برند

آسان و سریع با فدکس
طراحی خلاقانه یک تبلیغ چاپی

شرکت فدرال اکسپرس که با نام تجاری FedEx در بین مردم جهان شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی جهان به شمار می‌رود که روزانه عملیات انتقال بار و مرسولات پستی را به بیش از ۳۵۰مقصد جهان انجام می‌دهد...

۰۸ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
10 معیاری که هر بازاریابی باید بداند!
اصول بازاریابی داده‌محور

مارک جفری در کتاب اصول بازاریابی داده‌محور می‌گوید، برای ارزیابی فرآیند بازاریابی خود لازم است معیارهای متعددی را در نظر داشته باشید و فارغ از روش بازاریابی منتخب شما، دیدگاه‌های مختلفی را برای ارزیابی استفاده کنید...

۰۶ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
اقتدار برندهاي ايراني در جهان

مطرح‌شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین‌المللی از جمله چشم‌اندازهای کلیدی بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها محسوب می‌شود.‌ با حضور برندهای بین‌المللی در ایران، شرکت‌های ایرانی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین‌المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند‌ ...

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
گربه خود را رهاکن!
جگوار در کمپین تبلیغاتی DOOH از چه روش هایی برای فروش بیشتر استفاده کرد

با گذشت چیزی نزدیک به یک قرن از تولید نخستین اتومبیل‌هایی که با برند جگوارکارز، شناخته می‌شوند، این شرکت خودروسازی بریتانیایی و چندملیتی در ردیف یکی از مهم‌ترین برندهای خودرو‌های لاکچری و سفارشی جهان قرار گرفته است، به طوری که بسیاری از شخصیت‌های مهم سیاسی جهان مانند ملکه الیزابت دوم، چارلز و شاهزاده ولز، اتومبیل‌های مورد نظر خود را به این کمپانی سفارش داده‌اند.

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
آغاز و آینده یک برند

تبدیل شدن به یک برند بزرگ در صنعت گردشگری با حضور صدها و هزارها نام و برند مطرح این صنعت کار ساده و بدون دردسری نیست. هزاران هتل زنجیره‌ای قدرقدرت در دنیا وجود دارد که می‌توانند هر رقیب تازه‌وارد استارت‌آپی را از میدان به در و نابود کنند. 

۱۴ Dei 1395 بدون دیدگاه
گردش مالی میلیارددلاری سواچ از کجا آب می‌خورد؟
درباره برندی که قیمت محصولاتش گاه ۸۰ درصد ارزان‌تر از دیگر ساعت‌های سوئیسی است

تولد این برند با طراحی و ساخت ۱۲ مدل ساعت مچی در یکم مارس ۱۹۸۳ در زوریخ سوئیس آغاز شد. ساعت‌هایی که در آن زمان بین ۳۹ تا ۵۰ فرانک سوئیس قیمت داشتند و قرار بود ساعت‌های مچی را از دست افراد ثروتمند و اشراف‌زادگان به مچ دست‌های جوانان و عموم مردم ببندند...

۲۴ Aban 1395 بدون دیدگاه الناز بدیعی
سرمایه‌گذاران! شرکت استارت‌آپی نخرید
بحثی تحلیلی درباره اینکه چرا باید به‌جای خرید خود استارت آپ، محصول آن را بخرید

صولاً جهت خرید یک شرکت در ایران نیاز به خرید سهام آن شرکت مطرح می‌شود. بدین ترتیب که خرید سهام یک شرکت با اشکال مختلفی از جمله خروج چند سهامدار و واگذاری سهام خود به اشخاص جدید و اعضای قبلی شرکت، خروج یکی از سهامداران شرکت و واگذاری سهام خود به یک عضو جدید یا یکی از اعضای اسبق شرکت و واگذاری شرکت و امتیازات آن، به این معنا که با خارج شدن تمامی سهامداران، سهام خود را به افراد جدید واگذار کنند، صورت می‌گیرد.

۱۰ Aban 1395 بدون دیدگاه نیما تهرانی
چرا کیت‌کت  این‌قدر محبوب است؟
راهکارهای بازاریابی و کمپین‌های کیت‌کت برای سلطه بر بازار شکلات

شکلات‌های ترد و ویفری کیت‌کت برای بسیاری از مصرف‌کنندگان جهانی شناخته شده  هستند و طعم ترد و منحصربه‌فرد آنها چیزی نیست که به راحتی از یاد مصرف‌کننده برود، جالب است بدانید که این برند معروف سال ۱۹۳۵ در انگلستان راه‌اندازی شده و در طول عمر چند ده‌ساله خود، توانسته به عنوان یکی از شکلات‌های ویفری محبوب جهان شناخته شود.

۰۹ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
زمزم چگونه توانست در شرایط جنگی کشور، به فرمول خاص دست یابد؟
یار غار ایرانی‌های ساندویچ‌خور

شکل و شمایل نوشابه‌های زمزم روزگاری برای همه ما خاطره‌انگیز بود. شیشه‌هایی در جعبه‌های شش‌تایی که انتظار تمام شدنشان را می‌کشیدیم و آنها را به بقالی محل تحویل می‌دادیم و یک جعبه نوشابه زرد دیگر می‌خریدیم ...

۲۸ Mehr 1395 بدون دیدگاه بهاره بديعى
برای همه کارکنانتان کتانی بخرید

این روزها، داستان‌ها درباره نحوه عبور از مسیرها و برقراری ارتباط بین انسان‌ها بسیار متنوع است. نسل امروز این ویژگی را دارند که فوراً از طریق رسانه‌اجتماعی و تلفن‌هوشمند با‌یکدیگر ارتباط برقرار‌می‌کنند. این‌موضوع دنیای ما را کوچک‌تر کرده است. آنچه همیشه من را به فکر وادار‌می‌کند آن است که چگونه مسیر‌شخصی هر کارمند به‌سوی‌جایی که در‌حال‌حاضر در‌آن قرارداد می‌تواند با مسیر فردی که قبل یا بعد از او وارد گروه شده است، کاملاً متفاوت باشد.

۱۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه
صد سال عمربی‌خطر!
کبریت تو کلی، باتولید ۱۰ میلیارد قوطی کبریت در سال بزرگ‌ترین کارخانه کبریت‌سازی جهان است

احتمالا همه ما دست‌کم یک بار هم که شده برای روشن‌کردن شعله‌گاز آشپزخانه یا برافروختن آتش دیگری، از کبریت استفاده‌کرده‌ایم. حتی اگر این روزها فندک‌ جانشین مدرنی برای چوب‌های‌باریک کبریت شده‌باشد، هنوز بوی‌ گوگرد کبریت برای خیلی از ما یادآور‌خاطراتی است. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قوطی‌های کوچک کبریت در کنج کابینت‌هایتان خودنمایی می‌کنند، نگاهی به جعبه مقوایی آن بیاندازید. زیر‌عبارت «این کبریت بی‌خطر است»، نامی به‌چشم‌می‌خورد که از‌ صد سال پیش تاکنون مشغول تولید چوب‌های کبریت است.

۱۸ Mehr 1395 بدون دیدگاه بهاره بديعى
500 هزارتومانی کـه برند ساخت...
پاک‌کن سابق یا همان پاکسان در عمر ۵۴ ساله خود چه تجربیاتی را پشت سر گذاشته است؟

شعار تبلیغاتی‌اش در تلویزیون را، احتمالا همه ما به‌خاطر داریم که می‌گفت: «به سلامت خانواده می‌اندیشد.» همین جمله برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی کفایت می‌کرد، تا سهمی از سبد محصولات بهداشتی و سلامتی و شوینده خود را به این برند اختصاص دهند ...

۱۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه بهاره بديعى
ضرر 8 میلیارددلاری سرمایه‌گذار فیس‌بوک!

پیتر تیل در سیلیکون‌ولی تنها به‌عنوان یک کارآفرین موفق، بنیان‌گذار استارت‌آپ‌ بزرگی چون پی‌پال و یکی از سرمایه‌گذاران فیس‌بوک شناخته‌شده نیست؛ او را بیش از هر چیز با خلاقیتش در مهار مشکلات و موانع استارت‌آپی می‌شناسند.

۱۲ Mehr 1395 بدون دیدگاه

او را با نام اتومبیل‌هایش می‌شناسیم؛ اتومبیل‌هایی که سال‌ها پیش در شرقی‌ترین نقطه آسیا تولید شد و امروز در فهرست مشهورترین ماشین‌های دنیا قرار دارد. با آنکه حدود ۷۰ سال از عمر برندی که سوئی‌شیرو هوندا خلق کرد می‌گذرد، هنوز کارخانه‌اش با تولیدات فراوان مشغول به کار است. زمانی که هوندا در سال ۱۹۴۸، تنها با سرمایه ۳۲۰۰ دلاری‌اش اولین موتورسیکلت هوندا را ساخت، حتی در خواب هم نمی‌دید که روزی اتومبیل‌هایش در بازار جهانی بی‌رقیب بماند. او عشق تولید موتور و دوچرخه داشت و رویای ساختن یک وسیله نقلیه ارزان و ساده را در سر می‌پروراند. حتی زمانی که کارخانه موتورسازی‌اش، ۱۵۰ کارگر داشت و توانسته بود ۲ هزار موتورسیکلت بسازد، باز هم جایی برای فروش تولیداتش در آمریکا و اروپا متصور نبود.

 

۰۸ Mehr 1395 بدون دیدگاه بهاره بديعى
Evolve؛ آژانسی که فضای دیجیتال را ابزار خود قرار داده است

ایده‌های بزرگ برای مخاطبان بزرگ، شعار اصلی آژانس تبلیغاتی Evolve است که به برندهای متفاوت در راستای یافتن مشتریان و حفظ آن‌ها کمک می‌کند. طراحی وب‌سایت، خدمات میزبانی وب، تهیه ویدئوهای تبلیغاتی و... از جمله خدمات مهم این گروه بازارایابی است که باعث توجه برندهای زیادی به آن شده است؛ چراکه در دنیای الکترونیک امروز، تبلیغات دیجیتالی، جایگاه معتبری در بین برندها یافته است و در این میان، آژانس تبلیغاتی مذکور، به‌خوبی از پس اجرای این کار برآمده و با فلسفه خاصی که دارد، یک گروه بازاریابی موفق را پی‌ریزی کرده است. 

۰۶ Mehr 1395 بدون دیدگاه

این هفته در موسسه بهار و در آخرین روزهای شهریور ۹۵، پای درس کلاس آرش خسرویان (مدیر امور مشتریان ای‌نتورک) نشستیم. Inbound Marketing  موضوعی بود که خسروی برای بخش اول کلاس انتخاب کرده بود. قسمت دوم کلاس هم توسط فرهاد بهشتی، یکی دیگر از مدیران ای‌نتورک تدریس شد که ما را با ابعاد مختلف ایمیل مارکتینگ آشنا کرد. خلاصه‌ای از اتفاقات جلسه سوم را همین‌جا بخوانید:

 

۰۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
تویوتا چگونه باارزش‌ترین و پرفروش‌ترین برند صنایع خودروسازی جهان شده است؟

برند تویوتا چند سال پیاپی است که گوی سبقت را از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان ربوده و صدرنشین فهرست صنایع خودروسازی جهان شده است. تویوتا اکنون تبدیل به نماد صنعت ژاپن شده و یک‌تنه برای شهرت کل اقتصاد این کشور کفایت می‌کند. شمار کارکنانش بیش از ۳۳۰ هزار نفر اعلام می‌شود و برای اولین بار این برند در سال ۲۰۱۳ با فروش ۹۸.۹ میلیون دستگاه خودرو، رکورد فروش جنرال‌موتورز را شکست و اولین فروشنده خودروهای جهان شد. حالا تویوتا نه‌فقط باارزش‌ترین نام در دنیای خودرو است، که به گفته وب‌سایت فوربز، ششمین برند باارزش دنیاست و نامش بعد از فیس‌بوک که رتبه پنجم را به خود اختصاص داده، جای می‌گیرد و ارزشی بیش از ۴۱ میلیارد دلار دارد.

۰۴ Mehr 1395 بدون دیدگاه الناز بدیعی
بررسی راهکارهای تبلیغاتی کوکاکولا،مشهورترین برند جهان

از جمله کمپین‌های موفق بازاریابی برند کوکاکولا، کمپین برند درجه یک است که با یک سرود تلویزیونی اجرا شده است؛ به این صورت که تأثیر نوشابه کوکاکولا را در موقعیت‌های مختلف اجتماعی مانند زمین اسکیت، اولین دیدار دوستانه و... نشان می‌دهد.

۰۴ Mehr 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
«نیوآ» با راهکار‌های تبلیغاتی توانست مردان را هم مشتری محصولات خود کند

گسترش دایره جنسیتی مخاطبان و تولید محصولات مراقبت از پوست برای مردان، در کنار فعالیت‌های قابل‌توجه در فضای مجازی مانند راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی قابل اجرا در گوشی‌های هوشمند، یافتن همکاران مجازی در سراسر جهان، تهیه یک وب‌سایت بین‌المللی و... از جمله اقدامات مهم و چشمگیر برند نیوِآ در راستای اهداف بازاریابی و فروش است که توانسته نام این برند را کماکان در ردیف مهم‌ترین برندهای بهداشتی جهان قرار دهد. در این گزارش تلاش می‌شود تا با تمرکز بر فعالیت‌های بازاریابی برند نیوآ در فضای مجازی و دنیای دیجیتال، برخی از مهم‌ترین راهکارهای تبلیغاتی این برند معرفی شود.

 

۲۸ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تجربیات طراح نیویورکی برای راه‌ پیدا کردن به دنیای مد

ورا وانگ، که امروز از بزرگ‌ترین طراحان لباس عروس در دنیاست، کارش را با یک بوتیک کوچک لباس‌فروشی در نیویورک شروع کرد و امروز لباس‌هایش، نه‌تنها بر تن عروس‌های هالیوودی خودنمایی می‌کند که به کاخ سفید هم راه پیدا کرده است. ارزش برند لباس او حدود یک میلیارد دلار برآورد شده و ورا برای رسیدن به این کسب‌وکار رویایی، راهی سخت و پرماجرا را پیموده است.

۲۷ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه بهاره بديعى

صفحه‌ها

اشتراک در برند