بازاریابی محتوا

قفل‌وبست محتوا، حدوحدودی دارد!
موافقان و مخالفان قفل‌گذاری برای محتوا چه می‌گویند؟

همه‌‌ افراد یا مجموعه‌های صاحب وب‌سایت سعی بر این دارند تا محتوایی را ارائه دهند که در عین جذابیت و مفید‌بودن، دست‌اول و منحصربه‌فرد باشد. این روش بسیار خوب و قدرتمندی برای موفقیت در بازاریابی محتواست...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
به جای شعارگویی، داستانسرایی کنید

داستانگویی و بازاریابی محتوا، دو مقوله‌‌ به هم پیوسته و مرتبط هستند؛ هنر قصه‌گویی بیش از هر نوع دیگری از روایت در تولید محتوا دخیل است. هنر قصه‌گویی یک هنر باستانی و قدیمی است که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مطالعه‌‌ فرهنگ‌های باستانی، فیلمسازی، داستان‌نویسی و نام تجاری، مورد توجه قرار گرفته است ...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
سئو را رها کنید و به نیازکاربر بچسبید
با استفاده از سبک داستان کاربر، تولید محتوای خود را چابک کنید

زمانی صنعت توسعه‌‌ نرم‌افزار در آستانه‌ انفجار بود. اعضای فعال در این زمینه، کاری را که کارفرمایان از آنها خواسته بودند، تحویل می‌دادند اما پس از مدتی دوران طلایی فرا رسید. یکی از این اقدامات جدی، بررسی ارتباط بین توسعه‌دهندگان و افرادی بود که نرم‌افزار آنها از یک ابزار قدرتمند با عنوان داستان کاربر، استفاده می‌کردند ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
بسیج عمومی برای تولیدمحتوای باکیفیت!
ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده، می‌توانند تا ۶۰درصد، فروش یک شرکت را افزایش دهند

یکی از دغدغه‌های بازاریابان محتوا، تولید محتوای باکیفیت است؛ یعنی محتوایی که بتواند آمار بازدید را بالا ببرد و در بازاریابی محتوا موفق‌تر عمل کند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند این هدف را تحقق بخشد، سبک همکاری در بازاریابی محتواست که بر اساس ارتباطات طراحی شده است...

۰۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
مهمان محتوای صنعت خود شوید!
چرا باید نوشتن در رسانه‌هایی غیر از وبلاگ و نشریه خودتان را جدی بگیرید؟

بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی محتوا، به یک چیز مهم توجه نمی‌کنند و آن محتوای مهمان است! در سال ۲۰۱۶ محتواهای مهمان یک عامل اصلی برای ترافیک ارجاعی وب‌سایت و جست‌وجوی انجام شده در موتورهای جست‌وجو بودند که به طور متوسط ۵۸درصد از بازدیدکنندگان را به مشتریان بالفعل تبدیل کردند و ۷۳درصد درآمد ایجاد شده به‌وسیله بازاریابی محتوا را به خود اختصاص دادند ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
شمایل یک رهبر فکری د‌ر قلمرو بازاریابی محتوا
چرا باید‌ با یک استراتژی د‌رست، سوالات ذهنی مشتریان را عمقی و علمی پاسخ د‌هید‌

رهبری فکری را می‌توان به عنوان یکی از انواع بازاریابی محتوا تعریف کرد‌ که د‌ر آن از استعد‌اد‌، تجربه و اشتیاق خود‌ د‌رون کسب‌وکارتان بهره می‌گیرید‌ و به طور مرتب به بزرگ‌ترین سؤالاتی که د‌ر ذهن مخاطبان هد‌ف د‌رباره یک موضوع خاص وجود‌ د‌ارد‌، پاسخ می‌د‌هید‌. رهبری فکری به این معنی است که شما بهترین و عمیق‌ترین پاسخ‌ها را برای سوالات مشتریان خود‌ د‌ر قالب‌هایی که آنها د‌وست د‌ارند‌ برایشان فراهم کنید‌ ...

۱۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
د‌خل‌وخرج د‌ر چاه ویل شبکه‌های اجتماعی!
KPI محتوا د‌ر شبکه‌های اجتماعی و شاخص‌های سنجش آن

کارهای بسیاری هست که می‌توانید‌ برای سنجش تلاش‌های خود‌ د‌ر شبکه‌های اجتماعی انجام د‌هید‌. انواع شاخص‌های کلید‌ی عملکرد‌ محتوا د‌ر شبکه اجتماعی وجود‌ د‌ارد‌ که می‌توانید‌ هنگام سنجش فعالیت‌های خاص خود‌ مورد‌ توجه و بررسی قرار د‌هید‌. چیزی که لازم است به آن توجه کنید‌، این است که حد‌اقل باید‌ آن د‌سته از معیارهای شبکه‌های اجتماعی را انتخاب کنید‌ که نشان ‌د‌هد‌ عملکرد‌ محتوای موفقی د‌اشته‌اید‌ یا نه ...

۱۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه
ایست بازرسی محتوا!

استفاد‌‌ه از محتوای قفل‌د‌‌ار منجر به این می‌شود‌‌ که هر‌کسی نتواند‌‌ محتوای برند‌‌ شما را بخواند‌‌. شرکت‌ها از طریق روش‌های متعد‌‌د‌‌ بازاریابی د‌‌ر تلاش هستند‌‌ تا با استفاد‌‌ه از رسانه‌های مختلف مانند‌‌ تلویزیون، راد‌‌یو و بازاریابی مید‌‌انی محصولات و خد‌‌مات خود‌‌ را به فروش برسانند‌‌ ...

۰۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
محتوا همان چیزی است که لحظات را می‌سازد‌‌
محتوا د‌‌ر مواجهه با مکانیسم ‌رفتاری کاربران چه ویژگی هایی باید‌‌ د‌‌اشته باشد‌‌؟

بازاریابان محتوا همواره مجبورند‌‌ د‌‌استان‌پرد‌‌ازی کنند‌‌، طرح بریزند‌‌، محتوا بسازند‌‌، بهترین کانال‌ها را برای انتشار محتوا انتخاب کنند‌‌ و به‌طورکلی طیف وسیعی از شیوه و فرمت‌های بازاریابی را برای رساند‌‌ن پیام برند‌‌ خود‌‌ به مخاطبان پوشش د‌‌هند‌‌. از طرف د‌‌یگر رفتار مصرف‌کنند‌‌ه، مخصوصا‌ آن د‌‌سته از افراد‌‌ی که به د‌‌نیای د‌‌یجیتال د‌‌سترسی بیشتری د‌‌اشته و از این فضا برای انتخاب محصولات مورد‌‌ نیاز خود‌‌ د‌‌ر هر زمینه‌ای استفاد‌‌ه می‌کنند‌‌، شیوه‌های قد‌‌یمی و سنتی مواجهه با محتوا را تغییر د‌‌اد‌‌ه است ...

۰۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
100 میلیارد‌ تراکنش د‌ر یک استارت‌آپ
علی جعفری و مسعود‌‌ خسروی بنیانگذاران پلتفرم تبلیغاتی «اد‌‌رو» ازیک بازار ۴ هزار میلیارد‌ی می‌گویند‌

د‌‌و جوان ۲۸ساله از گرد‌‌ راه رسید‌‌ه‌اند‌‌ و با ایجاد‌‌ مارکت‌پلیسی به نام «اد‌‌رو» به قول خود‌‌شان یک صفحه نمایش بورسی راه اند‌‌اخته‌اند‌‌ تا رقبای بزرگی را کنار هم بنشانند‌‌ و د‌‌ر اکوسیستم استارت‌آپی ایران کسب‌وکاری را راه‌اند‌‌ازی کنند‌‌ که هنوز نمونه مشابهی ند‌‌ارد‌‌ یا اگر هم د‌‌ارد‌‌، نام و نشانی از آن نیست. این د‌‌و جوان می‌خواهند‌‌ بازار تبلیغات آنلاین ایران را بزرگ و بزرگ‌تر کنند‌‌ و سهم ۵۵میلیون د‌‌لاری تبلیغات آنلاین را از بازار ۴هزار میلیارد‌‌ تومانی تبلیغات ایران افزایش د‌‌هند‌‌ ...

۰۱ Mehr 1396 بدون دیدگاه
 بازاریابی محتوا، استراتژی پایداری است؟

یادداشت محمد ابریشمی | چندی پیش مارک شیفر(Mark Schaefer) درست در زمانی که همچنان بازاریابی محتوا در کانون توجهات کسب‌و‌کار‌ها قرار دارد، دغدغه‌ای را مطرح کرد به نام «شوک محتوا» (Content Shock)  که می‌تواند هشداری باشد برای لزوم ایجاد مفاهیم دیگری ...

۳۰ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوای شما خوب کار نمی‌کند؟!

در مسیر رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی، از کجا باید فهمید استراتژی بازاریابی محتوا کار می‌کند یا خیر؟ ۵۵ درصد بازاریابان B2B می‌گویند که میزان موفقیت آنها در بازاریابی محتوا مشخص نیست. تنها ۳۰ درصد می‌گویند سازمان آنها در بازاریابی محتوا عملکردی موفق داشته است ...

۲۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبه‌روز علمی‌تر و متکی بر شرکت‌های خبره این حوزه می‌شود

نگاه همه‌ شرکت‌های موفق همواره رو به آینده است و همین موضوع باعث می‌شود که اغلب آنها در تلاش برای گسترش و بزرگ‌شدن باشند‌. این دلیلی است که آنها را با چالش شکل محتوا در آینده روبه‌رو کرده است؛ چالشی که آنها را وادار می‌کند مخاطبان فعلی خود را حفظ کرده و آنها را ازنظر تعداد و سطح سلیقه گسترش دهند ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
نگاهی به ویژگی‌های دو مدل نایس و پسو در بازاریابی

یکی از مسائل بسیار مهم برای بازاریابان تقویت مهارت‌های ارتباطاتی و توسعه شبکه ارتباطات است. بازاریابان با افراد مختلفی سر و کار دارند و حفظ اصول ارتباطی درست در برخورد کاری با اینگونه افراد یکی از موضوعات حیاتی است که باید به آن توجه کنند. در این مقاله قصد داریم دو نمونه از مدل‌های ارتباطات بازاریابی به نام‌های مدل PESO و مدل nice را برای شما توضیح دهیم ...

۱۴ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
من هم می‌توانم این کار را انجام دهم
کارکردهای مثبت و منفی تولید محتوای انگیزشی

اگر محتوایی درباره تسلیم‌نشدن در شرایط سخت از افراد مشهوری که آنها را می‌شناسید، شنیده باشید و پس از دیدن یا خواندن آن برای یک‌لحظه این تصور را داشته باشید که «من هم می‌توانم این کار را انجام دهم»، شما یک محتوای انگیزشی بسیار خوب را مشاهده کرده‌اید. محتوای انگیزشی یا motivational content یکی از سریع‌ترین اشکال در حال رشد محتوا در میان کسب‌وکارهاست ...

۰۲ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
ایده‌هایی برای طراحی بازی در بازاریابی محتوا

خلق و به‌کارگیری ایده‌های جدید در حقیقت موتور سوخت ماشین بازاریابی محتوا هستند. مجموعه شما هرچه ایده‌های بیشتر و خلاقانه‌تری داشته باشد، در نهایت در زمینه بازاریابی محتوا به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست خواهد یافت. ایجاد طوفان مغزی می‌تواند زمینه‌ساز خلق بازی‌های خلاقانه برای ایده‌پردازی در زمینه بازاریابی محتوا باشد ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
لطفا مثل ویکی‌پدیا ننویسید‍!
بازاریابی محتوای مبتنی بر مدل کانو برای شما مشتری و مخاطب می‌آورد

برای کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند، مفیدبودن محتواهای تولیدشده اهمیت زیادی دارد. همه تولیدکنندگان محتوا روی اینکه باید محتواهای مفیدی تولید کنند که افراد به خواندن آنها علاقه نشان دهند، توافق دارند. اما مسئله مهم آن است که دقیقا به چه محتوایی یک محتوای مفید می‌گوییم و آیا مفیدبودن به‌تنهایی برای جذب مخاطب کافی است؟ ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
فرمان تولیدمحتوا را بدهید دست مشتری!
روش‌هایی که از طریق آنها می‌توانید مشتریان خود را ترغیب کنید برای شما و محصول‌تان محتوا بسازند

محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید می‌کنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پست‌های شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها، پادکست‌ها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کرده‌اند ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
اکوسیستم محتوا بسازید‌

تحقیقات در حوزه‌ بازاریابی محتوا در هر دو بخش B2B و B2C هر‌ساله یک نتیجه‌ ثابت را نشان می‌دهد و آن این است که مؤثرترین بازاریابان کسانی هستند که دارای سند استراتژی محتوا باشند. افرادی که برنامه‌ مشخصی برای تولید محتوای خود دارند و این برنامه‌ها مستقیما به اهداف تجاری آنها مرتبط است ...

۱۹ Mordad 1396 بدون دیدگاه
تبلیغات تهاجمی خیلی وقت است منسوخ‌شده!
چرا باید بازاریابی محتوا را بر سایر روش‌های بازاریابی ترجیح بدهید؟

تبلیغات اثربخش یکی از راه‌های موثر بازاریابی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در شناخته‌شدن کسب‌و‌کارها داشته باشد. شاید وقتی کلمه «تبلیغات» را به زبان بیاوریم، به صورت ناخودآگاه شکل‌های معمول تبلیغاتی مانند بنر، پوستر، تراکت، بیلبورد و روش‌هایی از این دست به ذهنمان خطور کند؛ روش‌هایی که در مقایسه با روش‌های نوین تبلیغات در دنیای امروز، روش‌هایی سنتی محسوب شده ...

۰۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی محتوا