بازاریابی

حکمرانی دیجیتال اینتل؛ تحول بزرگی در دنیای بازاریابی

اینتل شروع کرده است یک معیار مشخص برای ارزیابی محتوا تعریف کند که منجر به کاهش چشمگیر محتوا خواهد شد. این امر به اینتل کمک می‌کند تا به طور کارآمد تجربیات دیجیتال خود را به جلو پیش برد.

۲۵ Dei 1396 بدون دیدگاه
تغییر رویکرد مرسدس بنز از محصول مداری به مشتری مداری

مرسدس بنز بخشی از شرکت دایملر، تولیدکننده خودروی آلمانی، است و از طریق شرکت‌های وابسته‌ آن در سراسر دنیا فعالیت می‌کند. خودروهای با کیفیت مرسدس بنز به این شرکت کمک کرده است تا بتواند در سال ۲۰۱۵ ۱۸.۸۰.۱۰۰ خودرو را در سراسر دنیا به فروش برساند.

۲۵ Dei 1396 بدون دیدگاه
هوش مصنوعی در استارتاپ B2B

لید جینیوس یک استارت‌آپ نرم افزار به عنوان خدمات، اتوماسیون بازاریابی و ایجاد تقاضا در کالیفرنیا است. این شرکت از ترکیبی از هوش مصنوعی و رایانش انسانی برای شناسایی و برقراری ارتباط با زنجیره‌های فروش مورد هدف استفاده می‌کند. 

۲۴ Dei 1396 بدون دیدگاه
استارتاپی که کارهای طلاق توافقی را انجام می دهد

ویورس یک شرکت فناوری حقوقی آمریکایی است که در زمینه طلاق توافقی تخصص دارد. میشل کراسبی، وکیل سابق، و جف رینولدز، مدیر بازاریابی، این استارت‌آپ را راه‌اندازی کردند. این شرکت از شیوه‌های حل اختلافات جایگزین همراه با روش ۵ مرحله‌ای مختص به خود استفاده می‌کند.

۲۴ Dei 1396 بدون دیدگاه
میوه‌ باکس سرمایه جذب کرده است
علی محمد زاده، بنیانگذار میوه‌ باکس از کسب‌ و کارش می‌گوید:

علی محمد زاده بنیانگذار استارت‌ آپ خدماتی میوه‌ باکس در مورد اینکه این کسب‌ و کار چرا و چگونه شکل گرفته است، می‌گوید: «حدود ۲۰ ماه پیش میوه‌ باکس شروع به کار کرد. تقریبا ۵-۶ ماه اول تنها به دنبال ایده می‌ گشتم؛ ایده‌ های زیادی بود ولی در مورد هیچ‌ کدام فکر منسجمی نداشتم. در رابطه با هرکدام کمی درباره مجوز گرفتن و به‌ صرفه‌ بودن و اینکه بازار آن چطور خواهد بود، تحقیق می‌کردم. 

۱۷ Dei 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی با نامه‌نگاری

نوشتن یک نامه مؤثر بازاریابی و فروش تأثیر بسیار زیادی در متقاعد‌کردن مشتریان و طرف‌های مذاکرات فروش در یک کسب‌و‌کار دارد؛ اما متأسفانه بسیاری از مدیران، سرپرستان فروش و پرسنل به این مهارت مهم فردی توجه چندانی ندارند و فقدان این مهارت مهم، امروز‌ به معنای ضعف در برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان به شمار می‌رود.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
پمپرز چطور مادران رامشتری می‌کند؟
راهکارهایی که برند پمپرز را در اوج نگه داشته است

موقعیت‌یابی و سپس تقسیم‌بندی محصولات از جمله روش‌های کارآمدی است که برند پمپرز در روش بازاریابی خود به کار می‌گیرد، به این معنا که این برند در خصوص تولید پوشک‌های یکبار مصرف خود، در ابتدا دایره مخاطبان خود را تقسیم‌بندی کرده و با هدف قرار‌دادن کودکان صفر تا ۳ ساله، تبلیغات خود را شروع می‌کند.

۱۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
وقتی بانک‌های فوق‌سنگین در وزن 48کیلوگرم کشتی می‌گیرند!
آیا در حالی که بانک‌ها صنعت پرداخت را قبضه کرده‌اند می‌توان از رقابت عادلانه آنها با فین‌تک‌ها صحبت کرد؟

همه می‌دانند که استارت‌آپ‌ها ساختارشکن هستند و سریع و پویا می‌آیند، طوفان به راه می‌اندازند، شرایط را به نفع خود و جامعه تغییر می‌دهند و بازار را از دست کسب‌وکارهای سنتی می‌قاپند و به بازار مسلط می‌شوند. اما اینکه همان کسب‌وکارهای سنتی بعد از مدتی حواس‌شان جمع شود و تلاش کنند گوی سبقت را پس بگیرند، داستان دیگری است. 

۱۱ Dei 1396 بدون دیدگاه
مفهوم یو-ایکس برای تبلیغات‌چی‌ها

تجربه کاربر که با نام اختصاری UX شناخته می‌شود، یکی از مفاهیم برجسته در بازاریابی محسوب می‌شود، چراکه نگرش و دیدگاه یک کاربر را درباره یک برند شکل می‌دهد، بنابراین توجه به برخی نکات کاربردی می‌تواند یک خاطره مثبت را از یک برند مشخص برای مخاطبان آن شکل دهد.

۱۰ Dei 1396 بدون دیدگاه
واکاوی رمز موفقیت استارت‌آپی آتلانتا
حمایت و حجم تولید در کنار چالش تامین مالی، دو روی سکه امیدها و بیم‌های استارت‌آپ‌های آتلانتاست

آتلانتا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین‌ هاب‌های استارت‌آپی آمریکا شناخته می‌شود. این شهر با در اختیار داشتن منابعی نظیر جورجیا تک، دانشگاه اموری و شرکت‌هایی که در فهرست ثروتمندترین‌ها قراردارند، نگاه کارآفرینان زیادی را به خود خیره کرده است. نشریه‌‌ فوربس در گزارشی از روند تغییرات و پیشرف این شهر در حوزه استارت‌آپ‌ها می‌نویسد،در چند سال گذشته، آتلانتا به دلیل هزینه‌های مناسب تولیدی و دور‌هم جمع‌‌کردن شرکت‌هایی با سرعت رشد بسیار بالا در حوزه‌‌ تکنولوژی مورد توجه قرار گرفته است. 

۰۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
محتوای کوتاه‌‌مدت چیست و چگونه می‌توان از آن بهره گرفت؟

اگر اولین‌بار است که اصطلاح محتوای کوتاه‌مدت را شنیده‌اید، مطمئن باشید که آخرین بار هم نخواهد بود. کوتاه‌مدت در این مورد به این معناست که این نوع از محتوا در مدت کوتاه و مشخصی ناپدید می‌شود. استفاده از محتوای کوتاه‌مدت که فقط زمان کمی قبل از ناپدید‌شدن در دسترس است، رو به افزایش است. 

۱۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
عینک‌هایی که مشتری را خوب می‌بینند!
چطور ۴ دانشجوی خوش‌فکر، صنعت عینک‌سازی آمریکا را متحول کردند؟

واربی پارکر، برند آمریکایی عینک‌های طبی و آفتابی است که در سال ۲۰۱۰ تأسیس‌شده و بیشتر فروش خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهد. بااین‌حال چند نمایندگی خرده‌فروشی نیز در آمریکا و کانادا دایر کرده است. واربی پارکرتوسط ۴ دوست (نیل بلومنتال، دیو گیلبوئا، اندی هانت و جف رایدر) که همگی دانشجوی دانشکده‌  بیزنس وارتون بودند، تأسیس شد. 

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در بازاریابی

از معیارهای پیچیده و رفتارهای مشتری، تا نسل بعدی تجربه کاربری، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را بیش از پیش به چشم می‌آورد تا کمکی باشد برای ایجاد ارتباط با‌کیفیت‌تر بین بازاریابان و شرکت‌های تبلیغاتی و کاربران آنها. 

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پولو؛کوچک اما سرسخت است
نمونه یک تبلیغ خلاقانه که کوچک‌بودن فولکس واگن را قدرت آن جلوه می‌دهد

خودروهای برند فولکس واگن بیشتر به اندازه کوچک‌شان شناخته می‌شوند و در این میان خصوصا مدل Polo این برند ظاهر کوچکی دارد، اما گاهی یک خصلت به‌ظاهر متفاوت و یا حتی منفی می‌تواند یک عامل تبلیغاتی موفق در راستای تقویت یک برند قرار بگیرد و این درست همان کاری است که در بسیاری از تبلیغات این خودروی کوچک مشاهده می‌شود.

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
لطفا شما این اشتباه را تکرار نکنید!
کارآفرینان موفق از اشتباهات خود چه درس‌هایی آموخته‌اند؟

همه‌ ما پست‌ها و مقالات زیادی در مورد فواید شکست و یادگیری از آنها خوانده‌ایم. اهمیت تجربه‌ شکست در دنیای کسب‌وکار امروز، باعث شده مطرح‌ترین آکادمی‌های مدیریتی جهان، در سطوح آموزش عالی این بحث را به‌صورت مطالعات موردی تدریس کنند.

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
لطفا شما این اشتباه را تکرار نکنید!
کارآفرینان موفق از اشتباهات خود چه درس‌هایی آموخته‌اند؟

همه‌ ما پست‌ها و مقالات زیادی در مورد فواید شکست و یادگیری از آنها خوانده‌ایم. اهمیت تجربه‌ شکست در دنیای کسب‌وکار امروز، باعث شده مطرح‌ترین آکادمی‌های مدیریتی جهان، در سطوح آموزش عالی این بحث را به‌صورت مطالعات موردی تدریس کنند. 

۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تحقیقات بازار برای استارت‌آپ‌ها

تحقیقات بازار فرایند تعریف مسئله، انتخاب روش تحقیق، جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل و جمع‌بندی با هدف تولید راهکارهای ورود به بازار و یا توسعه بازار است.

۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سه دلیل یک سقوط

جاناتان گبائر، جوانی بود که در برلین، هاب استارت‌آپی آلمان، زندگی می‌کرد. او در سال ۲۰۱۰ همراه با خواهرش سوزانا، استارت‌آپی را بانام exploreB2B راه‌اندازی کرد. این استارت‌آپ، سایتی انتشاراتی برای تولید محتوای کسب‌وکاری بود. جاناتان و سوزانا گبائر، در مرحله‌‌ اول یک محصول اولیه برای بازار آلمان ساختند و موفق شدند نظر یک سرمایه‌گذار را نیز جلب کنند. 

۰۷ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
جلسه‌های حوصله‌سربر را متوقف کنید!
برگزاری میتینگ‌های کاری به شیوه‌‌ مدیران برتر دنیا

جلسات کاری، خسته‌کننده‌ اما ضروری‌اند. طبق آمار، متوسط زمان ساعات جلسه‌های اداری، به ۱۶ ساعت در هفته (۸۰۰ ساعت در سال) می‌رسد. بااین‌حال استراتژی‌های کمی برای افزایش کارایی این جلسات وجود دارد، مثلا پیش از هر جلسه دستورکار را مشخص کنید، زمان شروع و پایان جلسه را تعیین کنید و فردی را به‌عنوان رهبر جلسه انتخاب کنید.

۲۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی