بازاریابی

اولین رویداد استارت‌آپی فرآفرین تهران

  اولین رویداد فرآفرین تهران با هدف «توسعه ‌کسب‌و‌کارهای اینترنتی و نرم‌افزارهای موبایلی»  از سوی مرکز رشد فناوری واحدهای پیشرفته مخابرات برگزار می‌شود. این رویداد شامل ۱۰۰ شرکت‌کننده در قالب تیم‌های آزاد در بخش‌های مدیریت کسب‌و‌کار، بازاریابی و مارکتینگ، برنامه‌نویسی سایت و اپلیکیشن و گرافیک است ...

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
ویلاگ جای وبلاگ را می‌گیرد
سرنوشت وبلاگ‌ها با ورود ویلاگ‌ها و کارکردها و جذابیت‌های بی‌اندازه آن‌ها چه خواهد شد؟

 پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال سه‌چهارم حجم وب‌ها به ویدئوها اختصاص یابد. از سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کنند روزانه ۴۰درصد رشد داشته است ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خرس قهوه‌ای در برابر شورولت
درباره شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای اتومبیل دنیا

برند شورولت که در سال ۱۹۱۱ در آمریکا راه‌اندازی شد، یک شرکت معروف خودروسازی است که از سال ۱۹۱۸ توسط جنرال‌موتورز خریداری شده و تا‌کنون نیز توسط همین نام تجاری تولید می‌شود. در اینجا به‌ برخی از اصول اساسی بازاریابی این شرکت که توانسته  ‌نام آن را بیش از یک قرن زنده نگه دارد، اشاره می‌کنیم ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
پست گذاشتن زورکی کارمندان خوب است یا بد؟
راهکارهای دل، لینکدین، هیتاچی و اکرتیو سلوشنز در رسانه‌های اجتماعی

در دنیایی که قانون ویژه‌ای برای منع استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای کارمندان وجود ندارد، کمپانی‌های بزرگ دنیا سعی كردند تا به طریقی کارمندان را مبلغان شرکت خود کنند. در این رابطه و با هدف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان اهرمی برای توسعه برند‌ها ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
96؛ سال شکوفایی استارت‌آپ‌ها

یادداشت مهدی مظاهری مشاور سرمایه‌گذاری نوتک | سال ۹۵، سال پرنوسانی برای کارآفرینی ایران بود. عرضه آسان‌پرداخت به بورس اوراق بهادار، جذب سرمایه‌های نجومی در استارت‌آپ‌های صنعت حمل‌و‌نقل، موضع‌گیری شدید اصناف سنتی در مقابل استارت‌آپ‌های حمل‌و‌نقل، راه‌اندازی تعداد زیادی شتاب‌دهنده در کشور و ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
کمپین «محتوای تولیدی کاربر» راه‌اندازی كنید

راه‌اندازی یک کمپین محتوای تولیدی کاربر یکی از موثرترین راه‌های ساخت برند شما محسوب می‌شود. دقت کنید که استفاده از محتوای تولیدی کاربر نباید به صورت تبلیغی برای برند و یا اپلیکیشن شما به نظر برسد، بلکه کاربران می‌بایست در کانون توجه آن باشند ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جورجیو آرمانی و راهکارهای برندسازی‌اش

گسترش دایره مخاطبان می‌تواند یکی از موفقیت‌های اساسی یک نام تجاری در انجام فعالیت‌های بازاریابی باشد، چراکه هر چقدر آمار مخاطبان یک برند بالاتر رود، به همان میزان درجه فروش و گسترش نام تجاری مذکور نیز بالاتر خواهد رفت ...

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
برای رقیب تان تبلیغ نکنید!
بابک بنیادی در گفت و گو با شنبه از اشتباهات رایج در بازاریابی استارت‌آپ‌ها می‌گوید

کسب‌وکارهای استارت‌آپی از طرفی با محدودیت بودجه برای تبلیغات روبه‌رو هستند و از طرف دیگر معمولا دارای ایده جدید و جذابی هستند که افراد جامعه نسبت به آن آگاهی ندارند. این دقیقا مثل این است که یک نفر جذاب‌ترین و شیک‌ترین لباس خود را بر تن کند ولی چراغ خاموش باشد و کسی او را نبیند ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
روش‌های غیرعادی برای بازاریابی در استارت‌آپ‌ها

وقتی روش‌های بازاریابی شما با دیگران یکسان باشد، نمی‌توانید خود را متمایز کنید. در اینجا می‌خواهیم به روش‌های غیرعادی برای بازاریابی کسب‌و‌کار بپردازیم ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مقصدبعدی‌استارت‌آپ‌ها:گر دشگری
دعوت «شنبه» برای ورود استارت‌آپ‌ها به حوزه گر دشگری که ۲۵۰شاخه را شامل می‌شود

گردشگری در جهان امروز صرفا مقوله‌ای تفریحی، شخصی یا خانوادگی نیست، بلکه، صنعتی بزرگ و گسترده محسوب می‌شود که تمایزهای رقابتی ویژه‌ای نیز دارد. از جمله اینکه از آن با نام اقتصاد سبز یاد می‌شود؛ یعنی اقتصادی که کمترین آلودگی زیست‌محیطی را به همراه دارد و همواره از ارزش افزوده بالایی برخوردار است ...

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
چه کسی چه چیزی نوشت

بعدازظهر است اما هنوز کافه آنقدر شلوغ نشده که صاحب‌کافه وقت سرخاراندن نداشته باشد. از در و دیوار می‌گوید و می‌پرسد و می‌نویسد و می‌خواهد تا نگاهی به صفحه اینستاگرامش بیندازم. اپلیکیشنی به او معرفی می‌کنم شاید کارش راه بیفتد و نگاه کامل‌تری نسبت به کافه خودش پیدا کند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

دانش و یا به تعبیری هنر بازاریابی از دیرباز یکی از عوامل و ارکان اصلی موفقیت هر کسب‌و‌کاری محسوب می‌شده و شاید برخلاف دیگر علوم، قدمت آن به بدو پیدایش انسان باز‌می‌گردد ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
7 فرد مناسب برای استراتژی شخصی‌سازی بازاریابی محتوا

شخصی‌سازی بازاریابی محتوا نقطه عطف استراتژی بازاریابی محتوا برندهای موفق برای سال ۲۰۱۷ است. تحقیقات نشان داده است که ۴۵درصد مشتریان زمان خود را برای خواندن محتواهای تجاری که متناسب با علایق آنها نباشد، سپری نمی‌کنند ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
10 اصل اساسی که آژانس VCCP به آنها پایبند است

VCCP از جمله آژانس‌های موفق بازاریابی است که در دهه اخیر در عرصه جهانی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۰۲ در لندن راه‌اندازی شده‌، در حال حاضر دفاتر متعددی در سراسر اروپا داشته و ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایده خلاقانه گروه تبلیغاتی لئوبرنت برای مک دونالد

مک دونالد به عنوان یکی از مهم‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان شناخته می‌شود که تقریبا بیشتر مردم دنیا اگر ساندویچ‌های آن را نچشیده باشند، قطعا نام آن را شنیده‌اند؛ بنابراین طبیعی است که برند مذکور در راستای معرفی بهتر محصولات خود، ایده‌های خلاقانه‌‌ای را در تبلیغات و بازاریابی خود به کار گیرد ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
راز سالی 6 میلیارد دلار عروسک‌ فروختن!
برند ماتل و باربی‌هایش چه راهکارهای بازاریابی دارند؟

تلاش برای جهانی‌شدن، آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف در جهت تلاش برای یافتن مخاطبان جدید، تنوع محصولات، انتخاب درست مخاطبان برنامه‌های بازاریابی و ... از جمله دلایل اصلی موفقیت برندی مانند «ماتل» به شمار می‌رود ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
کاندیدای دریافت بورس ریسک بزرگ!
به طور تقریبی در هر ۱۵ دقیقه، یک کارمند شرکت لینکدین به ایده‌ای تازه دست می‌یابد

کارآفرین بودن به این معنا نیست که تنها تجارت خود را در یک دفتر کاری به صورت تنها و خودکفا شروع کنید و یا اینکه تمام سعی و تلاش خود را برای به دست آوردن پول صرف کنید ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
ایمیل تبلیغاتی فرستادن چه ملاحظاتی دارد؟

بازاریابی اینترنتی یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط با مشتریان است، اما مهم‌تر از آن یک شیوه بسیار متداول بازاریابی به شمار می‌رود. در نتیجه شما باید با نحوه بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیل خود آشنا باشید. در اینجا به نکات بازاریابی از طریق ایمیل می‌پردازیم...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در بازاریابی