آچارفرانسه استخدام کنید

0

انتخاب تیم خود را با متخصصان فنی شروع کنید. افرادی که در رشته خود از علم و مهارت بالایی برخوردار باشند. زمانی که شناسایی این افراد به پایان رسید، اطراف آنها را با «آچارفرانسه‌ها»، افراد همه‌فن‌حریفی که در هر زمینه اندک تجربه‌ای دارند، پر کنید.پس از آن مسئول فروش شرکت را، کسی که تجربه بازاریابی و توسعه برنامه‌های کاربردی تحت وب و طراحی‌های گرافیکی دارد، در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید. استخدام یک تیم کامل کاری با بودجه محدود یک استارتاپ امری است غیرممکن. اما در شروع با تکیه بر افراد همه‌فن‌حریف (آچارفرانسه) خود قادر خواهید بود که تجارت خود را به طور همه‌جانبه و تا حد قابل‌قبولی پیش ببرید.

 افرادی که سودای پیشرفت دارند را دریابید

ملاک بعدی و به طور یقین مهم‌ترین ملاک که بایستی در زمان تشکیل تیم خود به آن توجه کنید وجود شور و اشتیاق است. اگرچه سرمایه ذخیره‌شده در بانک، نیرو و پتانسیل اصلی پیشران شما برای شروع یک تجارت است، اما اگر تنها عامل الهام‌بخش شما در تجارت تنها همین مسئله مالی باشد، بدون تردید مقصد شما شکست است.

 برنامه‌ریزی برای شکست احتمالی و در آغوش گرفتن آن

حال که از تلاش و کشمکش‌های اجتناب‌ناپذیر یک استارتاپ سخن می‌گوییم، برنامه‌ریزی برای بدترین شرایط را از خاطر نبرید. اطمینان حاصل کنید که تیم شما برای چنین شرایطی همواره آماده باشد. بیایید با خود صادق باشیم؛ تصمیماتی را که یک فرد در حالت عادی و خالی از هرگونه اضطراب اتخاذ می‌کند با تصمیمات او در شرایط پراسترس مقایسه کنید. احتمالا این قیاس مقایسه مناسبی نباشد! پس پیش از مواجه شدن با چنین شرایطی برای آن تصمیم‌گیری کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.