ارائه دقیق یک محتوای تبلیغاتی

جزئیات استراتژی خود را تست کنید
آزمون A/B در استراتژی محتوای شبکه‌های اجتماعی چه کاربردی دارد؟

قدمت و تاریخچه‌‌ تست A/B به دوران قبل از اینترنت و فراگیر‌شدن آن مربوط می‌شود. خوشبختانه امروز‌ همه‌چیز در مورد یک کمپین تبلیغاتی، به ویژه تست A/B در لحظه انجام می‌شود و این به شما امکان تصمیم‌گیری در مورد استراتژی محتوا را در حین عملی‌کردن نقشه‌های از پیش‌تعریف‌شده می‌دهد...

۲۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
راه‌حل درمانی اوتیسم، مؤثر در تولید محتوای بازاریابی

ارائه دقیق یک محتوای تبلیغاتی در فرایند بازاریابی بسیار حائز اهمیت است، به طوری که می‌توان گفت موفقیت یک پیام تبلیغاتی در گرو انتخاب درست محتوای آن است. همه‌روزه در سراسر جهان پیام‌ها، برنامه‌ها، تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی زیادی تولید و ارائه می‌شوند و مخاطبان مختلفی نیز در مقابل این برنامه‌های تبلیغاتی قرار دارند ...

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در ارائه دقیق یک محتوای تبلیغاتی