استراتژی

تبلیغات,پیراهن,بازاریابی,استراتژی
یکی از پرکرشمه‌ترین برندهای دنیای مد چطور بازاریابی می‌کند؟

آنچه بسیاری از برندهای پوشاک جهان به عنوان یک فعالیت تبلیغاتی انجام می‌دهند، حضور گسترده در مسابقات ورزشی به عنوان برگزارکننده و حامی تیم‌های مختلف ورزشی است، در این میان، برند رالف لورن به عنوان یک نام تجاری لاکچری پوشاک، یکی از برگزارکنندگان و حامیان اصلی مسابقات تنیس ویمبلدون است...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
راز سازمان‌های موفق

سازمان‌ها با اهداف متعالی به‌وجود می‌آیند ولی با گذشت زمان و بزرگ‌شدن، از اهداف عالی خویش دور می‌شوند. سازمان‌های پیشرو به خوبی می‌دانند که تحول و تغییر در این دنیای پر‌شتاب، می‌بایست استراتژی اصلی سازمان محسوب شود.

۰۲ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
استراتژی بلاگ

ساخت استراتژی بلاگ یکی از مهم‌ترین و البته اولین گام‌هایی است که برای کسب موفقیت در وبلاگ(به هر منظوری، از کسب درآمد گرفته تا توسعه برند) به آن نیاز دارید ...

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

علی‌بابا این ابرقدرت تجارت الکترونیک،‌ در ادامه تلاش‌های خود سعی دارد با پیشنهاد ۲.۶ میلیارد دلار برای خرید کل Intime خرده‌فروشی آفلاین را مدرنیزه کند.

۰۹ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
AT&T اینطور به کارمندانش انگیزه می‌دهد
کمپانی ای‌تی‌اند‌تی برای ایجاد انگیزه در کارمندان از پنج روش استفاده می‌کند. این گزارش به توضیحی مختصر از این روش‌ها می‌پردازد

برنامه «یک گام به جلو» یک دعوتنامه برای کارمندان است و از آنان می‌خواهد تا به فعالیت‌های روزانه خود بیندیشند و یک تغییر که اثرات مثبتی برای خودشان، جامعه و یا شرکت دارد را ایجاد کنند. این برنامه کارمندان را تشویق می‌کند تا به مرور کارهای ساده اما صحیح را به چرخه زندگی‌شان اضافه کنند. 

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
20 ابزار مفید برای تحلیل وب‌سایت شما

وظیفه اصلی مدیران بازاریابی توسعه استراتژی‌های جدید و خلاقانه به منظور رشد شرکت‌هاست.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
می‌توانم جهانی شوم؟

هر کسب‌وکاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلندپروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام تجاری خود است‌ اما این اهداف در صورتی امکان تحقق خواهند یافت که مطابق با راهکارهایی مناسب و کاربردی پیاده شوند.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کمپانی کاپژمینی غیبت کارمندانش را چطور کم کرد؟

کمپانی کاپژمینی در شعبه بریتانیای خود برای حمایت از سلامت کارکنان در محل کار، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد. کاپژمینی(‌Capgemini) به دلیل به اجرا درآوردن یک سری از قوانین تازه بهداشت، درمان و سلامت در محیط کار، اخیرا به عنوان یک محل کار سالم شناخته شده است. 

۱۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
7 نکته که قبل از پایه‌ریزی یک استارتاپ باید به آن توجه کنید

 یکی از مهم ترین دغدغه های استارتاپ ها در سراسر دنیا انتخاب ایده است . خیلی ها چندین ایده خوب درذهن شان دارند اما نمی دانند کدوم ایده برای انها مناسبتر است ؟

۲۴ Aban 1395 بدون دیدگاه علیرضا سهرابیان
لیزا شوماخر مدیر آموزشی استراتژی مک‌دونالد از روش‌های جدید می‌گوید

استعداد از عناصر بسیار ارزشمند برای رسیدن به موفقیت است؛ این اعتقاد از هسته‌های اصلی سیاست برند مک‌دونالد است که با بیش از ۵۰ سال سابقه، نیروی پیشران این شرکت معتبر برای به‌اجرا درآوردن برنامه‌های آموزشی و تمرینی کارمندان بوده است.

۳۰ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی

سلام. من یک شاگرد دیجیتالم؛ این‌‌بار در موسسه بهار، دوره دیجیتال‌مارکتینگ که هر هفته پنجشنبه‌ها برپا می شود. ۶ ساعت نفس کشیدن در دنیای تبلیغات آنلاین.
امروز یازده شهریور. مدرس کلاس فربد صادقیان؛ که از جلسه قبلی تعریفش را  از سالک (مدیر دوره دیجیتال‌مارکتینگ بهار) شنیده بودیم. از اینجا به بعد با بچه‌های کلاس همراه فربد صادقیان می‌شویم:

 

۲۴ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

یک فروشنده ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت برای فروش چنین اتومبیل‌هایی باید راهکارهای خاصی را اتخاذ کند، ضمن اینکه تهیه و طراحی آگهی تبلیغاتی نیز برای اتومبیل‌های لوکس، شرایط خاص خود را دارد و استراتژی‌های مخصوص به خود را می‌طلبد.

۰۳ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

هوآوی در حال ایجاد یک جایگزین کامل برای اندروید است تا از طریق آن بتواند بر بازار سخت‌افزار و نرم‌افزار تسلط کامل داشته باشد

۲۷ Mordad 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی

در اینجا تلاش می‌شود پنج استراتژی مهم بازاریابی رقابتی در فضای اینترنتی را معرفی کرده و نکات برجسته چنین تبلیغاتی را مشخص کنیم:
۱. کاربران رقبای خود را هدف قرار دهید

۲۱ Mordad 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بررسی استراتژی رسانه‌ای برند بوش در راه جهانی‌شدن

آنچه در یک تبلیغ تصویری مهم است، اثری است که کلمات و تصاویر بر ذهن مخاطب می‌گذارند و برند بوش نیز به دنبال اثرگذاری مثبت بر مخاطبان دیداری خود است و به همین دلیل نیز تمرکز عمده‌ای را بر طراحی مناسب تبلیغات خود پیاده می‌کند...

۲۸ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

این استارت‌آپ هر تبلیغی که مشتریان نیاز دارند در چنته دارد. دیگر عصر رسانه‌های خاص که برندهای تجاری با فرمت‌هایی استاندارد در آن‌ها تبلیغ می‌شدند، به سر آمده و نسل جدیدی از سیستم‌عامل‌های بازاریابی دیجیتال پا به عرصه گذاشته‌اند که با ایجاد تجربیات منحصربه‌فرد هم برای برند و هم برای مصرف‌کننده، فرصت‌های زیادی جهت پیشرفت و نوآوری دارند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در استراتژی