بازاریابی دیجیتال

ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارت‌آپ

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد ...

۲۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
چرا بازاریابی  تیم خلاق می‌خواهد؟

شاید بتوان گفت در زمانی نه‌چندان دور که رسانه‌های اجتماعی شامل چند کانال تلویزیونی، تعدادی ایستگاه رادیویی و تعداد انگشت‌شماری مجله و روزنامه بودند، حرفه بازاریابی کار چندان دشواری به نظر نمی‌آمد و افراد می‌توانستند با صرف مدت زمان نه‌چندان زیادی، در این حرفه کارآمد شوند‌ اما .......

۰۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
درآمد 12 میلیارد دلاری یک غول تبلیغاتی !
دبلیو پی پی؛ آژانسی که مشتریان خود را انتخاب می‌کند

گروه خدمات ارتباطی و بازاریابی WPP ازجمله آژانس‌های معتبر تبلیغاتی به شمار می‌رود که درزمینه ارائه راه‌حل‌های بازاریابی و ارتباطات فعالیت می‌کند. این آژانس که در سال ۱۹۸۶ تأسیس‌شده است، طیف متنوعی از خدمات بازاریابی را ارائه داده که شامل مدیریت سرمایه‌گذاری رسانه، ارائه برنامه‌های تبلیغاتی، روابط عمومی، ارتباطات ویژه، بازاریابی دیجیتال، برندسازی و ایجاد هویت‌ تجاری و ... می‌شوند. 

۲۷ Mehr 1395 بدون دیدگاه
پو ستر را ببین  و روی تبلیغ کلیک کن
راهکارهای فروش و بازاریابی «گپ» یکی از معروف‌ترین تولیدکننده‌های لباس جهان

در سال ۱۹۶۹ در سان‌فرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیا یکی از محبوب‌ترین برندهای پوشاک جهان، توسط دونالد فیشر تأسیس‌شد که در‌حال‌حاضر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشاک آمریکا محسوب می‌شود. گپ (Gap) برندی نام‌آشنا که تقریبا برای بسیاری از مردم جهان شناخته‌شده‌است و لوگوی آبی‌و‌سفید آن به‌چشم بسیاری از مردم جهان آشناست. با‌توجه به‌حضور برندهای مختلف پوشاک در‌جهان، گپ توانسته است جایگاه خود را حفظ‌کرده و در‌ردیف مهم‌ترین و معتبرترین برندهای پوشاک جهان قرار‌بگیرد، به‌طوری که در بسیاری از نقاط دنیا، پوشاک‌ساده و در‌عین‌حال خاص‌گپ، شناخته‌شده ‌هستند و طرفداران ‌زیادی دارند. در این گزارش به راهکارهای بازاریابی و استراتژی‌های فروش این برند پرداخته و رمز موفقیت آن را در طی نیم قرنی که از عمر آن می‌گذرد، بررسی خواهیم کرد.

۱۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
با اسکرام و چابک‌سازی، راهبری استارت‌آپ خود را متحول کنید

اگر شما عضوی از یک تیم بازاریابی باشید، می‌دانید که چقدر سخت است که پروژه‌هایتان را مدیریت کنید و به اهداف از قبل تعیین‌شده‌تان برسید. بخش فروش نیاز به سرنخ‌های جدید دارد، آن کمپین ویدئویی که باید آماده می‌کردید، خیلی از برنامه‌ریزی شما عقب است و صفحه‌های فرود وب‌سایت شما خیلی وقت است که باید به‌روز شود. چطور همه اینها را مدیریت می‌کنید؟

 

۰۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

زمان بندی ایونت‌های تا یک مرداد را در شنبه بخوانید،  برنامه‌سازی در بازار کار،  امنیت در فضای سایبری،  تشکیل تیم استارت‌آپ،  بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی،  کارگاه هدف‌گذاری در سال ۹۵،  بازاریابی دیجیتال و...
 

 

۲۸ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی

۱. چه کسی به حساب ما رسیدگی خواهد کرد؟

۲۳ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

نقش موتورهای جستجو در هدایت کاربران به سایت. بسیاری از کسب‌وکارها از موتورهای جستجو استفاده نمی‌کنند. درحقیقت آن‌ها از اهمیت این موتورها در هدایت کاربران به وب‌سایت خود مطلع نیستند. حتی برخی از آن‌ها، که با این اهمیت آشنا هستند، دقیقا نمی‌دانند که چگونه این ترافیک جستجو ایجاد می‌شود.

۰۹ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

این استارت‌آپ هر تبلیغی که مشتریان نیاز دارند در چنته دارد. دیگر عصر رسانه‌های خاص که برندهای تجاری با فرمت‌هایی استاندارد در آن‌ها تبلیغ می‌شدند، به سر آمده و نسل جدیدی از سیستم‌عامل‌های بازاریابی دیجیتال پا به عرصه گذاشته‌اند که با ایجاد تجربیات منحصربه‌فرد هم برای برند و هم برای مصرف‌کننده، فرصت‌های زیادی جهت پیشرفت و نوآوری دارند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در بازاریابی دیجیتال
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران