احسان نمکی‌روش

احسان نمکی‌روش
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران / بخش پایانی

این روزها محتواهای ویدئویی، بازده بسیار خوبی در بحث بازاریابی شرکت‌ها در دنیا داشته‌اند.  «آپارات» نمونه ایرانی یوتیوب در ایران، بسیار موفق عمل کرده و باتوجه به فیلتر‌بودن یوتیوب در ایران، اغلب شرکت‌ها، این پلت‌فرم را برای اشتراک‌گذاری ویدئوهایشان انتخاب می‌کنند.

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه احسان نمکی‌روش
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ

‌ در سال‌های اخیر، فناوری دیجیتال با استقبال فراوان جوامع بشری روبه‌رو شده و دنیای آنالوگ با سرعت زیادی به سمت دیجیتالی‌شدن گرایش پیدا کرده است. آدم‌‌ها در زندگی روزمره‌شان هرروز بیش از پیش از محتواهای دیجیتال استفاده می‌کنند ...

۱۶ Dei 1395 ۲ احسان نمکی‌روش
اشتراک در احسان نمکی‌روش