امروز، ویدئوهای تعاملی تبلیغاتی بهتر از تبلیغات تلویزیونی احساسات مشتری را تحریک کرده و افراد را به انجام عملی ترغیب میکنند. تکنولوژی عنصر جذابیت و خلاقیت را هم به آن اضافه کرده و بهترین شیوهها را در روایت و داستانسرایی اعمال میکند.
امروز، ویدئوهای تعاملی تبلیغاتی بهتر از تبلیغات تلویزیونی احساسات مشتری را تحریک کرده و افراد را به انجام عملی ترغیب میکنند. تکنولوژی عنصر جذابیت و خلاقیت را هم به آن اضافه کرده و بهترین شیوهها را در روایت و داستانسرایی اعمال میکند.
یک قرن از تولید کفشهای برند کدز (KEDS) میگذرد؛ کفشهایی با کفه لاستیکی که راه رفتن آرام و با صدای کم، به عنوان شاخصه اصلی آنها شناخته میشود. تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان، یعنی زنان و دختران جوان، باعث شده که این برند در سالهای اخیر فعالیتهای زیادی در حیطه علایق و نیازهای این گروه از خود نشان دهد ...
آیا تا به حال پیش آمده که مطمئن باشید همه چیز را درست انجام دادهاید، اما زمانی که نتایج به دست میآید، نتیجهای عکس به دست آورید؟ این بدترین کابوس یک بازاریاب است. پرسونای شما یک ساختار بلوکی از عملیات بازاریابی شماست، اگر آنها به اندازه کافی خوب نباشند، نشاندهنده این است که یک بخش از استراتژی بازاریابی شما دچار مشکل خواهد بود.
شناخت پرسونای مخاطب اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی محتواست. پرسونای مخاطب همه آن اطلاعاتی است که به یک کسبوکار کمک میکند مخاطبان خود را اعم از مشتریان موجود و بالقوه دستهبندی کند و با انجام تستهای محتوا دریابد که هر دسته از مخاطبانش به چه نوع محتوایی و در چه قالبی احتیاج دارند.