بازاریابی

نام برندتان را با ملاحظه انتخاب کنید
با یک نام تجاری قدرتمند و منحصر‌به‌فرد، اولین تاثیر را روی مشتریان بالقوه خود بگذارید

نامگذاری شرکت، محصولات یا خدمات شما بدون رعایت ملاحظات مناسب ممکن است موجب بروز مسائل طولانی‌مدت برای کسب‌و‌کار شما شود. با توجه به اینکه نامگذاری مجدد می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد، زمان زیادی را تلف کند و به طور بالقوه به وفاداری مشتری آسیب وارد کند ...

۲۹ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
چرا شرکت‌های سیلیکون‌ولی مشتری اسکات دیزاین شده‌اند؟

شرکت طراحی اسکات (Scott Design) از جمله شرکت‌های موفق تبلیغاتی جهان به شمار می‌رود که با طراحی و ارائه برنامه‌های دقیق بازاریابی برای شرکت‌های برجسته سیلیکون‌ولی، جایگاه قابل توجهی را در بین آژانس‌های تبلیغاتی جهان پیدا کرده است ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
رشدتان را لگاریتمی کنید!
بحثی مقدماتی درباره مفهوم هک رشد‌ و تفاوت‌های آن با روش‌های معمول بازاریابی

شبیه بیشتر کسانی که برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بازاریابی می‌کنند‌، یک رابطه‌ عجیبی با کلمه «رشد‌ خلاقانه» – هک د‌ارم‌. د‌ر حقیقت یک سری از بازاریاب‌های استارت‌آپ‌های آمریکایی اسم هکر رشد‌ را روی خود‌ گذاشته‌اند‌ تا خود‌ را از همتایان‌شان د‌ر شرکت‌های د‌یگر جد‌ا کنند‌‌ ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
تبلیغ با هدیه سال نو در ای‌بی

شیوه‌ها و راهکارهای تبلیغاتی ‌eBay در سایت‌های مهم بازاریابی جهان، به عنوان تبلیغ برتر انتخاب می‌شوند. به همین دلیل نیز در اینجا یکی از کمپین‌های تبلیغاتی موفق این شرکت را که به مناسبت سال نو میلای راه‌اندازی شده است، بررسی خواهیم کرد

۲۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
تلگرام شما چند ميليون مي‌ارزد؟!

شما جزو كدام دسته از افراد هستيد؛ كساني كه بيشتر تلگرامشان را چک می‌کنند يا كساني كه بيشتر ايميلشان را؟! اپلیکیشن‌های پیام‌رسان امروزه جای شبکه‌های تخصصی اجتماعی را گرفته‌اند.

۲۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
چرا استارت‌آپ‌های ایرانی باید‌ با رشد‌ آشنا شوند‌؟

تابستان سال پیش بود‌ که د‌ر جمعی خود‌مانی نشسته بود‌یم که د‌وستی از عد‌م پیشرفت و رشد‌ کسب‌و‌کارش و د‌رآمد‌‌زایی آن گله می‌کرد‌. د‌وست صاحب مقامی د‌ر آن مجلس به د‌وست خسته از تلاش ما پیشنهاد‌ د‌اد‌ که از روش‌های «هک رشد‌» استفاد‌ه کند‌ و تکنیک‌های آن را به کار ببرد‌‌ ...

۲۵ Dei 1395 بدون دیدگاه
ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارت‌آپ

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد ...

۲۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

اولین همایش و کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال از سوي شرکت فرهیختگان نسل ماندگار و کانون ارژنگ ایرانیان در ۲۳ دي ماه برگزار مي‌شود. در اين همايش یک‌روزه چندی از اساتید حوزه مدیریت و تبلیغات کشور و برخی‌ مشاوران و صاحبان برندهای ملی به سخنراني مي‌پردازند.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
شنژن، از شهر 20 هزار نفری ماهیگیران تا شهر7 میلیونی فناوران
چین چطور با تجارت الکترونیک یک ابرشهر ساخته است؟

در چند سال گذشته، نوآوری برای دولت چین اهمیت زیادی پیدا کرده است. در واقع، تحلیلگران متوجه شده‌اند که واژه «نوآوری» بیش از ۷۰ بار در متن مربوط به آخرین طرح پنج‌ساله این دولت استفاده شده است.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
مضرات گوگل‌تکس برای اکوسیستم استارت‌آپی هند

متخصصان مالیاتی می‌گویند Google Tax که دولت هند برای درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین برای شرکت‌های تجارت الکترونیک غیر‌ساکن در هند اعمال می‌کند، تاثیر منفی روی اکوسیستم استارت‌آپی خواهد گذاشت.

۱۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
طراحي كمپين تبليغاتي آنلاين را یاد بگیرید

اصطلاح کمپین تبلیغات در لیست خدمات بسیاری از فعالان تبلیغات و کانون‌های تبلیغاتی به چشم می‌خورد. به‌طور خلاصه کمپین تبلیغات برنامه‌ریزی هماهنگ و منسجم در شاخه‌های مختلف تبلیغات به همراه اجرای آنها به‌صورت یک مجموعه مرتبط و با زمانبندی مشخص ...

۱۷ Dei 1395 بدون دیدگاه
,کسب‌و‌کارهای کوچک,کسب و کار,استارتاپ,استارت آپ,فیسبوک,تویتر,بازاریابی, رسانه اجتماعی,سرمایه,سرمایه گذاری,
یادبگیرید که درست هزینه‌کردن، هنر مدیران موفق است

به نظرم همه ما موافق هستیم که معمولاً در آمار مربوط به نرخ شکست کسب‌و‌کارهای کوچک اغراق می‌شود، اما این امر نباید ما را از چالش‌هایی که استارت‌آپ‌ها در شرایط فعلی با آنها رو‌به‌رو هستند، غافل کند.

۱۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
خریدان، استارت‌آپ آینده‌دار اهوازی‌ها
گفت‌و‌گو با امید احمدیان، بنیانگذار ۲۴ ساله «خریدان» که از سختی‌های تاسیس استارت‌آپش می‌گوید

وارد kharidon.ir  که می‌شوید، به‌دنبال هرچه که بخواهید، می‌توانید بگردید؛ از لوازم منزل گرفته تا لوازم الکترونیکی و دیجیتال. «خریدان» برای شما یک شهر همه‌رنگ آنلاین را فراهم کرده که از طریق آن بتوانید هر‌آنچه در حوزه دیجیتال و لوازم منزل به آن نیازمندید را تهیه کنید...

۱۵ Dei 1395 بدون دیدگاه هستی صلح جو
معرفی یک آژانس چندفرهنگی، موفق و بین‌المللی در جهان

پرداختن به خصوصیات فرهنگی و قومیتی در روند اجرای یک برنامه تبلیغاتی بسیار مهم است، به این معنا که اگر طراحان برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی با تفاوت‌های فرهنگی مشتریان آشنا باشند، طبعا در برنامه‌ریزی خود موفق‌تر عمل خواهند کرد.

۱۳ Dei 1395 بدون دیدگاه
چند نکته درباره انتخاب و توسعه محتوای تبلیغاتی

انتخاب محتوای مناسب یکی از ارکان اساسی در هر فرایند بازاریابی محسوب می‌شود، زیرا در نهایت از طریق محتواست که ارتباط با مخاطبان برقرار می‌شود و هر بازاریابی باید در درجه اول، با تمرکز و دقت فراوانی که در انتخاب محتوا دارد، سعی در برقراری بهترین نوع ارتباط با مخاطبان خود باشد...

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
, نرم‌افزار تلفن همراه,ادموب, استارت‌آپ‌های تبلیغاتی,بازاریابی,تبلیغات,پلتفرم,استارتاپ,استارت آپ,
چرا یکی از تازه‌واردهای دنیای تبلیغات این‌همه موفق شده است؟

کسب‌درآمد از نرم‌افزار تلفن همراه، راهکار هوشمندانه‌ای است که پلت‌فرم «ادموب» آن را به کار بسته ‌و با ایجاد یک فضای تبلیغاتی در گوشی‌های هوشمند، حتی به مشتریان خود نیز امکان تبليغات برنامه‌های‌شان را می‌دهد.

۰۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
مارس؛ مشتری را بازاریاب می‌کند!
راهکارهای بازاریابی برندی که با تغییرات جامعه، مسیرهای جدید پیدا می‌کند

مارس، برندی شناخته‌شده در میان شکلات‌های جهان به شمار می‌رود که در سال ۱۹۳۲ راه‌اندازی شد و قریب یک قرن است که به عنوان یک تولیدکننده عمده شکلات در سطح جهان معروف شده است ...

۰۷ Dei 1395 ۱ فهیمه خراسانی
امید، بزرگ‌ترین هدیه استارت‌آپ ها به مردم ایران
کارآفرینان در پنل «کارآفرینان‌، قهرمانان ملی» از عوامل موفقیت و تهدیدها و فرصت ها گفتند

کارآفرینان استارت‌آپی پنل اول همایش را با بیان تجربیات خود آغاز کردند؛ تجربیاتی که شنیدن آن‌ها برای بخش قابل‌توجهی از آن‌ها را جوانان فعال در حوزه استارت‌آپی تشکیل می‌دادند، حس خوبی ایجاد کرد. 

۰۴ Dei 1395 بدون دیدگاه
روستا در مسیر توسعه؛ با کمک نخبگان
طی مراسمی از دستاوردهای هم‌نت روستا رونمایی شد

نخستین نمایشگاه و گردهمایی تخصصی توسعه‌گران کسب‌و‌کار روستایی هفته گذشته در محل سرای تاریخی عطار از سوی بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار شد. در این رویداد که از ۲۴ آذرماه به مدت سه روز در محل بنیاد نخبگان و سرای تاریخی عطار برگزار شد.

۰۱ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
جایی که هم می‌توانید خرید کنید و هم تبلیغ!
بازار مکاره‌ای به نام LivingSocial

آژانس LivingSocial به کاربران اینترنتی این امکان را می‌دهد که به منظور خرید و یا به اشتراک گذاشتن محصولات خود در سایت این آژانس ثبت‌نام کنند، با این وصف خریداران می‌توانند نیازهای خود را از فروشندگان مجازی در شهر خود خریداری کنند .

 

۲۹ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی