اینستاگرام

ارتقاء دانش تخصصی سرمایه‌گذاری در استارتاپ‎هاخطرپذیر به موازات توسعه اکوسیستم

توسعه اقتصاد ارزش‌آفرین مبتنی بر فناوری و نوآوری، نیازمند توسعه نهادها و زیرساخت‌‎های متفاوتی است. مراکز نوآوری، دانشگاه‌ها، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، رویدادها و همایش‌ها، مراکز آموزشی تخصصی، شرکت‌ها و افراد ارائه دهنده خدمات تخصصی ...

۱۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
استفاده از تصویر را فراموش نکنید
درس‌هایی که از اینستاگرام یاد گرفته‌ایم

دنیای این روزهای ما، دنیای اینستاگرام و توییتر و وب‌سایت و وبلاگ است؛ دنیایی است که بخش مهمی از اطلاعات آن با تصویر جابه‌جا می‌شود. چه بسا اگر چنین ایده‌ای صحیح نبود، اینستاگرام هیچ‌وقت به یک اپلیکیشن موفق تبدیل نمی‌شد؛ اپلیکیشنی که روزانه بارها و بارها و بارها آپدیت می‌شود ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کمپین «محتوای تولیدی کاربر» راه‌اندازی كنید

راه‌اندازی یک کمپین محتوای تولیدی کاربر یکی از موثرترین راه‌های ساخت برند شما محسوب می‌شود. دقت کنید که استفاده از محتوای تولیدی کاربر نباید به صورت تبلیغی برای برند و یا اپلیکیشن شما به نظر برسد، بلکه کاربران می‌بایست در کانون توجه آن باشند ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خودافشاگری وبلاگی، کجا و چطور مجاز است؟
تولید محتوا با محوریت شخصی‌نویسی برای حرفه شما مفید است اما به شرط‌ها و شروط‌ها!

وسوسه‌ای در درون ما وجود دارد که به اشکال مختلف خود را نشان می‌دهد. دلمان می‌خواهد آن «من» بزرگ در درون خودمان را به هر راه و روشی ارضا کنیم و وقتی که پای استارت‌آپ‌ها به میان می‌آید، برای اولین‌مرتبه با آن احساس رضایت نسبت به «من» عکس‌العمل نشان می‌دهیم ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پیش‌بینی کنید!

رویدادها و مناسبت‌ها، این اتفاق‌های عجیب و غریب که سر راه ما قرار می‌گیرند و با ما از دنیای دوروبر صحبت می‌کنند، می‌توانند کلیدواژه‌ای خاص در دنیای تولیدمحتوا بسازند. باور کنیم یا نه، موضع‌گیری‌های ما نسبت به این رویدادها مخاطبی را به ما نزدیک می‌کند که زاویه نگاهی شبیه به ما دارد. نه آنکه تمام استراتژی تولیدمحتوا را با محوریت رویدادهای دوروبر برنامه‌ریزی کنیم و انتظار داشته باشیم تا مخاطب اصلی‌مان هم خودش ما را پیدا کند، یا آنکه کاملا بی‌توجه به رویدادها از کنار آنها بگذریم. 

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
خانواده استارت‌آپی اعلایی پور!
مروری کوتاه بر ۵ استارت‌آپی که توسط اعضای این خانواده اداره می‌شوند

خانواده اعلایی‌پور، یک خانواده استارت‌آپی تمام‌عیار است. شاید وقتی پدر خانواده مسعود اعلایی‌پور که در دهه ۵۰ در دانشگاه شریف تحصیل می‌کرد و جزو اولین فارغ‌التحصیلان مقطع فوق‌لیسانس در رشته کامپیوتر است، هیچ وقت به این موضوع فکر نمی‌کرد که در حال کاشتن بذر کارآفرینی آن هم در حوزه استارت‌آپ است....
 

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چه کسی چه چیزی نوشت

بعدازظهر است اما هنوز کافه آنقدر شلوغ نشده که صاحب‌کافه وقت سرخاراندن نداشته باشد. از در و دیوار می‌گوید و می‌پرسد و می‌نویسد و می‌خواهد تا نگاهی به صفحه اینستاگرامش بیندازم. اپلیکیشنی به او معرفی می‌کنم شاید کارش راه بیفتد و نگاه کامل‌تری نسبت به کافه خودش پیدا کند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رنگ در شبکه‌های اجتماعی

تم وب‌سایت شما چیست؟ تم کافه‌ای که هر روز به آن سر می‌زنید؟ تم صفحه شما در دنیای مجازی به چه رنگ است؟ همیشه به رنگ‌ها به چشم همراهان همیشگی و واقعی خود نگاه کنید و از آنها غافل نشوید. نگذارید تا رنگ‌ها روی دنیای مجازی شما نقش بازی کنند ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
الو؛ صدای یک حرکت نو
چگونه سه استارت‌آپ از دل یک شرکت بازرگانی ایرانی بیرون آمدند؟

یک برادر و خواهر ۳۳ و ۲۶‌ساله، در سال ۱۳۸۸ شرکت آینده‌سازان راه تبادل نوین تاک را تاسیس می‌کنند ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بلفی‌کارت، مشتری‌ها را وفادار می‌کند
استارت آپ احسان گلزاری و پسرعمه اش راهکار جالبی برای بازاریابی کسب‌وکارهاست

کار اصلی بلفی‌کارت این است که از مشتریان وفادار ‌نگهداری کند و آنها را به کسب‌وکار بازگرداند. در حال حاضر هدف ما جذب کافه‌ها، رستوران‌ها، کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و هر نوع کسب‌وکار فعال در شاخه سرگرمی به استفاده از بلفی‌کارت است ...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
تب سرد فین‌تک!
بررسی چالش‌ها و آینده اکوسیستم فناوری‌های مالی ایران در میزگردی با حضور ابراهیم حسینی‌نژاد، علی حاجی‌زاده، محمدرضا جمالی، علی فارمد و رضا قربانی

عصر یک روز آلوده و نسبتا پرترافیک، در دفتر راه‌پرداخت در غرب تهران، ۵ نفر از کسانی که ربطی به فین‌تک دارند را دور هم جمع کردیم تا درباره فین‌تک صحبت کنند. فین‌تک به اندازه کافی حاشیه دارد و نمی‌خواستیم در این جمع خیلی روی اختلاف‌ها تمرکز کنیم. ناخودآگاه در برخی موارد بحث بالا گرفت ...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه رضا قربانی, محدثه دهباشی
مزایا و معایب نزدیک شدن به ستاره‌ها

این روزها که جشنواره فیلم فجر در صدر مهم‌ترین خبرهای فرهنگ و هنر قرار گرفته و اسم بازیگران پرکار و کم‌کار بسیار شنیده می‌شود، بگذارید از راز بزرگ ارتباط میان ستارگان با شرکت‌های کوچک صحبت کنیم... 

۲۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اینفوگرافیک؛ اثربخش‌ترین محتوای بصری
بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح می‌دهند!

نتایج تحقیق میدانی وب‌سایت ونگیج (venngage) نشان داده است که از بین ۳۰۰ برند مختلف در سال ۲۰۱۶ حدود ۷۷ درصد برندها بین ۷۱ تا ۱۰۰ درصد از محتوای خود را به شکل بصری تولید و منتشر کردند ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
آدم‌‌های اطرافتان را بشناسید

با  اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این شماره هم عکس ادیت کنید هم در جاده های اروپا درست رانندگی کنید ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ماتریسی حیاتی برای بازاریابی محتوا
وقتش رسیده تیم بازاریابی، تولید محتوا و طراحی شرکت خود را سر یک میز بنشانید!

محتوایی که به آسانی توسط رقبای تقلید شود،انتشار محتوای تکراری یا تقلیدی، بمباران اطلاعاتی مخاطبان، ترجمه محتواهای تولید شده به زبان‌های دیگر به‌عنوان تنها روش تولید محتوا و دزدی ادبی همه و همه می‌توانند تهدیدهای بزرگی برای بازاریابی محتوای شما باشند ...

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جوک‌ها را هشتگ نکنید!
چه هشتگ‌هایی، کجا و چطور به نفع شما هستند؟

هشتگ‌های جوک، هر اندازه که برای صفحه شخصی شما جذاب است، برای صفحه شرکت فاجعه‌بار هستند. مخاطبی بی‌ارتباط به دنیا‌ شما را به صفحه‌تان روانه می‌کند و باعث می‌شود تا از خودتان و شرکت ناامید شوید...

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
یومی خانه؛ایده‌ای برای خانه‌های ایرانی
گفت‌وگو با نسیم کشاورز، بنیانگذار شبکه اجتماعی دکوراسیون و معماری ایران

مهم نیست دختر باشی یا پسر، اگر اراده و هدف راسخ داشته باشی با تلاش می‌توانی به خواسته‌ات برسی. نسیم کشاورز دختری است که ۱۱ سال است روی پای خودش ایستاده‌ و در حوزه معماری و دکوراسیون فعالیت می‌کند ...

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خواندنی‌های کوبو

اپلیکیشن Kobo هزاران خواننده دارد. کوبو بیش از ۵ میلیون عنوان را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است، به شما امکان می‌دهد تا کاتالوگ بهترین کتاب‌های الکترونیکی، مجله‌ها و کتاب‌های کودکان را جست‌وجو کرده و سپس آنها را در تلفن هوشمند یا تبلت خود مطالعه کنید.

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
در جست‌وجوی فالوئرهای فداکار
این سه اصل اساسی را برای تولیدمحتوا در شبکه‌های اجتماعی فراموش نکنید

هرچند استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهترین و موثرترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغ برای یک استارت‌آپ است، اما هیچ‌کدام از این صفت‌ها باعث نمی‌شود تا شما به دنیای مجازی وارد شوید و صفحات را به‌روز نکنید، نسبت به پیام‌ها بی‌تفاوت باشید و بدون توجه از روی لایک‌ها بگذرید ...

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در اینستاگرام