اسباب بازی

پولو؛کوچک اما سرسخت است
نمونه یک تبلیغ خلاقانه که کوچک‌بودن فولکس واگن را قدرت آن جلوه می‌دهد

خودروهای برند فولکس واگن بیشتر به اندازه کوچک‌شان شناخته می‌شوند و در این میان خصوصا مدل Polo این برند ظاهر کوچکی دارد، اما گاهی یک خصلت به‌ظاهر متفاوت و یا حتی منفی می‌تواند یک عامل تبلیغاتی موفق در راستای تقویت یک برند قرار بگیرد و این درست همان کاری است که در بسیاری از تبلیغات این خودروی کوچک مشاهده می‌شود.

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اسباب بازی, سرمایه گذاری,تخیل,سرطان
موفقیت استارت‌آپی بدون حمایت وی‌سی‌ها چطور ممکن است؟

ژانویه‌ سال ۲۰۰۹، «امی نورمن» و «استلا ما» در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری در کامبریا کالیفرنیا حضور یافتند تا از بین ۷۵ سرمایه‌گذار بالقوه، چند اسپانسر برای استارت‌آپ خود«لیتل پاسپورتس» پیدا کنند...

۲۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
راز سالی 6 میلیارد دلار عروسک‌ فروختن!
برند ماتل و باربی‌هایش چه راهکارهای بازاریابی دارند؟

تلاش برای جهانی‌شدن، آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف در جهت تلاش برای یافتن مخاطبان جدید، تنوع محصولات، انتخاب درست مخاطبان برنامه‌های بازاریابی و ... از جمله دلایل اصلی موفقیت برندی مانند «ماتل» به شمار می‌رود ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
لگوهایی که با بچه ها حرف می زنند!

Boost یک بسته آموزشی بسیار مفید‌ است. این بسته آموزشی به کود‌کان امکان می‌د‌هد‌ تا تجربه ساخت چیزهای مختلف از روبات گرفته تا گیتار را د‌اشته باشند‌. این محصول جد‌ید‌ د‌ر خط تولید‌ محصول موفق لگو به نام Mindstorm عرضه می‌شود‌.

۲۵ Dei 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در اسباب بازی