بازاریابی محتوا

تله‌های محتوایی شما را زمینگیر نکند!
محتوای آسیب‌زننده فقط شامل اسپم نمی‌شود

تولید محتوای اثربخش و مناسب یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی اینترنتی است. محتوای وبلاگ و وب‌سایت شما ابزاری قدرتمند برای جذب مخاطبان است. در واقع کارایی و ارزش محتوا به نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید و نحوه‌ اجرای آن بستگی دارد.

۰۹ Dei 1396 بدون دیدگاه
کارگاه بازاریابی محتوا

 در دنیای کسب‌و‌کار امروزی، شرکت‌ها و سازمان‌ها حجم گسترده‌ای از تبلیغات را تولید و منتشر می‌کنند. هرچند در گذشته این تبلیغات برای جلب مشتریان جدید صورت می‌گرفت، اما اکنون این امر تنها برای حفظ سهم کنونی از بازار صورت می‌گیرد. 

۰۹ Dei 1396 بدون دیدگاه
برای بازاریابی محتوا چقدر باید هزینه کرد

اهمیت‌دادن به بازاریابی محتوا و چگونگی درست انجام دادن آن از نکاتی است که در پیشرفت کسب‌وکار ما بسیار تأثیرگذار است. این مسئله که برای رسیدن به اهداف خود چقدر هزینه نیاز دارید، یکی از مهم‌ترین عواملی است که در بازاریابی محتوا باید در نظر بگیرید. اولین قدم در یک بازاریابی موفق، استراتژی‌های محتواست. 

۰۴ Dei 1396 بدون دیدگاه
وقتش رسیده با محتوا دیده شوید!

شروع و راه‌اندازی کسب‌وکار اولیه باید بر ایجاد استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای رشد و توسعه‌ کسب‌وکار تمرکز داشته باشد. اگر به دنبال افزایش سرعت رشد استارت‌آپ خود هستید و می‌خواهید برند و خدمات خود را بر سر زبان‌ها بیندازید، باید با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی محتوا به هدف خود برسید. 

۰۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
برای تولید محتوا چطور خرج کنیم؟

بازاریابی محتوا روشی جایگزین برای بازاریابی سنتی محسوب می‌شود که صاحبان کسب‌وکار باید هرچه بیشتر به آن اهمیت دهند؛ چرا‌که برای بیشتر افراد، تبلیغات به روش مستقیم جذابیتی ندارد و حتی از آن گریزان هستند اما بازاریابی محتوا می‌تواند روشی مفید برای جلب توجه افراد به محصولات باشد. 

۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
قبل از درآمدزایی، مشکل مشتری را حل کنید
راهکارهای موفقیت در بازاریابی محتوا تاکید ویژه‌ای بر کاربردی بودن دارند

بدون داشتن استراتژی، شرکت‌ها در بازاریابی محتوا موفقیت کمی دارند و حتی ممکن است چالش‌های زیادی در اجرای تاکتیک‌های بازاریابی محتوا تجربه کنند. از این‌رو توجه به اصول و استراتژی‌های بازاریابی محتوا نکته‌ای است که هر کسب وکاری به‌ویژه در آغاز مسیر خود باید از آن غفلت نکند.

 

۱۱ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تمرکز بر یک بخش از بازار بدون اشاره به برند
رویکرد عمودی غیر‌برندی به بازاریابی محتوا چیست و چرا باید موردتوجه قرار گیرد؟

بازاریابی محتوایی یا بازاریابی کانتنت یکی از انواع بازاریابی است که در طول سال‌های اخیر توانسته ‌تأثیر بسزایی در جلب توجه مشتریان نسبت به محصولات داشته باشد. امروزه سطح آگاهی انسان نسبت به انسان‌های گذشته بسیار بالاتر رفته و تجربه‌هایش به او آموخته که هر کالایی که تبلیغ می‌شود، لزوما قرار نیست کالایی باکیفیت محسوب شود.

۰۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
قفل‌وبست محتوا، حدوحدودی دارد!
موافقان و مخالفان قفل‌گذاری برای محتوا چه می‌گویند؟

همه‌‌ افراد یا مجموعه‌های صاحب وب‌سایت سعی بر این دارند تا محتوایی را ارائه دهند که در عین جذابیت و مفید‌بودن، دست‌اول و منحصربه‌فرد باشد. این روش بسیار خوب و قدرتمندی برای موفقیت در بازاریابی محتواست...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
به جای شعارگویی، داستانسرایی کنید

داستانگویی و بازاریابی محتوا، دو مقوله‌‌ به هم پیوسته و مرتبط هستند؛ هنر قصه‌گویی بیش از هر نوع دیگری از روایت در تولید محتوا دخیل است. هنر قصه‌گویی یک هنر باستانی و قدیمی است که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مطالعه‌‌ فرهنگ‌های باستانی، فیلمسازی، داستان‌نویسی و نام تجاری، مورد توجه قرار گرفته است ...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
سئو را رها کنید و به نیازکاربر بچسبید
با استفاده از سبک داستان کاربر، تولید محتوای خود را چابک کنید

زمانی صنعت توسعه‌‌ نرم‌افزار در آستانه‌ انفجار بود. اعضای فعال در این زمینه، کاری را که کارفرمایان از آنها خواسته بودند، تحویل می‌دادند اما پس از مدتی دوران طلایی فرا رسید. یکی از این اقدامات جدی، بررسی ارتباط بین توسعه‌دهندگان و افرادی بود که نرم‌افزار آنها از یک ابزار قدرتمند با عنوان داستان کاربر، استفاده می‌کردند ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
بسیج عمومی برای تولیدمحتوای باکیفیت!
ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده، می‌توانند تا ۶۰درصد، فروش یک شرکت را افزایش دهند

یکی از دغدغه‌های بازاریابان محتوا، تولید محتوای باکیفیت است؛ یعنی محتوایی که بتواند آمار بازدید را بالا ببرد و در بازاریابی محتوا موفق‌تر عمل کند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند این هدف را تحقق بخشد، سبک همکاری در بازاریابی محتواست که بر اساس ارتباطات طراحی شده است...

۰۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
مهمان محتوای صنعت خود شوید!
چرا باید نوشتن در رسانه‌هایی غیر از وبلاگ و نشریه خودتان را جدی بگیرید؟

بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی محتوا، به یک چیز مهم توجه نمی‌کنند و آن محتوای مهمان است! در سال ۲۰۱۶ محتواهای مهمان یک عامل اصلی برای ترافیک ارجاعی وب‌سایت و جست‌وجوی انجام شده در موتورهای جست‌وجو بودند که به طور متوسط ۵۸درصد از بازدیدکنندگان را به مشتریان بالفعل تبدیل کردند و ۷۳درصد درآمد ایجاد شده به‌وسیله بازاریابی محتوا را به خود اختصاص دادند ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
شمایل یک رهبر فکری د‌ر قلمرو بازاریابی محتوا
چرا باید‌ با یک استراتژی د‌رست، سوالات ذهنی مشتریان را عمقی و علمی پاسخ د‌هید‌

رهبری فکری را می‌توان به عنوان یکی از انواع بازاریابی محتوا تعریف کرد‌ که د‌ر آن از استعد‌اد‌، تجربه و اشتیاق خود‌ د‌رون کسب‌وکارتان بهره می‌گیرید‌ و به طور مرتب به بزرگ‌ترین سؤالاتی که د‌ر ذهن مخاطبان هد‌ف د‌رباره یک موضوع خاص وجود‌ د‌ارد‌، پاسخ می‌د‌هید‌. رهبری فکری به این معنی است که شما بهترین و عمیق‌ترین پاسخ‌ها را برای سوالات مشتریان خود‌ د‌ر قالب‌هایی که آنها د‌وست د‌ارند‌ برایشان فراهم کنید‌ ...

۱۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
د‌خل‌وخرج د‌ر چاه ویل شبکه‌های اجتماعی!
KPI محتوا د‌ر شبکه‌های اجتماعی و شاخص‌های سنجش آن

کارهای بسیاری هست که می‌توانید‌ برای سنجش تلاش‌های خود‌ د‌ر شبکه‌های اجتماعی انجام د‌هید‌. انواع شاخص‌های کلید‌ی عملکرد‌ محتوا د‌ر شبکه اجتماعی وجود‌ د‌ارد‌ که می‌توانید‌ هنگام سنجش فعالیت‌های خاص خود‌ مورد‌ توجه و بررسی قرار د‌هید‌. چیزی که لازم است به آن توجه کنید‌، این است که حد‌اقل باید‌ آن د‌سته از معیارهای شبکه‌های اجتماعی را انتخاب کنید‌ که نشان ‌د‌هد‌ عملکرد‌ محتوای موفقی د‌اشته‌اید‌ یا نه ...

۱۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه
ایست بازرسی محتوا!

استفاد‌‌ه از محتوای قفل‌د‌‌ار منجر به این می‌شود‌‌ که هر‌کسی نتواند‌‌ محتوای برند‌‌ شما را بخواند‌‌. شرکت‌ها از طریق روش‌های متعد‌‌د‌‌ بازاریابی د‌‌ر تلاش هستند‌‌ تا با استفاد‌‌ه از رسانه‌های مختلف مانند‌‌ تلویزیون، راد‌‌یو و بازاریابی مید‌‌انی محصولات و خد‌‌مات خود‌‌ را به فروش برسانند‌‌ ...

۰۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
محتوا همان چیزی است که لحظات را می‌سازد‌‌
محتوا د‌‌ر مواجهه با مکانیسم ‌رفتاری کاربران چه ویژگی هایی باید‌‌ د‌‌اشته باشد‌‌؟

بازاریابان محتوا همواره مجبورند‌‌ د‌‌استان‌پرد‌‌ازی کنند‌‌، طرح بریزند‌‌، محتوا بسازند‌‌، بهترین کانال‌ها را برای انتشار محتوا انتخاب کنند‌‌ و به‌طورکلی طیف وسیعی از شیوه و فرمت‌های بازاریابی را برای رساند‌‌ن پیام برند‌‌ خود‌‌ به مخاطبان پوشش د‌‌هند‌‌. از طرف د‌‌یگر رفتار مصرف‌کنند‌‌ه، مخصوصا‌ آن د‌‌سته از افراد‌‌ی که به د‌‌نیای د‌‌یجیتال د‌‌سترسی بیشتری د‌‌اشته و از این فضا برای انتخاب محصولات مورد‌‌ نیاز خود‌‌ د‌‌ر هر زمینه‌ای استفاد‌‌ه می‌کنند‌‌، شیوه‌های قد‌‌یمی و سنتی مواجهه با محتوا را تغییر د‌‌اد‌‌ه است ...

۰۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
100 میلیارد‌ تراکنش د‌ر یک استارت‌آپ
علی جعفری و مسعود‌‌ خسروی بنیانگذاران پلتفرم تبلیغاتی «اد‌‌رو» ازیک بازار ۴ هزار میلیارد‌ی می‌گویند‌

د‌‌و جوان ۲۸ساله از گرد‌‌ راه رسید‌‌ه‌اند‌‌ و با ایجاد‌‌ مارکت‌پلیسی به نام «اد‌‌رو» به قول خود‌‌شان یک صفحه نمایش بورسی راه اند‌‌اخته‌اند‌‌ تا رقبای بزرگی را کنار هم بنشانند‌‌ و د‌‌ر اکوسیستم استارت‌آپی ایران کسب‌وکاری را راه‌اند‌‌ازی کنند‌‌ که هنوز نمونه مشابهی ند‌‌ارد‌‌ یا اگر هم د‌‌ارد‌‌، نام و نشانی از آن نیست. این د‌‌و جوان می‌خواهند‌‌ بازار تبلیغات آنلاین ایران را بزرگ و بزرگ‌تر کنند‌‌ و سهم ۵۵میلیون د‌‌لاری تبلیغات آنلاین را از بازار ۴هزار میلیارد‌‌ تومانی تبلیغات ایران افزایش د‌‌هند‌‌ ...

۰۱ Mehr 1396 بدون دیدگاه
 بازاریابی محتوا، استراتژی پایداری است؟

یادداشت محمد ابریشمی | چندی پیش مارک شیفر(Mark Schaefer) درست در زمانی که همچنان بازاریابی محتوا در کانون توجهات کسب‌و‌کار‌ها قرار دارد، دغدغه‌ای را مطرح کرد به نام «شوک محتوا» (Content Shock)  که می‌تواند هشداری باشد برای لزوم ایجاد مفاهیم دیگری ...

۳۰ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوای شما خوب کار نمی‌کند؟!

در مسیر رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی، از کجا باید فهمید استراتژی بازاریابی محتوا کار می‌کند یا خیر؟ ۵۵ درصد بازاریابان B2B می‌گویند که میزان موفقیت آنها در بازاریابی محتوا مشخص نیست. تنها ۳۰ درصد می‌گویند سازمان آنها در بازاریابی محتوا عملکردی موفق داشته است ...

۲۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبه‌روز علمی‌تر و متکی بر شرکت‌های خبره این حوزه می‌شود

نگاه همه‌ شرکت‌های موفق همواره رو به آینده است و همین موضوع باعث می‌شود که اغلب آنها در تلاش برای گسترش و بزرگ‌شدن باشند‌. این دلیلی است که آنها را با چالش شکل محتوا در آینده روبه‌رو کرده است؛ چالشی که آنها را وادار می‌کند مخاطبان فعلی خود را حفظ کرده و آنها را ازنظر تعداد و سطح سلیقه گسترش دهند ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی محتوا
?> ?> ?> ?>