استراتژی_بازاریابی

آنچه فکر می کنید هستید، آنچه مشتری از شما می بیند!
دلایلی که نشان می‌دهد پرسونای مخاطب شما به خوبی کار نمی‌کند

آیا تا به حال پیش آمده  که مطمئن باشید همه چیز را درست انجام داده‌اید، اما زمانی که نتایج به دست می‌آید، نتیجه‌ای عکس به دست آورید؟ این بدترین کابوس یک بازاریاب است. پرسونای شما یک ساختار بلوکی از عملیات بازاریابی شماست، اگر آ‌نها به اندازه کافی خوب نباشند، نشان‌دهنده این است که  یک بخش از استراتژی بازاریابی شما دچار مشکل خواهد بود.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پرسونای مخاطب در تولید محتوا

 شناخت پرسونای مخاطب اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی محتواست. پرسونای مخاطب همه آن اطلاعاتی است که به یک کسب‌وکار کمک می‌کند مخاطبان خود را اعم از مشتریان موجود و بالقوه دسته‌بندی کند و با انجام تست‌های محتوا دریابد که هر دسته از مخاطبانش به چه نوع محتوایی و در چه قالبی احتیاج دارند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در استراتژی_بازاریابی