ابرینو؛ ابرهایی حامل فایل‌های شما

0
ابرینو فایل اپلیکیشنی است که با استفاده از فضای ابری این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید اطلاعات مهم خودتان را به صورت اینترنتی ذخیره کنید و در هر مکانی که شما به اینترنت دسترسی دارید، آنها را مشاهده کنید و تغییرات لازم را روی آنها اعمال کنید. ابرینو یک پلتفرم ذخیره‌سازی فایل‌ها و اطلاعات کاربران در فضای ابری است که توسط شرکت دانش‌بنیان سامانه‌نگار آتنا توسعه یافته است. این پلتفرم داده‌های کاربران را در فضای ابری موجود در مراکز داده داخل کشور نگهداری کرده و از زیرساخت شبکه‌ ملی اطلاعات برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کند.
ابرینو مدعی است که استفاده از مراکز داده‌‌ داخلی باعث می‌شود تا این پلتفرم عملکرد بسیار سریع‌تری نسبت به رقبای خارجی خود داشته باشد. از جمله‌ خدماتی که ابرینو ارائه می‌دهد، می‌توان به مواردی مانند همگام‌سازی اطلاعات روی دستگاه‌های مختلف، دسترسی به نسخه‌های پیشین و بازگردانی فایل‌های حذف‌شده، به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با دیگران، پشتیبان‌گیری خودکار از دفترچه تلفن، پیامک‌ها و سایر اطلاعات گوشی و انتقال آسان اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر اشاره کرد.
اپلیکیشن ابرینو در حال حاضر برای دو پلتفرم اندروید و ویندوز ارائه شده است؛ اما در آینده نزدیک، نرم‌افزار‌های اختصاصی برای پلتفرم‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد. بعد از اینکه شما اقدام به نصب اپلیکیشن ابرینو کردید، باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است و شما تنها با چند کلیک می‌توانید اطلاعات خود را انتخاب و اقدام به ذخیره‌سازی آنها کنید. در صفحه اصلی اپلیکیشن ابرینو شما می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را بارگذاری کنید و همچنین از طریق ایجاد پوشه‌های مختلف فایل‌ها را دسته‌بندی کرده و در داخل پوشه مورد نظر، فایل را بارگذاری کنید.
اپلیکیشن ابرینو این امکان را برای کاربران فراهم کرده ‌که در صورت گرفتن عکس از طریق دوربین گوشی و وجود اتصال به اینترنت، تصاویر ثبت‌شده به صورت خودکار در فضای ابری ذخیره شوند. اگر می‌خواهید تمام تصاویری که تاکنون با دوربین گوشی خود ثبت کرده‌اید و فیلم‌هایی که ضبط کرده‌اید و یا موسیقی‌هایی که در گوشی شما ذخیره شده‌اند را یکجا در فضای ابری ذخیره کنید، از طریق تنظیمات موجود در «بارگذاری خودکار» می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود دارید، می‌توانید با پرداخت هزینه ماهیانه ۷۵۰۰ تومان یک فضای ۱ ترابایتی را خریداری کرده و تا ۵ دستگاه را به حساب خود متصل کنید و از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید. اگر بخواهید از دفترچه تلفن، پیامک‌ها، تاریخچه تماس‌ها و… در بازه‌های زمانی مشخص پشتیبان‌گیری کنید، می‌توانید از قسمت منو، اقدام به نصب «ابرینو بک‌آپ» کنید. شما از این طریق می‌توانید اطلاعات را بین گوشی‌ها جابه‌جا کرده و به صورت آنلاین به پیامک‌ها و دفترچه تلفن و … دسترسی داشته باشید.
 امکانات مهم این اپلیکیشن عبارتند از:
 استفاده از فضای ابری برای ذخیره‌سازی اطلاعات
 دسترسی به اطلاعات در هر مکان در صورت دسترسی به اینترنت
 پشتیبان‌گیری از اطلاعات
 رابط کاربری مناسب
 امکان دسته‌بندی اطلاعات
 امکان دسترسی به اطلاعات از طریق دستگاه‌های مختلف
 بارگذاری خودکار تصاویر ثبت‌شده با دوربین تلفن همراه
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.