بازاریابی

«بلوم بورد» استارت‌آپی برای جامعه معلمان

بلوم‌بورد همانقدر که تمرکز فناوری در حوزه آموزش روی تقویت آموزش دانشجویان بوده است، معلمان نیز به روش‌هایی برای کمک به رشد آنها نیاز دارند، اما روشی که بسیاری از معلمان در حال حاضر با آنها مواجه هستند، بسیار پیچیده است ...

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سرمایه‌گذاری به سبک اندرسن هورویتز

محمد واعظی‌نژاد | در سال‌۲۰۰۹ در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شده است. بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، دو نفر موسس این شرکت، سرمایه‌گذاران فعالی در شرکت‌های فناوری‌محور بودند و در مجموع، ۴میلیون دلار در ۴۵ شرکت نوپا از جمله توئیتر سرمایه‌گذاری کردند و بدین ترتیب جزء معروف‌ترین فرشتگان کسب‌و‌کار شناخته شدند ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
عملکرد آژانس‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال

برندسازی هیچ‌گاه از تبلیغات بی‌نیاز نبوده و این دو همیشه مانند دو روی یک سکه در کنار هم قرار دارند. برای ساختن یک نام تجاری، ارائه تبلیغات مناسب ضروری است و از طرفی، آژانس‌های تبلیغاتی نیز برای رشد خود به برندسازی نیاز دارند، به همین منظور نیز برندهای مختلف برای رشد نام تجاری خود همیشه به شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوره‌های آنها نیاز داشته و دارند ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه یک محتوای ماندگار بنویسیم؟

زمانی که روی یک ملک سرمایه‌گذاری می‌کنید، ممکن است سعی کنید بعد از گذشت چند ماه از خریدتان، آن‌را آب کنید، تا سودی دست شما را بگیرد. اما اغلب، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت (فرضا در قالب به‌دست آوردن سود اجاره برای سال‌های آینده) سودمندتر و سود سهام بالاتری را به شما می‌دهد. در بازاریابی محتوایی ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ساده اما لوکس: تبلیغات به شیوه بولگاری
روش‌های بازاریابی که هم جواهرات را پوشش می‌دهد هم عینک و ادکلن را

برند لاکچری ایتالیایی بولگاری در کنار برندهایی مانند تیفانی و کارتیه به عنوان لوکس‌ترین نام‌های تجاری شناخته می‌شود که محصول اصلی و مشهور آن جواهرات است، اما تولیدات دیگری مانند عطر، ساعت، کیف و حتی هتل‌ها نیز زیرمجموعه این برند قرار می‌گیرند ...

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
دغدغه بازاریابی و فروش رهایتان نمی‌کند؟
پارک بازاریابی ایران، اپلیکیشنی است که می‌گوید راه‌حل‌های این موضوع را به شما نشان خواهد داد!‌‌‌

پارک بازاریابی ایران یک مرکز جامع مشاوره و برنامه‌ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک است که کار خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. در حال حاضر مشاوره، تحقیقات بازار و آموزش بازاریابی و فروش با هدف تضمین فروش و تعالی برند در شرکت‌های مختلف و به کمک مدل FG360 توسط ۳۰ نفر از اعضای هیات علمی و مشاوران ارشد پارک بازاریابی ایران صورت می‌گیرد ...

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
دوره پنجم شتابدهي آواتک شروع شد

دوره پنجم شتابدهی آواتک امروز(شنبه ۲۶ فروردین) آغاز شد. تیم‌های پذیرفته شده در این دوره آماده می‌شوند تا با شرکت در دوره پنجم شتابدهی سطح خود را بالاتر برده و سرمایه‌گذار جذب کنند...

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
از خودتان سوالات ایده‌برانگیز بپرسید
اسکمپر یا همان سوالات الهام‌بخش به شما کمک می‌کنند که ساختار استارت آپتان را مدون و دقیق پی‌ریزی کنید

در ادامه معرفی و آموزش سلسله ابزارهای کاربردی برای استارت‌آپ‌ها، در این مقاله به معرفی تکنیک اسکمپر (SCAMPER) یا همان سوالات ایده‌برانگیز می‌پردازم. این تکنیک برای حل مسائل و تولید ایده‌های مرتبط با جنبه‌های مختلف یک کسب‌وکار و مخصوصا استارت‌آپ‌ها، بسیار کاربردی است. قبلا توضیح دادیم که ...

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدى عليپور
هشت گزینه برای تامین بودجه استارت‌آپ

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بیش از ۹۰% از کسب و کارهای جدید و منحصر به فرد در عرض یک سال پس از تاسیس شکست می‌خورد و تعطیل می‌شوند. نرخ بالای شکست به بودجه ناکافی این کسب و کارها مربوط می‌شود. سرمایه یکی از منابع حیاتی برای هر استارت‌آپ است.

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اولین رویداد استارت‌آپی فرآفرین تهران

  اولین رویداد فرآفرین تهران با هدف «توسعه ‌کسب‌و‌کارهای اینترنتی و نرم‌افزارهای موبایلی»  از سوی مرکز رشد فناوری واحدهای پیشرفته مخابرات برگزار می‌شود. این رویداد شامل ۱۰۰ شرکت‌کننده در قالب تیم‌های آزاد در بخش‌های مدیریت کسب‌و‌کار، بازاریابی و مارکتینگ، برنامه‌نویسی سایت و اپلیکیشن و گرافیک است ...

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
ویلاگ جای وبلاگ را می‌گیرد
سرنوشت وبلاگ‌ها با ورود ویلاگ‌ها و کارکردها و جذابیت‌های بی‌اندازه آن‌ها چه خواهد شد؟

 پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال سه‌چهارم حجم وب‌ها به ویدئوها اختصاص یابد. از سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کنند روزانه ۴۰درصد رشد داشته است ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خرس قهوه‌ای در برابر شورولت
درباره شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای اتومبیل دنیا

برند شورولت که در سال ۱۹۱۱ در آمریکا راه‌اندازی شد، یک شرکت معروف خودروسازی است که از سال ۱۹۱۸ توسط جنرال‌موتورز خریداری شده و تا‌کنون نیز توسط همین نام تجاری تولید می‌شود. در اینجا به‌ برخی از اصول اساسی بازاریابی این شرکت که توانسته  ‌نام آن را بیش از یک قرن زنده نگه دارد، اشاره می‌کنیم ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
پست گذاشتن زورکی کارمندان خوب است یا بد؟
راهکارهای دل، لینکدین، هیتاچی و اکرتیو سلوشنز در رسانه‌های اجتماعی

در دنیایی که قانون ویژه‌ای برای منع استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای کارمندان وجود ندارد، کمپانی‌های بزرگ دنیا سعی كردند تا به طریقی کارمندان را مبلغان شرکت خود کنند. در این رابطه و با هدف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان اهرمی برای توسعه برند‌ها ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
96؛ سال شکوفایی استارت‌آپ‌ها

یادداشت مهدی مظاهری مشاور سرمایه‌گذاری نوتک | سال ۹۵، سال پرنوسانی برای کارآفرینی ایران بود. عرضه آسان‌پرداخت به بورس اوراق بهادار، جذب سرمایه‌های نجومی در استارت‌آپ‌های صنعت حمل‌و‌نقل، موضع‌گیری شدید اصناف سنتی در مقابل استارت‌آپ‌های حمل‌و‌نقل، راه‌اندازی تعداد زیادی شتاب‌دهنده در کشور و ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
کمپین «محتوای تولیدی کاربر» راه‌اندازی كنید

راه‌اندازی یک کمپین محتوای تولیدی کاربر یکی از موثرترین راه‌های ساخت برند شما محسوب می‌شود. دقت کنید که استفاده از محتوای تولیدی کاربر نباید به صورت تبلیغی برای برند و یا اپلیکیشن شما به نظر برسد، بلکه کاربران می‌بایست در کانون توجه آن باشند ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جورجیو آرمانی و راهکارهای برندسازی‌اش

گسترش دایره مخاطبان می‌تواند یکی از موفقیت‌های اساسی یک نام تجاری در انجام فعالیت‌های بازاریابی باشد، چراکه هر چقدر آمار مخاطبان یک برند بالاتر رود، به همان میزان درجه فروش و گسترش نام تجاری مذکور نیز بالاتر خواهد رفت ...

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
برای رقیب تان تبلیغ نکنید!
بابک بنیادی در گفت و گو با شنبه از اشتباهات رایج در بازاریابی استارت‌آپ‌ها می‌گوید

کسب‌وکارهای استارت‌آپی از طرفی با محدودیت بودجه برای تبلیغات روبه‌رو هستند و از طرف دیگر معمولا دارای ایده جدید و جذابی هستند که افراد جامعه نسبت به آن آگاهی ندارند. این دقیقا مثل این است که یک نفر جذاب‌ترین و شیک‌ترین لباس خود را بر تن کند ولی چراغ خاموش باشد و کسی او را نبیند ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
روش‌های غیرعادی برای بازاریابی در استارت‌آپ‌ها

وقتی روش‌های بازاریابی شما با دیگران یکسان باشد، نمی‌توانید خود را متمایز کنید. در اینجا می‌خواهیم به روش‌های غیرعادی برای بازاریابی کسب‌و‌کار بپردازیم ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مقصدبعدی‌استارت‌آپ‌ها:گر دشگری
دعوت «شنبه» برای ورود استارت‌آپ‌ها به حوزه گر دشگری که ۲۵۰شاخه را شامل می‌شود

گردشگری در جهان امروز صرفا مقوله‌ای تفریحی، شخصی یا خانوادگی نیست، بلکه، صنعتی بزرگ و گسترده محسوب می‌شود که تمایزهای رقابتی ویژه‌ای نیز دارد. از جمله اینکه از آن با نام اقتصاد سبز یاد می‌شود؛ یعنی اقتصادی که کمترین آلودگی زیست‌محیطی را به همراه دارد و همواره از ارزش افزوده بالایی برخوردار است ...

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی