بازاریابی

چه کسی چه چیزی نوشت

بعدازظهر است اما هنوز کافه آنقدر شلوغ نشده که صاحب‌کافه وقت سرخاراندن نداشته باشد. از در و دیوار می‌گوید و می‌پرسد و می‌نویسد و می‌خواهد تا نگاهی به صفحه اینستاگرامش بیندازم. اپلیکیشنی به او معرفی می‌کنم شاید کارش راه بیفتد و نگاه کامل‌تری نسبت به کافه خودش پیدا کند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

دانش و یا به تعبیری هنر بازاریابی از دیرباز یکی از عوامل و ارکان اصلی موفقیت هر کسب‌و‌کاری محسوب می‌شده و شاید برخلاف دیگر علوم، قدمت آن به بدو پیدایش انسان باز‌می‌گردد ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
7 فرد مناسب برای استراتژی شخصی‌سازی بازاریابی محتوا

شخصی‌سازی بازاریابی محتوا نقطه عطف استراتژی بازاریابی محتوا برندهای موفق برای سال ۲۰۱۷ است. تحقیقات نشان داده است که ۴۵درصد مشتریان زمان خود را برای خواندن محتواهای تجاری که متناسب با علایق آنها نباشد، سپری نمی‌کنند ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
10 اصل اساسی که آژانس VCCP به آنها پایبند است

VCCP از جمله آژانس‌های موفق بازاریابی است که در دهه اخیر در عرصه جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۰۲ در لندن راه‌اندازی شده‌، در حال حاضر دفاتر متعددی در سراسر اروپا داشته و ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایده خلاقانه گروه تبلیغاتی لئوبرنت برای مک دونالد

مک دونالد به عنوان یکی از مهم‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان شناخته می‌شود که تقریبا بیشتر مردم دنیا اگر ساندویچ‌های آن را نچشیده باشند، قطعا نام آن را شنیده‌اند؛ بنابراین طبیعی است که برند مذکور در راستای معرفی بهتر محصولات خود، ایده‌های خلاقانه‌‌ای را در تبلیغات و بازاریابی خود به کار گیرد ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
راز سالی 6 میلیارد دلار عروسک‌ فروختن!
برند ماتل و باربی‌هایش چه راهکارهای بازاریابی دارند؟

تلاش برای جهانی‌شدن، آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف در جهت تلاش برای یافتن مخاطبان جدید، تنوع محصولات، انتخاب درست مخاطبان برنامه‌های بازاریابی و ... از جمله دلایل اصلی موفقیت برندی مانند «ماتل» به شمار می‌رود ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
کاندیدای دریافت بورس ریسک بزرگ!
به طور تقریبی در هر ۱۵ دقیقه، یک کارمند شرکت لینکدین به ایده‌ای تازه دست می‌یابد

کارآفرین بودن به این معنا نیست که تنها تجارت خود را در یک دفتر کاری به صورت تنها و خودکفا شروع کنید و یا اینکه تمام سعی و تلاش خود را برای به دست آوردن پول صرف کنید ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
ایمیل تبلیغاتی فرستادن چه ملاحظاتی دارد؟

بازاریابی اینترنتی یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط با مشتریان است، اما مهم‌تر از آن یک شیوه بسیار متداول بازاریابی به شمار می‌رود. در نتیجه شما باید با نحوه بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیل خود آشنا باشید. در اینجا به نکات بازاریابی از طریق ایمیل می‌پردازیم...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
قانون‌هایی برای بازاریابی دررسانه‌های اجتماعی

استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی رسانه اجتماعی می‌تواند به افزایش مخاطب و پایگاه مشتری به طور چشمگیری کمک کند‌ اما اگر بدون تجربه قبلی یا دیدگاه مناسب نمی‌توان مسیر درست را پیش رفت، ابتدا باید با اصول بازاریابی رسانه اجتماعی آشنا باشید ....

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چک‌لیست کاربردی شبکه‌های اجتماعی

وقت آن رسیده است که کارایی و اثربخشی شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید اما برای هر یک از این شبکه‌های اجتماعی باید یک استراتژی متفاوت داشته باشید ...

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه یک پیامک تبلیغاتی خوب  بفرستیم؟

فرستادن پیامک به مخاطبان در کنار دیگر ابزارهای جدید دنیای امروز مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و ... می‌تواند به عنوان یک روش تأثیرگذار بازاریابی مورد نظر باشد، اما توجه به این نکته ضروری است که هر پیامکی نمی‌تواند یک تبلیغ مؤثر و کارآمد محسوب شود ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
داده‌هايتان را مديريت كنيد!
رویداد «کلان داده» ۲۷ بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود

رویداد کلان داده، یک رویداد مسئله‌محور است که بر اساس مسائل و درک عمیق موجود در  صنعت داده طراحی شده است‌. این رویداد بر اساس مدل پرش به شناسایی، ارائه راه‌حل‌، نمونه‌سازی و بازاریابی ایده استارت‌آپی در حوزه داده ‌خواهد پرداخت ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
حمایت فرانسوی‌ها  از اکوسیستم‌شان

اکوسیستم فرانسه در پنج سال گذشته به شدت شکوفا شده‌ و نشان داده ‌که این کشور می‌تواند اسطوره‌هایی مانند Criteo، Showroomprive و Blablacar را در معرض نمایش بگذارد...

۲۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
محبوبیت تمام‌نشدنی شلوار  لی از کجا می‌آید؟
درباره ۱۶۰ سال برند‌ماندن لیوایز

اصالت، تعهد به تولید آنچه در آغاز بوده است، استفاده از ابزارهای کارآمد تبلیغاتی، انتخاب درست و مناسب جوانان به عنوان مهم‌ترین گروه سنی مخاطبان و ... از جمله روش‌های کارآمد و تأثیرگذار برندی است که بیش از  ۱۶۰سال سابقه را در کارنامه تجاری خود دارد ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
آنچه در گوگل یافت نمی‌شود

درباره ارزش شتاب‌دهندگان و اینکه چگونه دریابیم که شتاب‌دهنده برای استارت‌آپ ما مفید است یا خیر، بحث‌های زیادی وجود دارد. با اینکه کارآفرینان فصلی دارای یک یا دو استارت‌آپ ممکن است از شتاب‌دهنده استفاده نکنند، اما بسیاری از افراد در شرکت‌های بزرگ به دنبال آن هستند ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات

وفور گسترده خبرگزاری‌ها، سایت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کنار تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌های به‌روز آنها، در ظاهر چندان مجالی برای اسلاف این ابزارهای ارتباطی نمی‌گذارد و اینطور به نظر می‌رسد که ...

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
وقت اقدام کارآفرینانه رسیده است!

به عنوان یک کارآفرین، ایده‌های زیادی در ذهن شما خواهد بود. اما کلید موفقیت آن است که کسب‌و‌کاری را راه‌اندازی کنید که به آن علاقه دارید ...

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
علی‌بابا با خریداری  2.6 میلیارد دلاری Intime  چه هدفی را دنبال می‌کند؟

علی‌بابا این ابرقدرت تجارت الکترونیک،‌ در ادامه تلاش‌های خود سعی دارد با پیشنهاد ۲.۶ میلیارد دلار برای خرید کل Intime خرده‌فروشی آفلاین را مدرنیزه کند.

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی