بازاریابی_دیجیتال

بازاریابی دیجیتال  و نوآوری در خاورمیانه

گروه بازاریابی HIVE که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، یکی از آژانس‌های پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال در مصر و خاورمیانه به شمار می‌رود که با داشتن دو دفتر در قاهره و دوبی و استخدام بیش از ۵۰ کارمند، از جمله گروه‌های پیشرو در زمینه ارتباطات نوآورانه محسوب می‌شود. استفاده از تمام شیوه‌های ارتباطات دیجیتال، شاخصه عمده این شرکت به شمار می‌رود که با استخدام متخصصان خلاق، طراحان وب و موبایل، محققان بازار و متخصصان VR به عنوان یک مدل منحصربه‌فرد دیجیتال در زمینه بازاریابی فعالیت می‌کند.

۱۷ Mordad 1397 بدون دیدگاه
کلوئه، لاکچری‌بازِساده‌زیست!
درباره نگرش و رویکرد یک برند فرانسوی به دنیای مُد

در دنیای مد و پوشاک، کمتر کسی است که نام برند Chloé به گوش او نرسیده باشد؛ برندی فرانسوی که در سال ۱۹۵۲ کار خود را با طراحی لباس‌های لوکس زنانه در فرانسه آغاز کرد و در سال‌های بعد نیز توانست عطر را به عنوان یکی از محصولات شاخص خود، روانه بازار کند. 

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
آینده بازاریابی محتوا با زنجیره بلوک دگرگون خواهد شد

در آینده‌ای نه‌چندان دور، بلاکچین، جهان را به کنترل خود در‌می‌آورد. با وجود نوسانات بازار کریپتوکارنسی، فناوری بلاکچین به‌طور گسترده‌ای به عنوان راه‌حلی برای بسیاری از بزرگ‌ترین چالش‌های کسب‌وکار در حال پیاده‌سازی است ‌و خودکار‌شدن فرآیندها و کارآمدی بیشتر آنها را در پی داشته است. بلاکچین این پتانسیل را دارد که هر صنعت از بانکداری و املاک و مستغلات گرفته تا بازاریابی دیجیتال و مراقبت‌های بهداشتی را تحت تأثیر خود قرار دهد.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
گاز‌دادن در بازار یک میلیارد دلاری
گفت‌وگو‌ با مهدی نایبی، هم‌بنیانگذار الوپیک که معتقد است ۸۰ درصد بازار پیک آنلاین را از آن خود کرده‌اند

مهدی نایبی به‌شدت از ارائه آمار پرهیز می‌کند. البته می‌توان با یک حساب‌و‌کتاب سرانگشتی به حدود اعداد و ارقام کسب‌وکارش پی برد! اما در این گفت‌وگو با لطایف‌الحیل چیز‌‌هایی گفته است. این جوان استارت‌آپی با‌ تجربه زندگی در فرانسه و انگلستان از سال ۲۰۱۶ وارد ایران شده و یکی از پرسروصداترین استارت‌آپ‌ها را راه‌‌اندازی کرده است، رکوردهایی زده و کم‌کم سر از شهرستان‌های مختلف درآورده است.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
اشتراک در بازاریابی_دیجیتال