اسنپ

اولین‌بار نیست که در بدو ورود به یک شهر مورد کم‌لطفی عده‌ای قرار می‌گیریم
ژوبین علاقبند، نایب‌رئیس هیات‌مدیره اسنپ، از حمله به دفتر این سامانه در کرمان می‌گوید‌

دفتر اسنپ در شهر کرمان که به‌تازگی شروع به کار کرده بود، قبل از راه‌اندازی سرویس تاکسی آنلاین خود در این شهر، دیروز توسط تعدادی از کسانی که گفته می‌شود از آژانس‌داران این شهر بوده‌اند، تخریب و تقریبا تمام پرسنل آن مصدوم شدند.

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رهبر بازار خواهیم شد!
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپ‌سی اگرچه در این گفت‌وگو از آمارهای این استارت‌آپ چیزی نگفته اما می‌گوید تا یک‌سال دیگر شماره یک ایران خواهند شد

اگرچه بازار استارت‌آپ های حوزه حمل‌و‌نقل شهری این روزها داغ شده و بیلبوردهای شهری و کمپین‌های میدانی نشانگر ورود بازیگران جدیدی است، اما استارت‌آپ‌های تاکسی آنلاین دو نام شناخته‌شده دارد. اسنپ که حالا رهبر بازار است و تپ‌سی که بعد از اسنپ جدی‌ترین بازیگر این حوزه است. وجود اسنپ اگرچه به توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و بازار هدف خودش کمک کرد، اما شاید نتوان از کنار تاثیرات مثبت یک رقیب چغر به نام تپ‌سی گذشت.

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
استارت‌‌آپ‌ها ناظم نمی‌خواهند

مدیری دولتی در یک بحث استارت‌آپی با ژست دفاع از تکثر پا به میدان می‌گذارد و با اعتماد به نفس اعلام می‌کند اجازه نخواهد داد یک استارت‌آپ بزرگ در یک حوزه خاص انحصار ایجاد کند. اگر از چندوچون ماجرا بی‌خبر باشید، احتمالا باید او را تحسین کنید و با خود بگویید جمله‌ای معقول و قابل‌دفاع گفته است.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا جمیلی
به‌موقع شروع کردیم و حالا 80 درصد بازار را در دست داریم

در حال حاضر تیم ما در حدود ۱۶۰ تا ۱۸۰ نفر است و حداقل ۳۵ هزار پیک موتوری داریم. او در گفت‌وگو با خبرگزاری شنبه‌پرس موفقیت الوپیک را مدیون شروع به‌موقع این استارت‌آپ عنوان کرده و گفته: «حتی اگر ما زودتر این استارت‌آپ را شروع کرده بودیم، باز هم نمی‌توانستیم پیشرفتی که تجربه کردیم را به‌دست آوریم.

۰۴ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اسنپ روزی1 میلیون درخواست سفر دارد
نائب‌رئیس هیات‌مدیره در بازدید سورنا ستاری از این شرکت گفت:

اسنپ به گفته نایب رئیس هیات‌مدیره‌اش، در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت فعال در بستر اینترنت در خاورمیانه است و  روزانه ۱ میلیون درخواست سفر دارد که دست‌کم ۸۰۰ هزار عدد از آنها موفق است...

۲۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
توانستن حق همه است
رویداد استارت‌آپی «توان‌تک» همزمان با روزجهانی معلولان برگزار شد

 رویداد استارت‌آپی «توان‌تک» با هدف فرهنگ‌سازی اشتغال توان‌یابان، شناخت توانایی و ایجاد زمینه‌های ارتباط موثر استارت‌آپ‌ها با معلولان در حوزه فناوری اطلاعات، برگزار شد...

۲۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
حریم خصوصی و دردسر تازه اپ‌های ایرانی
بحث داغ اکوسیستم در هفته گذشته حول میزان دسترسی اپلیکیشن‌های داخلی به اطلاعات کاربران می‌چرخید

میزان دسترسی اپ‎های مختلفی که مورد استفاده کاربران قرار می‎گیرد، به اطلاعات شخصی آنان بحث داغی را در مورد حریم خصوصی افراد بین کاربران دامن زده است؛ موضوعی که باعث واکنش‎هایی هم از سوی برخی شرکت‎های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین شده است. ماجرا از فیلتر‌شدن اپلیکیش «ویز» و پیام اسنپ به کاربران برای حذف آن شروع شد اما دامنه وسیع‎تری پیدا کرد.

۱۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
فیلترینگ ویز و گناه اسنپ
بحث داغ اکوسیستم استارت‌آپی ایران در هفته گذشته حول شرکت اسنپ می‌چرخید

یکی از خبرهای مهم و داغ هفته‌گذشته، داستان فیلتر‌شدن اپلیکیشن مسیریاب ویز و اطلاعیه تاکسی اینترنتی اسنپ به کاربرانش برای حذف این اپلیکیشن بود. داستان از اینجا شروع شد که ظاهرا براساس دستور مقامات قضایی استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز از ۳۰ آبان ماه برای کاربران ایرانی ممنوع شده است ...

۰۴ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
حمایت‎‎های استارت‌آپی از زلزله‌زدگان کرمانشاه
از دیجی‌کالا و اسنپ تا آپ و علی‌بابا همه به یاری هموطنان داغدار غرب کشور آمدند

منصور اولی | استارت‌آپ‎های ایرانی از همان لحظه اول وقوع زلزله مرگبار در استان کرمانشاه، هر‌کدام به نحوی اقداماتی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه انجام دادند. در میان کمک‎های استارت‌آپی می‎توان به جمع‌آوری و ارسال مستقیم کالا تا راه‎اندازی کمپین‎ها و اختصاص درآمد کارکنان و خدمات مسافرتی اشاره کرد.  

۲۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
آیا باید ماکسیم را جدی گرفت؟
گزارشی از ورود یک تاکسی آنلاین روسی به ایران و ظرفیت‌های این بازار

تا همین یک‌سال‌ونیم قبل، کسی باورش نمی‏شد که بخش بزرگی از حمل‌و‌نقل درون‌شهری کلانشهر تهران در اختیار دو استارت‌آپ آنلاین قرار بگیرد. اسنپ و تپسی این روزها نام‎هایی بسیار آشنا برای شهروندانی هستند که قصد سفر درون‌شهری در شهر گران تهران را دارند. ارزان‌بودن قیمت‎ها نسبت به آژانس‎ها و تاکسی‎هایی که به‌صورت سنتی سال‎هاست این وظیفه را بر عهده دارند، در ابتدا رمز موفقیت این دو پدیده مهم سال ۹۵ به‌شمار می‌‌‌‌‌آمدند ...

۰۸ Aban 1396 بدون دیدگاه
پرزنتیشن دیجی‌کالا و دو نکته دیگر

غر هفته: دیجی‌کالا بعد از مدت‌ها یک کار رسانه‌ای خوب انجام داد و کنفرانس خبری اطلاعات‌محور برپا کرد؛ به سبک همین ایونت‌هایی که گوگل و اپل برگزار می‌کنند و آمار و ارقام رشدشان را می‌دهند. کلی هم آمار و ارقام امیدوارکننده دادند اما با یک پرزنت ناامیدکننده. وقتی ما توی همین شماره شنبه تیتر می‌زنیم که اولین یونیکورن ایرانی در حال متولد‌شدن است و الحق که همین‌طور است و این خبر هم حسابی مسرت‌بخش است ...

۰۶ Aban 1396 بدون دیدگاه
چرا تبلیغات اخیر علیه اسنپ خلاف قانون است؟

ماجرايي كه براي اسنپ اتفاق افتاده باعث شده که برخی شرکت‌های رقیب با کلیدواژه امنیت، تلاش کنند که کمپینی تبلیغاتی برای خود دست‌وپا  کنند. مثلا یک شرکت در تبلیغاتی شهری گفته که هر کسی نمی‌تواند به عنوان راننده این تاکسی اینترنتی پذیرفته شود و این شرکت در کنار خیابان راننده خود را انتخاب نمی‌کند ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
تایید قیمت‌گذاری اسنپ و تپ‌سی در شورای رقابت

آنچه در زیر می خوانید نتیجه یکی از جلسات شورای رقابت است. این رای و استدلال‌های آن، باید در تاریخ استارت‌آپ‌ها ثبت شود ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
تقصیر دارد ولی مقصر نیست!
بررسی حقوقی ماجرای تجاوز به یک زن جوان که حاشیه‌ای‌ ‌جدی برای اسنپ رقم زد

«قرار بر این بود که به مردم خدمت ارائه شود نه اینکه راننده اسنپ، زنی را به تپه‌ها ببرد و به او تجاوز کند و آنگاه با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی اسنپ را بزرگ جلوه دهید.» این تنها یکی از جملاتی است که دادستان تهران، ۱۸ مهرماه در جریان دوازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران، درباره یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های ایرانی بر زبان جاری کرد ...

۲۲ Mehr 1396 بدون دیدگاه
اسنپ در کجای ماجراست؟
مروری بر یک اتفاق تلخ و حواشی آن

در چند هفته اخیر خبری در رسانه‌ها منتشر شد که همه مردم به ویژه فعالان اکوسیستم استارت‌آپی را ناراحت کرد؛ خبر تجاوز راننده یکی از تاکسی‌های اینترنتی به یک خانم جوان که بعدها مشخص شد راننده یکی از رانندگان اپلیکیشن اسنپ بوده است ...

۲۲ Mehr 1396 بدون دیدگاه
اقتضائات پاسخ به‌موقع به افکارعمومی

یادداشت رضا جمیلی | در ماجرای اسنپ که شرح آن را تقریبا همه می‌دانند، آنچه به عنوان یک روزنامه‌نگار برای من بیش از سایر ابعاد تلخ این ماجرا اهمیت پیدا کرد، اقتضائات و استانداردهای «پاسخ به افکار عمومی» بود. پاسخ به آنها که در احساسی که برخی شیطنت‌های رسانه‌ای و فردی آن را تشدید کرده بود، بیش از اینکه از نفس یک عمل شنیع شاکی باشند، از شرکتی که سرویس‌دهندگان و سرویس‌گیرندگان آن دو سوی این ماجرا بودند، کینه به دل گرفتند ...

۲۲ Mehr 1396 بدون دیدگاه
سرمقاله اکبر هاشمی شماره 74: دفاع تمام قد از اسنپ!

ساعات پایانی شب همسرم را سوار بر تاکسی آنلاین راهی خانه کردم. برخلاف همه روزهای دیگر گفتم «رسیدی حتما خبر بده» بلند گفتم تا راننده هم بشنود. چرا؟ از ماجرای تلخی که برای یک زن محترم و نجیب ایرانی افتاد، به شدت متاثر و نگران هستم ...

۲۲ Mehr 1396 بدون دیدگاه اکبر هاشمی
اپ‌استورهای وطنی، راهگشا نیستند
یادداشتی از میلاد نوری، بنیانگذار پونز

حذف از اپ‌استور داستان جدیدی نیست. مثلا دیجی کالا و تخفیفان به خاطر درگاه پرداخت حذف‌شدند و با غیرفعال‌کردن این درگاه به اپ‌استور برگشتند. بنابراین هیچ تحلیل درستی الان وجود ندارد و بیشتر براساس حدس و گمان از چرایی این اتفاق حرف زده می‌شود. بعضی می‌گویند اپلیکیشن‌های دارای درگاه پرداخت حذف‌ شده‌اند و بعضا هم می‌گویند اپ‌هایی که آپدیت‌شده‌، حذف شده‌اند ...

۱۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
اسنپ,اپلیکیشن اسنپ

اسنپ هرگونه فعالیت در حوزه حمل و نقل برون شهری را رد کرد...

۰۹ Mordad 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در اسنپ