بازاریابی_ویدئویی

برای مشتری ویدئو بسازید نه برای دل خودتان
۸ ایده بازاریابی ویدئویی که می‌توانید در سال۲۰۱۸ از آن استفاده کنید

شبکه‌های رسانه‌ای جهانی مانند فیس‌بوک، توییتر و... در وهله اول به‌شدت ‌روی استراتژی ویدئویی تمرکز می‌کنند؛ ویدئوهایی با محتوای خلاقانه و ارزشمند که اهمیت بازاریابی ویدئویی را در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد. در ادامه برخی از تبلیغات ویدئویی که می‌تواند کسب‌وکار شما را به سمت جلو حرکت دهد، ذکر شده است. 

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ویدئوی شما به درد کدام شبکه‌ اجتماعی می‌خورد؟
قبل از بازاریابی ویدئویی در یوتیوب، توییتر یا اینستاگرام این مطلب را بخوانید

از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همچنان کانون توجه بازاریابی و بودجه رسانه‌ای بیشتر شرکت‌ها هستند، باید دید کدام نوع محتوا در هر پلتفرم عملکرد بهتری دارد. با وجود افزایش تمرکز ‌روی هوش مصنوعی، ویدئو همچنان بهترین عملکرد را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دارد.

۲۶ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در بازاریابی_ویدئویی