برند و تبلیغات

تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تاریخ,هوتدا,موتور سیکلت,ویدیو
درباره یک ویدئوی تبلیغاتی شرکت هوندا

هوندا برندی است که در آغاز بیشتر با موتور‌سیکلت‌های خود در جهان شناخته می‌شد و پس از مدتی موتور اتومبیل و خودرو نیز از جمله تولیدات اصلی این برند محسوب شدند و در نهایت نام تجاری هوندا توانست طیف گسترده‌ای از محصولات نقلیه از موتور اتومبیل گرفته تا هواپیماهای جت را تولید کند...

۲۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
مانور تبلیغاتی ساب‌وی روی سالم‌خوری
رستورانی که سلامت غذایی را به عنوان یک اهرم بزرگ تبلیغاتی به کار می‌برد

ساندویچ‌های معروف برند «ساب‌وی» که با نام ساب‌مارین و با شکل خاص خود شناخته ‌‌می‌شوند، در کنار سالادهای مشهور این برند چیزی نیستند که در خاطر‌ مصرف‌کنندگان آنها باقی نمانند، سالادهای مختلف و ساندویچ‌های رول‌مانند برند ساب‌وی که عموما با نان‌های فرانسوی یا ایتالیایی سرو می‌شوند، محبوبیتی را برای این برند به ارمغان آورده‌اند که باعث شکل‌گیری شعبه‌های زیادی از این رستوران زنجیره‌ای در بیش از ۱۰۰کشور جهان شده است ...

۱۳ Aban 1396 بدون دیدگاه
نوتلا، صبحانه را نیچ‌مارکت خود کرده است

آمار فروش این برند، به‌اندازه‌ای بالاست که طبق تحقیقات انجام‌شده، طی هر ۲.۵ثانیه یک شیشه نوتلا فروخته می‌شود، مطمئنا رسیدن به چنین موفقیتی در امر فروش، نمی‌تواند با نوع برندسازی و بازاریابی این شرکت بی‌ارتباط باشد، به‌همین منظور نیز در این گزارش تلاش خواهد شد تا برخی از استراتژی‌های کاربردی این برند در زمینه بازاریابی و تبلیغات، معرفی شوند ...

۰۶ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
حرفی برای گفتن دارید؟

یادداشت فرید اسدی | این روزها همه به این فکر هستند که سایت کسب‌وکاری یا محتوایی خود را در موتورهای جست‌وجو، نسبت به رقبا در رنکینگ بهتری ببینند. به همین دلیل است که رقابت برای یادگیری اصول سئو روزبه‌روز فشرده‌تر می‌شود. اما وقتی از اصول سئو صحبت می‌کنیم، دقیقا درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم و آیا اصولی وجود دارد که به صرف یادگیری آنها، بتوانیم با هر محتوایی از رقبایمان جلو بزنیم؟ ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
علم و احساس در کمپین جنرال‌الکتریک
درس‌هایی که از بازاریابی دیجیتال یک برند بزرگ می‌آموزیم

امروز‌ تعامل با مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی به شمار می‌رود و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر روند رشد، بهینه‌سازی، تجزیه و تحلیل و پیگیری موفق فرایند بازاریابی داشته باشد، به همین منظور نیز بهره‌گیری از ابزارهای جدید و به کار بردن استراتژی‌ها و راهکارهای نوین دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین رویکردها در زمینه علم تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شوند ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
چسب یا تله‌موش؟!
نگاهی به یکی از تبلیغات خلاقانه هنکل

د‌‌ر باکس تبلیغ خلاق این هفته به معرفی یکی از تبلیغات چاپی چسب پاتکس می‌پرد‌‌ازیم که از جمله محصولات معروف و شناخته‌شد‌‌ه برند‌‌ هنکل به شمار می‌رود‌‌. این تبلیغ که بر قد‌‌رت چسبند‌‌گی بالای این محصول تأکید‌‌ د‌‌ارد‌‌، یکی از کلیشه‌های معروف زند‌‌گی مرد‌‌م جهان، یعنی موش و تله‌موش را مورد‌‌ بازبینی قرار د‌‌اد‌‌ه است تا از طریق آن قد‌‌رت بالای این محصول را د‌‌ر چسبند‌‌گی نشان د‌‌هد‌‌ ...

۰۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه
د‌‌وستی هنکل با مشتریانش چقد‌‌ر جد‌‌ی است؟
راهکارها و شعارهای بازاریابی شرکتی که محصولات شست‌وشوی آن خوشنامند‌‌

هنکل نامی آشنا د‌‌ر حوزه محصولات بهد‌‌اشتی و آرایشی محسوب می‌شود‌‌ و بسیاری از مرد‌‌م جهان با برند‌‌های متعد‌‌د‌‌ بهد‌‌اشتی آن آشنا هستند‌‌. پرسیل، پریل، چسب لاکتایت و پریت از جمله محصولات برجسته این شرکت آلمانی به شمار می‌روند‌‌؛ شرکتی که د‌‌ر سال ۱۸۷۶ تأسیس شد‌‌ه و هم‌اکنون د‌‌ر بیش از ۱۲۵کشور جهان محصولات خود‌‌ را عرضه می‌کند‌‌ ...

۰۳ Mehr 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تبلیغی برای مسافران شب
آگهی خلاقانه برند مک‌دونالد در ایستگاه‌های اتوبوس

ایستگاه‌های اتوبوس می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای مهم به منظور بازاریابی محیطی در اختیار برندهای مختلف قرار بگیرند. از آنجایی که روزانه افراد زیادی دقایقی از وقت خود را در این ایستگاه‌ها می‌گذرانند، مطمئنا پوسترها و عکس‌های خلاق تبلیغاتی می‌تواند نظر آنها را به خود جلب کند، به همین منظور نیز طراحی و ارائه طرح‌های تبلیغاتی در ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و سایر اماکن عمومی که مردم زیادی در آنها رفت و آمد دارند، مطمئنا در شناخته‌شدن هر‌چه بیشتر یک برند تأثیر قابل توجهی خواهد داشت ...

۲۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
نمایشگاه‌داری، حربه بازاریابی هواوی
چگونه برند چینی در ردیف اپل و سامسونگ قرار گرفت؟

شرکت چند‌ملیتی هواوی (Huawei) که دفتر اصلی آن در چین واقع شده است، از جمله بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ارتباطی و شبکه‌ای است که در سال ۱۹۸۷ تأسیس شده و در حال حاضر شعبه‌های زیادی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فناوری جهان محسوب می‌شود؛ به طوری که بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند این برند، بازارهای جهانی را در‌نوردیده و با برندهای معروف جهانی رقابت می‌کنند ...

۱۹ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
صدای پرهیاهوی خردشدن پرینگلز زیر دندان مشتری
راهکارها و شعارهای تبلیغاتی که چیپس فروش قدیمی استفاده می‌کند

چیپس پرینگلز از جمله برندهای مشهور مواد غذایی به شمار می‌رود که زیرمجموعه‌ای از شرکت بزرگ پرکتل اند گمبل بوده و در سال ۱۹۶۸ در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شده است. این برند معروف که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان عرضه می‌شود، در مزه‌های مختلفی وارد بازار شده و توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اتخاذ روش‌های بازاریابی خلاقانه، تولید محصولاتی که متناسب با ذائقه مشتریان هستند و کاربرد ابزارهای سنتی و مدرن بازاریابی از جمله راهکارهای مناسبی هستند که برند پرینگلز در راستای حفظ و تثبت نام تجاری خود به کار می‌گیرد...

۰۸ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
آسان و سریع با فدکس
طراحی خلاقانه یک تبلیغ چاپی

شرکت فدرال اکسپرس که با نام تجاری FedEx در بین مردم جهان شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی جهان به شمار می‌رود که روزانه عملیات انتقال بار و مرسولات پستی را به بیش از ۳۵۰مقصد جهان انجام می‌دهد...

۰۸ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
راز و رمز فابر‌کاستل‌ بودن
قیمت‌گذاری مناسب و دقیق می‌تواند یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای یک برند محسوب شود

قیمت‌گذاری مناسب و دقیق می‌تواند یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای یک برند محسوب شود. فابر‌کاستل به عنوان یک برند پرمخاطب، جایگاه قابل توجهی را بین مخاطبان خود کسب کرده است که تا حدی به نحوه قیمت‌گذاری آن مربوط می‌شود. تنوع در نحوه قیمت‌گذاری باعث شده است که مخاطبان زیادی برند مذکور را انتخاب کنند

۲۹ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بدون پیامک رانندگی کنید
تبلیغی خلاقانه برای تشویق رانندگان به کنار گذاشتن موبایل

با وجود اینکه رابطه خطر‌آفرینی بین رانندگی و فرستادن پیامک وجود دارد، اما بسیاری از مردم جهان علی‌رغم آگاهی نسبت به این امر،‌ حین رانندگی این کار را انجام می‌دهند، به همین  دلیل نیز برخی از پیام‌های مربوط به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به موضوع مذکور اختصاص پیدا کرده است ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
ای‌وان، هنوز فروش خانه‌به‌خانه را کنار نگذاشته!
برندی که برای مشتریان خود بورس تحصیلی هم اختصاص داده چه راهکارهای بازاریابی دارد؟

برند ای‌وان (Avon‌) نامی شناخته‌شده در بین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی محسوب می‌شود که با داشتن ۶.۵میلیون نماینده، دومین شرکت بزرگ فروش مستقیم در جهان به شمار می‌رود، به طوری که در سال ۲۰۱۳ فروش سالیانه این شرکت به مبلغی معادل ۱۰.۵میلیارد دلار رسیده بود ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
صبحانه را در تختخواب میل کنید
تبلیغی خلاقانه برای خدمات صبحانه هتل‌های زنجیره‌ای B&B

خدمات خاص و منحصر‌به‌فردی که یک نام تجاری ارائه می‌دهد، می‌توانند به عنوان یک پیام تبلیغاتی مطرح شوند، هر چقدر یک تصویر، ویدئو و یا حتی شعار تبلیغاتی بتواند به گونه‌ای خلاقانه‌تر، خدمات مذکور را به مخاطب خود القا کند، در شناخت نام تجاری مورد نظر و ماندگاری آن در اذهان عمومی موفق‌تر خواهد بود ...

۱۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
آریل چگونه از بازاریابی عاطفی استفاده می‌کند
در برنامه های بازاریابی شرکت تولیدکننده تاید توجه ویژه‌ای به محیط زیست وجود دارد

پروکتراندگمبل (‌P&G‌) یکی از نام‌های معروف و شناخته‌شده تجاری در سطح جهان به شمار می‌رود که طیف متنوعی از محصولات مصرفی را تولید می‌کند. این شرکت چندملیتی و آمریکایی در سال ۱۸۳۷ راه‌اندازی شده و با توسعه محصولات خود در طی سالیان، کالاهای متنوع خانگی، بهداشتی و آرایشی را تولید می‌کند ...

۰۸ Mordad 1396 بدون دیدگاه
خودت را به درودیوار بزن و اوج بگیر!
پشت تبلیغ پپسی در زمین بازی پارکور چه پیامی نهفته است؟

نوشابه‌های گازدار همیشه به عنوان یکی از نوشیدنی‌های موردعلاقه مردم جهان محسوب می‌شوند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ایونت برگزار کردن روی دیوار چین!
آنچه برند فندی را لاکچری نگه می‌دارد، ایده‌های جسورانه در بازاریابی و تبلیغات است

شرکت ایتالیایی فندی که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شد، از جمله برندهای لاکچری معتبر جهان به شمار می‌رود...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
دعوت به مهمانی شام یک آلمانی 160 ساله!
زیمنس با تعریف ارزش‌های‌ پایدار و تکیه بر فناوری دیجیتال در پی رهبری بازارهای جهانی است

زیمنس نامی تجاری است که بیشتر در زمینه تولید لوازم خانگی در بین مردم شناخته می‌شود، اما دایره تولیدات این برند بسیار گسترده بوده و شاخه‌های متعددی مانند تجهیزات مخابرات، تجهیزات تولید برق، اتوماسیون صنعتی، انواع قطار، تجهیزات پزشکی و‌... را شامل می‌‌شود ...

۲۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در برند و تبلیغات