اینفلوئنسر

بایدها ی دیجیتال مارکتینگ ایرانی در 2018

حرکت برندهای تجاری در سال ۲۰۱۸ با تغییرات ملموسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ همراه شده است؛ تغییراتی که با سرعت بسیار زیاد فعالیت برندهای تجاری را در حوزه دیجیتال مارکتینگ تحت‌الشعاع قرار داده و این سازمان‌ها را مجبور به تغییر در استراتژی‌های کلان خود کرده است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رفتارشناسی محتوایی ایرانی‌ها
یک نمونه ۱۹۷ نفری آمارهای جذابی از عادت‌های دسترسی به محتوا توسط کاربران ایرانی می‌دهد

بازاریابی محتوا مسیر موفقیت کسب‌وکارها در دنیای مجازی به شمار می‌رود؛ مسیری که یک کسب‌وکار در آن به جایگاه و درآمد بیشتری دست پیدا می‌کند. سؤال اصلی این است که با وجود مشاهده موفقیت‌های بی‌شمار کسب‌وکارهای مختلف دنیا در حوزه بازاریابی محتوا و درس گرفتن از تجربیات آنها چرا تضمینی برای موفقیت بازاریابی محتوا در کشور ما نیست و برای اجرای بازاریابی محتوا مشکلاتی سر راه کسب‌وکارهای ایرانی قرار دارد؟

۰۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تگ‌استار یک پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ است

در مراسمی که در باغ کتاب تهران با حضور رامبد جوان و تیمش، خبرنگاران و اینفلوئنسرهای منتخب برگزار شد استارت‌آپ تگ استار رسما آغاز کار خود را اعلام کرد. تگ‌استار یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران است که هدف آن شناسایی استعدادها در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر و پیوند آنها با کسب‌وکارهاست. 

۰۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در اینفلوئنسر