استراتژیک

برگزاری استارت‌آپ ویکند نوآوری خوراک در رشت

استان گیلان به مرکزیت شهر رشت دارای تنوع اقلیمی بسیار بالایی است. از این‌رو آب و هوای مساعد، خاک مرغوب و ... موجب شده تا این ناحیه دارای تنوع بسیار زیاد محصولات کشاورزی شود ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
شیوه پاسخگویی‌ کارآمد به کامنت‌ها

کمپانی‌های بزرگ برای پاسخگویی به کامنت‌ها شیوه‌های متفاوتی دارند. برخی از آنها با جملات کوتاه پاسخ می‌دهند و برخی دیگر ابایی از نوشتن یک نامه بلندبالا به عنوان کامنت را ندارند. برخی با منشن‌کردن فرد، او را به تفکر وامی‌دارند و برخی دیگر دست از منشن برمی‌دارند و هرچند کامنت یک‌بار، توضیحی مفصل می‌نویسند و به تمام کامنت‌های تا آن زمان پاسخ می‌دهند.

۰۹ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ملاحظاتی درباره مالکیت فکری

یادداشتی ازعلیرضا صفار| مالکیت فکری، در معناي عام خود عبارت است از حقوق قانوني منتج از فعاليت ذهني و فكري در زمينه‌هاي صنعتي، علمي، ادبي و هنری. مالكيت فكري بر اين نكته دلالت دارد كه حق انحصاري از يك اثر يا  ايده‌ ‌فكري براي مدت  معيني به  مخترع  يا پديدآورندگان اثر تعلق گيرد.
 

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
فرصتی طلایی برای استارت‌آپ‌های خوزستان
اولین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خوزستان ۴ تا ۷ آذرماه برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خوزستان با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و با هدف معرفی فرصت‌های استان خوزستان ۴ تا ۷ آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی اهواز  برگزار می‌شود. 

۲۹ Aban 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
لحظه مواجهه با حقیقت

مهم‌ترین تفاوت بین طراحی تجربه کاربری و سایر انواع طراحی‌ها این است که ما می‌توانیم کارایی و موثر بودن طرح‌های خود را اندازه‌گیری کنیم و این کار معمولا با استفاده از روش‌های علمی صورت می‌گیرد.
اینکه ما ارائه محصول (launch) را نقطه پایانی یک فرآیند خلاق طراحی محصول بدانیم، کار معمولی است ولی در حقیقت این‌گونه نیست.

 

۳۱ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور
Portfolio

پورتفلیو مجموعه‌ای از طرح‌ها، پروژه‌ها، زیرپورتفلیوها و سایر کارهای فعال در سازمان را در یک زمان خاص نمایش می‌دهد.

۱۴ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

زمان بندی ایونت‌های تا ۱۱ تیررا در شنبه بخوانید. آینده‌تان را بسازید،  استراتژیک هوشمند باشید، هم‌گفت اول، بیست تا سی پنجاه و ششم، طراحی سایت از صفر تا صد، مدیریت استراتژیک و...

 

۰۵ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
معرفی چند استراتژی بازاریابی

هدف عمده هر فرایند استراتژیک بازاریابی، شناساندن محصول و آشنایی مخاطبان با آن است، به نحوی که کمپانی‌ای که استراتژی‌های مذکور را به کار می‌برد، درنهایت موفق به معرفی و فروش محصول در میان عده‌ای از مخاطبان خاص خود باشد. در اینجا به چند استراتژی تبلیغاتی موفق در بازاریابی دنیای امروز اشاره می‌کنیم، استراتژی‌هایی که ارزش واقعی محصول و دلیل انتخاب آن را توسط مشتریان نشان می‌دهند...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در استراتژیک