استراتژی محتوا

3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا

راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی محتوای موفق به هماهنگی، خلاقیت و استراتژی نیاز دارد. فرض کنید برای جذب ترافیک، افزایش بازدید و تعداد مخاطبانی که از بین انواع محتوای دیگر می‌توانند یک محتوا را انتخاب کنند، در حال رقابت هستید. کارهای مختلفی می‌توانید انجام دهید تا کمپین بازاریابی منحصربه‌فرد و متمایز از دیگران داشته باشید. 

۲۴ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
2018  هم سال ویدئوست!
نگاهی به مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال جدید میلادی

وقتی تکنولوژی و موتورهای جست‌وجو تغییر کند، استراتژی‌هایی که بازاریابان برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند نیز تغییر پیدا می‌کند. بنابراین، اگر از جدیدترین روندهای بازاریابی محتوا آگاه نباشید، برند شما از رقبا عقب می‌ماند.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
برای بازاریابی محتوا چقدر باید هزینه کرد

اهمیت‌دادن به بازاریابی محتوا و چگونگی درست انجام دادن آن از نکاتی است که در پیشرفت کسب‌وکار ما بسیار تأثیرگذار است. این مسئله که برای رسیدن به اهداف خود چقدر هزینه نیاز دارید، یکی از مهم‌ترین عواملی است که در بازاریابی محتوا باید در نظر بگیرید. اولین قدم در یک بازاریابی موفق، استراتژی‌های محتواست. 

۰۴ Dei 1396 بدون دیدگاه
قبل از درآمدزایی، مشکل مشتری را حل کنید
راهکارهای موفقیت در بازاریابی محتوا تاکید ویژه‌ای بر کاربردی بودن دارند

بدون داشتن استراتژی، شرکت‌ها در بازاریابی محتوا موفقیت کمی دارند و حتی ممکن است چالش‌های زیادی در اجرای تاکتیک‌های بازاریابی محتوا تجربه کنند. از این‌رو توجه به اصول و استراتژی‌های بازاریابی محتوا نکته‌ای است که هر کسب وکاری به‌ویژه در آغاز مسیر خود باید از آن غفلت نکند.

 

۱۱ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
تمرکز بر یک بخش از بازار بدون اشاره به برند
رویکرد عمودی غیر‌برندی به بازاریابی محتوا چیست و چرا باید موردتوجه قرار گیرد؟

بازاریابی محتوایی یا بازاریابی کانتنت یکی از انواع بازاریابی است که در طول سال‌های اخیر توانسته ‌تأثیر بسزایی در جلب توجه مشتریان نسبت به محصولات داشته باشد. امروزه سطح آگاهی انسان نسبت به انسان‌های گذشته بسیار بالاتر رفته و تجربه‌هایش به او آموخته که هر کالایی که تبلیغ می‌شود، لزوما قرار نیست کالایی باکیفیت محسوب شود.

۰۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
جلسه‌های حوصله‌سربر را متوقف کنید!
برگزاری میتینگ‌های کاری به شیوه‌‌ مدیران برتر دنیا

جلسات کاری، خسته‌کننده‌ اما ضروری‌اند. طبق آمار، متوسط زمان ساعات جلسه‌های اداری، به ۱۶ ساعت در هفته (۸۰۰ ساعت در سال) می‌رسد. بااین‌حال استراتژی‌های کمی برای افزایش کارایی این جلسات وجود دارد، مثلا پیش از هر جلسه دستورکار را مشخص کنید، زمان شروع و پایان جلسه را تعیین کنید و فردی را به‌عنوان رهبر جلسه انتخاب کنید.

۲۹ Aban 1396 بدون دیدگاه
 بازاریابی محتوا، استراتژی پایداری است؟

یادداشت محمد ابریشمی | چندی پیش مارک شیفر(Mark Schaefer) درست در زمانی که همچنان بازاریابی محتوا در کانون توجهات کسب‌و‌کار‌ها قرار دارد، دغدغه‌ای را مطرح کرد به نام «شوک محتوا» (Content Shock)  که می‌تواند هشداری باشد برای لزوم ایجاد مفاهیم دیگری ...

۳۰ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
اکوسیستم محتوا بسازید‌

تحقیقات در حوزه‌ بازاریابی محتوا در هر دو بخش B2B و B2C هر‌ساله یک نتیجه‌ ثابت را نشان می‌دهد و آن این است که مؤثرترین بازاریابان کسانی هستند که دارای سند استراتژی محتوا باشند. افرادی که برنامه‌ مشخصی برای تولید محتوای خود دارند و این برنامه‌ها مستقیما به اهداف تجاری آنها مرتبط است ...

۱۹ Mordad 1396 بدون دیدگاه
اشتراک در استراتژی محتوا