برندسازی

کلوئه، لاکچری‌بازِساده‌زیست!
درباره نگرش و رویکرد یک برند فرانسوی به دنیای مُد

در دنیای مد و پوشاک، کمتر کسی است که نام برند Chloé به گوش او نرسیده باشد؛ برندی فرانسوی که در سال ۱۹۵۲ کار خود را با طراحی لباس‌های لوکس زنانه در فرانسه آغاز کرد و در سال‌های بعد نیز توانست عطر را به عنوان یکی از محصولات شاخص خود، روانه بازار کند. 

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
جام‌ جهانی فقط جای بزرگان نیست!
۴ راهکار مؤثر در فرایند برندسازی کسب‌وکارهای کوچک

بازی‌های جام‌جهانی فوتبال فرصتی بزرگ در روند برندسازی به شمار می‌رود، به طوری که بسیای از برندهای برجسته جهان سعی می‌کنند تا در این مسابقات حضور چشمگیری داشته باشند. مدیر برند مشهور آدیداس در همین راستا اذعان می‌دارد که این رویداد، یک فرصت برای فروش بیشتر نیست، بلکه فرصتی است که جهت برندسازی در اختیار نام‌های تجاری قرار می‌گیرد. 

۱۲ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
سیتیزن؛ یک قرن دقت
چطورنتیجه مطالعات جمعیت‌شناختی برای بازاریابی یکی از معتبرترین ساعت‌سازهای ژاپن به کار گرفته می‌شود؟

دقیقا یک قرن از پایه‌گذاری مؤسسه پژوهشی ساعت Shokosha در توکیو می‌گذرد؛ مؤسسه‌ای که در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین برندهای ساعت‌مچی جهان شد و بعدها نیز نام یکی از محصولات معروف خود به نام Citizen را برای عنوان اصلی خود انتخاب کرد. سیتیزن همانطور که از نام آن نیز برمی‌آید ...

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
مرغ‌های سرهنگ ساندرز
معرفی راهکارهای بازاریابی برند کی‌اف‌سی

نام سرهنگ ساندرز در کنار سوخاری‌های دوست‌داشتنی کنتاکی، آشنای بسیاری از مردم جهان است. ساندرز که کار خود را با یک اتاقک کوچک در یک پمپ‌ بنزین شروع کرد، بعد از مدتی توانست یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود را در جهان راه‌اندازی کند که امروز  با نام مخفف  KFC در جهان شناخته می‌شوند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از مهم‌ترین راهکارهای بازاریابی و برندسازی این شرکت

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
خدمات تخصصی ساختمانی در کُبال
گفت وگو با کوروش کوهی درباره استارت‌آپ خدماتی‌شان

خدمات ساختمانی دامنه‌ گسترده‌ای از خدمات را شامل می‌شود و گاه پیدا‌کردن نیروهای متخصص و حرفه‌ای برای مشکلات کوچک و بزرگ ساختمانی مانند تعمیر کولر، هواگیری شوفاژ، یا رنگ‌آمیزی منزل و حتی کارهای بزرگ‌تر مانند ایمن‌‌سازی یا خدمات پیمانکاری ساختمان و... بسیار دشوار می‌شود.

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
2018  هم سال ویدئوست!
نگاهی به مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال جدید میلادی

وقتی تکنولوژی و موتورهای جست‌وجو تغییر کند، استراتژی‌هایی که بازاریابان برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند نیز تغییر پیدا می‌کند. بنابراین، اگر از جدیدترین روندهای بازاریابی محتوا آگاه نباشید، برند شما از رقبا عقب می‌ماند.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
اینگونه برندسازی نکنید!
معرفی چند اشتباه رایج که بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها را دچار چالش می‌کند

همه آنچه در برندسازی و شکوفا‌شدن یک نام تجاری مطرح می‌‌شود، موفقیت آنها و راهکارهای درست بازاریابی و تبلیغاتی نیست، بلکه چه‌بسا اشتباهاتی در فرایند برندسازی رخ دهند که روند پیشرفت آن را کند کرده و حتی گاهی باعث شکست آن شوند؛ به همین دلیل نیز شناختن اشتباهاتی که ممکن است در روند برندسازی اتفاق بیفتند، در شکل‌گیری نام‌های تجاری و رشد آنها بسیار تأثیرگذار است.

۱۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
استوری؛ عمری کوتاه اما تاثیری دراز دارد!
مروری بر چهار نمونه از تبلیغات برندها در استوری اینستاگرام

برندسازی در دنیای امروز ابزارهای جدیدی پیدا کرده ‌که بعضا در اختیار اکثر نام‌های تجاری بزرگ و کوچک قرار دارند.

۰۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
داستان برندتان را درست تعریف کنید
سرمایه‌گذاران بیش از اینکه اطلاعات فنی بخواهند، مشتاق شنیدن جذابیت‌های کسب وکار شما هستند

داستانسرایی بخش مهمی از بازاریابی استارت‌آپ شما محسوب می‌شود. می‌توان گفت  بخش مهمی از بازاریابی، برندسازی، شکل‌دهی وفاداری مشتری و رشد استارت‌آپ‌های نوپا و شرکت‌های بین‌المللی مشابه، داستانسرایی است. برای استارت‌آپ‌ها، این امر مانند دو لبه‌ شمشیر است که می‌تواند موفقیت و یا شکست را برای آنها رقم بزند ...

۱۱ Mordad 1396 بدون دیدگاه
5 امکان نوآورانه برای ساخت ویدئوهای بازاریابی
ساختن ویدئو برای سایت ظرایفی دارد که نباید از آنها غفلت کنید!

ویدئو – این محتوای توانمند و هوشمند – قابلیت شکل‌دادن اهداف چندگانه بازاریابی را داراست. این محتوا می‌تواند از هدایت اطلاعات، برندسازی و رشد چشم‌انداز ‌تا هوشمندسازی وب‌سایت  را برای شما انجام دهد. طبق گزارش سیسکو در سال ۲۰۱۹، حدود ۸۰ درصد از محتوای مصرفی وب‌ها ویدئو خواهد بود ...

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اصول کارآمد برندینگ

برندینگ، مقوله‌ای است که تقریبا تمام شرکت‌های تجاری در شروع فعالیت خود به آن فکر کرده و در پی ساختن یک نام تجاری شناخته‌شده برای خود هستند، اما نکته اینجاست که تمام برندهای جهان به مقوله برندینگ نمی‌رسند و این فرایند، دستورالعمل‌های پیچیده و خاص خود را دارد که تنها با رعایت اصول مورد نظر می‌توان آن را به صورت کامل پشت سر گذاشت ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
عملکرد آژانس‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال

برندسازی هیچ‌گاه از تبلیغات بی‌نیاز نبوده و این دو همیشه مانند دو روی یک سکه در کنار هم قرار دارند. برای ساختن یک نام تجاری، ارائه تبلیغات مناسب ضروری است و از طرفی، آژانس‌های تبلیغاتی نیز برای رشد خود به برندسازی نیاز دارند، به همین منظور نیز برندهای مختلف برای رشد نام تجاری خود همیشه به شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوره‌های آنها نیاز داشته و دارند ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
هویت برند در دنیای مد

 ورک‌شاپ مقدماتی هویت‌سازی برند در دنیای مد، رویکردی بر علم برند‌سازی برای صاحبان بیزینس در حوزه پوشاک، طراحان لباس ایرانی و همچنین علاقه‌مندان به دانستن علوم برند‌سازی در حوزه مد است. داشتن ظاهری مناسب امری است که برای همگان حائز اهمیت بوده ...

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
10 اصل اساسی که آژانس VCCP به آنها پایبند است

VCCP از جمله آژانس‌های موفق بازاریابی است که در دهه اخیر در عرصه جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۰۲ در لندن راه‌اندازی شده‌، در حال حاضر دفاتر متعددی در سراسر اروپا داشته و ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
IPG آژانسی که برای مشتریان خود برنامه سفارشی طراحی می‌کند

با داشتن مشتریانی چون جنرال موتورز، سامسونگ، مایکروسافت و ... آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی حال حاضر جهان است، به طوری که در بیش از  ۱۰۰کشور جهان مشغول به فعالیت بوده و چیزی بیش از ۴۹هزار کارمند دارد ...

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
نام برندتان را با ملاحظه انتخاب کنید
با یک نام تجاری قدرتمند و منحصر‌به‌فرد، اولین تاثیر را روی مشتریان بالقوه خود بگذارید

نامگذاری شرکت، محصولات یا خدمات شما بدون رعایت ملاحظات مناسب ممکن است موجب بروز مسائل طولانی‌مدت برای کسب‌و‌کار شما شود. با توجه به اینکه نامگذاری مجدد می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد، زمان زیادی را تلف کند و به طور بالقوه به وفاداری مشتری آسیب وارد کند ...

۲۹ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
لنوو افسانه تازه!
چگونه تبلیغات ۲۴۸ میلیون دلاری حیات این برند چینی را تضمین کرد؟

نام این برند برگرفته از دو‌ واژه‌ای است که در زبان چینی به معنای تداعی خلاقیت و نوآوری و در تعابیر دیگر همکاری مشترک از آن یاد می‌شود، اما به واقع ترکیبی از دو کلمه legend و new است که معنای «افسانه تازه» می‌دهد. 

۱۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
فقط یک درصد خرده‌فروشی ایران آنلاین است!
گفت‌وگو با مهدی جعفری، مدیرعامل شیکسون، درباره بازار فروش آنلاین لباس در ایران و مشکلات و ظرفیت‌های آن

مهدی جعفری به‌عنوان مدیرعامل شیکسون روبه‌روی خبرنگار «شنبه» که می‌نشیند تمام تلاشش را می‌کند تا کمترین آمار و ارقام را از کسب‌وکارش بدهد. این کار را هم با خوش‌خلقی ویژه‌ای انجام می‌دهد. مدیرعامل سرمه‌‌ای‌پوشی که می‌گوید همه پوشاکش را از شیکسون خریده، در گفت‌وگو با «شنبه‌» از آغاز به کار شیکسون گفته و از بازار بزرگ مد و لباس ایران ...

۰۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
,کسب و کار,برندسازی,بازاریابی,گرافیک,ویدئو,شبیه سازی,بازاریابی سئو,رسانه اجتماعی,بلاگینگ,
فکر می‌کنید با بازاریابی آشنا هستید؟ دوباره فکر کنید

همه شیوه‌ها برای کسب‌و‌کارهای مختلف مناسب نیستند و باید بسته به صنعت و زمینه کاری خود، روش‌های برندسازی و بازاریابی مختلفی داشته باشید. 

۲۷ Aban 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در برندسازی