بازاریابی

تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
آیفون‌ایکس، پاشنه آشیل اپل می‌شود؟
چرا برندسازی آیفون ایکس ممکن است به فروش کلی آیفون لطمه بزند

با ورود آیفون ۸ و ۸ پلاس برای فروش در بازار و شروع پیش‌فروش آیفون ایکس، اپل با این مسئله رو‌به‌روست که تقاضا برای این تلفن‌های هوشمند چگونه خواهد بود. احتمالا به دلیل نیاز شدید آنها به حفظ حریم خصوصی، اپل معتقد است که تحقیقات کمی انجام می‌دهد تا دریابد که مشتریان چگونه به محصولات جدید این شرکت واکنش نشان خواهند داد ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
استوری‌تلینگ؛ یک روش قدیمی اما موفق بازاریابی

چندی پیش، وقتی خیریه‌ مک‌دونالد می‌خواست برای ساختن یک مرکز جدید در استرالیا از میان مردم و خیرین، سرمایه‌گذار جذب کرده و از آنها درخواست کمک مالی کند، ویدئویی کوتاه‌ ساخت. خیلی‌زود ویدئو به یکی از پربیننده‌ترین ویدئوهای یوتیوب تبدیل شد. راز این موفقیت، بدون‌شک در شیوه‌ بازاریابی خیریه مک‌دونالد و البته نوع داستانسرایی یا استوری‌تلینگ آنها بوده است ...

۱۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
سر کاربر، کلاه نگذارید

آشنایی با سئوی محتوا- ۲ - فرید اسدی | سئوی محتوا دو بخش دارد؛ یکی کاربرمحوری و دیگری موتورمحوری. وقتی کاربر در سایت شماست باید سئوی شما به‌گونه‌ای باشد که این فرد، جذب محتوا شود. بنابراین، عنوانی که برای یک پست سایت خود می‌نویسید، باید جذاب باشد که کاربر، ترغیب به خواندن شود. اما همین عنوان، می‌تواند برای موتور جست‌وجو به شکلی دیگر نوشته شود؛ منظور همان عنوانی که در نوار بروزر نوشته می‌شود ...

۰۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
نوتلا، صبحانه را نیچ‌مارکت خود کرده است

آمار فروش این برند، به‌اندازه‌ای بالاست که طبق تحقیقات انجام‌شده، طی هر ۲.۵ثانیه یک شیشه نوتلا فروخته می‌شود، مطمئنا رسیدن به چنین موفقیتی در امر فروش، نمی‌تواند با نوع برندسازی و بازاریابی این شرکت بی‌ارتباط باشد، به‌همین منظور نیز در این گزارش تلاش خواهد شد تا برخی از استراتژی‌های کاربردی این برند در زمینه بازاریابی و تبلیغات، معرفی شوند ...

۰۶ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
علم و احساس در کمپین جنرال‌الکتریک
درس‌هایی که از بازاریابی دیجیتال یک برند بزرگ می‌آموزیم

امروز‌ تعامل با مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی به شمار می‌رود و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر روند رشد، بهینه‌سازی، تجزیه و تحلیل و پیگیری موفق فرایند بازاریابی داشته باشد، به همین منظور نیز بهره‌گیری از ابزارهای جدید و به کار بردن استراتژی‌ها و راهکارهای نوین دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین رویکردها در زمینه علم تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شوند ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
مد‌یرعاملی که با ایمیل‌های الهام‌بخش، اینترنت را شگفت‌زد‌ه کرد‌

رابرت گلاسر، بنیانگذار و مد‌یرعامل شرکت Acceleration Partners، آژانسی بازاریابی که د‌ر بوستون، نیویورک، سانفرانسیسکو و شیکاگو شعب مشهور و تأثیرگذاری د‌ارد‌، فرد‌ی است که هرگز از پرسید‌ن این سؤال از کارمند‌انش، د‌ست نمی‌کشد‌. او هر هفته با ایمیل زد‌ن به هزاران کارمند‌ش (ایمیلی که Friday Forward لقب گرفته است)، بهترین الهام‌بخش آنهاست ...

۱۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
چلوکبابی رفتاری و د‌رسی حقوقی برای استارت‌آپ‌ها
نشان تجاری و سرقفلی ملک ربطی به یکد‌یگر د‌ارند‌؟

کباب‌خورها، حتما نام چلوکبابی رفتاری را شنید‌ه‌اند‌؛ کبابی معروفی است د‌ر خیابان وحد‌ت اسلامی تهران که البته شعب د‌یگری نیز د‌ر سطح شهر ایجاد‌ کرد‌ه است. با این حال جالب است اگر بد‌انید‌ که این چلوکبابی باسابقه و قد‌یمی، د‌رس حقوقی مهمی برای استارت‌آپ‌ها د‌ارد‌ که اینجا، آن را با هم مرور می‌کنیم ...

۱۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه
مد‌‌‌ل کسب‌وکار شما چیست؟ آیا می‌توانید‌‌‌ آن‌را مقیاس‌د‌‌‌هی کنید‌‌‌؟

صرفه‌جویی نسبت به مقیاس، به این نکته اشاره د‌‌‌ارد‌‌‌ که هرچه مشتریان پایه‌‌ بیشتری د‌‌‌اشته باشید‌‌‌، تولید‌‌‌ یک واحد‌‌‌ از محصول برایتان ارزان‌تر تمام خواهد‌‌‌ شد‌‌‌. مثلا اگر شما برای توسعه‌‌ یک اپلیکیشن ۲۵۰ هزار تومان هزینه می‌کنید‌‌‌ و ۱۰ هزار مشتری پایه د‌‌‌ارید‌‌‌، د‌‌‌ر حقیقت برای تولید‌‌‌ هر واحد‌‌‌ از محصولتان ۲۵ تومان هزینه کرد‌‌‌ه‌اید‌‌‌ ....

۰۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
د‌‌وستی هنکل با مشتریانش چقد‌‌ر جد‌‌ی است؟
راهکارها و شعارهای بازاریابی شرکتی که محصولات شست‌وشوی آن خوشنامند‌‌

هنکل نامی آشنا د‌‌ر حوزه محصولات بهد‌‌اشتی و آرایشی محسوب می‌شود‌‌ و بسیاری از مرد‌‌م جهان با برند‌‌های متعد‌‌د‌‌ بهد‌‌اشتی آن آشنا هستند‌‌. پرسیل، پریل، چسب لاکتایت و پریت از جمله محصولات برجسته این شرکت آلمانی به شمار می‌روند‌‌؛ شرکتی که د‌‌ر سال ۱۸۷۶ تأسیس شد‌‌ه و هم‌اکنون د‌‌ر بیش از ۱۲۵کشور جهان محصولات خود‌‌ را عرضه می‌کند‌‌ ...

۰۳ Mehr 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ویمیل؛ آینده بازاریابی ایمیلی

اثربخشی بازاریابی ایمیلی در طول زمان ثابت شده است. این نوع بازاریابی در بین گزینه‌های ارتباطی جدید هنوز هم بالاترین نرخ بازده را در جهان بازاریابی دیجیتال دارد. آمارها نشان می‌دهد که ۵۰ درصد بازاریابان از Vmail در بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند. ۷۳ درصد بازاریابان اظهار داشته‌اند که استفاده از ویدئو در بازاریابی، اثرات مثبتی بر نرخ بازده آنها داشته است ...

۳۰ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
 شرکت تجزیه و تحلیل, بازاریابی,پلتفرم ,استارتاپ,رسانه اجتماعی

سوشیال بیکرز یک شرکت تجزیه و تحلیل رسانه اجتماعی جهانی است که یک پلتفرم نرم‌افزار بازاریابی به عنوان خدمات به نام سوشیال بیکرز سولوشن ارائه می‌دهد 

۱۸ Mordad 1396 بدون دیدگاه
داستان برندتان را درست تعریف کنید
سرمایه‌گذاران بیش از اینکه اطلاعات فنی بخواهند، مشتاق شنیدن جذابیت‌های کسب وکار شما هستند

داستانسرایی بخش مهمی از بازاریابی استارت‌آپ شما محسوب می‌شود. می‌توان گفت  بخش مهمی از بازاریابی، برندسازی، شکل‌دهی وفاداری مشتری و رشد استارت‌آپ‌های نوپا و شرکت‌های بین‌المللی مشابه، داستانسرایی است. برای استارت‌آپ‌ها، این امر مانند دو لبه‌ شمشیر است که می‌تواند موفقیت و یا شکست را برای آنها رقم بزند ...

۱۱ Mordad 1396 بدون دیدگاه
خواب خوش سرمایه چطور تعبیر می‌شود؟
شناخت شما از انتظارات سرمایه‌گذاران و محصول خودتان در جذب سرمایه تاثیرگذار است

در حالی که هدف‌های مشخص زیادی در هنگام راه‌اندازی، پرورش و رشد یک پروژه‌ استارت‌آپی وجود دارد، نباید نقطه سر‌به‌سر نادیده گرفته شود. بگذارید با شما صادق باشم؛ تا زمانی که به نقطه سر‌به‌سر خود دست نیافته‌اید،  همه درآمد شما پول سوخت شده  تلقی می‌شود ...

۱۰ Mordad 1396 بدون دیدگاه
گروه بازاریابی تاپاد به دنبال چیست؟

تلفن‌های همراه هوشمند جزئی از زندگی عادی بسیاری از مردم جهان هستند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
ایونت برگزار کردن روی دیوار چین!
آنچه برند فندی را لاکچری نگه می‌دارد، ایده‌های جسورانه در بازاریابی و تبلیغات است

شرکت ایتالیایی فندی که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شد، از جمله برندهای لاکچری معتبر جهان به شمار می‌رود...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
راه چاره‌های مذاکرات  و فروش موفق

اولین سمینار ملی راه چاره‌های مذاکرات و فروش موفق در دانشگاه تهران برگزار می‌شود...

۳۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
باید بلد باشید ارزش خود را معرفی کنید
ناصر غانم‌زاده، مدیر شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه اُپاتان

در ایران استارت‌آپ موفق داریم؟ چنین تعریفی تا چه حد درست است؟ مولفه‌های موفقیت یا زمینه‌های شکست استارت‌آ‌پ‌ها چیست؟ این روزها از اصطلاحی به نام ارزش پیشنهادی صحبت به میان می‌آید و تاثیر آن بر کسب‌وکارهای آنلاین. ارزش پیشنهادی اصولا چیست و تاثیرش در موفقیت یا شکست استارت‌آپ‌ها چگونه است؟

۳۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
با خارجی‌ها قراردادهای حقوقی مطمئن‌تری ببندید

اپلیکیشن‌های معرفی‌شده این هفته می‌توانند در کسب‌وکار اینترنتی شما حسابی کمک‌کننده باشند ...

۲۷ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تقویت اینترنت اشیاء سامسونگ با آرتیک و تیزن

ARTIK، پلت‌فرم اینترنت اشیاء سامسونگ، در سال پیش راه‌اندازی شده است اما اخبار زیادی درباره آن وجود نداشت. اکنون این شرکت سعی دارد از طریق شیوه بازاریابی «تازه و تقویت‌شده» این حوزه را راه‌اندازی مجدد کند. از بین قابلیت‌های جدید می‌توان به یک ماژول جدید اشاره کرد که به طور کارآمد یک مینی‌کامپیوتر مجهز به پردازنده ...

۱۳ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی