استراتژی بازاریابی محتوای موبایلی

بازاریابی محتوا برای موبایل  یعنی چه؟

همگام با افزایش تعداد کاربران تلفن همراه، معادلات دنیای بازاریابی آنلاین نیز تغییرکرده است. با توجه به اینکه بیشترین جست‌وجوها در اینترنت به وسیله تلفن همراه انجام می‌گیرد، بهینه‌سازی موبایل بر اساس نقاط تماس مشتری باید در سیستم یکپارچه بازاریابی شما گنجانیده شود. محتوایی که در وب‌سایت شما در بستر موبایل منتشر می‌شود ...

۲۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در استراتژی بازاریابی محتوای موبایلی