بازاریابی ویدئویی

شخصی‌سازی ،آینده بازاریابی ویدئویی
ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده، می‌توانند تا ۶۰درصد، فروش یک شرکت را افزایش دهند

بازاریابی شخصی، تنها مختص استفاده از متون کاربردی نیست و امروزه یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شخصی، استفاده از ویدئوهای شخصی است. متن و شخصی‌سازی ویدئو، دو ابزار مکمل و مؤثر در بازاریابی هستند. شخصی‌سازی با خواست شما انجام می‌شود. اگر شما متنی را تهیه می‌کنید، تنها به‌منظور این است که هدفی را برای خود دنبال می‌کنید ...

۰۸ Aban 1396 بدون دیدگاه
7 اشتباه ویدئوکُش!

پخش ویدئوی زنده، مسیر تولید محتوا و بازاریابی از طریق آن را تغییر داده ‌و هر روز تعداد برند‌هایی که در مقابل دوربین حاضر می‌شوند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند، در حال افزایش است. طبق آخرین تحقیقات صورت‌گرفته، بازاریابی ویدئویی به عنوان یکی از با‌ارزش‌ترین استراتژی‌ها در بازاریابی محتوا تلقی شده است ...

۱۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
داستان‌های ویدئویی که استارت‌آپ شما را قوی می‌کنند

بازار بیش از پیش رقابتی است، به عبارت دیگر استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای جدید باید دو تا سه برابر بیشتر کار کنند تا موفق باشند. در چنین بازار رقابتی‌ای، از هر جنبه‌ای که بر رقبای خود غلبه کنید، به شما کمک خواهد کرد تا از دیگران پیشی بگیرید.

۱۳ Aban 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در بازاریابی ویدئویی