استراتژي محتوا

جزئیات استراتژی خود را تست کنید
آزمون A/B در استراتژی محتوای شبکه‌های اجتماعی چه کاربردی دارد؟

قدمت و تاریخچه‌‌ تست A/B به دوران قبل از اینترنت و فراگیر‌شدن آن مربوط می‌شود. خوشبختانه امروز‌ همه‌چیز در مورد یک کمپین تبلیغاتی، به ویژه تست A/B در لحظه انجام می‌شود و این به شما امکان تصمیم‌گیری در مورد استراتژی محتوا را در حین عملی‌کردن نقشه‌های از پیش‌تعریف‌شده می‌دهد...

۲۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

کپي‌رايتينگ دانش و هنري است براي کنار هم چيدن خلاقانه کلمه‌ها. هدف آن معرفي ايده‌هاي تجاري، شخصي و... است تا از بين حجم عظيم تبليغ‌ها و پيام‌ها، بيشتر از رقيب‌ها مورد توجه قرار بگيرد، خوانده شود، ارتباط برقرار کند، علاقه‌مند کند و بفروشد. اين معرفي چنان است که مخاطب را وادار به انجام کاري مي‌کند...
 

۰۵ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مژگان زیبایی
اشتراک در استراتژي محتوا