بازاریابی اینترنتی

تله‌های محتوایی شما را زمینگیر نکند!
محتوای آسیب‌زننده فقط شامل اسپم نمی‌شود

تولید محتوای اثربخش و مناسب یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی اینترنتی است. محتوای وبلاگ و وب‌سایت شما ابزاری قدرتمند برای جذب مخاطبان است. در واقع کارایی و ارزش محتوا به نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید و نحوه‌ اجرای آن بستگی دارد.

۰۹ Dei 1396 بدون دیدگاه
Pilots
چگونه کمپانی ری‌بن با کمپین «افسانه‌های ری‌بن» موفق به جذب مشتری بیشتر شد

از جمله کمپین‌های جالب توجه برند ری‌بن در زمینه تبلیغات و بازاریابی، کمپینی موسوم به افسانه‌های ری‌بن بوده که عینک آفتابی مذکور را در یک بستر تاریخی به نمایش می‌گذاشت. این کمپین با تصویری از اولین خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا شروع می‌شود ...

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ایمیل تبلیغاتی فرستادن چه ملاحظاتی دارد؟

بازاریابی اینترنتی یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط با مشتریان است، اما مهم‌تر از آن یک شیوه بسیار متداول بازاریابی به شمار می‌رود. در نتیجه شما باید با نحوه بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیل خود آشنا باشید. در اینجا به نکات بازاریابی از طریق ایمیل می‌پردازیم...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
از صفر تا صد كسب‌و‌كار اينترنتي

بسياري از افراد به عنوان یک مدیر در سازمان یا جوینده کار، هر روز در جست‌وجوی یک شانس جدی برای خود یا سازمانشان هستند. در وضعیت نه‌چندان اميدوار‌كننده فضای کسب‌وکار کشور یک راه‌حل اساسی، ورود به بازارهای جدید و دسترسی به مشتریان جدید است ...

۱۸ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ

‌ در سال‌های اخیر، فناوری دیجیتال با استقبال فراوان جوامع بشری روبه‌رو شده و دنیای آنالوگ با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی‌شدن گرایش پیدا کرده است. آدم‌‌ها در زندگی روزمره‌شان هرروز بیش از پیش از محتواهای دیجیتال استفاده می‌کنند ...

۱۶ Dei 1395 ۲ پویش پورمحمد
داستان‌های ویدئویی که استارت‌آپ شما را قوی می‌کنند

بازار بیش از پیش رقابتی است، به عبارت دیگر استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای جدید باید دو تا سه برابر بیشتر کار کنند تا موفق باشند. در چنین بازار رقابتی‌ای، از هر جنبه‌ای که بر رقبای خود غلبه کنید، به شما کمک خواهد کرد تا از دیگران پیشی بگیرید.

۱۳ Aban 1395 بدون دیدگاه
تبلیغات
چگونه مشتریان جدید را جذب یک استارت‌آپ کنیم؟

اداره یک کسب‌وکار در دنیایی که استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش است، کار دشواری است و بسته به اینکه شما در چه صنعتی رقابت می‌کنید، ممکن است کار شما دشوارتر شود. اینترنت و جهانی شدن، مزایای بسیاری دارند اما ممکن است ضررهایی نیز داشته باشند.

 

۱۳ Mehr 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در بازاریابی اینترنتی