برندسازی

2018  هم سال ویدئوست!
نگاهی به مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال جدید میلادی

وقتی تکنولوژی و موتورهای جست‌وجو تغییر کند، استراتژی‌هایی که بازاریابان برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند نیز تغییر پیدا می‌کند. بنابراین، اگر از جدیدترین روندهای بازاریابی محتوا آگاه نباشید، برند شما از رقبا عقب می‌ماند.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
اینگونه برندسازی نکنید!
معرفی چند اشتباه رایج که بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها را دچار چالش می‌کند

همه آنچه در برندسازی و شکوفا‌شدن یک نام تجاری مطرح می‌‌شود، موفقیت آنها و راهکارهای درست بازاریابی و تبلیغاتی نیست، بلکه چه‌بسا اشتباهاتی در فرایند برندسازی رخ دهند که روند پیشرفت آن را کند کرده و حتی گاهی باعث شکست آن شوند؛ به همین دلیل نیز شناختن اشتباهاتی که ممکن است در روند برندسازی اتفاق بیفتند، در شکل‌گیری نام‌های تجاری و رشد آنها بسیار تأثیرگذار است.

۱۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
استوری؛ عمری کوتاه اما تاثیری دراز دارد!
مروری بر چهار نمونه از تبلیغات برندها در استوری اینستاگرام

برندسازی در دنیای امروز ابزارهای جدیدی پیدا کرده ‌که بعضا در اختیار اکثر نام‌های تجاری بزرگ و کوچک قرار دارند.

۰۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
داستان برندتان را درست تعریف کنید
سرمایه‌گذاران بیش از اینکه اطلاعات فنی بخواهند، مشتاق شنیدن جذابیت‌های کسب وکار شما هستند

داستانسرایی بخش مهمی از بازاریابی استارت‌آپ شما محسوب می‌شود. می‌توان گفت  بخش مهمی از بازاریابی، برندسازی، شکل‌دهی وفاداری مشتری و رشد استارت‌آپ‌های نوپا و شرکت‌های بین‌المللی مشابه، داستانسرایی است. برای استارت‌آپ‌ها، این امر مانند دو لبه‌ شمشیر است که می‌تواند موفقیت و یا شکست را برای آنها رقم بزند ...

۱۱ Mordad 1396 بدون دیدگاه
5 امکان نوآورانه برای ساخت ویدئوهای بازاریابی
ساختن ویدئو برای سایت ظرایفی دارد که نباید از آنها غفلت کنید!

ویدئو – این محتوای توانمند و هوشمند – قابلیت شکل‌دادن اهداف چندگانه بازاریابی را داراست. این محتوا می‌تواند از هدایت اطلاعات، برندسازی و رشد چشم‌انداز ‌تا هوشمندسازی وب‌سایت  را برای شما انجام دهد. طبق گزارش سیسکو در سال ۲۰۱۹، حدود ۸۰ درصد از محتوای مصرفی وب‌ها ویدئو خواهد بود ...

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اصول کارآمد برندینگ

برندینگ، مقوله‌ای است که تقریبا تمام شرکت‌های تجاری در شروع فعالیت خود به آن فکر کرده و در پی ساختن یک نام تجاری شناخته‌شده برای خود هستند، اما نکته اینجاست که تمام برندهای جهان به مقوله برندینگ نمی‌رسند و این فرایند، دستورالعمل‌های پیچیده و خاص خود را دارد که تنها با رعایت اصول مورد نظر می‌توان آن را به صورت کامل پشت سر گذاشت ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
عملکرد آژانس‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال

برندسازی هیچ‌گاه از تبلیغات بی‌نیاز نبوده و این دو همیشه مانند دو روی یک سکه در کنار هم قرار دارند. برای ساختن یک نام تجاری، ارائه تبلیغات مناسب ضروری است و از طرفی، آژانس‌های تبلیغاتی نیز برای رشد خود به برندسازی نیاز دارند، به همین منظور نیز برندهای مختلف برای رشد نام تجاری خود همیشه به شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوره‌های آنها نیاز داشته و دارند ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
هویت برند در دنیای مد

 ورک‌شاپ مقدماتی هویت‌سازی برند در دنیای مد، رویکردی بر علم برند‌سازی برای صاحبان بیزینس در حوزه پوشاک، طراحان لباس ایرانی و همچنین علاقه‌مندان به دانستن علوم برند‌سازی در حوزه مد است. داشتن ظاهری مناسب امری است که برای همگان حائز اهمیت بوده ...

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
10 اصل اساسی که آژانس VCCP به آنها پایبند است

VCCP از جمله آژانس‌های موفق بازاریابی است که در دهه اخیر در عرصه جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۰۲ در لندن راه‌اندازی شده‌، در حال حاضر دفاتر متعددی در سراسر اروپا داشته و ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
IPG آژانسی که برای مشتریان خود برنامه سفارشی طراحی می‌کند

با داشتن مشتریانی چون جنرال موتورز، سامسونگ، مایکروسافت و ... آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی حال حاضر جهان است، به طوری که در بیش از  ۱۰۰کشور جهان مشغول به فعالیت بوده و چیزی بیش از ۴۹هزار کارمند دارد ...

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
نام برندتان را با ملاحظه انتخاب کنید
با یک نام تجاری قدرتمند و منحصر‌به‌فرد، اولین تاثیر را روی مشتریان بالقوه خود بگذارید

نامگذاری شرکت، محصولات یا خدمات شما بدون رعایت ملاحظات مناسب ممکن است موجب بروز مسائل طولانی‌مدت برای کسب‌و‌کار شما شود. با توجه به اینکه نامگذاری مجدد می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد، زمان زیادی را تلف کند و به طور بالقوه به وفاداری مشتری آسیب وارد کند ...

۲۹ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
لنوو افسانه تازه!
چگونه تبلیغات ۲۴۸ میلیون دلاری حیات این برند چینی را تضمین کرد؟

نام این برند برگرفته از دو‌ واژه‌ای است که در زبان چینی به معنای تداعی خلاقیت و نوآوری و در تعابیر دیگر همکاری مشترک از آن یاد می‌شود، اما به واقع ترکیبی از دو کلمه legend و new است که معنای «افسانه تازه» می‌دهد. 

۱۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
فقط یک درصد خرده‌فروشی ایران آنلاین است!
گفت‌وگو با مهدی جعفری، مدیرعامل شیکسون، درباره بازار فروش آنلاین لباس در ایران و مشکلات و ظرفیت‌های آن

مهدی جعفری به‌عنوان مدیرعامل شیکسون روبه‌روی خبرنگار «شنبه» که می‌نشیند تمام تلاشش را می‌کند تا کمترین آمار و ارقام را از کسب‌وکارش بدهد. این کار را هم با خوش‌خلقی ویژه‌ای انجام می‌دهد. مدیرعامل سرمه‌‌ای‌پوشی که می‌گوید همه پوشاکش را از شیکسون خریده، در گفت‌وگو با «شنبه‌» از آغاز به کار شیکسون گفته و از بازار بزرگ مد و لباس ایران ...

۰۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
,کسب و کار,برندسازی,بازاریابی,گرافیک,ویدئو,شبیه سازی,بازاریابی سئو,رسانه اجتماعی,بلاگینگ,
فکر می‌کنید با بازاریابی آشنا هستید؟ دوباره فکر کنید

همه شیوه‌ها برای کسب‌و‌کارهای مختلف مناسب نیستند و باید بسته به صنعت و زمینه کاری خود، روش‌های برندسازی و بازاریابی مختلفی داشته باشید. 

۲۷ Aban 1395 بدون دیدگاه
چراآمازون خرده‌فروش‌های واقعی را زمین زده است؟
۴ دلیل اهمیت رتبه بالا در جست‌وجوی محصول آمازون که دلیل افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین است

برای اینکه در جست‌وجوهای کاربران آمازون یک محصول بتواند صدرنشین شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ جواب این سوال می‌تواند در عرضه محصولات در هر فروشگاه آنلاینی کمک کند و یا دلایل رشد این فروشگاه‌ها را مشخص کند.‌‌

 

۲۰ Aban 1395 بدون دیدگاه
بازاریابی توییتری فقط چسباندن بنر نیست!

شرکت آموزش حرفه‌ای و جهانی Simplilearn طرحی راه‌اندازی کرده است تا یک اکوسیستم بزرگ‌تر برای متخصصان آگاهی از تبلیغات توییتر ایجاد کند. این شرکت در اصل محتوای آموزشی ارائه می‌دهد و بازاریاب‌ها را درباره نحوه توسعه و رشد موفقیت‌آمیز توییتر برای تلاش‌ در حوزه بازاریابی دیجیتالی و رسانه اجتماعی کسب و کار خود آموزش می‌دهد.

۱۰ Aban 1395 بدون دیدگاه
۸۵درصد از مصرف‌کنندگان، کسب‌و کار شما را از اینترنت پیدا می‌کنند

پنج‌شنبه این هفته کنفرانس سئو در تهران برگزار می‌شود به همین خاطر مطالبی در مورد سئو آماده کرده‌ایم که در این صفحه می‌خوانید: هر کسب‌وکاری که در آن از خدمات آنلاین استفاده می‌شود، باید اهمیت سئو (بهینه‌سازی موتور جست‌وجو) را بداند. سئو به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا از طریق کلیدواژه‌ها و به‌طور متمرکز ترافیک، مشتری بیشتری برای وب‌سایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وب‌سایت یا برند در نتایج موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و... انجام می‌شود. در حوزه استارت‌آپی، یک محصول نوآورانه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما بعد از اینکه استارت‌آپ به شهرت اولیه رسید یا رشد آن شروع شد، بازاریابی مناسب عامل اصلی است که موفقیت نهایی به آن بستگی خواهد داشت. 

 

۰۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه روشنک ایرانیار

گروه تبلیغاتی اوگیلوی که در حال حاضر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های گروه بزرگ بازاریابی WPP شناخته می‌شود، از جمله قدرتمندترین آژانس‌های تبلیغاتی جهان به‌شمار می‌رود. این آژانس که در سال ۱۹۴۸ توسط یکی از افسانه‌های بزرگ بازاریابی جهان، دیوید اوگیلوی تأسیس شد، سرانجام در سال ۱۹۸۹ توسط گروه بزرگ WPP خریداری شد و در حال حاضر از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های بازاریابی جهان به‌شمار می‌رود. عبارت (نظارت ۳۶۰ درجه بر روی نام تجاری) به‌عنوان یکی از خصوصیات بارز این شرکت تبلیغاتی، معروف شده است؛ به این معنا که شرکت مذکور، فراتر از تبلیغات سنتی به ارائه راهکارهای خلاقانه و متفاوت بازاریابی، همگام با فناوری‌های روز جهان می‌پردازد و موفقیت‌های چشمگیری نیز در این زمینه به‌دست آورده است. این شرکت که با نام کامل Ogilvy & Mather  شناخته شده است، به ساختن برخی از مهم‌ترین برندهای معروف جهانی مانند سیرز، فورد، امریکن اکسپرس و... کمک قابل توجهی کرده است.

 

۲۳ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

در محیط کار، بخشی از موفقیت کاری به برندسازی شخصی مربوط می‌شود. با اینکه بیرون آمدن از منطقه امن کار سختی است اما باید گاهی اوقات ریسک کرد. این کار برای افراد درون‌گرا بسیار دشوار است. اگر شما نیز یک فرد درون‌گرا هستید، می‌توانید از روش‌هایی برای تقویت خود استفاده کنید. برندسازی شخصی در دنیای حرفه‌ای که در آن مجبور هستید در کنار افراد درون‌گرا و اجتماعی کار کنید، بسیار هولناک است. در اینجا به نکاتی می‌پردازیم که به افراد درون‌گرا کمک می‌کند راه خود را برای دستیابی به برندسازی شخصی پیدا کنند.

۰۲ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در برندسازی