اینستاگرام

محتوا اطراف شماست، کافی است دقیق‌تر نگاه کنید
چطور محتوای یک ماه شبکه‌های اجتماعی را دوساعته جمع کنید؟

روزنامه‌نگاران اصطلاحاتی را استفاده می‌کنند که گاهی وقت‌ها یک نشانه است. برای مثال، صفحات ۲ و ۳ روزنامه‌ها معمولا صفحات خبری هستند و اطلاعات داغ و به‌روز را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند، درحالی‌که صفحات میانی روزنامه که به عنوان صفحات لایی شناخته می‌شوند، بیشتر به نوشته‌های گزارشی و غیرخبری می‌پردازند ...

۱۵ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
هر عکس خوب، استحقاق یک متن خوب را دارد
چند ترفند کاربردی کپشن‌نویسی برای پست‌های اینستاگرامی

اینستاگرام به دلیل امکان انتشار عکس‌های روزمره به سرعت باب شد، به دل ما نشست و رنگ و لعاب بیشتری به زندگی مجازی ما داد. فرصت انتشار لحظه‌هایی از زندگی که کمتر کسی آنها را می‌بیند، شبیه به گوی جادویی پنهان‌مانده‌ای بود که یک نفر از زیر خاکستر آن را بیرون کشید و آلبوم‌های روزمره‌مان را به دنیای مجازی کشاند ...

۰۸ Mordad 1396 بدون دیدگاه آیدا آزاد
لیوکس؛ محیطی برای به اشتراک گذاشتن ایده
سیاوش قطاری، جوان ۳۲ ساله مهابادی از شبکه‌ اجتماعی‌ که راه انداخته‌اند می‌گوید

شاید با واژه social commerce یا تجارت اجتماعی در فضای استارت‌آپی مواجه شده باشید. تجارت اجتماعی در حقیقت نوعی از تجارت الکترونیک است که از ابزار شبکه‌های اجتماعی در جهت ایجاد تعاملات بین کاربران استفاده می‌کند تا کاربران راحت‌تر بتوانند به خرید یا فروش محصولات و خدمات در فضای آنلاین بپردازند ...

۰۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
نیو‌وب کار را برای طراحان سایت راحت کرده است
حمید شهسواری و سینا تبریزی هر دو ۲۵ ساله هستند، آنها در گفت‌وگو با شنبه از استارت‌آپ‌شان گفته‌اند

هر دو جوان هستند و پر از ایده‌های نو برای کارهای جدید. حمید شهسواری بچه تهران و سینا تبریزی متولد ارومیه است، دست سرنوشت آنها را در شهر اصفهان به هم پیوند می‌زند. هر دو فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی اصفهان هستند و ۲۵ ساله. نقاط اشتراک زیادی دارند و بسیار با یکدیگر هم‌فکر هستند ...

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
بازسازی خاطرات به شیوه کدبری
روش‌های کارآمد تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی مشهور با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف

انتخاب درست دایره مخاطبان و برقراری یک ارتباط درست عاطفی با آنها، استفاده از روش‌های نوین بازاریابی و معرفی درست محصول از جمله راهکارهایی است که توانسته‌ برند «کدبری» را به عنوان یکی از تولیدکنندگان موفق شکلات در سطح جهان نشان دهد. با گذشت چیزی حدود ۲۰۰ سال از راه‌اندازی برند کدبری ...

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
سرمایه‌گذاری به سبک اندرسن هورویتز

محمد واعظی‌نژاد | در سال‌۲۰۰۹ در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شده است. بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، دو نفر موسس این شرکت، سرمایه‌گذاران فعالی در شرکت‌های فناوری‌محور بودند و در مجموع، ۴میلیون دلار در ۴۵ شرکت نوپا از جمله توئیتر سرمایه‌گذاری کردند و بدین ترتیب جزء معروف‌ترین فرشتگان کسب‌و‌کار شناخته شدند ...

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
کاهو؛خرید با آگاهی و اطمینان بیشتر
استارت‌آپ محمد اکبری ۲۴ ساله با ارائه اطلاعات خرید بهتری را به مشتریان مواد غذایی وعده می‌دهد

این روزها تنوع محصولات غذایی بسیار زیاد شده است. این تنوع از طرفی قدرت انتخاب را برای مشتریان بالا می‌برد ولی از طرف دیگر انتخاب‌کردن را سخت می‌کند و مشتریان پیوسته در گیر‌و‌دار این هستند که تشخیص بدهند کدام محصول غذایی از دیگری بهتر است و کدام‌یک برای آنها مناسب‌تر است ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مریم بهروزی
لذت‌ها و دردسرهای استارت‌آپ‌داری یک مادر
ماندانا صادقی‌صبور، بنیانگذار لاهیجانی گیفت‌آس از سفارش و خرید آنلاین هدیه می‌گوید

مجموعا ۱۳ سال سابقه کار در صنایع غذایی بهروز و گروه بهمن، موقعیت اجتماعی و کاری عالی و همه و همه مانع از این نمی‌شود که یک استارت‌آپی با‌اراده و تمام‌عیار از هدف و خواسته‌اش چشم‌پوشی کند و تمام شرایط خوب کاری را که دارد، کنار نگذارد و قدم در راه پر چالش استارت‌آپ بگذارد ...

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!
با بهترین زمان برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی آشنا شوید

بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی زمانی است که افراد مورد نظر شما در شبکه هستند. در اینجا به اطلاعاتی درباره بهترین زمان ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از قبیل لینکدین و اینستاگرام می‌پردازیم. این اطلاعات از چندین منبع به دست آمده‌اند ...

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ارتقاء دانش تخصصی سرمایه‌گذاری در استارتاپ‎هاخطرپذیر به موازات توسعه اکوسیستم

توسعه اقتصاد ارزش‌آفرین مبتنی بر فناوری و نوآوری، نیازمند توسعه نهادها و زیرساخت‌‎های متفاوتی است. مراکز نوآوری، دانشگاه‌ها، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، رویدادها و همایش‌ها، مراکز آموزشی تخصصی، شرکت‌ها و افراد ارائه دهنده خدمات تخصصی ...

۱۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
استفاده از تصویر را فراموش نکنید
درس‌هایی که از اینستاگرام یاد گرفته‌ایم

دنیای این روزهای ما، دنیای اینستاگرام و توییتر و وب‌سایت و وبلاگ است؛ دنیایی است که بخش مهمی از اطلاعات آن با تصویر جابه‌جا می‌شود. چه بسا اگر چنین ایده‌ای صحیح نبود، اینستاگرام هیچ‌وقت به یک اپلیکیشن موفق تبدیل نمی‌شد؛ اپلیکیشنی که روزانه بارها و بارها و بارها آپدیت می‌شود ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کمپین «محتوای تولیدی کاربر» راه‌اندازی كنید

راه‌اندازی یک کمپین محتوای تولیدی کاربر یکی از موثرترین راه‌های ساخت برند شما محسوب می‌شود. دقت کنید که استفاده از محتوای تولیدی کاربر نباید به صورت تبلیغی برای برند و یا اپلیکیشن شما به نظر برسد، بلکه کاربران می‌بایست در کانون توجه آن باشند ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خودافشاگری وبلاگی، کجا و چطور مجاز است؟
تولید محتوا با محوریت شخصی‌نویسی برای حرفه شما مفید است اما به شرط‌ها و شروط‌ها!

وسوسه‌ای در درون ما وجود دارد که به اشکال مختلف خود را نشان می‌دهد. دلمان می‌خواهد آن «من» بزرگ در درون خودمان را به هر راه و روشی ارضا کنیم و وقتی که پای استارت‌آپ‌ها به میان می‌آید، برای اولین‌مرتبه با آن احساس رضایت نسبت به «من» عکس‌العمل نشان می‌دهیم ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پیش‌بینی کنید!

رویدادها و مناسبت‌ها، این اتفاق‌های عجیب و غریب که سر راه ما قرار می‌گیرند و با ما از دنیای دوروبر صحبت می‌کنند، می‌توانند کلیدواژه‌ای خاص در دنیای تولیدمحتوا بسازند. باور کنیم یا نه، موضع‌گیری‌های ما نسبت به این رویدادها مخاطبی را به ما نزدیک می‌کند که زاویه نگاهی شبیه به ما دارد. نه آنکه تمام استراتژی تولیدمحتوا را با محوریت رویدادهای دوروبر برنامه‌ریزی کنیم و انتظار داشته باشیم تا مخاطب اصلی‌مان هم خودش ما را پیدا کند، یا آنکه کاملا بی‌توجه به رویدادها از کنار آنها بگذریم. 

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
خانواده استارت‌آپی اعلایی پور!
مروری کوتاه بر ۵ استارت‌آپی که توسط اعضای این خانواده اداره می‌شوند

خانواده اعلایی‌پور، یک خانواده استارت‌آپی تمام‌عیار است. شاید وقتی پدر خانواده مسعود اعلایی‌پور که در دهه ۵۰ در دانشگاه شریف تحصیل می‌کرد و جزو اولین فارغ‌التحصیلان مقطع فوق‌لیسانس در رشته کامپیوتر است، هیچ وقت به این موضوع فکر نمی‌کرد که در حال کاشتن بذر کارآفرینی آن هم در حوزه استارت‌آپ است....
 

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چه کسی چه چیزی نوشت

بعدازظهر است اما هنوز کافه آنقدر شلوغ نشده که صاحب‌کافه وقت سرخاراندن نداشته باشد. از در و دیوار می‌گوید و می‌پرسد و می‌نویسد و می‌خواهد تا نگاهی به صفحه اینستاگرامش بیندازم. اپلیکیشنی به او معرفی می‌کنم شاید کارش راه بیفتد و نگاه کامل‌تری نسبت به کافه خودش پیدا کند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رنگ در شبکه‌های اجتماعی

تم وب‌سایت شما چیست؟ تم کافه‌ای که هر روز به آن سر می‌زنید؟ تم صفحه شما در دنیای مجازی به چه رنگ است؟ همیشه به رنگ‌ها به چشم همراهان همیشگی و واقعی خود نگاه کنید و از آنها غافل نشوید. نگذارید تا رنگ‌ها روی دنیای مجازی شما نقش بازی کنند ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
الو؛ صدای یک حرکت نو
چگونه سه استارت‌آپ از دل یک شرکت بازرگانی ایرانی بیرون آمدند؟

یک برادر و خواهر ۳۳ و ۲۶‌ساله، در سال ۱۳۸۸ شرکت آینده‌سازان راه تبادل نوین تاک را تاسیس می‌کنند ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بلفی‌کارت، مشتری‌ها را وفادار می‌کند
استارت آپ احسان گلزاری و پسرعمه اش راهکار جالبی برای بازاریابی کسب‌وکارهاست

کار اصلی بلفی‌کارت این است که از مشتریان وفادار ‌نگهداری کند و آنها را به کسب‌وکار بازگرداند. در حال حاضر هدف ما جذب کافه‌ها، رستوران‌ها، کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و هر نوع کسب‌وکار فعال در شاخه سرگرمی به استفاده از بلفی‌کارت است ...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در اینستاگرام