آژانس_بازاریابی

یک ناجی ترسناک!
تبلیغ خلاقانه سیتروئن برای سیستم نظارت بر نقاط کور

صنعت خودروسازی دنیای امروز، با پیشرفت چشمگیری رو به جلو حرکت کرده و با ارائه دستورالعمل‌ها و ویژگی‌های تازه و منحصربه‌فردی که در اتومبیل‌ها قرار داده می‌شوند، روند پیشرفت خود را تثبیت می‌کند. در فرایند بازاریابی مربوط به خودروها نیز توجه به نکات متمایز و خاصی که به عنوان یک آپشن جدید در بدنه یک اتومبیل تعبیه می‌شوند ....

۰۳ Mordad 1397 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
نگاهی به یک تبلیغ خلاقانه سامسونگ با محتوای فرهنگ‌سازی

مسئولیت اجتماعی یکی از بخش‌های مهمی است که یک برند در حیطه فرایند تبلیغاتی خود باید آن را در نظر بگیرد، به این معنا که علاوه بر طراحی برنامه‌های بازاریابی و ارائه آنها به مخاطبان، توجه به برخی پیامدها که ممکن است در فرایند فرهنگ‌سازی جامعه تاثیرگذار باشند نیز ضروری است ...

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نگاهی به یک تبلیغ خلاقانه سامسونگ با محتوای فرهنگ‌سازی

مسئولیت اجتماعی یکی از بخش‌های مهمی است که یک برند در حیطه فرایند تبلیغاتی خود باید آن را در نظر بگیرد، به این معنا که علاوه بر طراحی برنامه‌های بازاریابی و ارائه آنها به مخاطبان، توجه به برخی پیامدها که ممکن است در فرایند فرهنگ‌سازی جامعه تاثیرگذار باشند نیز ضروری است ...

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چسبی که ردپایی از خود به جا نمی‌گذارد!
تبلیغ خلاقانه برند لانکو برای یک محصول معمولی

شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد که در گیرودار مشکلات روزمره زندگی، در حالی که با عجله مقصد خاصی را دنبال می‌کنیم یا اینکه در صفحات مجازی در پی مطلب مورد نظر خود هستیم، یک بیلبورد، یک پیام و یا یک تصویر خاص برای لحظه‌ای ما را از هدفی که داشتیم، غافل کرده و نظر ما را به خود جلب کند! 

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در آژانس_بازاریابی