بازاریابی

ویمیل؛ آینده بازاریابی ایمیلی

اثربخشی بازاریابی ایمیلی در طول زمان ثابت شده است. این نوع بازاریابی در بین گزینه‌های ارتباطی جدید هنوز هم بالاترین نرخ بازده را در جهان بازاریابی دیجیتال دارد. آمارها نشان می‌دهد که ۵۰ درصد بازاریابان از Vmail در بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند. ۷۳ درصد بازاریابان اظهار داشته‌اند که استفاده از ویدئو در بازاریابی، اثرات مثبتی بر نرخ بازده آنها داشته است ...

۳۰ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
 شرکت تجزیه و تحلیل, بازاریابی,پلتفرم ,استارتاپ,رسانه اجتماعی

سوشیال بیکرز یک شرکت تجزیه و تحلیل رسانه اجتماعی جهانی است که یک پلتفرم نرم‌افزار بازاریابی به عنوان خدمات به نام سوشیال بیکرز سولوشن ارائه می‌دهد 

۱۸ Mordad 1396 بدون دیدگاه
داستان برندتان را درست تعریف کنید
سرمایه‌گذاران بیش از اینکه اطلاعات فنی بخواهند، مشتاق شنیدن جذابیت‌های کسب وکار شما هستند

داستانسرایی بخش مهمی از بازاریابی استارت‌آپ شما محسوب می‌شود. می‌توان گفت  بخش مهمی از بازاریابی، برندسازی، شکل‌دهی وفاداری مشتری و رشد استارت‌آپ‌های نوپا و شرکت‌های بین‌المللی مشابه، داستانسرایی است. برای استارت‌آپ‌ها، این امر مانند دو لبه‌ شمشیر است که می‌تواند موفقیت و یا شکست را برای آنها رقم بزند ...

۱۱ Mordad 1396 بدون دیدگاه
خواب خوش سرمایه چطور تعبیر می‌شود؟
شناخت شما از انتظارات سرمایه‌گذاران و محصول خودتان در جذب سرمایه تاثیرگذار است

در حالی که هدف‌های مشخص زیادی در هنگام راه‌اندازی، پرورش و رشد یک پروژه‌ استارت‌آپی وجود دارد، نباید نقطه سر‌به‌سر نادیده گرفته شود. بگذارید با شما صادق باشم؛ تا زمانی که به نقطه سر‌به‌سر خود دست نیافته‌اید،  همه درآمد شما پول سوخت شده  تلقی می‌شود ...

۱۰ Mordad 1396 بدون دیدگاه
گروه بازاریابی تاپاد به دنبال چیست؟

تلفن‌های همراه هوشمند جزئی از زندگی عادی بسیاری از مردم جهان هستند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
ایونت برگزار کردن روی دیوار چین!
آنچه برند فندی را لاکچری نگه می‌دارد، ایده‌های جسورانه در بازاریابی و تبلیغات است

شرکت ایتالیایی فندی که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شد، از جمله برندهای لاکچری معتبر جهان به شمار می‌رود...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
راه چاره‌های مذاکرات  و فروش موفق

اولین سمینار ملی راه چاره‌های مذاکرات و فروش موفق در دانشگاه تهران برگزار می‌شود...

۳۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
باید بلد باشید ارزش خود را معرفی کنید
ناصر غانم‌زاده، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه اُپاتان

در ایران استارت‌آپ موفق داریم؟ چنین تعریفی تا چه حد درست است؟ مولفه‌های موفقیت یا زمینه‌های شکست استارت‌آ‌پ‌ها چیست؟ این روزها از اصطلاحی به نام ارزش پیشنهادی صحبت به میان می‌آید و تاثیر آن بر کسب‌وکارهای آنلاین. ارزش پیشنهادی اصولا چیست و تاثیرش در موفقیت یا شکست استارت‌آپ‌ها چگونه است؟

۳۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
با خارجی‌ها قراردادهای حقوقی مطمئن‌تری ببندید

اپلیکیشن‌های معرفی‌شده این هفته می‌توانند در کسب‌وکار اینترنتی شما حسابی کمک‌کننده باشند ...

۲۷ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تقویت اینترنت اشیاء سامسونگ با آرتیک و تیزن

ARTIK، پلت‌فرم اینترنت اشیاء سامسونگ، در سال پیش راه‌اندازی شده است اما اخبار زیادی درباره آن وجود نداشت. اکنون این شرکت سعی دارد از طریق شیوه بازاریابی «تازه و تقویت‌شده» این حوزه را راه‌اندازی مجدد کند. از بین قابلیت‌های جدید می‌توان به یک ماژول جدید اشاره کرد که به طور کارآمد یک مینی‌کامپیوتر مجهز به پردازنده ...

۱۳ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بازاریابی دیجیتال در دانشگاه تربیت مدرس

(Digital Marketing) در روز جمعه ۵خردادماه در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. در این کارگاه تاریخچه شکل‌گیری بازاریابی توضیح داده شد و روندهای تکاملی مفهوم بازاریابی در طول دو دهه اخیر مورد بررسی قرار گرفت و ضمن آن مصادیقی از تحول نگاه بازاریابی بررسی شد ...

۰۸ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
بی‌بی‌دو، برزیلی موفق دنیای تبلیغات
نیازهای مخاطبان را چطور می‌توان به نگرش‌های آنها هنگام خرید اضافه کرد؟

آژانس بزرگ و شناخته‌شده BBDO از جمله شرکت‌های مهم و باسابقه تبلیغاتی جهان به‌شمار می‌رود که بیش از یک‌قرن از عمر آن می‌گذرد. این گروه بزرگ تبلیغاتی در طی این سال‌ها، تجربیات زیادی را پشت‌سر گذاشته و زیرمجموعه‌های زیادی را نیز برای خود راه‌اندازی کرده است که در اینجا قصد داریم ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
برگ‌‌هایی که دیگر برگ نیستند
درباره یک تبلیغ خلاقانه که دغدغه‌های طبیعت‌دوستانه مخاطبان را هدف گرفته است

از آنجایی که بسیاری از آژانس‌های تبلیغاتی در کنار بازاریابی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان جهانی به مسائل محیط‌زیست و طبیعی نیز توجه دارند، کمپین‌هایی را با اهداف طبیعت‌دوستی راه‌اندازی می‌کنند که هم در راستای حفظ زمین و طبیعت سبز بوده و هم می‌تواند جایگاه مناسب‌تر و شایسته‌تری را برای آنها در بین دیگر رقبا و مشتریان رقم بزند ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
در آینده چه شکلی هستید؟
کاری کنید ۱۰سال دیگر از رده خارج نشوید!

گوئن موران، یک روزنامه‌نگار است که در زمینه‌هایی از قبیل تجارت، اقتصاد و همچنین مباحث مربوط به شیوه‌های صحیح مدیریت در روزنامه و مجلات مختلف دست به قلم می‌برد. او نامزد دریافت ۱۰۰چهره تاثیرگذار برتر اقتصادی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بوده است ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بخش فروش را مدیریت کنید!

وقتی استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کنید و کمی پیش بروید، متوجه خواهید شد که پیگیری قیف ‌‌فروش و امور مربوط به کارکنان بخش فروش می‌تواند دشوار باشد. ابزارهای مدیریت روابط مشتریان (CRM) به شما کمک می‌کند تا تمام داده‌های مربوط به فروش و خدماتی را که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد، مدیریت کنید.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
مخاطب را بپایید!
چرا پیش‌بینی رفتارها و واکنش‌های مخاطبان مرحله مهمی در طراحی پیام‌های تبلیغاتی است؟

بازاریابی و تبلیغات جزء جدایی‌ناپذیر برندها و تولیدکنندگان مختلف هستند. یک شرکت تولیدی هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، از بازاریابی بی‌نیاز نیست و در مقابل برندهای بزرگ و شناخته‌شده نیز بخش زیادی از موفقیت خود را از طریق بازاریابی صحیح به دست می‌آورند؛ بنابراین می‌توان گفت که مقوله تبلیغات و بازاریابی ...

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
به زندگی بازگردید!

Infusionsoft Mobile  آن است که صاحبان مشاغل و استارت‌آپ‌ها از دفتر کار خود بیرون بیایند، از پشت میز کار بلند شوند و به زندگی بازگردند. این بدین معنا نیست که شما دیگر کار نخواهید کرد...بلکه هوشمندانه‌تر و با فروش و بازاریابی خودکار کار می‌کنید ...

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
گیمیفیکیشن و آینده استخدام
چطور می‌توان میان صنعت بازی و مدیریت نیروی انسانی پل زد؟

امروزه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ مانند گروه خدمات گردشگری ماریوت (Marriott)، شرکت خدمات حرفه‌ای دیلویت (Deloitte)، شرکت خدمات بیمه‌ای و درمانی آئتنا (Aetna) و حتی وزارت دفاع در آمریکا برای استخدام و ارتقای نیروهای خود از روش‌هایی مبتنی بر بازی یا همان گیمیفیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. ولی گیمیفیکیشن چیست؟ 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!

حدود یک‌سال پیش بود که یک شرکت تقریبا پولدار و شناخته‌شده در صنعت خودش، با ما جلسه گذاشت و درخواست کرد که ما به آنها در دیجیتال مارکتینگ راهکار بدهیم. برای شروع بررسی و آنالیز و ... ما چند سوال ساده پرسیدیم و در کمال تعجب تقریبا هیچ جوابی نشنیدیم. چند نمونه از‌ سوال‌ها بدین شرح بود ...

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نیو‌وب کار را برای طراحان سایت راحت کرده است
حمید شهسواری و سینا تبریزی هر دو ۲۵ ساله هستند، آنها در گفت‌وگو با شنبه از استارت‌آپ‌شان گفته‌اند

هر دو جوان هستند و پر از ایده‌های نو برای کارهای جدید. حمید شهسواری بچه تهران و سینا تبریزی متولد ارومیه است، دست سرنوشت آنها را در شهر اصفهان به هم پیوند می‌زند. هر دو فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی اصفهان هستند و ۲۵ ساله. نقاط اشتراک زیادی دارند و بسیار با یکدیگر هم‌فکر هستند ...

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی