بازاریابی

اگر شما طراح وب هستید یا در زمینه طراحی فعالیت دارید، کانوا فور ورک (Canva for Work) بازار مناسب شما‌ست. راهکار جدید کانوا فور ورک قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در زمینه مدیریت پروژه طراحی ارائه می‌دهد. این ابزار تمام موارد ضروری را دارد و قابلیت مدیریت پروژه‌ را نیز اضافه کرده است از قبیل قالب‌های سفارشی برای موارد بازاریابی تیم و اسناد. 

۲۶ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
خطر بیخ گوش اکوسیستم
علی کشفی و احسان داوودی دو هم‌بنیانگذار فلایتیو، علیرغم اشاره به فروش روزانه ۵ هزار بلیت در این استارت‌آپ و تاکیدشان برامید، درباره آینده سرمایه‌گذاری‌های اکوسیستم استارت‌آپی حسابی نگرانند

در بازاری با گردش مالی ۵۰هزار میلیارد تومان حضور دارند. روزانه ۵هزار بلیت هواپیما و قطار و هتل می‌فروشند وخودشان می‌گویند  ارزش کسب‌وکارشان تا ۱۰۰میلیارد تومان افزایش یافته است؛ کسب‌وکاری که تاکنون با درآمد خودش اداره شده و هیچ‌گونه جذب سرمایه‌ای نداشته. 

۱۶ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
جام‌ جهانی فقط جای بزرگان نیست!
۴ راهکار مؤثر در فرایند برندسازی کسب‌وکارهای کوچک

بازی‌های جام‌جهانی فوتبال فرصتی بزرگ در روند برندسازی به شمار می‌رود، به طوری که بسیای از برندهای برجسته جهان سعی می‌کنند تا در این مسابقات حضور چشمگیری داشته باشند. مدیر برند مشهور آدیداس در همین راستا اذعان می‌دارد که این رویداد، یک فرصت برای فروش بیشتر نیست، بلکه فرصتی است که جهت برندسازی در اختیار نام‌های تجاری قرار می‌گیرد. 

۱۲ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
شاپیفای پینگ، پیام‌رسانی برای استارت‌آپ‌ها
شاپیفای اپلیکیشن چت کسب وکاری خود را برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌دهد

شاپیفای رسما اپلیکیشن پیام‌رسان فوری و همراه خود را برای صاحبان کسب‌و‌کار منتشر کرده است. این اپلیکیشن که شاپیفای پینگ نام دارد، به صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک امکان می‌دهد تا با کارمندان و مشتریان خود در ارتباط باشند، کسب‌و‌کار خود را اداره ‌ و کمپین‌های بازاریابی را مدیریت کنند.

۱۲ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تبلیغ شما مخاطب را کور کرده است!
کوری در برابر تبلیغات عارضه‌ای است که به دلیل استراتژی‌های غلط کسب‌وکارها رخ می‌دهد

آیا نخستین بیلبورد تبلیغات را که امروز در مسیر آمدن به سر کار دیدید، به یاد‌ می‌آورید؟ دومی ‌را چطور؟ احتمالا پاسخ خیر خواهد بود. در مورد جعبه‌های حبوبات در کابینت چطور؟ کدام حبوبات در سمت چپ و کدام در سمت راست قرار دارند؟  

۱۰ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چرا باید روی کاربران‌تان کمی هم تحقیق کنید؟
نقش تحقیقات کاربر در پیش‌بینی بازخورد محتوای تولیدی

متخصصان کارآفرینی می‌گویند که شما برای آنکه در کارتان موفق شوید، به یک وبلاگ یا وب‌سایت نیاز دارید. حال فرض کنید شما به عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار اقدام به ساخت یک وب‌سایت یا وبلاگ کرده‌اید و برای تأمین محتوا نیز متخصصان حرفه‌ای تولید محتوا را به کار گرفته‌اید.

 

۰۵ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
رازهای تولید بهترین محتوا
چالش‌های افراد درگیردرفرآیندبازاریابی محتواو راهکارهای مقابله با آنها

بازاریابی محتوا یکی از کارهایی است که اگر به‌درستی انجام شود، می‌تواند به سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای تبدیل شود. ‌اینکه شما بتوانید با نوشتن و یا حتی ویرایش مطالب، خود را به دایره‌ بزرگ‌تری از افراد معرفی کنید، یک گام بسیار مهم در زمینه ارتباطات کسب‌و‌کارتان به شمار می‌رود. اگرچه بازاریابی محتوا با امواج بزرگ خود مرزهای بازار را جابه‌جا ساخته است

۰۳ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
فراخوان انتخاب و معرفی کار خوب و باکیفیت ایرانی در حوزه ICT
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و باکیفیت ایرانی را در حوزه ICT اعلام کرد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
کارگاه تبلیغات اثربخش با رویکرد انتقال تجربه
کرمانی‌ها برگزار کردند

کارگاه آموزشی تخصصی و کاربردی «استراتژی‌های تبلیغات اثربخش» از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با همکاری «واحد ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته» هفته گذشته در شهر کرمان برگزار شد. در این کارگاه که در روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد ...

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
جام جهانی  با طعم ادویه
درباره یک تبلیغ خلاقانه KFC

در آستانه شروع جام جهانی ۲۰۱۸، تب و تاب تندی جهان را فرا گرفته ‌و تقریبا در تمام نقاط دنیا، صحبت از این بازی‌ها و هیجان‌های ناشی از آن است؛ هیجانی که می‌تواند یک نقطه پرش برای برندهای مختلف و مشهور جهانی نیز باشد و بتوانند از طریق همگام‌شدن با این مناسبت بزرگ ورزشی، درخششی متمایز را در فرایند تبلیغاتی و برندسازی خود رقم بزنند.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
سیتیزن؛ یک قرن دقت
چطورنتیجه مطالعات جمعیت‌شناختی برای بازاریابی یکی از معتبرترین ساعت‌سازهای ژاپن به کار گرفته می‌شود؟

دقیقا یک قرن از پایه‌گذاری مؤسسه پژوهشی ساعت Shokosha در توکیو می‌گذرد؛ مؤسسه‌ای که در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین برندهای ساعت‌مچی جهان شد و بعدها نیز نام یکی از محصولات معروف خود به نام Citizen را برای عنوان اصلی خود انتخاب کرد. سیتیزن همانطور که از نام آن نیز برمی‌آید ...

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تمیز مثل آیینه!
درباره یک تبلیغ خلاقانه از برند سیف

اغراق و بزرگنمایی یکی از راهکارهای مهمی است که اگر به‌درستی به کار گرفته شود، می‌تواند یک تبلیغ موفق و تأثیرگذار را در پی داشته باشد. برای رسیدن به این مهم نیز ابتدا باید مهم‌ترین شاخصه محصول مورد‌نظر برای تبلیغ را پیدا کرده و سپس با تمرکز بر نکاتی که می‌توانند فرایند مذکور را پررنگ‌تر جلوه دهند، میزان بزرگنمایی را تعیین کرد. 

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
راهی که آژانس پابلو طی می‌کند!
از ایده تا ایدئولوژی

گروه بازاریابی Pablo، آژانسی است که در کنار استفاده از فناوری‌های مدرن بازاریابی، تزریق تفکرات سازمانی را در گروه خود بسیار مهم قلمداد کرده و بیش از آنکه به ابزارهای فناوری خود متکی باشد، به اهداف سازمانی و ایجاد تفکرات مناسب و تأثیرگذار در یک شرکت گروهی معتقد است.

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
اهداف بازاریابی محتوا را اینگونه تعیین کنید

موفقیت در بازاریابی محتوا به چیزی فراتر از پژوهش، نوشتن و انتشار محتوا نیاز دارد. ارزیابی میزان اثربخشی بازاریابی محتوا تنها راهی است که متوجه می‌شوید کاری که انجام می‌دهید مؤثر و کارآمد بوده است یا خیر. داشتن استراتژی محتوا در کنار اهدافی کاملا مشخص ضروری است. چهار هدف مستقیم و پنج هدف غیرمستقیم وجود دارد که هر بازاریاب محتوا باید در هنگام تولید، انتشار و بازاریابی محتوا به خاطر بسپارد. 

۱۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
برندی مدرن از دل هزاره‌ها
بولگاری در تبلیغاتش روی چه ویژگی‌هایی دست می‌گذارد؟

بولگاری نامی آشنا در حوزه جواهرات لوکس است که فعالیت خود را در سال ۱۸۸۴ در رم ایتالیا آغاز کرد و هم‌اکنون با داشتن بیش از ۲۳۰خرده‌فروشی و ۴هزار کارمند در سراسر جهان، یکی از مشهورترین برندهای لاکچری جهان در حوزه مد و پوشاک، جواهر، ساعت و عطر به شمار می‌رود. نکته متمایز این برند، ترکیبی است که از سنت و مدرنیته در محصولات خود ایجاد کرده است.

۰۷ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
پشتیبان استارت‌آپ‌های ایرانی در دوران تحریم کیست؟

بسیاری از اپلیکیشن‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی از سرویس‌های خارجی برای رفع نیاز‌‌های زیرساختی پیام‌رسانی آنی خود و یا خدماتی مثل ارسال پوش نوتیفیکیشن، تحلیل رفتار کاربران، پنل‌های آنالیتیکز و بازاریابی یا فرآیند‌های مدیریت مشتری به صورت اتوماتیک استفاده می‌کنند.
 

۰۷ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چگونه ابعاد برند را از طریق محتوا تقویت کنیم؟

نوشتن محتوای برنددار راهی برای تبلیغ برند خود از طریق محتو‌است. تولید محتوای برنددار برای کسب‌وکارها چیز جدیدی نیست، اما هنوز هم بسیاری از مردم و صاحبان برند از آن آگاهی ندارند. می‌توان گفت که تولید محتوای برنددار، بخش مهمی از بازاریابی محتو‌است. با استفاده از محتوا می‌توان ابعاد و جنبه‌های مختلف آن را تقویت کرد. اما چگونه؟ 

 

۰۳ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بازاریابی به سبک اوبر
یکی از غول‌های استارت‌آپی جهان چطور مشتری جذب می‌کند؟

تاکسی آنلاین اوبر که هم‌اکنون مدیرعامل آن یک ایرانی است، از جمله مهم‌ترین استارت‌آپ‌های دنیا محسوب می‌شود که توانسته است با طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و قابل‌نصب در تلفن‌های همراه، مسافران را با راننده‌ها مرتبط سازد. این کمپانی هم‌‌اکنون در بیش از ۶۶ کشور جهان فعالیت داشته و یک سیستم تاکسیرانی شناخته‌شده به شمار می‌رود. 

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بلاکچین  دست کلیک‌های جعلی را رو می‌کند

اگرچه اغلب بازاریابان محتوا جزو کسانی نیستند که به طور مستقیم تبلیغات را می‌خرند، اما تا حد زیادی به این دلیل که محتوا از طریق فناوری‌های تبلیغاتی توزیع و تبلیغ می‌شود، تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند. هزینه تبلیغات یکی از معیارهای مهم در یک بخش بازاریابی است چرا‌که تبلیغ نه‌تنها بودجه بیشتری نسبت به دیگر تلاش‌های بازاریابی (مانند ایجاد محتوا) می‌خواهد بلکه جزو بودجه‌هایی است که به‌راحتی به علت تقلب و فریبکاری اتلاف می‌شود.

۰۱ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
کانال‌شاپ، فروشگاه آنلاین بر یک بستر تق‌ولق!

استارت‌آپ کانال‌شاپ به نشانی kanalshop.com‌ توسط علیرضا شایسته ۲۷ ساله و علی غفوری ۳۲ ساله بنیانگذاری شده است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی