بازاریابی ایمیلی

وقت آن رسیده که محتوای خود را ارتقا دهید‌
چرا ارتقای محتوا را باید در تاکتیک‌های بازاریابی خود بیش از گذشته جدی بگیرید؟

شما احتمالا درباره استفاده از مشوق‌های خاص برای مجاب‌کردن مردم به پیوستن در فرآیند بازاریابی ایمیلی خود آگاه هستید. از کتاب‌های الکترونیکی گرفته تا دوره‌های آموزشی ایمیلی و دموهای رایگان، همه راه‌های جذب کاربران برای پیوستن به لیست شماست. تفاوت بین ارتقای محتوا و دیگر انواع تولید محتوا مربوط به گسترش مخاطب، این است ...

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بهینه‌سازی بازاریابی ایمیلی به شیوه اماتیک

وفور استارت‌آپ‌های متعدد در دنیای امروز، یکی از دستاوردهای جدید تجاری به شمار می‌رود که تقریبا در تمام بخش‌های اقتصادی جهان نمود پیدا کرده و باعث شکل‌گیری شاخه‌های تجاری متفاوتی شده است ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کاری کنید ایمیل هایتان اسپم نشود

آیا می‌دانید برای هر ایمیلی که ارسال می‌کنید، چه نتایجی تا به حال کسب کرده‌اید؟ آسیب‌شناسی بازاریابی ایمیلی نشان می‌دهد که حجم بالایی از ایمیل‌های سازمانی توسط مخاطبان اسپم می‌شود. تحقیقات نشان داده است که ۸۲‌درصد شرکت‌ها از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند و ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رشدتان را لگاریتمی کنید!
بحثی مقدماتی درباره مفهوم هک رشد‌ و تفاوت‌های آن با روش‌های معمول بازاریابی

شبیه بیشتر کسانی که برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بازاریابی می‌کنند‌، یک رابطه‌ عجیبی با کلمه «رشد‌ خلاقانه» – هک د‌ارم‌. د‌ر حقیقت یک سری از بازاریاب‌های استارت‌آپ‌های آمریکایی اسم هکر رشد‌ را روی خود‌ گذاشته‌اند‌ تا خود‌ را از همتایان‌شان د‌ر شرکت‌های د‌یگر جد‌ا کنند‌‌ ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

اولین همایش و کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال از سوي شرکت فرهیختگان نسل ماندگار و کانون ارژنگ ایرانیان در ۲۳ دي ماه برگزار مي‌شود. در اين همايش یک‌روزه چندی از اساتید حوزه مدیریت و تبلیغات کشور و برخی‌ مشاوران و صاحبان برندهای ملی به سخنراني مي‌پردازند.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
اشتراک در بازاریابی ایمیلی