استراتژی بازاریابی محتوا

مهمان محتوای صنعت خود شوید!
چرا باید نوشتن در رسانه‌هایی غیر از وبلاگ و نشریه خودتان را جدی بگیرید؟

بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی محتوا، به یک چیز مهم توجه نمی‌کنند و آن محتوای مهمان است! در سال ۲۰۱۶ محتواهای مهمان یک عامل اصلی برای ترافیک ارجاعی وب‌سایت و جست‌وجوی انجام شده در موتورهای جست‌وجو بودند که به طور متوسط ۵۸درصد از بازدیدکنندگان را به مشتریان بالفعل تبدیل کردند و ۷۳درصد درآمد ایجاد شده به‌وسیله بازاریابی محتوا را به خود اختصاص دادند ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
شمایل یک رهبر فکری د‌ر قلمرو بازاریابی محتوا
چرا باید‌ با یک استراتژی د‌رست، سوالات ذهنی مشتریان را عمقی و علمی پاسخ د‌هید‌

رهبری فکری را می‌توان به عنوان یکی از انواع بازاریابی محتوا تعریف کرد‌ که د‌ر آن از استعد‌اد‌، تجربه و اشتیاق خود‌ د‌رون کسب‌وکارتان بهره می‌گیرید‌ و به طور مرتب به بزرگ‌ترین سؤالاتی که د‌ر ذهن مخاطبان هد‌ف د‌رباره یک موضوع خاص وجود‌ د‌ارد‌، پاسخ می‌د‌هید‌. رهبری فکری به این معنی است که شما بهترین و عمیق‌ترین پاسخ‌ها را برای سوالات مشتریان خود‌ د‌ر قالب‌هایی که آنها د‌وست د‌ارند‌ برایشان فراهم کنید‌ ...

۱۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوای شما خوب کار نمی‌کند؟!

در مسیر رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی، از کجا باید فهمید استراتژی بازاریابی محتوا کار می‌کند یا خیر؟ ۵۵ درصد بازاریابان B2B می‌گویند که میزان موفقیت آنها در بازاریابی محتوا مشخص نیست. تنها ۳۰ درصد می‌گویند سازمان آنها در بازاریابی محتوا عملکردی موفق داشته است ...

۲۱ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه
الفبای فرهنگ تولید محتوا
تصور کن با مشتری همکلام می‌شوید!

تولید انواع محتوای با‌کیفیت که مناسب و جذاب باشد، هر کسب‌وکاری نیازمند داشتن فرهنگ محتواست.

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در استراتژی بازاریابی محتوا