آدم‌‌های اطرافتان را بشناسید

0

Afterlight

ویرایش عکس یکی از سرگرمی‌های همیشگی موبایل‌به دست هاست.آن‌ها مدام به دنبال پیدا کردن اپ‌های جدید ادیت هستند. اپلیکیشن افترلایت  یک برنامه ویرایش تصویر کامل برای ویرایش سریع و ساده است. طراحی ساده این اپلیکیشن همراه با ابزارهای قدرتمند در عرض چند ثانیه همان تصویر مورد نظر شما را ارائه می‌دهد.

افترلایت ۱۵ ابزار تنظیم دارد. شما می‌توانید برای تقویت و ارتقای تصاویر از این ابزارها استفاده کنید. به علاوه ۲۷ فیلتر اصلی و کاملا قابل تنظیم، ۱۴ فیلتر مهمان توسط کاربران مختلف اینستاگرام، ۱۸ فیلتر فصلی و یک بسته جدید دارای ۱۵ فیلتر در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین می‌توانید این ابزارها و فیلترها را با هم ترکیب کنید تا فیلترهای شخصی خود را بسازید. افترلایت شامل مجموعه‌ای از نورپردازی‌های واقعی و طبیعی است که ۷۸ نوع بافت مختلف دارد.

ابزار برش و انتقال نیز در این مجموعه یافت می‌شود. شما می‌توانید عکس‌های خود را با ابزار برش ساده و سریع برش دهید. این ابزار ۱۵ برش از پیش تعیین شده دارد. از دیگر قابلیت‌های آن ابزار چرخش است. یک فهرست از ۱۲۸ فریم ساده و قابل تنظیم نیز در این اپلیکیشن ارائه می‌شود که به آسانی با اینستاگرام قابل همگام‌سازی است.

LOVOO

 لُوو اپلیکیشنی است برای پیدا‌کردن افرادی که در اطراف شما هستند. این اپلیکیشن سرگرم‌کننده یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی است که تعداد زیادی کاربر دارد. با استفاده از آن، کاربران می‌توانند افرادی را در محله خود پیدا کنند که با آنها هم سلیقه هستند و با آنها گفت‌وگو کنند. اما نحوه کار لُوو چگونه است:

  •  رادار را بررسی کنید تا ببینید که چه کسی در نزدیکی شماست.
  •  آدم‌هایی که با آن‌ها اشتراک سلیقه دارید را پیدا کنید.
  •  افراد و عکس‌های جدید پیدا کنید.
  •  با افراد همفکرتان چت کنید و آنها را بهتر بشناسید.

لُوو یک اپلیکیشن ارتباطی رایگان است. با آن می‌توانید با افراد اطراف خود آشنا شوید، با آنها گفت‌وگو کنید.لُوو  در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر دارد و به همین دلیل این اپلیکیشن پیدا کردن آدم‌های همفکر و تیم‌یابی را بسیار آسان کرده است.

به علاوه با این اپلیکیشن می‌توانید نیمه گمشده کسب‌وکار خود را پیدا کنید. تصاویر و معرفی افراد در پروفایل‌شان را ببینید و آنها را بررسی کنید و اگر یک نفر مطابق با نیازهای کسب‌وکار شما بود، با او ارتباط برقرار کنید.

AdopteUnMec

اپلیکیشن AdopteUnMec یکی از برنامه‌های کاربردی است که در حوزه خودش بیشترین تعداد کاربر را در سراسر دنیا دارد. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا با ۸.۵ میلیون کاربر آن در تماس باشید و با سلایق و عادات اعضا آشنا شوید، در زمان واقعی متوجه شوید که چه کسی دارد به پروفایل شما نگاه می‌کند، به صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا با افراد جدید در ارتباط باشید. هیچ هزینه اشتراک یا مبلغی برای ورود به فروشگاه از شما مطالبه نخواهد شد، اما باید توجه کنید که اگر در وب‌سایت عضو هستید، می‌توانید از بسیاری از قابلیت‌های اپلیکیشن در هنگام اتصال از طریق ورود به سیستم و رمز عبور بهره‌مند شوید. این امکان نیز وجود دارد که از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، پس از تایید سیاست‌های دسترسی خدمات، در برخورداری از خدمات این اپلیکیشن مشترک شوید.  پس از تایید خرید، پرداخت به طور مستقیم از حساب فروشگاه آیتونز شما انجام خواهد شد. دوره اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه، یا شش‌ماهه با قیمت‌های ۲۹.۹۹، ۷۹.۹۹ و ۱۱۹.۹۹ یورو ارائه می‌شوند. شما حداکثر تا ۲۴ ساعت قبل از زمان انقضا می‌توانید اشتراک خود را لغو کنید. پس از انتخاب اشتراک نیز نمی‌توانید در طول دوره اعتبار آن را لغو کنید. امکان لغو تمدید خودکار اشتراک از طریق هندست شما، از تنظیمات حساب فروشگاه آیتونز وجود دارد.

iCoyote

با اپلیکیشن iCoyote می‌توانید از اتفاقات غیرمنتظره در جاده دوری کنید و به جامعه متخصص رانندگان بپیوندید. iCoyote یک اپلیکیشن مسیریاب و ترافیک‌سنج است که در زمان واقعی خطرات جاده‌ای را به شما اطلاع می‌دهد (اعم از دوربین‌های سرعت ثابت و سیار، مناطق پرخطر، ترافیک سنگین، تصادفات و غیره).

این اپلیکیشن که یکی از برترین اپلیکیشن‌های سال در اپ‌استور شناخته شده است، به تمام رانندگان کمک می‌کند تا تردد روزانه آنها در جاده‌های اروپا ایمن و راحت باشد.

این یک سیستم مسیریاب پویا و کارآمد است که نحوه کار با آن به صورت زیر است:

  •  با یک کلیک مسیریابی به مقصد مورد نظر خود را شروع کنید (خانه، محل کار و غیره)
  •  اولویت‌های سفر خود (بزرگراه/عوارضی/جاده خاکی) را مشخص کنید
  •  همیشه از سرعت فعلی خود و محدودیت سرعتی که باید آن را رعایت کنید، مطلع باشید
  •  به لطف وجود خلاصه‌ای از رویدادهای مسیر، از اتفاقات غیرمنتظره دوری کنید.

این اپلیکیشن هشدارهای دقیق و قابل اعتمادی به شما می‌دهد تا به طور ایمن رانندگی کنید. وقتی به یک هشدار نزدیک می‌شوید، هشدار در صفحه کامل نمایش داده می‌شود. این هشدار وقتی که به دوربین‌های سرعت ثابت و دوربین‌های سرعت سیار نزدیک می‌شوید، اعلام می‌شود. به علاوه این اپلیکیشن اطلاعات دقیق و جزئی از قبیل تعداد، قابلیت اعتماد و فاصله کاربران اطراف شما را نشان می‌دهد. هر یک از هشدارهای اعلام شده توسط کاربران بررسی و تایید می‌شوند تا از صحت آنها اطمینان حاصل شود. شما نیز می‌توانید به سایر رانندگان وجود خطر را هشدار دهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.