اینستاگرام

امکان خریدوفروش کالا در استوری‌های اینستاگرام

اینستاگرام بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر روزانه دارد. اکنون این اپلیکیشن قابلیت جدیدی را به خدمات خود اضافه کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند در استوری‌های اینستاگرام محصولات مورد نظر خود را به فروش برسانند. این قابلیت جدید، تجربه خرید در اینستاگرام را افزایش می‌دهد زیرا در گذشته فید آن فقط برای ارائه تبلیغات بود تا مشتریان بتوانند محصولات جدید را خریداری کنند. 

۰۵ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
کدام استارت‌آپ‌ها می‌روند و کدام‌یک می‌مانند

هفته پیش فیلمی از من در اینستاگرام شنبه منتشر شد که انتقادات فراوانی را در پی داشت مبنی براینکه چرا اینقدر تلخ و ناامیدانه سخن گفته‌ام.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
قابلیت پرداخت داخل اپلیکیشن  اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا یک قابلیت پرداخت داخل اپلیکیشن را به صورت آزمایشی برای برخی کاربران اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا یک کارت اعتباری یا دبیت‌کارت و یک پین برای امنیت بیشتر اضافه کنند.

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
رابین‌هودبازی در برابر اپل!
گفت‌وگو با پویا خوشبخت، مدیرعامل سیب‌اپ که از فروش اپلیکیشن‌های خارجی عذاب وجدان دارد اما آن را مبارزه با تحریم‌های اپل می‌داند

پویا خوشبخت متولد ۷۱ است. می‌گوید با هم‌بنیانگذارانش، سیب‌اپ را با همان سبکی که خارجی‌ها به آن گاراژی می‌گویند، در یک اتاق کوچک و با کمترین امکانات آغاز کرده‌اند، اما تاکید دارد در بازاری که آن روزها رقیب‌های گردن‌کلفتی مانند سیبچه هم در آن حضور داشته، از اشتباهات آنها استفاده و رشد کرده‌اند. به اعتقاد او سیب‌اپ امروز بیش از اینکه یک اپ‌استور ایرانی باشد ....

۰۷ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه رضا جمیلی
اسماگ‌ماگ، فلیکر را خرید

طبق گزارش رسانه‌ها اسماگ‌ماگ که یک شرکت خدمات هاستینگ عکس حرفه‌ای است، فلیکر را خریداری کرده است. در سال ۲۰۰۵ یاهو این شرکت را به مبلغ ۳۵میلیون دلار خریداری کرده بود اما مشخص نبود که تا الان با این خدمات چه کرده است .

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
شر محتوای نامطلوب را با نظربین کم کنید!
گزارشی از استارت‌آپ فروز فروتن، محمدرضا عفت‌پرور و علی صفار

مدیریت محتوای فضای مجازی و حذف کامنت‌های نامربوط و نامناسب از پست‌ها به یکی از دغدغه‌های جدی بیزینس‌های آنلاین تبدیل شده ‌و حتی سلبریتی‌های فعال در اینستاگرام نیز هر روز با این چالش روبه‌رو هستند‌ و به نظر می‌رسد فرهنگ استفاده از فضای مجازی به اندازه سرعت رشد استفاده از اینترنت رشد نکرده است و چالش‌هایی را به همراه دارد.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
عکس‌هایی که راه می‌روند
مزیت‌های استفاده از فایل‌های گیف در بازاریابی محتوا

فرمت‌های محتوای دیجیتال کوتاه مانند محتوای گیف که استفاده از آنها راحت است، در  طول چند سال گذشته در سیستم عامل شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند و در حال حاضر به عنوان شکلی از برقراری ارتباطات استفاده می‌شوند. نه‌تنها افراد از آن در پیام‌های خصوصی استفاده می‌کنند بلکه برندهای زیادی با اهداف مختلفی در حال استفاده از این فرمت تصویری هستند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بستوران، شبکه اجتماعی مقایسه رستوران‌ها
سید‌محمد حسین علوی ۲۶ساله است او از استارت‌آپی که در کرمان راه انداخته‌اند می‌گوید

استارت‌آپ بستوران به نشانی bestooran.com‌ استارت‌آپی است که سید‌محمد حسین علوی به همراه ۳ هم بنیانگذار خود بهداد مرسل‌پور، رسول عطار‌پور و سید‌عماد آرمون در شهر کرمان بنیانگذاری کرده است. 

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
شعار کدز: هر روز، شنبه است
چرا کدزبین در بازاریابی خود روی توانمندسازی زنان تاکید دارد؟

یک قرن از تولید کفش‌های برند کدز (KEDS) می‌گذرد؛ کفش‌هایی با کفه لاستیکی که راه رفتن آرام و با صدای کم، به عنوان شاخصه اصلی آنها شناخته می‌شود. تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان، یعنی زنان و دختران جوان، باعث شده ‌که این برند در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در حیطه علایق و نیازهای این گروه از خود نشان دهد ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تبلیغات آنلاین بازار بزرگی ندارد!
سبحان فروغی متولد ۶۹ هم بنیانگذار استارت‌آپ تپسل از داستان کسب‌و‌کارشان و موفقیت‌هایی چون جذب ۱۸ میلیون کاربر فعال ماهانه می‌گوید

بازار تبلیغات و زرق‌وبرق جهانی‌اش در هر کشوری جذابیت‌های ویژه‌ خود را دارد. اعداد و ارقام میلیارد دلاری هم در این بین رد و بدل می‌شود. اما مدت‌هاست که بخشی به نام تبلیغات دیجیتال هم به این بازار اضافه‌شده و با آنلاین‌کردن بخش بزرگی از حوزه آفلاین‌ها و ایجاد ظرفیت‌های گسترده برای تبلیغات، توانسته سهم گسترده‌ای را در اختیار بگیرد و بازار بزرگی ایجاد کند.

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
در آستانه سال جدید چه کنیم؟

روزهای پایانی سال ۹۶ هم فرارسید و چیز زیادی به پایان این سال نمانده است. بیشتر مردم دنیا در لحظه‌های پایانی تصمیم می‌گیرند عادت‌های بدشان را کنار بگذارند و در سال جدید شروع کنند به رشد و توسعه بیشتر. همیشه تصور می‌کنیم که سال که نو شود، ما هم به کلی آدم دیگری می‌شویم و می‌توانیم سال جدید را به بهترین سال زندگی‌مان تبدیل کنیم.

۰۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ویدئوی شما به درد کدام شبکه‌ اجتماعی می‌خورد؟
قبل از بازاریابی ویدئویی در یوتیوب، توییتر یا اینستاگرام این مطلب را بخوانید

از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همچنان کانون توجه بازاریابی و بودجه رسانه‌ای بیشتر شرکت‌ها هستند، باید دید کدام نوع محتوا در هر پلتفرم عملکرد بهتری دارد. با وجود افزایش تمرکز ‌روی هوش مصنوعی، ویدئو همچنان بهترین عملکرد را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دارد.

۲۶ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
با «تایپ» اینستاگرام استوری بگذارید!

جدیدترین قابلیت‌ استوری‌های اینستاگرام خیلی شبیه به مکانیسم این اپلیکیشن نیست. «حالت تایپ» جدید این پلتفرم که به‌تازگی عرضه شده است، به کاربران امکان می‌دهد تا صفحات را به استوری‌های خود اضافه کنند که فقط دارای متن هستند. نیازی به هیچ عکس یا ویدئویی نیست.

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
لیتراتی به تمیزی زمین کمک خواهد کرد

لیتراتی یک منبع آنلاین است که به کاربران خود امکان می‌دهد با اینستاگرام از آشغال‌ها عکس بگیرند و یافته‌های خود را با استفاده از هشتگ «#Litterati» با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام به تکمیل بخش پیام‌رسانی خود با یک قابلیت جدید که در حال حاضر در اپلیکیشن‌های محبوب مانند فیس‌بوک مسنجر و واتس‌آپ وجود دارد، ادامه می‌دهد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
جابو یک جامعه مجازی برای کسب‌و‌کارها
محمود مدبری از استارت‌آپ پلتفرمی‌اش می‌گوید

محمود مدبری ۴۷‌ساله بنیانگذار استارت‌آپ joboo.ir‌ کسی است که به گفته خودش در زمینه ایده‌پردازی کسب‌و‌کار شاعر است و ایده‌ها مثل بیت‌های شعر در دورنش می‌جوشد و او را وادار می‌کند تا سالانه ۱۰ الی ۱۵ میلیون صرف ایده‌های متعددی کند که به ذهنش می‌رسد.

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سلگرام ؛فروشگاه‌سازی برای فروشنده‌های اینستاگرام
گپی با سجاد اردکانی جوان ۲۵ ساله کازرونی درباره استارت‌آپش که فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی کابوس آن است

در دنیای آنلاین کسب‌وکار، شبکه‌های اجتماعی به نوعی نقش بازوی محرک را در کار بازی می‌کنند‌ و هر کدام از استارت‌آپ‌ها برای رونق کسب‌وکار خود توجه ویژه‌ای به شبکه‌های اجتماعی به خصوص تلگرام و اینستاگرام دارند. در این میان سجاد اردکانی ۲۵ ساله که اهل کازرون است ...

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
داده‌ها در اسنت‌وی معنا پیدا می‌کنند

کاربری شبکه‌های اجتماعی در نگاه کاربران شاید فقط به عنوان ابزاری برای سرگرمی در اوقات فراغت و ارتباط آسان با دوستان و آشنایان باشد ولی از نگاه کسب‌وکاری این کاربری فراتر از بعد سرگرمی است و استفاده از آن می‌تواند در تحول یک کسب‌وکار نقش داشته باشد. 

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
رفتارشناسی محتوایی ایرانی‌ها
یک نمونه ۱۹۷ نفری آمارهای جذابی از عادت‌های دسترسی به محتوا توسط کاربران ایرانی می‌دهد

بازاریابی محتوا مسیر موفقیت کسب‌وکارها در دنیای مجازی به شمار می‌رود؛ مسیری که یک کسب‌وکار در آن به جایگاه و درآمد بیشتری دست پیدا می‌کند. سؤال اصلی این است که با وجود مشاهده موفقیت‌های بی‌شمار کسب‌وکارهای مختلف دنیا در حوزه بازاریابی محتوا و درس گرفتن از تجربیات آنها چرا تضمینی برای موفقیت بازاریابی محتوا در کشور ما نیست و برای اجرای بازاریابی محتوا مشکلاتی سر راه کسب‌وکارهای ایرانی قرار دارد؟

۰۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تگ‌استار یک پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ است

در مراسمی که در باغ کتاب تهران با حضور رامبد جوان و تیمش، خبرنگاران و اینفلوئنسرهای منتخب برگزار شد استارت‌آپ تگ استار رسما آغاز کار خود را اعلام کرد. تگ‌استار یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران است که هدف آن شناسایی استعدادها در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر و پیوند آنها با کسب‌وکارهاست. 

۰۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در اینستاگرام