برندهای مختلف محدود نمی‌شود، بلکه انجام فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با انجمن‌های اجتماعی مختلف نیز در دستور کار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد. یکی از کمپین‌های موفقی که در سال جاری و در جهت همکاری با انجمن ام‌اس طراحی شد و به اجرا درآمد ...

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
متناسب با دستاوردهایتان تبلیغ کنید
استراتژی جدید آژانس تبلیغاتی هاواس

شناخت مناطق مختلف جهان برای ارائه راهکارهای بازاریابی بسیار اهمیت دارد چراکه هر قدر یک نام تجاری بتواند به شناخت بهتری از تفاوت‌های فرهنگی و منطقه‌ای مشتریان خود دست پیدا کند، مطمئنا راهکارهای بازاریابی مناسب‌تر و کارآمدتری را به کار خواهد بست و به نتایج بهتری دست خواهد یافت ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
درباره شعار «قطعه فیک نخرید»!
راهکار فولکس واگن برای استفاده از قطعات اصلی

تبلیغات چاپی هنوز هم بخش قابل توجهی از تبلیغات برندهای مشهور جهان را تشکیل می‌دهند و طراحی بنرهای مختلف نیز در دستور کار اکثر برندهای جهانی قرار دارد...

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
عملکرد آژانس‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال

برندسازی هیچ‌گاه از تبلیغات بی‌نیاز نبوده و این دو همیشه مانند دو روی یک سکه در کنار هم قرار دارند. برای ساختن یک نام تجاری، ارائه تبلیغات مناسب ضروری است و از طرفی، آژانس‌های تبلیغاتی نیز برای رشد خود به برندسازی نیاز دارند، به همین منظور نیز برندهای مختلف برای رشد نام تجاری خود همیشه به شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوره‌های آنها نیاز داشته و دارند ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
ساده اما لوکس: تبلیغات به شیوه بولگاری
روش‌های بازاریابی که هم جواهرات را پوشش می‌دهد هم عینک و ادکلن را

برند لاکچری ایتالیایی بولگاری در کنار برندهایی مانند تیفانی و کارتیه به عنوان لوکس‌ترین نام‌های تجاری شناخته می‌شود که محصول اصلی و مشهور آن جواهرات است، اما تولیدات دیگری مانند عطر، ساعت، کیف و حتی هتل‌ها نیز زیرمجموعه این برند قرار می‌گیرند ...

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
صبح به خیر! این را دوست داری؟
شعارهای تبلیغاتی مک‌دونالد از کجا آب می‌خورند و چه ایده‌هایی پشت آن‌هاست

تبلیغات مک‌دونالد برای وعده‌های غذایی کودکان بیش از اینکه بر خود غذا تمرکز داشته باشد، بر اسباب‌بازی متمرکز است. به این معنا که در این تبلیغات، شخصیت‌های تبلیغاتی درواقع وعده‌های غذایی هستند که به صورت انیمیشن‌هایی جذاب برای کودکان به نمایش درآمده‌اند ...

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خرس قهوه‌ای در برابر شورولت
درباره شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای اتومبیل دنیا

برند شورولت که در سال ۱۹۱۱ در آمریکا راه‌اندازی شد، یک شرکت معروف خودروسازی است که از سال ۱۹۱۸ توسط جنرال‌موتورز خریداری شده و تا‌کنون نیز توسط همین نام تجاری تولید می‌شود. در اینجا به‌ برخی از اصول اساسی بازاریابی این شرکت که توانسته  ‌نام آن را بیش از یک قرن زنده نگه دارد، اشاره می‌کنیم ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بهینه‌سازی بازاریابی ایمیلی به شیوه اماتیک

وفور استارت‌آپ‌های متعدد در دنیای امروز، یکی از دستاوردهای جدید تجاری به شمار می‌رود که تقریبا در تمام بخش‌های اقتصادی جهان نمود پیدا کرده و باعث شکل‌گیری شاخه‌های تجاری متفاوتی شده است ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
0 - 3  به نفع شهر
اسپاردی‌ها عید در خانه نمی‌مانند!

اگر دقیق‌تر به اطرافمان نگاه کنیم، هنوز هم صدای طبیعت را در هیاهوی شهر می‌شنویم. زمین به ما نیاز دارد یا ما به زمین؟ مسئله این است که جریان زندگی ما به هم وابسته است. «از خودمان شروع کنیم» پیامی است که در گوشه و کنار شهر با شهرتکانی دوباره می‌شنویم.

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
استارت‌آپ‌ها در خدمت بهبود اقتصاد

محمد خاجی، پژوهشگر پژوهشکده سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت | استارت‌آپ‌ها از زمان پیدایش‌شان تاکنون، توانسته‌اند خدمات بسیاری را در حوزه‌های گوناگون ارائه کنند. با توجه به حوزه‌های گسترده خدمات و نوآوری‌های روزافزون استارت‌آپ‌ها، می‌توان نقش قابل توجهی را در ارائه بهتر خدمات در سطح جامعه برای آنها متصور بود. 

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جورجیو آرمانی و راهکارهای برندسازی‌اش

گسترش دایره مخاطبان می‌تواند یکی از موفقیت‌های اساسی یک نام تجاری در انجام فعالیت‌های بازاریابی باشد، چراکه هر چقدر آمار مخاطبان یک برند بالاتر رود، به همان میزان درجه فروش و گسترش نام تجاری مذکور نیز بالاتر خواهد رفت ...

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
«سبک، به اندازه توان یک مورچه» یعنی چه؟
نگاهی به تبلیغ تصویری محصول لایت پپسی

  هر چقدر کیفیت یک تبلیغ که به صورت عکس تهیه شده است، بالا بوده و از شگردهای مدرن و به‌روز عکسبرداری در آن استفاده شود، آن تبلیغ بدون داشتن یک نکته خلاقانه، کارایی چندانی نداشته و تأثیر قابل توجهی را بر مخاطبان خود به دنبال نخواهد داشت ...

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
برای رقیب تان تبلیغ نکنید!
بابک بنیادی در گفت و گو با شنبه از اشتباهات رایج در بازاریابی استارت‌آپ‌ها می‌گوید

کسب‌وکارهای استارت‌آپی از طرفی با محدودیت بودجه برای تبلیغات روبه‌رو هستند و از طرف دیگر معمولا دارای ایده جدید و جذابی هستند که افراد جامعه نسبت به آن آگاهی ندارند. این دقیقا مثل این است که یک نفر جذاب‌ترین و شیک‌ترین لباس خود را بر تن کند ولی چراغ خاموش باشد و کسی او را نبیند ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
10 اصل اساسی که آژانس VCCP به آنها پایبند است

VCCP از جمله آژانس‌های موفق بازاریابی است که در دهه اخیر در عرصه جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۰۲ در لندن راه‌اندازی شده‌، در حال حاضر دفاتر متعددی در سراسر اروپا داشته و ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایده خلاقانه گروه تبلیغاتی لئوبرنت برای مک دونالد

مک دونالد به عنوان یکی از مهم‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان شناخته می‌شود که تقریبا بیشتر مردم دنیا اگر ساندویچ‌های آن را نچشیده باشند، قطعا نام آن را شنیده‌اند؛ بنابراین طبیعی است که برند مذکور در راستای معرفی بهتر محصولات خود، ایده‌های خلاقانه‌‌ای را در تبلیغات و بازاریابی خود به کار گیرد ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
راز سالی 6 میلیارد دلار عروسک‌ فروختن!
برند ماتل و باربی‌هایش چه راهکارهای بازاریابی دارند؟

تلاش برای جهانی‌شدن، آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف در جهت تلاش برای یافتن مخاطبان جدید، تنوع محصولات، انتخاب درست مخاطبان برنامه‌های بازاریابی و ... از جمله دلایل اصلی موفقیت برندی مانند «ماتل» به شمار می‌رود ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
چگونه یک پیامک تبلیغاتی خوب  بفرستیم؟

فرستادن پیامک به مخاطبان در کنار دیگر ابزارهای جدید دنیای امروز مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و ... می‌تواند به عنوان یک روش تأثیرگذار بازاریابی مورد نظر باشد، اما توجه به این نکته ضروری است که هر پیامکی نمی‌تواند یک تبلیغ مؤثر و کارآمد محسوب شود ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
محبوبیت تمام‌نشدنی شلوار  لی از کجا می‌آید؟
درباره ۱۶۰ سال برند‌ماندن لیوایز

اصالت، تعهد به تولید آنچه در آغاز بوده است، استفاده از ابزارهای کارآمد تبلیغاتی، انتخاب درست و مناسب جوانان به عنوان مهم‌ترین گروه سنی مخاطبان و ... از جمله روش‌های کارآمد و تأثیرگذار برندی است که بیش از  ۱۶۰سال سابقه را در کارنامه تجاری خود دارد ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

صفحه‌ها

اشتراک در برند و تبلیغات