بازاریابی محتوا

تبلیغات تهاجمی خیلی وقت است منسوخ‌شده!
چرا باید بازاریابی محتوا را بر سایر روش‌های بازاریابی ترجیح بدهید؟

تبلیغات اثربخش یکی از راه‌های موثر بازاریابی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در شناخته‌شدن کسب‌و‌کارها داشته باشد. شاید وقتی کلمه «تبلیغات» را به زبان بیاوریم، به صورت ناخودآگاه شکل‌های معمول تبلیغاتی مانند بنر، پوستر، تراکت، بیلبورد و روش‌هایی از این دست به ذهنمان خطور کند؛ روش‌هایی که در مقایسه با روش‌های نوین تبلیغات در دنیای امروز، روش‌هایی سنتی محسوب شده ...

۰۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوا برای حضور در نمایشگاه‌ها

بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین شاخه‌های بازاریابی است که در سالیان اخیر از سوی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. اگرچه اهمیت این نوع از بازاریابی بر کسی پوشیده نیست اما در حال حاضر تمرکز شرکت‌ها بیشتر بر تولید محتوای اینترنتی قرار گرفته است ...

۲۸ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
کارکردهای غیر‌بازاریابی، بازاریابی محتوا!
با محتوای خوب می‌توانید حتی استخدام‌های بهتری داشته باشید

سازمان‌ها و شرکت‌ها در هر صنعت و اندازه‌ای برای واحدهای مختلف خود از بودجه‌های معین و برنامه‌ریزی‌‌شده‌ای استفاده می‌کنند. آنجایی ‌که بازاریابی محتوا تقریبا در تمام بخش‌های یک سازمان مفید واقع می‌شود، استدلال‌های زیادی وجود دارد که ‌طبق آنها باید در زمینه بازاریابی محتوا بودجه‌ بیشتری هزینه شود ...

۲۸ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بازاریابی محتوا برای موبایل  یعنی چه؟

همگام با افزایش تعداد کاربران تلفن همراه، معادلات دنیای بازاریابی آنلاین نیز تغییرکرده است. با توجه به اینکه بیشترین جست‌وجوها در اینترنت به وسیله تلفن همراه انجام می‌گیرد، بهینه‌سازی موبایل بر اساس نقاط تماس مشتری باید در سیستم یکپارچه بازاریابی شما گنجانیده شود. محتوایی که در وب‌سایت شما در بستر موبایل منتشر می‌شود ...

۲۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
با آینده بازاریابی محتوا آشنا شوید!

همگامی با تغییرات و پویایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که شما هم باید در فضای کسب‌وکارتان به آن توجه کنید. در ادامه مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷ را بررسی کرده و چگونگی استفاده از آنها را به شما خواهیم گفت ...

۱۹ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
7 اشتباه ویدئوکُش!

پخش ویدئوی زنده، مسیر تولید محتوا و بازاریابی از طریق آن را تغییر داده ‌و هر روز تعداد برند‌هایی که در مقابل دوربین حاضر می‌شوند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند، در حال افزایش است. طبق آخرین تحقیقات صورت‌گرفته، بازاریابی ویدئویی به عنوان یکی از با‌ارزش‌ترین استراتژی‌ها در بازاریابی محتوا تلقی شده است ...

۱۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هوش محتوا همان آینده بازاریابی است؟
هوش مصنوعی با خوانش و یادگیری محتوایی که کاربران به اشتراک می‌گذارند نیازهای آنها را شناسایی خواهد کرد

در چرخه‌ فعلی دنیای دیجیتال، بازاریابان محتوا برای دستیابی به مخاطبان به طور مداوم رویکردهای خود را تغییر می‌دهند. دورنمایی که از دنیای دیجیتال در آینده نزدیک دیده می‌شود، به معنی اشتراک ۳/۱ میلیون عدد محتوا در فیس‌بوک در هر دقیقه، ارسال روزانه ۵۰۰ میلیون توییت در توییتر، آپلود ۳۰۰ ساعت محتوای ویدئویی جدید ...

۰۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
آنچه از ورد‌پرس می‌خواهید بدانید
گفت‌وگو با رضا حسینی‌راد ۲۱ ساله درباره استارت‌آپ میهن وردپرس می‌گوید

زمانی که در سال ۲۰۰۳ برنامه‌نویس آمریکایی «مت چارز مولنوگ» اقدام به ایجاد امکانات جدیدی برای قراردادن عکس در مدیریت و بلاگ شخصی کرد، شاید فکر نمی‌کرد که روزی این سیستم رایگان که برای وبلاگ‌نویسی طراحی شده بود، به یک نرم‌افزار کدباز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شود ...

۲۸ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهتاب نوری
در نبرد بازاریابی محتواجان سالم به در برید!
پرسش این است: جنگ بر سر چیست و چگونه در این میدان پیروز شوید؟

چندی است که بازاریابی محتوا تبدیل به یک مبارزه بدون محدودیتی و یک رویارویی علنی برای تصاحب ذهن‌ مخاطبان شده است. این جنگ یک مفهوم استعاری است و در برابر محتواهایی اعمال می‌شود که محتوای شما با آن در رقابت است. اما زمانی که افراد وارد جنگ می‌شوند، به افرادی که برای آنها می‌جنگند، توجه می‌کنند ...

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا

زمانی که بازاریابی محتوا درست انجام بپذیرد و علاقه مخاطبان بالقوه به برقراری ارتباط با برند افزایش یابد، می‌تواند برای هر نام تجاری و برند موجب شگفتی شود. این مفهوم که ماشین‌ها زندگی ما را ساده‌تر کرده‌اند، چیز جدیدی نیست. شواهد قابل‌توجهی نشان می‌دهد که ایده ساخت نهادهای مصنوعی هوشمند به قرن ۱۴ میلادی باز‌می‌گردد ...

۱۳ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رویاهای بزرگ، بودجه محدود! شما تنها نیستید
۶ استراتژی بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها

اگر شما قصد ساختن رویایی بزرگ را دارید ولی بودجه‌ محدودی دارید بدانید که تنها نیستید و همه‌کسب‌وکارهای کوچک با این مشکل دست‌به‌گریبانند. نکته با اهمیت این است که غالباً استراتژ‌ی‌های شرکت‌های بزرگ برای کسب‌وکارهای کوچک جواب نمی‌دهند. تنها چیزی که شما به عنوان یک کسب‌وکار کوچک نیاز دارید این است که باهوش باشید ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
شتابدهی محتوا با کمک کارکنان
کارکنان را به عنوان شتاب‌دهنده و پشتیبان فرآیند بازاریابی محتوا به کار بگیرید

کارکنان شما سفیر برند شما هستند. آنها محصول و خدمت شما را به خوبی می‌شناسند و با مشتریان هر روز در ارتباط هستند. آنها نیازها و خواسته‌های مشتریان را بهتر از هر کسی می‌شناسند. همه کسب‌وکارها می‌خواهند محتوای مورد علاقه مخاطبان خود را تولید کنند ...

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
وقتی محتوا حساب پس می‌دهد!
چرا ارزیابی و ممیزی شاخص‌های کمّی و کیفی محتوا مقوله مهمی است؟

تحقیقات نشان داده است برندهای مختلف سراسر دنیا برنامه بازاریابی محتوای خود را در سال ۲۰۱۷ به سمت بهینه‌سازی کمیت و حداکثرسازی کیفیت برده‌اند. «حسابرسی محتوا» یک فرآیند ارزیابی سیستماتیک است که شاخص‌های کمّی و کیفی محتوا را بررسی و امکان بهبود آنها را فراهم می‌سازد ...

۰۳ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
7 فرد مناسب برای استراتژی شخصی‌سازی بازاریابی محتوا

شخصی‌سازی بازاریابی محتوا نقطه عطف استراتژی بازاریابی محتوا برندهای موفق برای سال ۲۰۱۷ است. تحقیقات نشان داده است که ۴۵درصد مشتریان زمان خود را برای خواندن محتواهای تجاری که متناسب با علایق آنها نباشد، سپری نمی‌کنند ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
شخصیت مخاطب را بشناسید
چرا باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را بر مبنای پرسونای مخاطب تنظیم کنید؟

پرسونای مخاطب ویژگی‌های شخصیتی، رفتاری و علایق مشتریان ایده‌آل شما را نشان می‌دهد. این اطلاعات معمولا‌ شامل اطلاعات جمعیت‌ شناختی و پیشینه‌ای و اطلاعات رفتاری (مانند مشغله اصلی که آنها شب‌هنگام بیدار نگه می‌دارد، چالش‌ها و رنج‌های آنها، نقش آنها در فرآیند خرید، محتوای مورد استفاده و...) آنهاست ...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
قانون‌هایی برای بازاریابی دررسانه‌های اجتماعی

استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی رسانه اجتماعی می‌تواند به افزایش مخاطب و پایگاه مشتری به طور چشمگیری کمک کند‌ اما اگر بدون تجربه قبلی یا دیدگاه مناسب نمی‌توان مسیر درست را پیش رفت، ابتدا باید با اصول بازاریابی رسانه اجتماعی آشنا باشید ....

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
آینده بازاریابی از آن ویدئوست!
۹۰ درصد مشتری‌ها بعد از دیدن ویدئو تصمیم به خرید می‌گیرند

 در سال ۲۰۱۷ حدود ۷۴درصد ترافیک وب مربوط به محتوای ویدئویی است و این درصد تا سال ۲۰۱۹ به ۸۰درصد خواهد رسید. افزودن ویدئو در صفحات فرود نرخ تعامل را تا ۸۰درصد افزایش می‌دهد ...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ماتریسی حیاتی برای بازاریابی محتوا
وقتش رسیده تیم بازاریابی، تولید محتوا و طراحی شرکت خود را سر یک میز بنشانید!

محتوایی که به آسانی توسط رقبای تقلید شود،انتشار محتوای تکراری یا تقلیدی، بمباران اطلاعاتی مخاطبان، ترجمه محتواهای تولید شده به زبان‌های دیگر به‌عنوان تنها روش تولید محتوا و دزدی ادبی همه و همه می‌توانند تهدیدهای بزرگی برای بازاریابی محتوای شما باشند ...

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی محتوا