بازاریابی

بی‌بی‌دو، برزیلی موفق دنیای تبلیغات
نیازهای مخاطبان را چطور می‌توان به نگرش‌های آنها هنگام خرید اضافه کرد؟

آژانس بزرگ و شناخته‌شده BBDO از جمله شرکت‌های مهم و باسابقه تبلیغاتی جهان به‌شمار می‌رود که بیش از یک‌قرن از عمر آن می‌گذرد. این گروه بزرگ تبلیغاتی در طی این سال‌ها، تجربیات زیادی را پشت‌سر گذاشته و زیرمجموعه‌های زیادی را نیز برای خود راه‌اندازی کرده است که در اینجا قصد داریم ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
برگ‌‌هایی که دیگر برگ نیستند
درباره یک تبلیغ خلاقانه که دغدغه‌های طبیعت‌دوستانه مخاطبان را هدف گرفته است

از آنجایی که بسیاری از آژانس‌های تبلیغاتی در کنار بازاریابی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان جهانی به مسائل محیط‌زیست و طبیعی نیز توجه دارند، کمپین‌هایی را با اهداف طبیعت‌دوستی راه‌اندازی می‌کنند که هم در راستای حفظ زمین و طبیعت سبز بوده و هم می‌تواند جایگاه مناسب‌تر و شایسته‌تری را برای آنها در بین دیگر رقبا و مشتریان رقم بزند ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
در آینده چه شکلی هستید؟
کاری کنید ۱۰سال دیگر از رده خارج نشوید!

گوئن موران، یک روزنامه‌نگار است که در زمینه‌هایی از قبیل تجارت، اقتصاد و همچنین مباحث مربوط به شیوه‌های صحیح مدیریت در روزنامه و مجلات مختلف دست به قلم می‌برد. او نامزد دریافت ۱۰۰چهره تاثیرگذار برتر اقتصادی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بوده است ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بخش فروش را مدیریت کنید!

وقتی استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کنید و کمی پیش بروید، متوجه خواهید شد که پیگیری قیف ‌‌فروش و امور مربوط به کارکنان بخش فروش می‌تواند دشوار باشد. ابزارهای مدیریت روابط مشتریان (CRM) به شما کمک می‌کند تا تمام داده‌های مربوط به فروش و خدماتی را که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد، مدیریت کنید.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
مخاطب را بپایید!
چرا پیش‌بینی رفتارها و واکنش‌های مخاطبان مرحله مهمی در طراحی پیام‌های تبلیغاتی است؟

بازاریابی و تبلیغات جزء جدایی‌ناپذیر برندها و تولیدکنندگان مختلف هستند. یک شرکت تولیدی هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، از بازاریابی بی‌نیاز نیست و در مقابل برندهای بزرگ و شناخته‌شده نیز بخش زیادی از موفقیت خود را از طریق بازاریابی صحیح به دست می‌آورند؛ بنابراین می‌توان گفت که مقوله تبلیغات و بازاریابی ...

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
به زندگی بازگردید!

Infusionsoft Mobile  آن است که صاحبان مشاغل و استارت‌آپ‌ها از دفتر کار خود بیرون بیایند، از پشت میز کار بلند شوند و به زندگی بازگردند. این بدین معنا نیست که شما دیگر کار نخواهید کرد...بلکه هوشمندانه‌تر و با فروش و بازاریابی خودکار کار می‌کنید ...

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
گیمیفیکیشن و آینده استخدام
چطور می‌توان میان صنعت بازی و مدیریت نیروی انسانی پل زد؟

امروزه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ مانند گروه خدمات گردشگری ماریوت (Marriott)، شرکت خدمات حرفه‌ای دیلویت (Deloitte)، شرکت خدمات بیمه‌ای و درمانی آئتنا (Aetna) و حتی وزارت دفاع در آمریکا برای استخدام و ارتقای نیروهای خود از روش‌هایی مبتنی بر بازی یا همان گیمیفیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. ولی گیمیفیکیشن چیست؟ 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!

حدود یک‌سال پیش بود که یک شرکت تقریبا پولدار و شناخته‌شده در صنعت خودش، با ما جلسه گذاشت و درخواست کرد که ما به آنها در دیجیتال مارکتینگ راهکار بدهیم. برای شروع بررسی و آنالیز و ... ما چند سوال ساده پرسیدیم و در کمال تعجب تقریبا هیچ جوابی نشنیدیم. چند نمونه از‌ سوال‌ها بدین شرح بود ...

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نیو‌وب کار را برای طراحان سایت راحت کرده است
حمید شهسواری و سینا تبریزی هر دو ۲۵ ساله هستند، آنها در گفت‌وگو با شنبه از استارت‌آپ‌شان گفته‌اند

هر دو جوان هستند و پر از ایده‌های نو برای کارهای جدید. حمید شهسواری بچه تهران و سینا تبریزی متولد ارومیه است، دست سرنوشت آنها را در شهر اصفهان به هم پیوند می‌زند. هر دو فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی اصفهان هستند و ۲۵ ساله. نقاط اشتراک زیادی دارند و بسیار با یکدیگر هم‌فکر هستند ...

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
نقطه وصل تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی
نگاهی به رویداد سیملس ۲۰۱۷ که این هفته در دوبی برگزار می‌شود

رویداد سیملس‌(Seamless)  دوشنبه و سه‌شنبه این هفته در مرکز نمایشگاه‌های دوبی برگزار خواهد شد. رویداد امسال سه حوزه پرداخت، تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی را پوشش می‌دهد. رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه که ۱۷ دوره آن در شهر دوبی برگزار شده است، امسال با عنوان سیملس هجدهمین سال برگزاری‌اش را تجربه خواهد کرد ...

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه محدثه دهباشی
اصول کارآمد برندینگ

برندینگ، مقوله‌ای است که تقریبا تمام شرکت‌های تجاری در شروع فعالیت خود به آن فکر کرده و در پی ساختن یک نام تجاری شناخته‌شده برای خود هستند، اما نکته اینجاست که تمام برندهای جهان به مقوله برندینگ نمی‌رسند و این فرایند، دستورالعمل‌های پیچیده و خاص خود را دارد که تنها با رعایت اصول مورد نظر می‌توان آن را به صورت کامل پشت سر گذاشت ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
امضای ستارگان پای برند فیلا
رقابت با غول‌هایی چون نایک و آدیداس فقط با محصول باکیفیت ممکن نیست!

در میان برندهای ورزشی، برند فیلا با داشتن عمری بیش از یک قرن، جایگاه خاصی در بین دیگر رقبای خود یافته و خصوصا در زمینه تولید کفش‌های ورزشی شهرت زیادی به دست آورده است. این برند که در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا توسط برادران فیلا راه‌اندازی شد، در ابتدا به تولید لباس‌های ورزشی برای کوهنوردی ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
«بلوم بورد» استارت‌آپی برای جامعه معلمان

بلوم‌بورد همانقدر که تمرکز فناوری در حوزه آموزش روی تقویت آموزش دانشجویان بوده است، معلمان نیز به روش‌هایی برای کمک به رشد آنها نیاز دارند، اما روشی که بسیاری از معلمان در حال حاضر با آنها مواجه هستند، بسیار پیچیده است ...

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سرمایه‌گذاری به سبک اندرسن هورویتز

محمد واعظی‌نژاد | در سال‌۲۰۰۹ در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شده است. بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، دو نفر موسس این شرکت، سرمایه‌گذاران فعالی در شرکت‌های فناوری‌محور بودند و در مجموع، ۴میلیون دلار در ۴۵ شرکت نوپا از جمله توئیتر سرمایه‌گذاری کردند و بدین ترتیب جزء معروف‌ترین فرشتگان کسب‌و‌کار شناخته شدند ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
عملکرد آژانس‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال

برندسازی هیچ‌گاه از تبلیغات بی‌نیاز نبوده و این دو همیشه مانند دو روی یک سکه در کنار هم قرار دارند. برای ساختن یک نام تجاری، ارائه تبلیغات مناسب ضروری است و از طرفی، آژانس‌های تبلیغاتی نیز برای رشد خود به برندسازی نیاز دارند، به همین منظور نیز برندهای مختلف برای رشد نام تجاری خود همیشه به شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوره‌های آنها نیاز داشته و دارند ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه یک محتوای ماندگار بنویسیم؟

زمانی که روی یک ملک سرمایه‌گذاری می‌کنید، ممکن است سعی کنید بعد از گذشت چند ماه از خریدتان، آن‌را آب کنید، تا سودی دست شما را بگیرد. اما اغلب، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت (فرضا در قالب به‌دست آوردن سود اجاره برای سال‌های آینده) سودمندتر و سود سهام بالاتری را به شما می‌دهد. در بازاریابی محتوایی ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ساده اما لوکس: تبلیغات به شیوه بولگاری
روش‌های بازاریابی که هم جواهرات را پوشش می‌دهد هم عینک و ادکلن را

برند لاکچری ایتالیایی بولگاری در کنار برندهایی مانند تیفانی و کارتیه به عنوان لوکس‌ترین نام‌های تجاری شناخته می‌شود که محصول اصلی و مشهور آن جواهرات است، اما تولیدات دیگری مانند عطر، ساعت، کیف و حتی هتل‌ها نیز زیرمجموعه این برند قرار می‌گیرند ...

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
دغدغه بازاریابی و فروش رهایتان نمی‌کند؟
پارک بازاریابی ایران، اپلیکیشنی است که می‌گوید راه‌حل‌های این موضوع را به شما نشان خواهد داد!‌‌‌

پارک بازاریابی ایران یک مرکز جامع مشاوره و برنامه‌ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک است که کار خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. در حال حاضر مشاوره، تحقیقات بازار و آموزش بازاریابی و فروش با هدف تضمین فروش و تعالی برند در شرکت‌های مختلف و به کمک مدل FG360 توسط ۳۰ نفر از اعضای هیات علمی و مشاوران ارشد پارک بازاریابی ایران صورت می‌گیرد ...

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
دوره پنجم شتابدهي آواتک شروع شد

دوره پنجم شتابدهی آواتک امروز(شنبه ۲۶ فروردین) آغاز شد. تیم‌های پذیرفته شده در این دوره آماده می‌شوند تا با شرکت در دوره پنجم شتابدهی سطح خود را بالاتر برده و سرمایه‌گذار جذب کنند...

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
از خودتان سوالات ایده‌برانگیز بپرسید
اسکمپر یا همان سوالات الهام‌بخش به شما کمک می‌کنند که ساختار استارت آپتان را مدون و دقیق پی‌ریزی کنید

در ادامه معرفی و آموزش سلسله ابزارهای کاربردی برای استارت‌آپ‌ها، در این مقاله به معرفی تکنیک اسکمپر (SCAMPER) یا همان سوالات ایده‌برانگیز می‌پردازم. این تکنیک برای حل مسائل و تولید ایده‌های مرتبط با جنبه‌های مختلف یک کسب‌وکار و مخصوصا استارت‌آپ‌ها، بسیار کاربردی است. قبلا توضیح دادیم که ...

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدى عليپور

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی