بازاریابی

کانال‌شاپ، فروشگاه آنلاین بر یک بستر تق‌ولق!

استارت‌آپ کانال‌شاپ به نشانی kanalshop.com‌ توسط علیرضا شایسته ۲۷ ساله و علی غفوری ۳۲ ساله بنیانگذاری شده است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بهترین کارآفرینان، همان خیال‌پردازان بزرگ‌اند

شغل یک کارآفرین این است که کاری را که دیگران نمی‌توانند، انجام دهد و این عموما مانند آن است که در گیرودار رفع مسائل غیرممکنی هستید که یکی پس از دیگری سرمی‌رسند. بسیاری از مردم نمی‌توانند آنچه که استیوجابز، ایلان ماسک، یا ریچارد برانسون برای چند دهه انجام داده‌اند را عملی سازند. نقش یک کارآفرین در جامعه این است که بزرگ فکر کند و به ناممکن‌ها برسد، درحالی‌که وقتی پس از مدتی به عقب برگردد و به آنچه به دست آورده نگاه کند، کاری ساده به نظر می‌رسد. 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
اقبال سرمایه‌گذاران به یک اپلیکیشن خشکشویی

لاندراپ‌(Laundrapp)، اپلیکیشن خشکشویی انگلستان، اعلام کرده است که ۴ میلیون پوند از سوی گروهی از سرمایه‌گذاران قدرتمند اعم از مایکل اسپنسر، بنیانگذار‌ICAP plc، و جف بلو، مدیر توسعه راهبردی سابق در اسپورت دیرکت اینترنشنال، دریافت کرده است. این میزان سرمایه امکان توسعه سریع و مداوم لاندراپ در سراسر انگلستان و سرمایه‌گذاری در حوزه بازاریابی را فراهم خواهد کرد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
مرغ‌های سرهنگ ساندرز
معرفی راهکارهای بازاریابی برند کی‌اف‌سی

نام سرهنگ ساندرز در کنار سوخاری‌های دوست‌داشتنی کنتاکی، آشنای بسیاری از مردم جهان است. ساندرز که کار خود را با یک اتاقک کوچک در یک پمپ‌ بنزین شروع کرد، بعد از مدتی توانست یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود را در جهان راه‌اندازی کند که امروز  با نام مخفف  KFC در جهان شناخته می‌شوند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از مهم‌ترین راهکارهای بازاریابی و برندسازی این شرکت

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
خورجین  دانشنامه صنایع دستی

استارت‌آپ خورجین به نشانی khurjin.com‌ توسط ولی‌الله آیینه‌نگینی که متولد شهرستان رابر از توابع استان کرمان است، راه‌اندازی شده است. او ۲۸‌سال دارد و دوره لیسانس را در دانشگاه تهران مدیریت مالی خوانده ‌و دوره ارشد خود را نیز در همین رشته در دانشگاه صنعت نفت گذرانده‌ است. او تا قبل از راه‌اندازی استارت‌آپ خورجین کارهای مختلفی انجام می‌داده، از کارهای مرتبط با رشته خود گرفته تا کارهای فرهنگی و هنری.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
از سرعت بازاریابی محتوای خود بکاهید!
وقتی باید بیشترین تمرکز را روی کیفیت نوشته‌ها بگذارید

اگر شما در یک کسب‌و‌کار B2B  کار می‌کنید و هدف شما این است که مشتری جذب کنید، لازم نیست محتوای بیشتر تولید کنید، بلکه باید به جای آن محتوای مفیدتر و مؤثرتری تولید کنید. استدلالی که برای کاهش سرعت بازاریابی محتوا آورده شده، فقط یک روایت نیست. برتری کیفیت بر کمیت یک حقیقت واضح و روشن برای کسب‌وکارهاست...

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تیم‌وان آژانسی برای مایه‌دارها

«هنر و علم» دو کلمه کلیدی برای آژانس بازاریابی Team One هستند؛ دو واژه‌ای که رسیدن به هدف اصلی این شرکت را تحقق می‌بخشند، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدفی که این آژانس آمریکایی برای خود در نظر گرفته است، کمک‌کردن به برندها برای نفوذ بین توده‌های بعضا ثروتمند مخاطبان است و برای رسیدن به این هدف نیز استفاده از دو عنصر مهم هنر و علم را در دستور کار خود قرار داده است ...

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
در سال جدید با "کرو" برنامه های کاریتان را مدیریت کنید

کرو یک شرکت فناورانه در مونترال است. این شرکت اپلیکیشن کرو را توسعه داده، بازاریابی کرده و اداره می‌کند. این اپلیکیشن نیز به افراد امکان می‌دهد تا طراحان، تصویرسازان و توسعه‌دهندگان نرم افزاری را که به طور آزاد کار می‌کنند، پیدا نمایند. افراد دارای شغل آزاد در کرو پروژه‌هایی را برای شرکت‌هایی مانند دراپ‌باکس، مدیوم، تیندر، ایونت‌برایت و IDEO انجام داده اند.

۱۵ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا

راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی محتوای موفق به هماهنگی، خلاقیت و استراتژی نیاز دارد. فرض کنید برای جذب ترافیک، افزایش بازدید و تعداد مخاطبانی که از بین انواع محتوای دیگر می‌توانند یک محتوا را انتخاب کنند، در حال رقابت هستید. کارهای مختلفی می‌توانید انجام دهید تا کمپین بازاریابی منحصربه‌فرد و متمایز از دیگران داشته باشید. 

۲۴ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تبلیغات صوتی در آوادنگ
رضا ضابط از استارت‌آپ تبلیغاتی‌اش می‌گوید

شرکت‌ها همواره به دنبال شیوه‌های نوینی می‌گردند تا بتوانند خود را بهتر و راحت‌تر به مخاطبان معرفی کنند. یکی از این شیوه‌های نوین تبلیغات، پیام‌های صوتی است که از طریق آن این امکان برای شرکت‌ها فراهم می‌شود تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به گوش مشتریان خود برسانند. 

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
میلکا؛طعم خوش بازاریابی
شکلات‌هایی که طبقه متوسط را با راهکارهای خلاقانه هدف گرفته‌اند

میلکا با داشتن بیش از یک قرن سابقه تولید، یکی از برندهای محبوب شکلات در جهان به شمار می‌رود که توانسته است جایگاه برجسته‌ای را در بازار شکلات برای خود پیدا کند و به یک برند معتبر تبدیل شود.  در ادامه به برخی از راهکارهای مهم بازاریابی این شرکت اشاره خواهیم کرد:

 

۲۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
‌هنگام رانندگی چیزی ننوشید!
تغییر بینش: ابزاری قدرتمند در فرآیند بازاریابی یک برند اسباب‌بازی

کودکان امروز، رانندگان فردا هستند؛ کودکانی که در حال حاضر با ماشین‌های اسباب‌بازی خود در حال رانندگی هستند و در آینده‌ای نه‌چندا ن دور نیز با ماشین‌های شخصی خود رانندگی خواهند کرد.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پرسونای مخاطب یا پرسونای تجربه‌‌ کاربری؟
در دوراهی علایق مشتری و رفتار او،به نکته‌های مطرح‌شده در این مطلب توجه کنید

در پانتومیم از نقاب‌های خاصی با کارایی متفاوت استفاده می‌شود که پرسونا نام دارد. در استراتژی تولید محتوا نیز با مفهومی به نام پرسونا سروکار داریم. شناخت پرسونای مشتریان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند نوع مشتری خود و چگونگی رفتارش را مشخص کنند. پرسونای خریدار (شخصیت بازاریابی) و شخصیت تجربه کاربری، ابزارهای مهمی برای استراتژی محتوا هستند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
شعار کدز: هر روز، شنبه است
چرا کدزبین در بازاریابی خود روی توانمندسازی زنان تاکید دارد؟

یک قرن از تولید کفش‌های برند کدز (KEDS) می‌گذرد؛ کفش‌هایی با کفه لاستیکی که راه رفتن آرام و با صدای کم، به عنوان شاخصه اصلی آنها شناخته می‌شود. تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان، یعنی زنان و دختران جوان، باعث شده ‌که این برند در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در حیطه علایق و نیازهای این گروه از خود نشان دهد ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
طاقچه بعد از خندوانه!
محمد صدوقی، هم‌بنیانگذار طاقچه، از تجربه حضور در یک برنامه پربیننده تلویزیونی می‌گوید و اینکه چند میلیارد هزینه‌ کرده و چه نتایجی داشته‌اند

ایرانی‌ها کتاب نمی‌خوانند یا محتوای جایگزینی به آنها ارائه شده است؟! نمی‌دانم تا کجا می‌توان یک ملت را به صفت‌های گوناگون متهم کرد اما این نکته مسلم است که اگر خوراک درخوری به هر انسانی ارائه شود، پذیرایش است. این مسئله در مورد کتاب هم صادق است. 

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
پودیوم؛ نظرسنجی پیامکی

پودیوم (Podium) یک ابزار بازاریابی است که به شما کمک می‌کند از طریق پیامک نظرات آنلاین را جمع‌آوری کنید. هر چقدر افراد بیشتری نظرات مثبت نسبت به کسب‌و‌کار شما داشته باشند، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. 

۱۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
برای اکسس مشتری بزرگ و کوچک ندارد

آژانس بازاریابی ACCESS از جمله شرکت‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که با ارائه خدمات کامل بازاریابی، بالاتر‌بردن سطح برندهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این آژانس که از سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرده است، در حال حاضر دو دفتر در نیویورک و تورنتو داشته و با ۶۵کارمند، خدمات بازاریابی خود را ارائه می‌دهد.

۱۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
برندتان را به محتوا، پیوست کنید
چرا مشتریان این روزها به محتوای برنددار بیشتر اقبال نشان می‌دهند؟

اگر لوگوی شرکت شما همراه با محتوایتان منتشر نشود،‌ آیا مخاطبانتان می‌توانند محتوای شما را شناسایی کنند؟ آیا کسی که محتوای شما را در کانال‌های مختلف می‌بیند، می‌فهمد که همه آنها متعلق به محتوای یک برند هستند؟ در جهان غرق در شلوغی‌های محتوای دیجیتالی، بازاریابی محتوا زمانی بسیار مؤثر است که شما دیدگاه روشن و متمایزی داشته باشید که برای مخاطبانتان سودمند باشد.

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
دوئل خلاقانه آئودی و ب‌ام‌و
وقتی بیلبوردها برای هم رجز می‌خوانند!

فرآیند تبلیغات در فضای باز، با توجه به رشد و گسترش بزرگراه‌های مختلف در اقصی‌نقاط جهان، اهمیت زیادی پیدا کرده است، به طوری که امروز‌ بسیاری از بنرهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهرها و بزرگراه‌ها دیده می‌شوند.

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
زنان و اکوسیستم استارت‌آپی هند

با وجود اقتصاد پررونق و طرح‌های دولتی از طریق برنامه‌هایی مانند «استارت‌آپ هند»، به نظر می‌رسد که اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر جدید است. از ۳۱۰۰ استارت‌آپ در سال ۲۰۱۴ تا یک چشم‌انداز بیش از ۱۱.۵۰۰ استارت‌آپ تا سال ۲۰۲۰، هند سومین اکوسیستم استارت‌آپی بزرگ در دنیا به شمار می‌رود.

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی