آب و رنگ تازه‌اي به عکس‌هايتان بدهيد

0

Photo Lab Picture Editor FX

اين برنامه يکي از وسيع‌ترين مجموعه جلوه‌هاي عکس و فريم‌هاي تصاوير است که تاکنون بيش از ۶۰۰ فريم دارد. اين برنامه داراي فيلترهاي فوق‌العاده، ماسک‌هاي صورت بانمک، تغييردهنده پس‌زمينه خودکار و پيشرفته و جلوه‌هاي عکس است. ويژگي‌هاي اين برنامه عبارت است از:

فريم عکس: مي‌توانيد يکي از اين فريم‌هاي زيبا را انتخاب کنيد و به عکس خود جلوه زيباتري دهيد.

جلوه‌هاي واقعي عکس: مي‌توانيد تصوير خود را در محيطي ديگر قرار دهيد. براي مثال تصوير را روي يک خودروي جديد يا شن‌هاي ساحل بيندازيد.

مونتاژ صورت: به‌آساني صورت را تغيير دهيد و خود يا دوستتان را شبيه به يک فضانورد يا غول ترسناک کنيد. در اين بخش از الگوريتم تشخيص صورت استفاده مي‌شود.

فيلتر تصاوير: آسان‌ترين راه براي ويرايش عکس‌ها و افزودن برخي سبک‌ها به تصاوير شماست. مي‌توانيد از بين فيلترهاي متنوع اين برنامه يکي را انتخاب کنيد.

الگوهاي کولاژ عکس: با اين گزينه مي‌توانيد عکس‌هاي خود را به شکل يک قلب يا گل درآوريد يا چند تصوير را به يک فريم چند عکسي اضافه کنيد.

تغييردهنده پس‌زمينه: حتي با اين برنامه مي‌توانيد پس‌زمينه‌هاي زشت عکس را تغيير دهيد.

استيکر: در اين برنامه مي‌توانيد از استيکرهايي با طرح‌ها و تم‌هاي مختلف استفاده کنيد.

CM Launcher 3D

Stylish Boost

اين برنامه کاربردي ازجمله پردانلودترين برنامه‌ها در زمينه تصاوير پس‌زمينه و تم است. با استفاده از آن کاربران مي‌توانند از انواع مختلف تصاوير پس‌زمينه و تم به طور رايگان استفاده کنند. CM Launcher 3D اولين راه‌انداز دنياست که با موتور سه‌بعدي کار مي‌کند و توانسته است دسکتاپ اندرويد را تغيير دهد. اين برنامه به تلفن شما سرعت و جلوه‌هاي انتقال سه‌بعدي مي‌بخشد و عملکرد سفارشي‌شده را در اختيار شما قرار مي‌دهد. از ويژگي‌هاي اصلي اين برنامه مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

۱. جلوه‌هاي انتقال سه‌بعدي کاملا جديد  سرعت جداسازي هوشمند  ايمني ذخيره باتري سفارشي‌سازي

پيشرفته‌ترين موتور انيميشن سه‌بعدي برنامه CM Launcher 3D را اداره مي‌کند. اين برنامه با جلوه‌هاي گرافيکي متنوع خود، رابط سنتي را دگرگون کرده است و عملکردي جالب، نرم و مناسب به کاربر ارائه مي‌دهد. اين برنامه داراي جلوه‌هاي انتقال سه‌بعدي جالب براي جابه‌جايي بين صفحات و پوشه‌هاست. پيمايش صفحه سه‌بعدي ساده و فوق‌العاده، رابط مديريت صفحه، ويجت‌هاي ساعت و آب‌وهواي سه‌بعدي، نمايشگر پويا روي فهرست الفبايي تمام برنامه‌ها از ديگر ويژگي‌هاي اين برنامه است. همچنين از آنجا که حجم اين برنامه کم است و به هيچ سيستم ذخيره‌سازي نياز ندارد، سرعت تلفن را صد درصد تقويت مي‌کند. کاربر مي‌تواند با سرعت بالا برنامه‌ها را باز کند و موارد مورد نظر خود را به طور آنلاين جستجو کند.

CM Locker

اين برنامه بالاترين رتبه را در بين برنامه‌هاي قفل صفحه‌نمايش در گوگل‌پلي به خود اختصاص داده است. از ويژگي‌هاي اين برنامه مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

سفارشي‌سازي: قابليت افزودن يک آواتار براي صفحات رمزدار و انتخاب بهترين طرح‌هاي مناسب با تلفن شما

تقويت‌کننده تلفن: تقويت صد درصد سرعت تلفن به طور مستقيم از جعبه ابزار

ذخيره‌کننده باتري: پاک‌سازي برنامه‌هايي که مقدار زيادي از باتري را مصرف مي‌کنند و ذخيره ۳۰ درصدي عمر باتري

يادآور اعلان: دسترسي سريع به پيام‌هاي جديد دريافتي در برنامه‌هاي پيام‌رساني مانند فيس‌بوک، وايبر، لاين، وي‌چت و… و داراي حالت خصوصي براي مخفي‌سازي محتواي مورد نظر

کنترل موسيقي: کنترل آسان پخش موسيقي با عمليات يکدستي

ميانبر دوربين: عکس‌برداري سريع و بدون از دست دادن لحظات حساس

جعبه‌ابزار دستي: ماشين‌حساب، برنامه‌هاي اخير، روشنايي صفحه و…

پيش‌بيني هوا: اطلاع از آب‌وهواي فعلي در مناطق مختلف

ايمني: پشتيباني‌شده توسط امنيت CM، داراي رتبه يک AV-TEST

کارآمدي: مصرف حافظه و باتري کمتر و مجهز به تقويت‌کننده تلفن  Battery Doctor

کاربرپسند: افراد از بيش از ۲۳۰ کشور از اين برنامه استفاده مي‌کنند و اين برنامه رتبه يک را در بين تمام برنامه‌هاي قفل صفحه در دنيا دارد.

Shadowsocks

برنامه کاربردي Shadowsocks پلتفرمي با عملکرد بالاست که عملکرد socks5 را تضمين مي‌کند. اين برنامه به کاربر کمک مي‌کند تا به طور خصوصي و ايمن در اينترنت جستجو کند.

از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد اين برنامه مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

۱. تکنيک‌هاي فوق‌العاده با Asynchronous I/O و برنامه‌نويسي رويدادمحور

۲. مصرف منبع پايين، مناسب براي دستگاه‌هاي تعبيه‌شده دست‌پايين

۳. موجود در چندين پلتفرم، اعم از کامپيوتر شخصي، مک، تلفن‌همراه (اندرويد و آي‌اواس) و روترها (OpenWRT)

۴. اجراي منبع باز در python، node.js، golang، C# و  pure C

 نحوه نصب

۱. براي نصب سرور خود، بايد به سايت https://www.shadowsocks.org/downloads  برويد.

۲. براي مشاهده کدهاي منبع يا ساخت apk به https://github.com/shadowsocks/shadowsocks-android  رجوع کنيد.

اين برنامه کاربردي يکي از پرطرفدارترين نرم‌افزارهاي رايگان در اين حوزه است. کاربران مي‌توانند آن را دوباره توزيع کنند يا تحت شرايط مندرج در مجوز GNU General Public منتشرشده توسط بنياد نرم‌افزار رايگان آن را تغيير دهند.

اين برنامه با اين هدف در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد که براي آن‌ها مفيد باشد اما هيچ‌گونه ضمانتي وجود ندارد. ممکن است اين برنامه براي هدف خاصي مناسب نباشد و قابليت خريدوفروش آن تضمين نشده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.