بازاریابی محتوا

100 میلیارد‌ تراکنش د‌ر یک استارت‌آپ
علی جعفری و مسعود‌‌ خسروی بنیانگذاران پلتفرم تبلیغاتی «اد‌‌رو» ازیک بازار ۴ هزار میلیارد‌ی می‌گویند‌

د‌‌و جوان ۲۸ساله از گرد‌‌ راه رسید‌‌ه‌اند‌‌ و با ایجاد‌‌ مارکت‌پلیسی به نام «اد‌‌رو» به قول خود‌‌شان یک صفحه نمایش بورسی راه اند‌‌اخته‌اند‌‌ تا رقبای بزرگی را کنار هم بنشانند‌‌ و د‌‌ر اکوسیستم استارت‌آپی ایران کسب‌وکاری را راه‌اند‌‌ازی کنند‌‌ که هنوز نمونه مشابهی ند‌‌ارد‌‌ یا اگر هم د‌‌ارد‌‌، نام و نشانی از آن نیست. این د‌‌و جوان می‌خواهند‌‌ بازار تبلیغات آنلاین ایران را بزرگ و بزرگ‌تر کنند‌‌ و سهم ۵۵میلیون د‌‌لاری تبلیغات آنلاین را از بازار ۴هزار میلیارد‌‌ تومانی تبلیغات ایران افزایش د‌‌هند‌‌ ...

۰۱ Mehr 1396 بدون دیدگاه
 بازاریابی محتوا، استراتژی پایداری است؟

یادداشت محمد ابریشمی | چندی پیش مارک شیفر(Mark Schaefer) درست در زمانی که همچنان بازاریابی محتوا در کانون توجهات کسب‌و‌کار‌ها قرار دارد، دغدغه‌ای را مطرح کرد به نام «شوک محتوا» (Content Shock)  که می‌تواند هشداری باشد برای لزوم ایجاد مفاهیم دیگری ...

۳۰ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوای شما خوب کار نمی‌کند؟!

در مسیر رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی، از کجا باید فهمید استراتژی بازاریابی محتوا کار می‌کند یا خیر؟ ۵۵ درصد بازاریابان B2B می‌گویند که میزان موفقیت آنها در بازاریابی محتوا مشخص نیست. تنها ۳۰ درصد می‌گویند سازمان آنها در بازاریابی محتوا عملکردی موفق داشته است ...

۲۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبه‌روز علمی‌تر و متکی بر شرکت‌های خبره این حوزه می‌شود

نگاه همه‌ شرکت‌های موفق همواره رو به آینده است و همین موضوع باعث می‌شود که اغلب آنها در تلاش برای گسترش و بزرگ‌شدن باشند‌. این دلیلی است که آنها را با چالش شکل محتوا در آینده روبه‌رو کرده است؛ چالشی که آنها را وادار می‌کند مخاطبان فعلی خود را حفظ کرده و آنها را ازنظر تعداد و سطح سلیقه گسترش دهند ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
نگاهی به ویژگی‌های دو مدل نایس و پسو در بازاریابی

یکی از مسائل بسیار مهم برای بازاریابان تقویت مهارت‌های ارتباطاتی و توسعه شبکه ارتباطات است. بازاریابان با افراد مختلفی سر و کار دارند و حفظ اصول ارتباطی درست در برخورد کاری با اینگونه افراد یکی از موضوعات حیاتی است که باید به آن توجه کنند. در این مقاله قصد داریم دو نمونه از مدل‌های ارتباطات بازاریابی به نام‌های مدل PESO و مدل nice را برای شما توضیح دهیم ...

۱۴ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
من هم می‌توانم این کار را انجام دهم
کارکردهای مثبت و منفی تولید محتوای انگیزشی

اگر محتوایی درباره تسلیم‌نشدن در شرایط سخت از افراد مشهوری که آنها را می‌شناسید، شنیده باشید و پس از دیدن یا خواندن آن برای یک‌لحظه این تصور را داشته باشید که «من هم می‌توانم این کار را انجام دهم»، شما یک محتوای انگیزشی بسیار خوب را مشاهده کرده‌اید. محتوای انگیزشی یا motivational content یکی از سریع‌ترین اشکال در حال رشد محتوا در میان کسب‌وکارهاست ...

۰۲ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
ایده‌هایی برای طراحی بازی در بازاریابی محتوا

خلق و به‌کارگیری ایده‌های جدید در حقیقت موتور سوخت ماشین بازاریابی محتوا هستند. مجموعه شما هرچه ایده‌های بیشتر و خلاقانه‌تری داشته باشد، در نهایت در زمینه بازاریابی محتوا به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست خواهد یافت. ایجاد طوفان مغزی می‌تواند زمینه‌ساز خلق بازی‌های خلاقانه برای ایده‌پردازی در زمینه بازاریابی محتوا باشد ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
لطفا مثل ویکی‌پدیا ننویسید‍!
بازاریابی محتوای مبتنی بر مدل کانو برای شما مشتری و مخاطب می‌آورد

برای کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند، مفیدبودن محتواهای تولیدشده اهمیت زیادی دارد. همه تولیدکنندگان محتوا روی اینکه باید محتواهای مفیدی تولید کنند که افراد به خواندن آنها علاقه نشان دهند، توافق دارند. اما مسئله مهم آن است که دقیقا به چه محتوایی یک محتوای مفید می‌گوییم و آیا مفیدبودن به‌تنهایی برای جذب مخاطب کافی است؟ ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
فرمان تولیدمحتوا را بدهید دست مشتری!
روش‌هایی که از طریق آنها می‌توانید مشتریان خود را ترغیب کنید برای شما و محصول‌تان محتوا بسازند

محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید می‌کنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پست‌های شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها، پادکست‌ها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کرده‌اند ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
اکوسیستم محتوا بسازید‌

تحقیقات در حوزه‌ بازاریابی محتوا در هر دو بخش B2B و B2C هر‌ساله یک نتیجه‌ ثابت را نشان می‌دهد و آن این است که مؤثرترین بازاریابان کسانی هستند که دارای سند استراتژی محتوا باشند. افرادی که برنامه‌ مشخصی برای تولید محتوای خود دارند و این برنامه‌ها مستقیما به اهداف تجاری آنها مرتبط است ...

۱۹ Mordad 1396 بدون دیدگاه
تبلیغات تهاجمی خیلی وقت است منسوخ‌شده!
چرا باید بازاریابی محتوا را بر سایر روش‌های بازاریابی ترجیح بدهید؟

تبلیغات اثربخش یکی از راه‌های موثر بازاریابی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در شناخته‌شدن کسب‌و‌کارها داشته باشد. شاید وقتی کلمه «تبلیغات» را به زبان بیاوریم، به صورت ناخودآگاه شکل‌های معمول تبلیغاتی مانند بنر، پوستر، تراکت، بیلبورد و روش‌هایی از این دست به ذهنمان خطور کند؛ روش‌هایی که در مقایسه با روش‌های نوین تبلیغات در دنیای امروز، روش‌هایی سنتی محسوب شده ...

۰۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوا برای حضور در نمایشگاه‌ها

بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین شاخه‌های بازاریابی است که در سالیان اخیر از سوی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. اگرچه اهمیت این نوع از بازاریابی بر کسی پوشیده نیست اما در حال حاضر تمرکز شرکت‌ها بیشتر بر تولید محتوای اینترنتی قرار گرفته است ...

۲۸ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
کارکردهای غیر‌بازاریابی، بازاریابی محتوا!
با محتوای خوب می‌توانید حتی استخدام‌های بهتری داشته باشید

سازمان‌ها و شرکت‌ها در هر صنعت و اندازه‌ای برای واحدهای مختلف خود از بودجه‌های معین و برنامه‌ریزی‌‌شده‌ای استفاده می‌کنند. آنجایی ‌که بازاریابی محتوا تقریبا در تمام بخش‌های یک سازمان مفید واقع می‌شود، استدلال‌های زیادی وجود دارد که ‌طبق آنها باید در زمینه بازاریابی محتوا بودجه‌ بیشتری هزینه شود ...

۲۸ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بازاریابی محتوا برای موبایل  یعنی چه؟

همگام با افزایش تعداد کاربران تلفن همراه، معادلات دنیای بازاریابی آنلاین نیز تغییرکرده است. با توجه به اینکه بیشترین جست‌وجوها در اینترنت به وسیله تلفن همراه انجام می‌گیرد، بهینه‌سازی موبایل بر اساس نقاط تماس مشتری باید در سیستم یکپارچه بازاریابی شما گنجانیده شود. محتوایی که در وب‌سایت شما در بستر موبایل منتشر می‌شود ...

۲۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
با آینده بازاریابی محتوا آشنا شوید!

همگامی با تغییرات و پویایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که شما هم باید در فضای کسب‌وکارتان به آن توجه کنید. در ادامه مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷ را بررسی کرده و چگونگی استفاده از آنها را به شما خواهیم گفت ...

۱۹ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
7 اشتباه ویدئوکُش!

پخش ویدئوی زنده، مسیر تولید محتوا و بازاریابی از طریق آن را تغییر داده ‌و هر روز تعداد برند‌هایی که در مقابل دوربین حاضر می‌شوند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند، در حال افزایش است. طبق آخرین تحقیقات صورت‌گرفته، بازاریابی ویدئویی به عنوان یکی از با‌ارزش‌ترین استراتژی‌ها در بازاریابی محتوا تلقی شده است ...

۱۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هوش محتوا همان آینده بازاریابی است؟
هوش مصنوعی با خوانش و یادگیری محتوایی که کاربران به اشتراک می‌گذارند نیازهای آنها را شناسایی خواهد کرد

در چرخه‌ فعلی دنیای دیجیتال، بازاریابان محتوا برای دستیابی به مخاطبان به طور مداوم رویکردهای خود را تغییر می‌دهند. دورنمایی که از دنیای دیجیتال در آینده نزدیک دیده می‌شود، به معنی اشتراک ۳/۱ میلیون عدد محتوا در فیس‌بوک در هر دقیقه، ارسال روزانه ۵۰۰ میلیون توییت در توییتر، آپلود ۳۰۰ ساعت محتوای ویدئویی جدید ...

۰۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
آنچه از ورد‌پرس می‌خواهید بدانید
گفت‌وگو با رضا حسینی‌راد ۲۱ ساله درباره استارت‌آپ میهن وردپرس می‌گوید

زمانی که در سال ۲۰۰۳ برنامه‌نویس آمریکایی «مت چارز مولنوگ» اقدام به ایجاد امکانات جدیدی برای قراردادن عکس در مدیریت و بلاگ شخصی کرد، شاید فکر نمی‌کرد که روزی این سیستم رایگان که برای وبلاگ‌نویسی طراحی شده بود، به یک نرم‌افزار کدباز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شود ...

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهتاب نوری
در نبرد بازاریابی محتواجان سالم به در برید!
پرسش این است: جنگ بر سر چیست و چگونه در این میدان پیروز شوید؟

چندی است که بازاریابی محتوا تبدیل به یک مبارزه بدون محدودیتی و یک رویارویی علنی برای تصاحب ذهن‌ مخاطبان شده است. این جنگ یک مفهوم استعاری است و در برابر محتواهایی اعمال می‌شود که محتوای شما با آن در رقابت است. اما زمانی که افراد وارد جنگ می‌شوند، به افرادی که برای آنها می‌جنگند، توجه می‌کنند ...

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

زمانی که بازاریابی محتوا درست انجام بپذیرد و علاقه مخاطبان بالقوه به برقراری ارتباط با برند افزایش یابد، می‌تواند برای هر نام تجاری و برند موجب شگفتی شود. این مفهوم که ماشین‌ها زندگی ما را ساده‌تر کرده‌اند، چیز جدیدی نیست. شواهد قابل‌توجهی نشان می‌دهد که ایده ساخت نهادهای مصنوعی هوشمند به قرن ۱۴ میلادی باز‌می‌گردد ...

۱۳ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی محتوا