برند استوری

نایجل آستن چطور امپراطور پوشاک استرالیا شد؟
یک لباس‌فروش دوره‌گرد استارت‌آپی موفق را خلق کرده که ۱۵۰۰ شعبه دارد

نایجل آستن، تنها ۱۸ سال داشت که به کارآفرینی علاقه‌مند شد. گرچه تازه در دانشگاه ثبت‌نام کرده بود، اما ارتباط چندانی بین رؤیاها و رشته‌‌ تحصیلی‌اش وجود نداشت...

۳۰ Aban 1396 بدون دیدگاه
زمیتو، منویی از رستوران‌های جهان است
معرفی یک استارت‌آپ موفق هندی که خیلی زود جهانی شد

زُمیتو (Zomato) استارت‌آپ سرویس جست‌وجو و یافتن رستوران‌هاست که در سال ۲۰۰۸ تأسیس‌شده و امروزه خدمات خود را در ۲۳ کشور جهان ارائه می‌کند. ایده‌‌ اولیه‌ برند زمیتو، در دفتر مدیریت و مشاوره‌‌ Bain & Co دهلی به ذهن مؤسسان آن رسید...

۲۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
اسباب بازی, سرمایه گذاری,تخیل,سرطان
موفقیت استارت‌آپی بدون حمایت وی‌سی‌ها چطور ممکن است؟

ژانویه‌ سال ۲۰۰۹، «امی نورمن» و «استلا ما» در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری در کامبریا کالیفرنیا حضور یافتند تا از بین ۷۵ سرمایه‌گذار بالقوه، چند اسپانسر برای استارت‌آپ خود«لیتل پاسپورتس» پیدا کنند...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
استارت آپ,اتومبیل,کارآفرینی,داده,حمل و نقل
چطور پنبه‌هایی به نام پروویان پریما، ایده یک استارت‌آپ تولیدی جهانی را شکل داد؟

 لوک می‌دانست کشش صنعت پوشاک در نقاط مختلف جهان، متفاوت است، ولی از همان ابتدای کار می‌خواست یک بازیگر جهانی باشد و تصمیم خود را با ارسال محصولاتش از یک گیت واحد به ۸ کشور جهان عملی کرد. مهم‌ترین فرصتی که او به‌خوبی از آن بهره‌برداری کرد، فروش آنلاین بود...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
سقوط,حل مشکل,وب سایت,آمادگی

مارک فاراگر، سال ۱۹۹۵ پس از فارغ‌التحصیلی در رشته‌‌ فیزیک، به‌عنوان یک دولوپر در یک شرکت نرم‌افزاری در کشور هلند مشغول به کار شد. او به مدت ۴ سال مهارت‌های خود را ارتقا داد...

۲۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
 تحول آدام پیزونی، از سی‌نیشن تا یامر
داستان شکست و موفقیت دو استارت‌آپ متوالی یک کارآفرین آمریکایی

در سال ۱۹۹۵، آدام پیزونی کالج را ترک کرد و به‌قصدراه‌اندازی یک استارت‌آپ طراحی وب، به لس‌آنجلس رفت. او با اعتقاد به اینکه هیچ‌چیزغیرممکن نیست و ۱۰۰ ساعت کار در هفته، توانست کسب‌وکار خود را تثبیت کند، تا جایی که شرکتش ۳۰ کارمند استخدام کرد و به فروش ۲ میلیون دلاری دست‌یافت. حتی مشتریان برندهای معرف سونی و هوندا، به او مراجعه می‌کردند ...

۲۶ Mehr 1396 بدون دیدگاه
نترس و انجامش بد‌ه!
راز ساد‌ه موفقیت استارت‌آپ ۱۰۰ میلیون‌د‌لاری لایف ایز گود‌

وقتی جان و برت جاکوبز بچه بود‌ند‌، ماد‌رشان به آنها می گفت: «برایم تعریف کنید‌ که امروز چه اتفاق خوبی افتاد‌ه است؟» ...

۱۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
تامبلر؛ راوی داستان ‌های سرراست
شبکه اجتماعی تامبلر زبان کسانی شده که زیاد اهل نوشتن نیستند اما حرفی برای گفتن دارند

در دنیایی که پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی هر روز گسترده‌تر می‌شدند و فیس‌بوک و توییتر امکان برقراری ارتباط از طریق تصاویر و متن را برای کاربران فراهم آورده بودند، تامبلر راهی کاملا متفاوت در پیش گرفت و به کاربرانش اجازه ‌داد تا از طریق تصاویر، متن، ویدئو، فایل‌های صوتی، دیالوگ، لینک و... خودشان را توصیف کنند ...

۰۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مونا اشرف زاده
محصولات شکست‌خورده اپل

سال‌ها پیش از آنکه آیفون یا حتی آیپاد متولد شوند، پیش از آنکه اپل در رده ثروتمندترین کمپانی جهان جا خوش کند و قبل از آنکه جهان نام استیو جابز به گوشش خورده باشد، این شرکت نفس می‌کشید، اما هنوز قدرت یکه‌تاز عرصه تکنولوژی دنیا نشده بود و شاید به همین خاطر است که کمتر کسی از نقطه ضعف‌ها ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بنگاه املاکی که  ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد!
چگونه هند تبدیل به مهد رشد استارت‌آپ‌های شرقی شده؟

مجله اینترنتی فوربس ادعا می‌کند كه در سال ۲۰۱۴ بیش از ۳ هزار استارت‌آپ در هند شکل گرفته ‌و این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۱‌هزار استار‌ت‌آپ از آب‌وگل درآمده دیگر به بازار جهانی معرفی کند. به نظر می‌رسد كه روی کارآمدن و پیشرفت کسب‌وکارهای جوان اینترنتی در هند روندی زودگذر نباشد و ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه الناز بدیعی
کی از شر این‌همه سیم خلاص می‌شویم؟
ایده الکتریسيته بی‌سیم ۱۰۰ سال است که ذهن‌های خلاق را به خود مشغول کرده است

زمانی که شرکت وای‌تریسیتی با حمایت دانشگاه ام‌آي‌تی آمریکا راه‌اندازی شد، همگان محصول این استارت‌آپ را نتیجه یک تفکر علمی تخیلی می‌دانستند؛ الکتریسیته‌ بی‌سیم؛ جریانی که قرار بود از یک ایستگاه پایه به دستگاه‌های الکترونیکی در هر کجای شهر و خانه مخابره شود ...

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه بهاره بديعى
ورود آقایان ممنوع!
نگاهی به نیم‌قرن فعالیت گلرنگ که زمانی در مسابقات فوتبال هم شعارش را فریاد می‌زدند!

کارش را با راه‌اندازی یک کارگاه کوچک تولید مایع ظرف‌شویی آغاز می‌کند و بعدها محصولاتی چون پودر لباس‌شویی، جرم‌گیر و نرم‌کننده لباس هم به تولیداتش افزوده می‌شوند. بسیاری از ما اما پیش از آنکه بدانیم این کارگاه کوچک که این روزها یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هلدینگ کشور است، چگونه متولد شد و پیشرفت کرد ...

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه الناز بدیعی
رازهای موفقیت آقای تلگرام 32 ساله
ایرانی‌ها عاشق تلگرام اند؛ داستان اوج‌گیری پیام‌رسانی که تنها دو سال دارد آموختنی‌های زیادی دارد

تنها چند سال از عمرش می‌گذرد، اما آنچنان کاربرانش را مجذوب خود کرده که گویی سال‌هاست در میان آن‌ها زندگی کرده است. هرچند یکی از مزایای دنیای استارت‌آپی این است که شرکت‌های کوچک زودتر از آنچه فکرش را ‌کنند تبدیل به برندهای بزرگ می‌شوند، اما در سیل بی‌شمار این استارت‌آپ‌ها، تلگرام سریع‌تر از همه رکاب‌هایش راه پیشرفت را پیموده و نامش در میان برنامه‌های پیام‌رسان موبایلی سرآمد است ...

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه بهاره بديعى
از فروشگاه اینترنتی تا آشپزی زنده
کارکنان که خود آشپز هستند، با کمک مشتریان و به پیشنهاد آن‌ها غذایی از منوی آشپزخانه زنده انتخاب و دسته‌جمعی آن را طبخ می‌کنند

 برندها الزاما به دنبال شهرت فراگیر، جذب سرمایه‌های فراوان و مشتریان بازار جهانی نیستند. بعضی از آن‌ها مختصات محدودی را برای رشد برمی‌گزینند و تصمیم می‌گیرند در همان جغرافیای کوچک بهترین خدمات را به مخاطبانشان عرضه کنند. در میان هزاران برندی که در هر حال در جهان ما زیست می‌کنند  ...

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بوتان، بالاوپایین 60 سال برند بودن
خاطره کپسول‌های زردرنگ گاز در ذهن خانه‌های ایرانی

برندها در خلا به دنیا نمی‌آیند؛ آن‌ها زاییده افکار روشن ذهنی هستند که به امید بهبود، توسعه یا خلاقیت گامی به جلو برمی‌دارند. آبشخور هر برندی ایده‌ای است که آن را بارور کرده و گاه سخت است جدا کردن مرزهای بودن فرزندی به نام برند از ذهنی که آن را به دنیا آورده است.

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه بهاره بديعى
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
خرده‌فروش‌ آنلاین کانادا چرا اینقدر موفق بوده؟
۳۲۵ هزار فروشگاه در دنیا از شاپیفای استفاده می‌کنند

توبیاس لوتکه در سال ۲۰۰۵، جوان ۲۷ ساله‌ای بود که برای آنکه اثبات کند می‌تواند درآمدی به جیب بزند و در آن زمان بزرگ‌ترین علاقه‌اش اسکی بود، تعدادی اسنوبرد و لوازم اسکی از عمده‌فروشی خرید و تصمیم گرفت آنها را بفروشد و سودی عایدش شود ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه الناز بدیعی
اسپارد؛ تکنولوژی در خدمت نظافت

با وجود اینکه برخی از کارهای ضروری لیست روزانه ما قابل برون‌سپاری نیست و ناگزیریم وقت خود را برای انجام آنها سپری کنیم، برخی از آنها از جمله نظافت منزل و محل کار قابلیت تفویض دارند. بسیار پیش آمده که برای تفویض این وظایف مهم به دنبال متخصص معتبر و قابل اطمینانی گشتیم که تضمین خدمات آنها برایمان اهمیت داشت ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ساعت شنی حیات کسب‌وکارهای تکنولوژی

 دنیاهای متنوعی برای حیات کسب‌وکارها وجود دارد و در هر حوزه مختصات کسب درآمد، مکانیسم‌های پیشرفت و دلایل شکست یک کسب‌وکار با دیگری فرق دارد. شاید بتوان ادعا کرد که شکست در تکنولوژی شباهتی به صنایع دیگر ندارد. سلبریتی‌های این حوزه دچار مرگ تدریجی می‌شوند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
با یک «چرا» شروع کنیم
چگونه رهبران بزرگی چون استیو جابز توانسته‌اند، برندهای الهام‌بخش خلق کنند

 منظور از «چرا» این است که‌ هدفتان چیست؟ انگیزه‌تان چیست؟ باورتان چیست؟ برند شما به چه دلیل وجود دارد؟ چرا صبح از تختخواب برخاستید؟ و چرا باید چیزی خلق کنید؟

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه بهاره بديعى

صفحه‌ها

اشتراک در برند استوری