برند و تبلیغات

ویدئوی شما به درد کدام شبکه‌ اجتماعی می‌خورد؟
قبل از بازاریابی ویدئویی در یوتیوب، توییتر یا اینستاگرام این مطلب را بخوانید

از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همچنان کانون توجه بازاریابی و بودجه رسانه‌ای بیشتر شرکت‌ها هستند، باید دید کدام نوع محتوا در هر پلتفرم عملکرد بهتری دارد. با وجود افزایش تمرکز ‌روی هوش مصنوعی، ویدئو همچنان بهترین عملکرد را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دارد.

۲۶ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تضاد مفاهیم در خدمت معرفی قهوه مک‌کافی
راهکار خلاقانه تبلیغاتی‌مک‌دونالد

یکی از چالش‌های طراحی تبلیغات خلاقانه این است که چطور هم پیام مرتبط با مهم‌ترین ویژگی محصول را منتقل کنند و هم در دام کلیشه‌های مرتبط با آن پیام نیفتند. برای مثال وقتی صحبت از قهوه می‌شود همه ناخودآگاه ذهنشان به سمت ویژگی‌های آشنای این محصول یعنی بوی تند و طعم خاص و البته هوشیاری که این نوشیدنی به ذهن می‌دهد، معطوف می‌شود.

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
کلوزآپ، نمای نزدیک از دندان
معرفی برخی راهکارهای برندسازی یکی از نام آشناترین خمیردندان سازهای دنیا

در سال ۱۹۶۷ یکی از برندهای معتبر جهانی در زمینه بهداشت دهان و دندان تأسیس شد که اعتبار خود را در بین مخاطبان تا به امروز حفظ کرده است. خمیردندان کلوز‌آپ، نامی آشنا برای بسیاری از مردم جهان محسوب می‌شود که خصوصا خمیر ژله‌ای و قرمزرنگ‌ آن به همراه طعم دارچین، زیر زبان‌ها مانده است.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ریتینک از خودش راضی نیست!
درباره یکی از آژانس‌های خلاق دنیای بازاریابی

Rethink یک تفکر دوباره است که مفاهیم کلیدی و مهمی مانند خلاقیت و مستقل‌بودن را به ذهن متبادر می‌کند. این گروه بازاریابی که در سال ۱۹۹۹ در ونکوور کانادا‌ راه‌اندازی شد، هم‌اکنون دو دفتر دیگر نیز در تورنتو و مونترال داشته و به عنوان یکی از آژانس‌های موفق تبلیغاتی جهان شناخته می‌شود. 

۱۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بایدها ی دیجیتال مارکتینگ ایرانی در 2018

حرکت برندهای تجاری در سال ۲۰۱۸ با تغییرات ملموسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ همراه شده است؛ تغییراتی که با سرعت بسیار زیاد فعالیت برندهای تجاری را در حوزه دیجیتال مارکتینگ تحت‌الشعاع قرار داده و این سازمان‌ها را مجبور به تغییر در استراتژی‌های کلان خود کرده است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بپا خانه‌خراب نشوی!
۷ اشتباه بازاریابی که می‌تواند دودمان استارت‌آپ‌ها را به باد دهد

مهم نیست شما چه کسب‌وکاری را شروع می‌کنید، هر نوع استارت‌آپی مصون از راهکارهای اشتباه نیست، چراکه برخی اشتباهات بازاریابی اجتناب‌ناپذیر بوده و ممکن است برای هر ایده نوپایی رخ دهند، به همین منظور نیز شناختن چالش‌هایی که ممکن است پیش‌روی هر کسب‌وکاری در فرایند بازاریابی قرار بگیرند، در اجتناب از اشتباه و یا به بیان بهتر، کمتر اشتباه داشتن، مؤثر است.

۰۸ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
KBS: یک آژانس تبلیغاتی چالش‌پذیر

آژانس تبلیغاتی KBS که مقر آن در شهر نیویورک است، سختکوشی، خلاقیت و قدرت ابتکار را به عنوان اصلی‌ترین راهکارهای خود قرار داده است. استخدام یک تیم کارآفرین خلاق و جسور که ارائه راه‌حل‌های مبتکرانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند...

۰۵ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
روایت رنو در موبایل‌های شما!
راهکارهای بازاریابی رنو به منظور حفظ هویت تجاری‌اش به تاکتیک‌های مختلفی گره خورده است

امروز‌ در میان برندهای مشهور اتومبیل جهان، نام تجاری رنو جایگاه ویژه خود را یافته و در کنار برندهای سرشناس دنیا قرار گرفته است. این شرکت فرانسوی با طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلفی از خودرو، در حال حاضر در بین ۱۰ شرکت خودروسازی اول جهان قرار داشته و محصولات خود را به اغلب کشورهای دنیا عرضه می‌کند.

۰۴ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پمپرز چطور مادران رامشتری می‌کند؟
راهکارهایی که برند پمپرز را در اوج نگه داشته است

موقعیت‌یابی و سپس تقسیم‌بندی محصولات از جمله روش‌های کارآمدی است که برند پمپرز در روش بازاریابی خود به کار می‌گیرد، به این معنا که این برند در خصوص تولید پوشک‌های یکبار مصرف خود، در ابتدا دایره مخاطبان خود را تقسیم‌بندی کرده و با هدف قرار‌دادن کودکان صفر تا ۳ ساله، تبلیغات خود را شروع می‌کند.

۱۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
دوئل جاروبرقی و گربه
ایده‌هایی که در تبلیغ خلاقانه یکی از محصولات سامسونگ گنجانده شده است

یکی از تبلیغات خلاقانه و جالب توجهی که برند سامسونگ برای معرفی جاروبرقی خود ارائه داده است، یک ویدئوی کوتاه ۳۰ثانیه‌ای است که از طریق آن یک دوئل حرفه‌ای را بین جاروبرقی و گربه‌ای بازیگوش در یک خانه نشان می‌دهد...

۱۲ Dei 1396 بدون دیدگاه
چمدان‌ها هم عصبانی می‌شوند
تبلیغ خلاقانه شرکت هواپیمایی Paris Aéroport

ارائه ایده‌های خلاقانه و جذاب که پیام‌های قابل توجهی را در خود نهفته باشند، ذهن مخاطبان را به چالش کشیده، باعث دقت بیشتر بیننده شده و در نهایت یک نام تجاری خاص را برای او برجسته خواهند کرد...

۲۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نیسان ایمنی را تبلیغ می‌کند
راهکارهای بازاریابی خودروساز ژاپنی چه ویژگی هایی دارد

شرکت ژاپنی خودروسازی نیسان با داشتن بیش از ۸ دهه سابقه، در زمره شرکت‌های موفق جهانی قرار دارد و در کنار نام‌های معتبری مانند تویوتا و هوندا دیگر غول‌های ماشین‌سازی ژاپن قرار گرفته است...

۲۱ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
زمستان در راه است
تبلیغی خلاقانه برای معرفی بهتر واکسن آنفلوآنزا

تبلیغاتی که در حوزه سلامت و بهداشت جوامع طراحی می‌شوند، عموما توسط نهادهای سلامت جهانی ارائه شده و تأثیرگذاری قابل‌توجهی نیز در بین عموم مردم دارند...

 

۲۰ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سه رکن اصلی در قبیله دیجیتال تریبال
ثبات، خلاقیت و اشتیاق

از آنجایی که آژانس Tribal یک شرکت دیجیتال است، به همین دلیل نیز بازاریابی تعاملی به عنوان مهم‌ترین و برجسته‌ترین تخصص این کمپانی شناخته می‌شود. 

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اینگونه برندسازی نکنید!
معرفی چند اشتباه رایج که بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها را دچار چالش می‌کند

همه آنچه در برندسازی و شکوفا‌شدن یک نام تجاری مطرح می‌‌شود، موفقیت آنها و راهکارهای درست بازاریابی و تبلیغاتی نیست، بلکه چه‌بسا اشتباهاتی در فرایند برندسازی رخ دهند که روند پیشرفت آن را کند کرده و حتی گاهی باعث شکست آن شوند؛ به همین دلیل نیز شناختن اشتباهاتی که ممکن است در روند برندسازی اتفاق بیفتند، در شکل‌گیری نام‌های تجاری و رشد آنها بسیار تأثیرگذار است.

۱۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
آژانسی که یک ارتباط معتبر را پی می‌ریزد

در سال ۱۹۹۲جان والنتین، اسکات مک‌کورمیک و کریگ لیگیبل با همکاری هم، یک آژانس بازاریابی راه‌اندازی کردند که هدف اصلی آن برقراری یک ارتباط معتبر و پایدار با مردم بوده است.

۰۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
گاهی اوقات می‌توان پدال نزد!
تبلیغ خلاقانه دوچرخه‌های الکتریکی

Movielectric برندی که در سال‌های اخیر اقدام به تولید دوچرخه‌های الکتریکی کرده، یکی از مشهورترین تبلیغات محصول خود را در قالب یک آگهی چاپی ارائه داده است. 

۰۷ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تاریخ,هوتدا,موتور سیکلت,ویدیو
درباره یک ویدئوی تبلیغاتی شرکت هوندا

هوندا برندی است که در آغاز بیشتر با موتور‌سیکلت‌های خود در جهان شناخته می‌شد و پس از مدتی موتور اتومبیل و خودرو نیز از جمله تولیدات اصلی این برند محسوب شدند و در نهایت نام تجاری هوندا توانست طیف گسترده‌ای از محصولات نقلیه از موتور اتومبیل گرفته تا هواپیماهای جت را تولید کند...

۲۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
مانور تبلیغاتی ساب‌وی روی سالم‌خوری
رستورانی که سلامت غذایی را به عنوان یک اهرم بزرگ تبلیغاتی به کار می‌برد

ساندویچ‌های معروف برند «ساب‌وی» که با نام ساب‌مارین و با شکل خاص خود شناخته ‌‌می‌شوند، در کنار سالادهای مشهور این برند چیزی نیستند که در خاطر‌ مصرف‌کنندگان آنها باقی نمانند، سالادهای مختلف و ساندویچ‌های رول‌مانند برند ساب‌وی که عموما با نان‌های فرانسوی یا ایتالیایی سرو می‌شوند، محبوبیتی را برای این برند به ارمغان آورده‌اند که باعث شکل‌گیری شعبه‌های زیادی از این رستوران زنجیره‌ای در بیش از ۱۰۰کشور جهان شده است ...

۱۳ Aban 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در برند و تبلیغات