برندینگ

نو آوری؛ گمگشته  فين ‌تک ايرانی!
چرا کسی به این اصل مهم توجه نمی‌کند که فین‌تک‌ها کسب‌وکارهایی «های‌تک» و با ریسک بالا هستند!

حمیده حبیبی مشاور نوآوری و توسعه کسب‌و‌کار | این روزها «فین‌تک»، به واژه‌ای‌ هیجان‌انگیز برای فضای بانکی و مالی تبدیل شده است، بی‌آنکه مهم باشد فضای کارآفرینی آمادگی ورود آن را داشته است یا خیر. صرف‌نظر از اینکه اقبال عمومی، پذیرش بانک‌ها یا وجود محصولات مرتبط، دلیلی برای مقبولیت آن شده یا خیر، محبوبیت و جای خود را پیدا کرده است ...

۱۶ Aban 1396 بدون دیدگاه
صنایع‌د‌ستی د‌ر رابین
فاطمه و سعید‌ عباسی‌بنی؛ خواهروبراد‌ر شهرکرد‌ی از استارت‌آپ خانواد‌گی‌شان می‌گویند‌

صنایع‌د‌ستی یکی از صنایع مهم د‌ر ایران به حساب می‌آید‌ ولی افراد‌ اکثرا اطلاعات کافی د‌ر مورد‌ انواع صنایع‌د‌ستی و اینکه چطور می‌توانند‌ صنایع‌د‌ستی اصیل را پید‌ا کنند‌، ند‌ارند‌. این مشکل نه‌تنها د‌ر بین توریست‌های خارجی همه‌گیر است بلکه اکثر ایرانی‌ها نیز د‌انش کافی د‌ر این زمینه ند‌ارند‌ ...

۱۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
اصول کارآمد برندینگ

برندینگ، مقوله‌ای است که تقریبا تمام شرکت‌های تجاری در شروع فعالیت خود به آن فکر کرده و در پی ساختن یک نام تجاری شناخته‌شده برای خود هستند، اما نکته اینجاست که تمام برندهای جهان به مقوله برندینگ نمی‌رسند و این فرایند، دستورالعمل‌های پیچیده و خاص خود را دارد که تنها با رعایت اصول مورد نظر می‌توان آن را به صورت کامل پشت سر گذاشت ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
امضای ستارگان پای برند فیلا
رقابت با غول‌هایی چون نایک و آدیداس فقط با محصول باکیفیت ممکن نیست!

در میان برندهای ورزشی، برند فیلا با داشتن عمری بیش از یک قرن، جایگاه خاصی در بین دیگر رقبای خود یافته و خصوصا در زمینه تولید کفش‌های ورزشی شهرت زیادی به دست آورده است. این برند که در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا توسط برادران فیلا راه‌اندازی شد، در ابتدا به تولید لباس‌های ورزشی برای کوهنوردی ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
با «تری‌دی‌فست» خودتان را اسکن و چاپ کنید!
گفت‌و‌گو با «مصطفی شهرمیانی»، بنیانگذار استارت‌آپ متفاوتی در دنیای چاپگر‌های سه‌بعدی

به لطف تکنولوژی و همینطور کسب‌و‌کارهای استارت‌آپی، می‌شود حتی رویایی‌ترین‌ها را هم عملی کرد‌ و چه بسا خودتان جادوگر و یا غول چراغ جادوی خودتان و یا دیگران شوید! «تری‌دی فستی‌ها» یکی از همین غول‌های چراغ جادو هستند! 

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه یگانه میرآفتاب
هویت برند در دنیای مد

 ورک‌شاپ مقدماتی هویت‌سازی برند در دنیای مد، رویکردی بر علم برند‌سازی برای صاحبان بیزینس در حوزه پوشاک، طراحان لباس ایرانی و همچنین علاقه‌مندان به دانستن علوم برند‌سازی در حوزه مد است. داشتن ظاهری مناسب امری است که برای همگان حائز اهمیت بوده ...

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
اقتدار برندهاي ايراني در جهان

مطرح‌شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین‌المللی از جمله چشم‌اندازهای کلیدی بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها محسوب می‌شود.‌ با حضور برندهای بین‌المللی در ایران، شرکت‌های ایرانی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین‌المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند‌ ...

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات

ثبت نام دومین کنفرانس ملی طراحی خدمات آغاز شد. این کنفرانس در روز ٢٨ بهمن ماه سال جاری (نود و پنج) با حضور سخنرانان تراز اول جهانی و ایرانی و در جمع صاحبان کسب و کارهای خدماتی، اساتید دانشگاه و علاقه‌ مندان به مباحث اقتصاد خدماتی، طراحی خدمات، بهبود تجربه مشتری و ... برگزار خواهد شد.

۲۵ Dei 1395 بدون دیدگاه
کسب وکار

یادداشتی از کتایون یزدانفر    /      تنها یک پاسخ برای این پرسش وجود دارد؛ اگر در کسب‌وکار خود کاملاً منحصربه‌فرد هستید، اگر هیچ رقیبی ندارید و هرگز نخواهید داشت، اگر تکنولوژی، تجهیزات و ایده کسب‌وکار شما هرگز توسط هیچ شخص یا شرکتی قابل کپی‌برداری، تکرار، بهبود و جایگزینی نیست، علایق، سلایق، رفتار مصرف و طرز فکر مشتریانتان را نادیده بگیرید و هرگز به سراغ برندینگ نروید.

۲۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه
شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟ در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر کسب‌وکار ما چیست؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از کسانی که به‌دنبال راهکارهای بازاریابی برای استارت‌آپ خود هستند، می‌پرسند. 

۲۱ Mehr 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
پیام هر کلیک؛ یک کاربر برای یک بازاریاب

هفته پیش، کلاس بازاریابی پنجشنبه‌ها به‌مناسبت تعطیلات آخر تابستان برگزار نشد. برای همین این هفته مروری داریم بر جلسه مقدماتی دوره دیجیتال‌مارکتینگ «بهار»  که در آن ابعاد مختلف حوزه تبلیغات دیجیتال توسط علی سالک مورد بررسی قرار گرفت.

 

۱۴ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

اگر در فکر راه‌اندازی استارت‌آپ یا یک کسب‌وکار اینترنتی هستید اما درآمد کمی دارید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خودتان هستید، باید به فکر بالا بردن میزان درآمد از طریق بالا بردن فروش باشید.

۱۷ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی

زمان بندی ایونت‌های تا ۲۹ مرداد را در شنبه بخوانید، رویدادهایی مانند؛ شاهرگ استارت‌آپ، استارت‌آپ گرایند اصفهان، گردهمایی مدیران پروژه، سخن‌سرا،  استارت‌آپت را قورت بده!، همایش کسب‌وکار اینترنتی و برندینگ استارت‌آپ‌ها

۲۳ Mordad 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
راهکارهای استیو بلنک برای استارت‌آپ‌های جوان

«استیو بلنک» که در دنیای کارآفرینان به توسعه شیوه‌های برندینگ شرکت‌های تکنولوژی مشهور است، تجربه‌ای سی‌ساله در دنیای استارت‌آپ‌ها دارد. او تاکنون مشاوره خدمات مشتری هشت شرکت استارت‌آپ را بر عهده داشته و خودش مالک یکی از آن‌ها به نام کمپانی «اپیفانی» است که محوریت فعالیتش را ارائه و طراحی نرم‌افزارهای مدیریت مشتری تشکیل می‌دهد...

۱۰ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در برندینگ